بیست‌و‌سی علیه بی‌بی‌سی


گزارش قابل تامل بخش خبری بیست‌و‌سی از عملکرد دوگانه BBC فارسی درمورد انتخابات ایران و آمریکا.


+ 
0

- 
0
ارسال در 1395/8/26 ساعت 10:53 2016-11-16 10:53:50
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • رفتار BBC علاوه بر تأمل لازم التحلیل است به شدت! نه صرفاً از حیث انتخابات 88 ایران که حتی در زمینه سازی انتخابات 96 و همراه قیاس با انتخابات کنونی امریکا!!!

    ترغیب به احترام به قوانین بازی سیاسی جهت انتخاب شدن مُهرۀ تازه در امریکا میتواند زمینه ساز حمایت از برخی شیطنت های سیاسی در ایران 96 هم باشد!
    برشمردن فتنۀ 88 در زمرۀ تلاش برای اِحقاق حق شهروندی از سوی BBC این بار و در مورد انتخابات 96 می تواند دو رفتار متفاوت را از جانب «انگلیس-آلمان» محتمل باشد:
    - دعوت مردم ایران به پذیرش قطعی نتیجۀ انتخابات:
    1- راهکار «فتنه گری مسکوت» (در صورت عدم انتفاع دشمن از دولت منتخب)، (نظیر آنچه در امریکا شاهد آن هستیم یعنی دیگر برای آشوب ها و اعتراضات عُمال فتنه، سران و هدایتگران بارزی به شکل علنی تعریف نشود...)
    2- راهکار «اتهام زنی به مردم انقلابی به هدف سرکوبگری در قالب نام فتنه» (در صورت انتفاع دشمن از دولت منتخب)، به هدف تلافی فتنۀ 88 و خلط حق و باطل برای اذهان عمومی در جهان و تاریخ ایران! ...
    شایان ذکر است که استشمام بوی نامطبوع از مورد دوم را می توانید ذیل ویدئوی«اولین رئیس جمهور 4 سالۀ ایران» داشته باشید!!!! -(نظر کاربری با عنوان«تازه فیلم رو دیدم» قابل تأمله...)

    و این همان گل آلود کردن آب حیات ملل است که پیش تر در طرح بازی شطرنج ذیل ویدئوی«رویکرد کلینتون دربارۀ ایران» در کامنتی بدان اشاره داشتم...