استدلال عجیب پروانه سلحشوری در دفاع از سلطانی‌فر/ اینکه برای آقای سلطانی‌فر نماز می‌خوانند در رأی اعتماد مجلس کافی نیست!؟


پروانه سلحشوری در دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با ذکر خاطره‌ای از دوستانش گفت: اینکه برای آقای سلطانی‌فر دو رکعت نماز می‌خوانند، در رأی اعتماد مجلس کافی نیست!؟


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • احسنت
    سلام عزیزان
    دوستان گرامی لطفا بصیرتتان را افزایش دهید
    بصیرت سیاسی که ما میگوییم یعنی این که بفهمیم که چه کسی دارد ما را به کجا می برد، به کجا دعوت میکند، به کجا می کشاند. آیا به سمت اهداف اسلامی داریم حرکت میکنیم؟ به سمت تدین روزافزون جامعه داریم حرکت میکنیم؟ یا آنچنانکه دشمن مایل است، به سمت بی مبالاتی بیشترحرکت میکنیم، به سمت دلباختگی بیشتر به اقطاب مخالف دین داریم حرکت میکنیم. آن بصیرت سیاسی،این است
    سیاست یعنی نگاه به حرکت عمومی جامعه که کدام طرف داریم میرویم؛ آیا به سمت هدفها داریم حرکت میکنیم یا زاویه گرفته ایم و داریم از هدفها دور میشویم؟ معنای واقعی سیاست این است. آنوقت در خلال این نگاه، تکلیف آدمها و اشخاص و گروهها و احزاب و جریانها روشن میشود که آیا داریم به سمت عدالت اجتماعی میرویم؟ آیا داریم به سمت استقلال واقعی دینی میرویم؟ آیا داریم به سمت ایجادتمدن اسامی میرویم، یا داریم به سمت وابستگی به غرب و وابستگی به آمریکا و تحت تأثیر قرار گرفتن نسبت به بافته ها و یافته های بی مغزغربیها حرکت میکنیم؟ این خیلی مسئله ّ ی مهمی است که سبک زندگی ما، ما را به کدام طرف دارد میکشاند؛ این نگاه، نگاه سیاسی است که میبینید ازفرهنگ سرچشمه میگیرد؛ بنابراین در دل فرهنگ، سیاست هم هست

  • سلام علیکم جمیعاً. تو رو خدا ببین چه کسانی به مجلس راه یافته اند و عنوان نماینده را با خود یدک می کشند!!! درسته که ملت بهشون رأی دادن اما نمی دونم ملت تو این خانم چی دیدن که بهش رأی دادن؟؟؟ دختر صفدر خان حسینی هم همینطور. به واقع جای بسی تأسف و تأمل است که چنین افرادی به عنوان نماینده در مجلس حضور دارند.