کلیپ جنجالی ماهیت برجام و FATF


سید یاسر جبرائیلی کارشناس مسائل سیاسی در همایش خسارت محض: برای امضای برجام باج سنگینی دادیم.
برجام جهالت بود، تجربه نگرفتن از برجام خیانت است. شما اگر از این تجربه‌ای که ادعا داشتید «بلدید» تصور دیگری پیدا نکرده‌اید و از این نتیجه درس نگیرید در حال انجام خیانت به کشور هستید.
این ها به دروغ می‌گویند که ما می‌خواهیم عضو FATF شویم، طی این توافق دولت جمهوری اسلامی اصلا بنا نیست عضو FATF شود، بلکه آنها فقط پذیرفته‌اند که دستورات FATF را اجرا کنند.
آمریکا تاکنون به وسیله سازمان جاسوسی CIA این اطلاعات را جمع آوری و بانکهای اروپایی را جریمه می‌کرده است، اما با سازوکار FATF دیگر نیازی به سازمان CIA هم نیست. بلکه از طریق یک استعلام ساده از بانکهای ایرانی به اطلاعات می‌رسند.
ما به آقای روحانی قول می‌دهیم که از این به بعد از شما انتظاری درباره رفع تحریم‌ها نداریم. بس است بیش از این به کشور خسارت نزنید.
هر عاقلی که قرارداد IPC را مطالعه می‌کند می‌داند که به ضرر کشور است، اما این باجی است که به شرکت‌های غربی برای امضا شدن برجام داده شده است.
آقایان لیبرال که قائل به عدم مداخله دولت و قائل به عدم حمایت از تولید داخلی هستند با چه توجیهی ۵۰ میلیارد دلار از پول ملت را برای شرکت هواپیمایی هما می‌دهند که یک شرکت ورشکسته است هواپیما خریداری می‌کنند.


+ 
11

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)