مرده ای که اعضایش اهدا شده بود اما زنده شد!


مرد جوانی که در کماست اما همه چیز را می بیند ملاقاتش با دکتری را شرح می دهد که تمام گذشته ی او را می دانسته و به یادش آورده است



+ 
154

- 
42

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خیلی خیلی روی من تاثیر گذاشت

  • از اینکه خداوند به این برادر یا دوست عزیزمون عنایت کرده و فرصت دوباره ای بهش داده شده خیلی خوشحالم و امیدوارم غبار زمان روی این مکاشفه ای که شاهدش بوده ننشینه و قدرشو بدونه و از عمر باقیمانده ش بخوبی استفاده کنه.
    این ماجرا برای من یه هشدار جدید و جدی بود. معتقدم اتفاقاتی که برای ایشون رخ داده و دعوتش به برنامه برای شرح ماجرا با اراده خداوند صورت گرفته. ان شاء الله روی زندگیمون تاثیر لازم رو بذاره

  • سلام.
    اولاً خرده ای که در مواردی داشتم در مورد این ویدئو هم دارم و آن انتخاب عنوان است! آنچه برای راوی رخ داده وقایع شب اول قبر نبوده!
    او در کما به سر می برده و حالاتی که بر وی نمود داده اند ضمن تناسب به احوال او، حاکی از تداخل صور مادی و دنیوی به بینش شخصی اوست!!!
    به خودم اجازه نمی دهم احوال نادانسته بر او را قضاوت کنم اما گویا به نوعی «برزخ» بیشتر شبیه است..

    ضمن اینکه، إشراف دقیق به وقایع ماوراء مادّه برای هیچ کس عارضی نیست! به همین دلیل در کیفیت وقوع و نیز حقیقت وحی و الهام، هر کس به قدر منزلت و کیفیت إدراک خود نزد پروردگار، شرف حضور دارد!!!

    اصولاً معتقدم به اشتراک گذاردن آنچه فراتر از حدّ تجربیات حسی و دنیوی انسان هاست و به حیطۀ ایمان تا ایقاظ و یا برتر از آن در هر آدمی مربوط است، کاری خطاست!
    تشریح و اشائۀ امور وحیانی تنها از جانب پیامبران و برگزیدگان امر الهی جایز و پذیرفتنی است... چراکه در عصمت و تعالی، شاخصۀ آدمیت هستند!!! همچنین حضرت خاتم (ص) در زمان مبعوث شدنشان، در سخن راندن از احوال عقبی و إدراکات اخروی از جانب ربّ جلیل، مجاز شدند! ... فلذا بهتر آنست که در چنین امور غیر مادی و غیردنیوی، از «دین» و «قرآن» استعانت جوئیم.

    و همه می دانیم عروج حضرت محمد(ص) که روایت آن در لفافه نزد ما رسیده، در حجابی از «نامعلومات بر همگان» است، چراکه دست یازیدن به روح بلند حضرت که به قامت، برترین است نزد اللّه، برای هر کس و ناکسی ممکن نیست!... چون اصلاً آن عوالم، از عالم امکان نیست!..

    قبول دارم که آدمی کنجکاو است در همۀ امور، و این صفتی ستوده است اما..
    نکته اینجاست که مجوز کنجکاوی در امور درونی و معنوی، آن هم در ورای حد انسانی، مستلزم سعۀ إدراکات واسعه است که نیل به آن هم در هر بنده ای متفاوت از دیگری و البته به قدر اخلاص دربندگی است! بدون در نظر گرفتن این نکته، دست درازی به ساحت ربّ ، نوعی دام شیطانی و انحراف است!
    فلذا :
    قطع این مرحله بی همرهی خضر مکن، / ظلمات است بترس از خطر گمراهی!

  • اظهار فضل در بازی با کلمات
    این همه آسمان ریسمان بافیدن برای نظر در مطلبی که در اون جاهلی فضل رو نشون نمیده بلکه اثبات ۰۰۰

  • حالا چرا اینقدر لفظ قلم حرف میزنی، نمی تونی راحت حرف بزنی ادم راحت بخونه مطلبتو، به وسطای حرفت نرسیده بود خسته شدم بقیشو نخوندم دیگه ، اههههه

  • علی 95/7/28 ساعت 22:51

    لفا بگید چطور ایشون دوباره زنده شد ..