هاشمی: جام زهر از افتخارات ماست!


هاشمی رفسنجانی: خود امام دو ماه بعد از توقف جنگ به من گفت اون روز جام زهر تلخ بود برای من اما امروز میبینم خیلی شیرین شده...


+ 
2

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اون کی بود که جلوی اقدامات ایران رو حتی در زمان جنگ می گرفت .بعد امام که گفته حالا جام زهر شیرین شده کو فیلم و مدرکش

  • هاشمی از اولش جاسوس اسراییل بوده و روحانی رابط بوده ، احمدی نژادم یک احمق بیش نیس .بحت بیخود نکنید

  • هر چند اقای هاشمی اخیرا چند نظر غلط داده اما هیچ وقت اون نماز جمعه ی تاریخی سال 88که بعد از اراجیف محمود احمدی نزاد بود رو فراموش نکنیم
    زمان اوج تهمت ها به هاشمی که توسط رئیس جمهور نالایق کشور انجام شد و امام در نماز جمعه تودهنی محکمی به احمدی نزاد و هتاکان به هاشمی زد.حمایت امام در اون نماز جمعه هنوز مثال نزندنی است.
    امسال 3.5 ملیون رای مجمع تشخیص نفر اول هاشمی رفسنجانی
    احمدی نزاد نقره داغ شدن توسط امام و خداحافظی همیشگی
    عاقبت تهمت زننده به هاشمی رفسنجانی درس عبرت برای همه باشد.
    زمستان رفت وتیرگی ان به زغال ماند.

  • از اول انقلاب نظراتش غلط بوده چقدر امام خمینی از دستش رنجید خودش هم اعتراف کرده.

  • باشه شما حرف بزن ولی تاجایی که همه می دونند فقط حمایت شد از طرف امام .

  • تودهنی هایی که رهبری به خود هاشمی و دارو دسته اش زده بسیار بیشتر از سایرین است کسی که میگوید انقلاب اسلامی بس است جمهوری اسلامی باشیم هتاک به امام و اسلام است.

  • گنده تراتون رو تو سال 88 را رهبری اینجوری جواب داد شما که جای خود دارید.البته با تهمت های گنده تر
    فقط بدونید مردم احمق نیستند که هر کس به هاشمی تهمت زد را باور کنند.رهبری 95 درصد مواقع مدافع سرسخت هاشمی بوده وهست .یک مورد از تودهنی به هاشمی را هم بگو بدانیم
    تودهنی را هم به احمدی نراد زد که نقره داغش کرد.و گفت خداحافظ تا همیشه .راستی حال محمود احمدی نژاد چطوره شما نمی دونی؟؟؟؟؟/ بحث با شما فایده ای نداره
    شما بنشین تا صبح دولتت و جناب احمدی نزاد بزند .که به لطف رهبری دیگر نمی زند

  • جام زهر نوشاندن به امام چقدر براش جالبه چه زهری بوده که بعدا شیرین شده شایدهم از بس غصه ی این ملعون هاشمی رو خورد جام مرگ رو سرکشید و برایش بسیار شیرین و گوارا بود .آقای احمدی نژادبه امر رهبرش گوش کرد وکنار کشید ولی خود شما چطور سال 88چقدر رهبری حرص خوردند ولی هیچکدام از سروران سبزتان حتی تا امروز هم عذر نخواستند.
    بلایی که هاشمی کاخ نشین سر انقلاب امام خمینی آورد در صدر اسلام فقط معاویه آورد.

  • مرگ بر جنبش سبز و تمام کسانی که به حرف رهبری گوش نکردند
    بدانید که جلسه ی احمدی نزاد ورهبری در تاریخ 6/8 بود ولی بعد اون هم احمدی نزاد سفرهاش رو ادامه داد وقتی امام علنا موضوع را بیان کردند ایشان کنار کشید ولی اگر ذره ای به حرف رهبری گوش می داد همون اول اینکارو می کرد البته ایشون دراین مورد سابقه دارند (11 روز و مشایی..............)راه جنبش سبز را ادامه داد
    مشخص است مانند احمدی نزاد جوابی برای گفتن ندارید چون هم شما و هم احمدی نزاد و تهمت زنندکان به هاشمی توسط رهبری نقره داغ شدید در سال 88 و بس .
    همین کافی است.

  • چقدر دقیق دارد برنامه های دشمن را که انحراف از خط امام راحل ره است رو اجرا می کند ایرانیان عزیز منتظر باشید 88 دگر با اتشی شعله ور تر در راه است در صورت بها دادن به چنین خاطره هایی . . .

  • مسولین محترم لطفا بصیرتتان را افزایش دهید
    بصیرت سیاسی که ما میگوییم یعنی این که بفهمیم که چه کسی دارد ما را به کجا می برد، به کجا دعوت میکند، به کجا می کشاند. آیا به سمت اهداف اسلامی داریم حرکت میکنیم؟ به سمت تدین روزافزون جامعه داریم حرکت میکنیم؟ یا آنچنانکه دشمن مایل است، به سمت بی مبالاتی بیشترحرکت میکنیم، به سمت دلباختگی بیشتر به اقطاب مخالف دین داریم حرکت میکنیم. آن بصیرت سیاسی،این است
    سیاست یعنی نگاه به حرکت عمومی جامعه که کدام طرف داریم میرویم؛ آیا به سمت هدفها داریم حرکت میکنیم یا زاویه گرفته ایم و داریم از هدفها دور میشویم؟ معنای واقعی سیاست این است. آنوقت در خلال این نگاه، تکلیف آدمها و اشخاص و گروهها و احزاب و جریانها روشن میشود که آیا داریم به سمت عدالت اجتماعی میرویم؟ آیا داریم به سمت استقلال واقعی دینی میرویم؟ آیا داریم به سمت ایجادتمدن اسامی میرویم، یا داریم به سمت وابستگی به غرب و وابستگی به آمریکا و تحت تأثیر قرار گرفتن نسبت به بافته ها و یافته های بی مغزغربیها حرکت میکنیم؟ این خیلی مسئله ّ ی مهمی است که سبک زندگی ما، ما را به کدام طرف دارد میکشاند؛ این نگاه، نگاه سیاسی است که میبینید ازفرهنگ سرچشمه میگیرد؛ بنابراین در دل فرهنگ، سیاست هم هست

  • این همه اخ و توف کردی، یه چیز خیلی مهمی یادت رفت که بگی،:!!!

    ما داریم (یعنی شماها) دارید ایران را به سوی کویر شدن و شوره زار شدن تبدیل میکنید. و بعد آوارگی و کوچ اجباری میلیونها ایرانی به سوی کشورهای همسایه، حتی شما هموطن اصولگرا و متحجر
    این پروژه کویر شدن ایران به دست شماها از سالهاست که شروع شده. ( وضعیت خوزستان رو که دارین نگاه میکنین)، دریغ از یک اطلاع رسانی از رسانه ملی و ....!!!!
    ایران را نابود کردین، و حالا مشغول ویران کردن، سوریه و عراق و یمن و ...........
    شماها غیز اعدام کردن و خفه کردن و ویرانی و.....، چه ارمغانی برای ایران و دنیا داشتین؟؟؟؟؟!!!!!
    البته روی شما که رو نیست، مثل روی امام زمانتان است که اصلا رویی نداره!!!!!

  • کسی که این مطلب رو نوشته یا از اعضای همین سایته که با تظاهر به طرفداری هاشمی خواسته باحرفاش هاشمی رو تخریب کنه یا هم کسیه که هاشمی رو اصلا نمی شناسه و اظهار نظر می کنه که احتمالا همون مورد اوله ولی مردم دقیقتر از شما هستن که بخوان اینجوری نظر بدن.

  • چه عجیب هاشمی عزیز تر از امام زمان <فرزند زهرا>شده من نه از اعضای این سایتم نه اینکه هاشمی رو نشناسم من موضع گیری کردم در برابر اون کسی که به حضرت ولیعصر توهین کرده که از هم قطار های خود شما هم هست.

  • اگر این چیزهایی که شما نوشتید در مورد امام زمان حرف دلتان باشد پس لعنت بر هاشمی رفسنجانی معاویه زمان ودارودسته ی ملعونش و طرفداران هتاکش.

  • از طرفدار هاشمی رفسنجانی دور از انتظار نیست که مولایمان، امام مهربانی ها، امام زمان (عج) نشناسد و توهین آمیز سخن بگوید.
    به امید ظهور مولایمان، ظهور عدالت حقیقی که ان شاءالله نزدیک است و هوای نفس را به هدایت و رستگاری برمی‌گرداند در زمانی که مردم، هدایت را به هوای نفس تبدیل کرده باشند. اللهم عجل لولیک الفرج

  • خاطره ای جدید از حاج اقا خاطره . . . بهترین منبع برای سخنان امام خمینی ره صحیفه امام است .

  • جانم فدای "امام" آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی (رضی الله عنه)، پادشاه صلح و سیاست ایران زمین...نماد رسمی "اعتدال" کشور آریایی اسلامی ایران عزیزمان.

  • دست خدا برسرماست / خامنه ای رهبر ماست/ خامنه ای خمینی دیگراست ولایتش ولایت حیدراست/ حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی/ ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند./
    درود برامام خمینی بنیانگزار اسلام ناب ودرود برامام خامنه ای جانشین برحق امام و درود برسید حسن نصرالله و همه آزادگان ومجاهدان فی سبیل الله . درود برهمه مجاهدانی که درمقابل شیطان بزرگ وجرثومه فساد آمریکای جهانخوار وظالم و فاسد وکثیف ایستاده اند. مرگ برآمریکا/ هرچه فریاد دارید برسرآمریکا بکشید. / میزان در هر فرد حال فعلی اوست/ هرکه با آل علی در افتاد بر افتاد.

  • عسگر 95/7/11 ساعت 21:38

    خاک بر سرم خروارها خاک بر سرم مسئول بلند پایه جمهوری اسلامی که این چنین باشد نیازی به دشمن نیست در تولید دشمن نیز به خود کفایی رسیدیم و داریم صادرات انجام میدیم. خوشم باشه.

  • بیچاره امام خمینی عزیز با کیا سروکله میزده

  • درود بر ""رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام"" آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی. :))

  • درود بر هاشمی رفسنجانی جانمان فدایت ای شیخ بزرگ مالمان فدایت ایران فدایت اسلام فدایت باد <نعوذبالله>جام زهر خوراندن افتخار توست.زهر جادویی که بعدا شیرین میشه.
    ای کاش دفتر خاطراتش رو بیشتر بازگو میکرد تا بیشتر اون رویش رو میدیدیم.
    صد البته با پوزش از so.mdgvvو....... بیچاره امام خمینی رحمت خدا برتو باد

  • باآل علی هرکه درافتاد برافتاد/ خداوند عاقبت همه مارا ختم بخیرکند وباید بدانیم میزان درهرکس حال فعلی اوست.

  • درود بر شما...ایشان(امام هاشمی) با نفر اول شدن در تهران (با 2/5 میلیون رای) و نماد تحجر و دیکتاتوری (احمد جنتی) با نفرآخر شدن در تهران(با کمتر از یک میلیون رای) در انتخابات مجلس خبرگان 94-آخرین انتخابات کشور میزان واقعی رای ملت مجددا برای همگان نمایان شد مابین "صلح طلبان" و "جنگ طلبان".
    امام خمینی(ره) صلح طلب :میزان رای ملت است.
    ننگ بر کسانی که برای دموکراسی انتخابات کنسرت آزادی بیان و فرهنگ و ادب ایران آریایی پشیزی ارزش قائل نیستند.
    امام خامنه ای میانه رو : هیچ کس برای من (آیت الله) هاشمی نمی شود.
    مصباح جنگ طلب شبه داعشی - نماد تحجر کشور: رای ملت پشیزی ارزش ندارد و حجت فقط شرع است!! ( چه زییا که پدر معنوی جبهه پایداری با رای ملت فهیم ایران از مجلس خبرگان اخراج شد یا به عبارت دیگر توسط رای مردم "رد صلاحیت" شد(+یزدی افولگرا متحجر). :)) ).

  • البته تا یادم نرفته دوست عزیز آریایی و پارسی... یه سرچی انجام بده ببین پونزده سال اخیر چه کسانی نظریه دادن و حرف زدن و گفتن ما باید ریشه ی ایرانیا رو بخوشکونیم... یه تحقیقی انجام بده برای روحیت خوبه اگر اهل صلح طلبی و دموکراسی و آزادی بیان و فرهنگ و ادب ایران هستی.

  • پسر تو واقعا ادب و نزاکت نداریا ! همینطوری اسم خودتون رو میزارید متمدنهای مدرن؟!... آقایی که واقعا به آریایی بودنت افتخار میکنی و دم از
    ارسی بودنت میزنی لطف کن تاریخ رو بازخوانی کن بی قل و قش با ریز جزییات. یکی اتا زمان قاجار که بحمدالله کتابهاش بتازگی تالیف شده یکی هم تا امروز. تاکید میکنم با ریز وقایع... وگرنه من شک دارم تو هنوز از دوران پارینه سنگی حتی خارج شده باشی!

  • اکبر هاشمی رفسنجانی امام نیست و سند حرفی که از حضرت آقای خامنه ای آوردید کجاست. در ضمن امام بزرگوار فرمودن ملاک حال افراد است.

  • جان و مالت رو فداش کن.
    ولی تو نه صاحب ایرانی نه بانی اسلام. پس از کیسه خلیفه نبخش. این کشور ارث بابات نیست که بذل و بخشش کنی و فدای کسی کنی!
    اسلام هم که صاحب داره و صد ها مثل شیخ تو هم در حدی نیستن که اسلام فداشون بشه.

  • آقای یمانی دارم مسخره اش میکنم وگرنه این خودش از بانیان از بین بردن اسلامه که ان شاء الله به فنا میره و رسوا میشه به حق ولایت علی و اولاد علی علیهماالسلام.
    این دفعه هم متن درست بخون چرت و پرت ننویسی.

  • اگه هدفت اون بود که من عذرخواهی میکنم. ولی خوب برادر من تو هم نظرتو یکم واضح تر بذار که معلوم باشه منظورت چیه.