دفاع جانانه شبکه های ضدانقلاب از اظهارات هاشمی رفسنجانی


دفاع محکم رسانه ضدانقلاب از اظهارات هاشمی رفسنجانی درباره تعطیل کردن نیروی نظامی کشور و دوره دوم روحانی!


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مافقط باید گوشمان به دهان مبارک امام خامنه ای مدظله باشد. ووصایای امام خمینی رضوان الله تعالی علیه . وباید اصول انقلابمان را حفظ کنیم وبدانیم که عاقبت پیروزی ازآن صالحین ومستضعفین است ولیبرالها وسکولارهاوغربگراها به زباله دان تاریخ خواهند رفت وبه سرنوشت یزیدیان دچار می شوند .

  • متاسفانه عده ای دارند هاشمی رفسنجانی عزیز را با برداشت های نادرست از حرفش متهم می کنند
    اشکالی ندارد جهال این انقلاب همواره بودند از قدیم تا امروز. لازم باشد به امام این امت هم رحم نمی کنند. و نهایتا در چند سایت فحش می دهند و می روند تنها کسی که همیشه به عنوان یار انقلاب و امامت می ماند هاشمی رفسنجانی است. تا می توانید فحش دهیدو تخریب کنید.ما در دفاع از دین و دیندار حریص تر می شویم .

  • باشه...شماها خوب،کنترل تلویزیون هم دست شما!!
    خدای نکرده زبونم لال یکم فکر نکنیدا!!!

  • خخخخخخ چقد خنده داره این حرف
    اگه واقعا باید نیروی نظامی رو کنار بگذاریم تا پیشرفت کنیم اولین کاری که باید کرد این است که بادیگاردهای هاشمی رو از اطرافش جمع کنیم تا اونوقت قدر این نیروی نظامی رو بدونه
    ملت ایران ملتی است که با قدرت نظامی و دقاعی خویش تمامی حکومت های طاغوتی را نابود می کند.
    آی آدما که بر سفره نشسته شاد و خوشحالید یک نفر در آب دارد می سپارد جان.
    یک نقر در سوریه شهید میشود یک نقر در ایران به شبکه های ضد انقلاب امید میدهد و این امید فقط برای آنها ارزش دارد و بس وگرنه ما با تمام قدرت و با تا ته خط در رکاب رهبری هستیم و می مانیم.
    با ولایت تا شهادت تا قیامت
    والسلام

  • عادل 95/6/22 ساعت 13:39

    سلام فرمایشات بزرگان را نباید فراموش کرد بلکه باید در تشخیص خائن بکار برد/ اگر دشمن از رفتار و گفتار شما تعریف و خوشحال شد پس بدانید بیراهه رفته اید / البته کار هاشمی تمام شده و بقول معروف درحال جان دادن است و این درحالیست که خودش کاملا آگاه به این مهم است / البته دراین مورد فاتحه نخوانیم اجر میبریم/

  • به آقای هاشمی تبریک میگم به اضافه ی تمام طرفداران سینه چاکش کسی که توی شبکه اش به اسلام و قرآن و پیامبروامام توهین میکرد حالا داره از آقای هاشمی تعریف میکنه.
    امام فرمودنداگر دیدید روزی دشمن از شما تعریف میکنه برید ببینید چیکار کردیدبرید خودتون رو اصلاح کنید.
    این احمق کودن نمیبینه یا نمی دونه اوضاع منطقه چقدر داغون و به هم ریخته هست تمام گروه های تروریستی دارند سر میبرند بمب منفجر میکنند.تمام شیخ نشین های منطقه برای ایران شاخ شدند. گوشه گوشه ی ایران ناامنی میکنندجنگ های نیابتی برعلیه ما راه می اندازند حالا مابریم اسلحه بذاریم زمین بعدش حتما باید با جوش کاربیدی موشک هامون رو از بین ببریم.
    آلمان که هیچی توسری خوره ولی ژاپن بدبخت به خاطر ترس از کره ی شمالی این خفت رو قبول کرده تا نیرو های آمریکایی داخل کشورش مستقر بشند.
    ایران هیچ وقت دنبال افراطی گری وحمله نبوده و نیست ما فقط دفاع می کنیم.