FATF فاجعه خودتحریمی


پیامدهای اجرای توصیه های FATF چیست؟ آیا خطرات آن به ایجاد اختلال در فرآیند کمک رسانی به جبهه مقاومت محدود می‌شود یا ابعاد وسیعتر و فاجعه انگیزتری هم دارد؟
چگونه با FATF همه اطلاعات اقتصادی کشور در اختیار دشمنان قرار گرفته و موجب تسلط دشمن بر هندسه اقتصادی کشور میشود؟ آیا با تسلط دشمن به این اطلاعات، کار آمریکا راحت تر نمیشود؟
به طور قطع با تسلط اطلاعاتی دشمن بر اقتصاد کشور، دیگر آمریکا دست به تحریم‌های غیرهوشمند نخواهد زد، بلکه به راحتی، اثرگذاران اصلی بر اقتصاد ایران را شناسایی و با تحریم آن به صورت هوشمند، اهداف کثیف خود را دنبال خواهد کرد!

با این اوصاف آیا باید منتظر فاجعه‌ای بود؟


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • متاسفانه جریانی در کشور سعی در کوبیدن افراد خدومی نظیر دکتر روحانی و اقای هاشمی و... (به خاطر مسائل جناحی و خطی )دارد.
    اما مردم انقلابی و فهیم ما اسیر این جوسازی برای زیر سوال بردن رئیس جمهور محبوبمان نمی شوند.روحانی در دل ماست .......

  • رهبری چرا داخل نمیشه؟ به جای هشدار دادن روحانی رو از ریاست برکنار کنید

  • سلام، اگر مردم به مسئولان فاسد رأی می دهند، تقصیر رهبری چیست؟ رهبری تذکرات لازم را داده اند، اگر مردم بی بصیرت و بی لیاقت باشند، واکنش برکناری رئیس جمهور باعث فتنه و درگیری های داخلی می شود. امام علی(ع) هم برای جلوگیری از تفرقه انگیزی 25 سال سکوت کرد، اما یاران واقعی اش به روشنگری ادامه دادند. حرکت رهبر جلوتر از فهم و شعور مردم باعث ایجاد تفرقه در جامعه می شود، مردم خودشان باید بصیرت داشته باشند و با رأی خود از مسئولان فاسد حمایت نکنند. امام زمان (ع) هم منتظر است تا مردم لیاقت ظهور را پیدا کنند، ما نباید بی لیاقتی و بی بصیرتی مردم را تقصیر امام بیندازیم. مردم ظرفیتشان را بالا ببرند، آنگاه مطابق ظرفیتشان عدالت نصیبشان می شود.