باز هم تقطیع سخنان دکتر عباسی -اینبار برای ارتش + فیلم تقطیع نشده


متاسفانه بعضی مسئولان حتی رده بالای این نظام بدون دانش رسانه ای و با هر هیاهویی موضع می گیرند و این موضوع باعث تشدید تنش شده و عامل این تنش را به هدف خود می رساند .
برای شرح این بلوا میتوان گفت :
سوال اینجاست : چرا اکثرا رسانه های اطلاح طلب این قطعه برش خورده از سخنرانی دکتر عباسی را منتشر کرده و بر علیه ایشان فرافکنی کردند. یعنی دکتر عباسی بجز اصلاحات مخالف و منتقد دیگری ندارد؟
این سخنرانی مربوط می شود به جلسه کلبه کرامت 230 که در سال 89 برگزار شد. چه اتفاقی افتاده؟ چرا رسانه های اصلاح طلب الان به فکر تقطیع و پخش این کلیپ کرده اند؟ بعد از 5 و نیم سال.
باوجود اینکه دکتر عباسی در تمجید از ارتش و نقش موثر آن در امنیت این مرز و بوم نیز صحبت کرده اند ، چرا آن صحبت ها دیده نمی شود ؟
به واقع آیا ایشان ماهیت ارتش را زیر سوال برده و آن را نا کارآمد خواند؟
======================================================
یادمان باشد همیشه قبل باور کردن اینجور تحرات دشمنانه و تقطیع های نخ نما حتما ابتدا شخصیت ، طرز فکر ، و پیشینه و اعتقادات آن شخص را در نظر بگیریم و در مرحله بعد به دنبال صحبت های قبل و بعد آن سخنرانی بگردیم و سخنرانی کامل را گوش کنیم تا از سوءتفاهم جلوگیری شود.
=====================================================
شما رو دعوت می کنم تا دقایقی قبل و بعد این کلیپ تقطیع شده را هم ببینید .
ولی قبل از آن چیزی که مشخص است صحبت های مربوط به انتقاد از ارتش مربوط به عملکرد ارتش و سکوت این نهاد نظامی در ماجرای فتنه ی سال 88 می باشد و ربطی به ماهیت ارتش و چیزی که به غلط ناکارآمدی ارتش تفسیر شده ندارد .


+ 
12

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • باسلام وتشکر بنده یکی از فعالان عرصه فرهنگی هستم وبا دیدن این کانال رسمی شما بسیار لذت بردم ودر صورت تمایل شما آمادگی تبادل اطلاعات با شما را دارم لطفا در صورت تمایل در همین بخش پاسخ دهید.

  • کسی نمیگه ارتش از شخصیت و هویت خودش دفاع نکنه. ارتش اعتراض کرد، عباسی هم عذرخواهی کرد. بعد از عذرخواهی حسن عباسی و پاسخ فرمانده نزاجا ، دیگه بازداشت چه لزومی داشت؟
    جز اینه که ارتش فریب وسوسه ی عده ای نفوذی تفرقه افکن رو خورد و بازداشت صورت گرفت؟

    بعد هم وثیقه ی سنگینی تعیین کردن که در آخرین ساعات اداری روز چهارشنبه کسی نتونه جورش کنه و خود ارتشی ها این شایعه ی کثیف رو انداختن سر زبونها که عباسی عمدا نخواسته وثیقه بذاره!!! مگه عباسی مثل بعضی اقازاده ها پشتش به شیرهای نفت گرمه یا حقوق نجومی از دولت میگیره که بتونه سریع وثیقه جور کنه؟

    اگر این اقدام ارتش سیاسی کاری نیس پس لابد اوج بصیرته؟ ارتشی ها کلاس بذارن به بقیه هم آموزش بدن این نوع جدید از بصیرت رو .

  • mgh 95/5/14 ساعت 20:28

    بله اوج بصیرته.
    فردا اگر خدای ناکرده در گیریه نظامی پیش آمد و ارتش طبق وظیفه تعیین شده خود دخالت کرد ، هر کسی بخودش اجازه میدهد تو تصمیمات کلان فرماندهان دخالت کند.
    ارتش با این کار هم جدیت خودش را اثبات کرد و هم به آقای عباسی گوش زد کرد بدون فکر و سند حرفی را نگویند.

  • mo-sdg 95/5/14 ساعت 19:22

    مثل اینکه من امروز علیه ارتش حرف بزنم فردا عذرخواهی کنم این که درست نیست اگه برخورد قاطعی صورت نگیره هر کسی از فردا هر ارگان مملکت رو زیر سوال می بره بعدش عذرخواهی می کنه ضمنا هر مسئله ای در جای خودش بررسی میشه.فعلا موضوع سر جناب عباسیه. .ضمنا خوشحالم حداقل اشتباه ایشون رو پذیرفتید.هر چند جناب عباسی تا به حال علیه خیلی افراد اتهامات بی سند و مدرک زده امیدوارم بعد از ازادی اگر توهین یا افترا می زنند با سند و مدرک باشه.موفق باشید

  • mgh 95/5/14 ساعت 20:07

    احسنت.

  • خدارو صد هزار مرتبه شکر ارتش با کسی شوخی نداره که همچین ادم های بی عقلی در موردش اظهار نظر کنند
    ای مریدان این مرد مجنون این هم جواب قاطعانه ارتش
    باشد که در درس عبرتی باشد برای سایرین
    http://www.farsnews.com/13950513000888
    حسن عباسی بازداشت شد....

  • وقتی بی بصیرتی و سیاسی کاری ارتش میشه جواب قاطعانه !!!!!!! باید هم سگ های نفوذی در این کشور ول بگردن و غارت کنن.

  • mgh 95/5/14 ساعت 18:18

    و موقعی که دیگر چیزی برای گفتن ندارند ، فحاشی میکنند .

  • چه فحاشی؟ کدوم کلمه و جمله؟
    تا کسی حرف بزنه میگ فحاشی
    ولی خودشون از همه بدزبان تر و هتاک ترن و با حربه های کثیف میخوان هر حنجره ی مخالف گویی رو خفه کنن

  • mgh 95/5/14 ساعت 19:11

    حالا ما شدیم مخالف گوی.
    توی این سایت کم مونده رای به انحلال ارتش بدین بخاطر یه آدم معلوم الحال .
    بخدا بی فایدس بحث . فقط هرکسی کلاشو قاضی کنه پیش وجدان خودش.

  • mgh 95/5/14 ساعت 18:19

    دوست گرامی ، جناب مجتبی
    بحث کردن با این اشخاص فایده ای ندارد.
    اگر خود خدا هم طرف حساب اینها باشد ، باز حرف خود را میزنن.

  • اگه تعریف بصیرت یعنی وقتی یک نفر به یه ارگان شامل مجموعه ای از افراد توهین کنه اون ارگان و افرادش ساکت بشینن و حرفی نزنن بله ارتش بی بصیرت است.

  • mo-sdg 95/5/14 ساعت 16:54

    توهین به ارتش و ایجاد نفاق جواب داره این هم جوابش.وقتی یه سخنران بدون داشتن اسناد و مدارک وحتی تحصیلات کافی صحبت کنه نتیجش این می شود.

  • ila 95/5/12 ساعت 11:27

    امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به نامه عذرخواهی حسن عباسی از ارتش، یادداشتی را در این رابطه منتشر کرد.

    متن این یادداشت به شرح زیر است:

    «استاد ارجمند جناب اقای دکتر حسن عباسی

    سلام علیکم،

    ۱ ـ تصویری که از جنابعالی در ذهن دلسوزان نظام وجود دارد، تصویر معلمی مهربان و انقلابی است که با آسایش و ارامش و مرخصی سالهاست وداع کرده و با کلامی آتشین و صریح، بی هیچ چشمداشتی در صحنه های دفاع از انقلاب و ولایت، خود را سپر بلا و آماج ناجوانمردی‌های کینه توزان انقلاب ساخته و در این راه مقدس (لا تاخذ فی الله لومه لایم) را شعار خود قرار داده است.

    ۲ ـ برادر عزیزم، خرده گرفتن به کلامی از جنابعالی به معنای نفی مجاهدت‌ها و شجاعت ها و استحکام شما نبود که ما خود به عنوان همسنگرتان به مراتب بیش از عزیزان نسل سوم و چهارم به آن ایثارگری‌ها اشراف داریم لکن دفاع از هویت و شخصیت یک سازمان، حقی طبیعی و مشروع برای افراد آن سازمان است بویژه مجموعه ای که مستقیما در سایه پرچم ولایت انجام وظیفه می‌کند.

    ۳ ـ ارائه نامه‌تان به مجموعه ارتش جهت عذرخواهی، نشان از شجاعت در پذیرش خطا و روح بلند و انتقادپذیر جنابعالی و درس بزرگ اخلاقی برای شاگردان است که بدانند برای سلامت امور، هم باید منصفانه نقد کرد و هم شنید.

    ۴ ـ افتخار ما و شما این است که توفیق سربازی در لشکر ولی امر مسلمین (حفظه الله) را داریم همانگونه که شما محبت خود را با عذرخواهی به برادران سربازتان نشان دادید، علاقه ما نیز کمافی السابق به جنابعالی و سایر مسئولانی که دل در گرو عشق به نظام و رهبری دارند بقوت خود باقی است.

    سرباز ملت: احمد رضا پوردستان»

  • استاد پرچمش بالاس
    دیدین با اینکه تقطیع کردن ولی بازم مرامشو داشت اومد عذرخواهی کرد
    تا بزنه تو دهگ تفرقه افکنان

  • اولا مثل اینکه من به شما توهین کنم بعد ازتون طلب بخشش کنم این که نشد کار>>>
    دوما نفاق بین ارتش و سپاه رو همین ادم دیوونه راه انداخت انوقت شما میگید تفرقه افکن رو نابود کرده با عذر خواهی اش؟
    واقعا نظر مفیدی دادید خخخخخخخخخخخخ

  • mgh 95/5/12 ساعت 11:52

    دست پیشو میگیرین که پس نیوفتین؟!
    این آقا روهم بخاطر تفرقه افکنی بردن دادگاه ، عزیز جان. واکنش های امیر پوردستان،سیاری،و...از ارتش
    و محسن رضایی،سردار سلامی،و.. از سپاه
    گواه این موضوع میباشد.

  • اقایانی که در دفاع از این مرد مجنون به طرفداری برمیخیزید اگاه باشید و بدانید در دوران پایانی رژیم ستم شاهی این ارتش بود که به سمت مردم امد و این انقالاب را به کمک امام ره شکل دادند اگر نمیدانید بدانید که ارتش یک ارگان مردمی است ولی بعضی از ارگان ها فقط مسئولی هستند و یک ذره به فکر رفاه مردم نیستند
    میدانید چرا ارتش به این حال و روز افتاده است چون از 28 مردادی میترسند اقایانی که به فکر مردم نیستند و در تلاشند که این ارگان مردمی را بکوبند تا قدرتش ذره ذره کم شود ولی جناب عباسی این را بدانید به کوری چشم دشمنانی چون شما و دیگر اقایان ارتش قدرتمند تر از همیشه در خفا به کار خود مشغول است اسمان ایران دریای ایران خاک ایران در دستان شیرمردان پدافند نیروی دریایی هوایی و زمینی استوار خواهد ماند.اری

  • smha1377 95/5/12 ساعت 11:14

    شما که فیوزت پریده بهتره بری به ظریف گیربدی

  • شما اول موضوع رو مطالعه کن بعد اظهار نظر کن لطفا

  • برادرا ؛
    اولا لطفا توهین شخصی نکنید . حتی به کسی که باهاش مخالفید.
    دوما سواد رسانه ای اصلا ربطی نداره به اینکه هرکس مخالف نظر مثلا دکتر عباسی حرف بزنه سواد رسانه ای نداره...
    منظور اینه که اولا هر اتفاقی بیفته آدم نباید دعوای خونه رو ببره تو کوچه . که دستمایه بیگانگان و کسانی بشه که طراح این قضیه بودند.
    دوما منظور از سواد رسانه ای اینه که آدم هر چیزی رو سریع باور نکنه و به بدترین شکل قضاوتش نکنه. اول سابقه و شخصیت طرف رو در نظر بگیره بعد همیشه قبل از شنیدن کامل اون مثلا سخنرانی که یه قسمتش تقطیع شده ، اون رو باور نکنه سریع. چون در غیر این صورت کاری رو کرده که طراح اون تقطیع میخواسته...
    آدم باید یک مقدار شک کنه که چی شده که الان به فکر این افتادن که 60 ثانیه از سخنرانی دو و نیم ساعته اونم برای 6 سال پیش رو الان پخش کنن.این موضوع برای بار اول نبوده و برای بار آخر هم نخواهد بود..مشخصه که دشمن از اتحاد نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران ناراحته و تلاشش رو میکنه که به هر حیله ای این اتحاد رو به هم بزنن. حالا به هر وسیله ای.

  • من به کسی توهین شخصی میکنم که به یک ارگان چند هزار نفره مردمی توهین جمعی کرده است
    سواد رسانه ای از نظر شما یعنی اینکه اگه یه شخص به پداران ما توهین کرد به حافظان این مرز و بودم توهین کرد شک کنیم و بگیم شاید توهینش بجا بوده؟یعنی چی ؟ این اقا سابقه دار است و دفعه اولش هم نیست توهین به قوه قضاییه و ارگان های دیگر از جمله شاهکارهای این مرد مجنون است لطفا قبل از گفتن حرفی اطلاعات خودتون رو بالا ببرید.
    از من به شما نصیحت در بعضی مواقع روشنفکری این نیست که اگر شخصی به شما توهین کرد به خانواده شما توهین کرد ارام بنشینید روشنفکری این است که گارد خودتون رو بالا ببرید تا بتونید از حریم خودتون و خانوادتون دفاع کنید و تعصب و غیرت خرج کنید
    موفق باشید

  • بله این مرد کسی است که به نظر بنده بدون هیچ دانش قبلی درباره موضوعی نظر میدهد. اقای حسن عباسی آیا شما میدانید که ارتش این مملکت دارای چه خصوصیاتی بوده است(قبل از انقلاب) و الان دارای چه خصوصیاتی است( زمان حال) ارتش در زمان شاه قدرتمند ترین ارگان کشوری بوده است که به عبارتی با وزارت اطلاعات اون موقع( ساواک) همتراز بوده است و اسم ارتش لرزه بر اندام دشمنان می انداخت در زمان جنگ تحمیلی انواع کمک ها را به مردم اسیب زده رساند و با اینکه در ان زمان نیروی انتظامی وجود نداشت انواع گروگان گیری ها با کمک تیپ 65 نوهد رفع میشد. بله اقای عباسی میدانید چرا الان ارتش در این اوضاع است و به تعبیر شما اگر جهان را اب ببره ارتش را خواب ببره؟چون الان ارگانی به نام سپاه پاداران وجود دارد که بیشتر اقایان که خودتان هم میدانید به این ارگان کمک های مالی تسلیحاتی رفاهی و ..... میکنند> اری پدر بنده یک ارتشی است> ارتشی که در تمام مدت زمانی که شما درحال فرار از دست موشک های عراقی بودید پدران ما در ارتش با جان فشانی خاک این وطن را به بیگانه ندادند.ولی درحال حاضر باید با ماشین مسافرکشی کنند> اری جناب عباسی ما کماکان منتظر اراجیف شما هستیم

  • عزیزم حسن عباسی بیش از 6 سال سابقه جبهه داره.فرار یعنی چی؟؟

  • برایتان بسیار متاسفم که سواد رسانه ای را مترادف با تایید نظرات خود میدانید...به اعتقاد امثال شما هر کس به شنا انتقاد کند بیسواد و عجول است و در زمین دشمن بازی میکند و از سوی دیگر شما مخیر وآزادید که هرچه میخواهید و به هرکس که میخواهید؛بگویید!!!
    این همان طرز فکر خوارج وداعش است (البته اگر به شما برنمیخورد)

  • باشه بابا ما داعشی خوارجی، تندرو، بی‌ترمز، ...

    فعلا که عباسی بنده خدا رو بردند دادگاه و دادگاه هم به نفع ایشون رأی داد ... پس بهتره به قانون و حکم قاضی احترام بگذارید ...

  • mgh 95/5/11 ساعت 15:42

    من شخصا تابع دادگاهم.ولی دادگاه رفتن ایشون که چیزه عجیبی نیس . خدا کنه حداقل آقای عباسی بدونه توسط دادگاهی مورد قضاوت قرار گرفته که بارها بهش توهین کرده.

  • mgh 95/5/11 ساعت 15:51

    ایشون هم اگه از ارتش عذر خواهی نمی کردن ، کارشون خیلی بالا میگرفت.

  • ila 95/5/10 ساعت 21:42

    سلام.
    اگر سخنرانی از آقای عباسی در اختیار دارید که در آن از ارتش حمایت کرده باشند، انتشار آن می‌تواند به مقابله با این هجمه کمک کند.

  • سایت خوبی دارید موفق باشید