پرده برداری از دیدار حسن روحانی و نماینده ای از اسرائیل+فیلم


دکتر حسن عباسی با انتشار اسنادی از دیدار حسن روحانی و نماینده ای از اسرائیل در سال 65 در هتل پارزین پاریس پرده برداشت.
به گزارش راهکارنیوز، دکتر حسن عباسی در بخشی از افشاگری صریح خود در دانشگاه صنعتی امیرکبیر مورخ ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ مستنداً از دیدار حسن روحانی و نماینده ای از اسرائیل در سال 65 در هتل پارزین پاریس پرده برداشت.


+ 
0

- 
0
ارسال در 1395/10/4 ساعت 14:46 2016-12-24 14:46:57
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اقای دکتر عباسی چرا ؟ شما که از شخص خاصی نام میبرید . ایشان را محکوم می کنید در مورد جریاناتی پس چرا هنگام انتخاب ایشان بعنوان ریاست جمهوری اعتراض خود را بیان نکردید و از کسانی که ایشان را رد صلاحیت نکردند انتقاد نکردید ؟


  • اگر سخنرانی های دکتر رو دنبال کرده باشین...ایشون چندین بار به شدت روحانی رو به باد انتقاد های به جا گرفتند حتی زمانی که روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بود
    دکتر عباسی روحیه انقلابی گری خودشون رو به معنای واقعی کلمه بروز میدند...چرا فکر میکنید از ایشون و کسانی که ایشون رو تایید کردند انتقاد نکردند..

  • سلام و تشکر از پاسخ جنابعالی به گفته های بنده .... پس نتیجه میگیریم دکتر عباسی فقط منتقد هستند و باا اینکه سمت مهمی دارند اما مهره بازی دست دیگری است که پشت پرده گرداننده ان است و ما هم ملت دوره به دوره تماشاچی و مهمتر اینکه قربانی سیاستهای مهره گردانان هستیم و و دکتر هم هر دوره نقش افشاگر را بازی می کند و ما هم نقش تماشاچی و به طبع فقط میتوانیم اه بکشم که چرا چراچرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  • با سلام

    سخنرانی سرلشگر جعفری (سخنرانی سرلشگر جعفری در اجلاس عین که ظاهراً در مشهد برگزار شده بود) در ساعت 11 شب روز پنجشنبه قبل از شبکه افق پخش شد که خیلی دنبال لینک دانلود فیلم آن گشتم ولی از صدا و سیما و سایت دیگری هم موفق به دانلود آن نشدم.

    خیلی سخنرانی جالبی است – متاسفانه منبعی را برای تهیه آن پیدا نکرده ام - اگر لینک دانلود آن را بگذارید ممنون خواهم شد.