افشای نقش حسین فریدون برادر رئیس جمهور در چالش حقوق های نجومی


این روزها ماجرای فیش های حقوق های نجومی برخی مدیران دولتی واکنش های زیادی را به همراه داشته و امام خامنه ای نیز در دیدار با اعضای هیئت دولت و مسئولین با بیان اینکه «موضوع حقوق‌های نجومی، در واقع هجوم به ارزش‌ها است» و تاکید کردند به این موضوع باید با جدیت رسیدگی و نتیجه به مردم اطلاع رسانی شود. از طرفی آقای روحانی معاون اول خود را مامور رسیدگی به این پرونده کرده و دستور پیگیری دادند و درعین حال با تلاش برای انداختن مسئولیت به گردن دیگران در همایش گرامیداشت هفته قوه قضائیه به این موضوع اشاره کرده و میگویند چرا با وجود نظارت سازمان بازرسی کشور و دیگر نهادهای نظارتی این مشکلات بوجود می آید؟ حتما غفلتی صورت گرفته است...

اما در پایان همین همایش آقای سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور از نقش اعمال نفوذ و لابی حسین فریدون برادر حسن روحانی در انتصاب صدقی به عنوان مدیرعامل بانک رفاه با وجود داشتن پرونده های سنگین خبر داد!


+ 
0

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به ما بپیوندید:
    کانال فرهنگی- مذهبی «مجیر»

    https://telegram.me/joinchat/Bp2AdjvMx_Pjad4Snhm7aQ

    .....کاری از جوانان دغدغه مند مسائل فرهنگی این مرز و بوم.....

  • با سلام. من و عده ای از آشنایان برای همراهی و همکاری با نظام جمهوری اسلامی، به عنوان مجریان انتخابات اسفند ماه گذشته یعنی اسفند 94 پیش قدم شدیم و داوطلبانه زیر نظر وزارت کشور و فرمانداری استان تهران، حضور یافتیم. الان و بعد گذشت 4 ماه از برگزاری انتخابات هنوز حق الزحمه خود را دریافت نکرده ایم. فکر میکنید این مبلغ چقدر باشد؟؟؟ نفری 225000 تومان که پیش پیش مالیات هم از آن کم کرده اند!!! من یک زنم و خانه دار که اگرچه نیاز به این پول دارم اما میتوانم صبر کنم تا حقوق آب باریکه ام بدستم برسد اما باقی افراد، آقا هستند و یک خانواده را اداره میکنند و چند ماه پیگیر این حق الزحمه اند اما متاسفانه صدایشان بجایی نرسیده.
    لطفا پاسخ دهند مسئولین ذی ربط:
    1. 225000 تومان در مقابل پولهای کلان مدیران چن تا صفر کم دارد؟؟؟
    2. نمایندگان جدید مجلس حقوقشان را دریافت کرده اند اما چرا هنوز پولی به ما داده نشده؟؟
    3. چرا تماسها و پیگیریهای مکرر دوستان رسیدگی نمیشه؟؟؟ حضرات و اقایان مشغول و سرگرم چه کاری هستند؟؟؟
    و ...
    حودتان قضاوت کنید...