نظر دکتر حسن عباسی درباره محمد جواد ظریف


دکتر حسن عباسی از علت شرکت نکردن ظریف در نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست می گوید(کاری از شبکه چند رسانه ای آرمان Arman TV)


+ 
108

- 
15

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • f.b 00/2/6 ساعت 16:11

    خیلی باهاتون موافقم
    امیدوارم واقعا مردم بدون هیچگونه جناح گیری راجع به آقای ظریف تحقیق کنید و ببینید کیه
    واقعا جای تاسفه که همچین آدمی همچین سمتی در ایران داره

  • متاسفم برای کسایی که بیشتر به فکر شکم وزیر شکمشون هستند آخه شمایی که به اقای عباسی نقد میکنی چرا نمیخوای قبول کنی که مملکت داره میره سمت نابود شدن بیچاره شماهایی که نفهمیده ونادان بدن بی خاصیتتان به گور میره... اگر زنده موندید تاریخ بهتون ثابت میکنه که روحانی ودارو دسته اش چه ظلمها وخیانت هایی برا ایران کردند...

  • سید 97/3/12 ساعت 03:56

    سطح دکتر عباسی از ظریف بسیار بسیار بالاتره

  • این عباسی شیاد چ دروغگو است چرا او را هنوز دکتر میخوانید؟

    کسی که به رزمندگان و جانبازان و شهدا توهین کند خائن به وطن و شیادی کثیف است

  • اقای عباسی تمام انتقادات شما درست و منطقی حالا که خامنه ای زد و از ظریف مهره مشخص غرب حمایت کرد در سخنرانی اخیرش چه نظری دارید ؟ تا کی می خواهید بگویید شاه خوب است اطرافیانش بد هستند ؟ چرا خامنه ای یک بار از خدمات احمدی نژاد با اسم نام نبرد برعکس جا به جا او را تحقیر کرد . چرا ؟ شما چرا از او حمایت نکردید ؟ حالا حق با کی بود ؟ منتظرید خامنه ای وقتی مرد با یک سری حرف یکی به میخ و یکی به پهلو و دادن تمام ارگانها ی کشور به دست غربگراها چه نکبتی برکشور بیش از پیش حاکم خواهد شد ؟ تا کی میخواهید صبر کنید ؟

  • مهمان 96/11/29 ساعت 16:24

    مهمترین راه برای روشنگری بیان مستندات از فعالیت شخص مورد نظر میباشد
    فعالیت دکتر ظریف از دولت یازدهم و کارهای مربوط به ایشان:
    1)برجام:موجبات از بین رفتن صنعت هسته ای و تشدید شدن تحریم ها و از دست رفتن چندین سال از عمر یک مملکت به دلیل امیدوار بودن به برجام
    2)کشته شدن نزدیک به 500 نفر در مکه و عدم توانای وزارت خارجه در پیگیری این مسئله و تحویل جنازه ها با ورود رهبری
    3)حاصل رفت و امدها با اروپای ها و امریکایها فقط واگذار کردن بازار مصرف کشور به تولیدات انها و از بین رفتن شرکتهای صنعتی داخلی بود
    4)گستاخ تر شدن طرفهای غربی در مقابل ملت ایران به گونه ای که وزیر خارجه ای فرانسه برای سفر به ایران پیش شرط میگذارد
    5)گستاخ تر شدن طرفهای غربی به دلیل سستی تیم ایرانی و پیشنهاد مذاکره برای محدود کردن صنعت موشکی همراه با تحدید همه روزه ای امریکا و اسرائیل برای حمله به کشور
    و..............

  • آقای دکتر عباسی دکتر مطهری زمان ماست خدایا ایشان را برای ما و انقلاب اسلامی حفظ بفرما

  • چند تا از سخنرانی های این بشر رو گوش کردین؟ واقعن به عمق بیسوادی و کمبود شخصیت داشتنش پی نبردین؟ جایی که از دکتر بودنش دفاع میکنه؟ دروغ های قلمبه سلمبه ای که واسه بزرگ کردن خودش از روی مین رفتن در جنگی که موقع شروعش فقط 14 سال داشته و خریدن عینک آمریکایی فلان تومانی، تز دکتر بودنشم که لااله الا الله!
    امام خمینی: هی نگویید من من، من شیطان است.
    فقط کافیه بشمارین تو هر سخنرانیش چندبار میگه من!

  • به یاد آورید فردوسی بزرگ که حاضر نشد برای اعراب باشد و پارسی را زنده نگه داشت و از کلمات عربی تا جای ممکن در شاهنامه استفاده نکرد و روزی که مردند همین بسیجی ها گفتند اون کافر است چون از عرب نگفته (از وجودیت عرب را مقدس می دانستند.) و اجازه ندادند اون را در مشهد قبرش کنند، حالا کی موند و افسانه شد: فردوسی بزرگ، بزرگترین حماسی سرای پارسی.

  • احسنت هموطن



  • بیشتر مدیران ایرانی مثل دون کیشوت هستند





    عامل بدبختی کشور ما نه برجام است و نه مواضع نظامیان و نه مواضع رییس جمهور بلکه عامل بدبختی کشور ما مدیران ریاکار و فریبکاری هستند که در ظاهر خود را تابع رهبر نشان می دهند اما در عمل دشمن رهبرند.و به نظر می رسد که سازمانهایی همچون سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان خصوصی سازی صنایع (ایمیدرو) نه اعتنایی به سخنان رهبر دارند و نه رییس جمهور را در عمل به رسمیت می شناسند و خودشان مستقیما" از کشورهای اروپایی دستور می گیرند.



    بنده حدود بیست سال است که در صنعت مشغول به کار هستم و انچه مخصوصا" از مدیران مشاهده کرده ام این است که مدیران مدام از خود انرژی منفی ساطع می کنند که ظاهرا" جایی انها را اموزشهای اینچنینی می دهند تا محیطهای کاری را ازار دهنده کنند و از پژوهش و تحقیقات و همچنین ارتباط بین صنعت و دانشگاه بیزارند و هر کسی که به کاری تحقیقاتی برای پیشرفت صنعت بپردازد چنان با کارشکنی و سنگ اندازی روبرو می شود که از این کارش پشیمان می شود و ان شخص منزوی و بایکوت شده و علاوه بر اینکه از نظر مالی به حقوقش لطمه می زنند در معرض خطر اخراج نیز قرار می گیرد.

    اکثر مدیران از دانش مدیریت و تخصص در سیستمی که اداره ان را بر عهده دارند جز مقدمات ناچیز اطلاعی ندارند و فقط خیلی خوب ژست می گیرند و خیلی هم خود بزرگ بین ، بدجنس و حسودند و به بهانه ایجاد نظم و انضباط جو خفقان و سرکوب ایجاد می کنند و با این فضا هرکسی را که بخواهند حذف می کنند و وای به حال کسی که در معرض پرتوهای منفی دید انها قرار گیرد.به همین دلیل صنایع ما رو به پیشرفت نیست و نمی توانند متناسب با رشد جمعیت اشتغال ایجاد کنند و حتی به سمت ورشکستگی میروند و یا عمدا" به سمت ورشکستگی سوق داده می شوند. مدیران در سیستمهایی که کار می کنند فقط به دنبال افزایش اختیاراتشان برای سرکوب و آزار نیروهای زیر مجموعه خود هستند و می خواهند که اختیار حقوق و مزایا و قرارداد کاری نیروها به طور مطلق در اختیارشان باشد تا هر موقع اراده کنند هرکس را که خواستند به راحتی اخراج کنند.



    اکثر مدیران ایرانی روحیات و خصوصیاتی مانند دون کیشوت دارند و به هر چیزی که ببینند به چشم یک خطر نگاه می کنند و اگر از یک موضوع و یا یک شخص خوششان نیاید به ان موضوع یا شخص حمله می کنند .



    از انجا که خیلی از مدیران از دانش مدیریت و اطلاعات فنی ناچیزی از سیستم تحت مدیریت خود برخوردارند برای پوشاندن این عیب و نقصشان مشاوران و زیردستان ضعیف و حقیر را به کار می گیرند تا نسبت به انها احساس برتری کنند و بکار گیری این روش در نهایت به سقوط و ورشکستگی سیستم می انجامد.



    برای اینکه به مدیران بر نخورد یک مثال مستند می زنم:



    اپراتوری نیاز به تخصص ندارد مثل صنایع ما که مثلا" در صنعت الومینیوم یک فوق دیپلم دامپروری بدون داشتن هیچ دانشی در باره تولید فلز در خط تولید فلز الومینیوم در کنار یک فوق لیسانس متالورژی کار میکند و حتی یکبار این فوق دیپلم دامپروری در سال 1383 به عنوان پژوهشگر برتر در صنعت الومینیوم به سازمان ایمیدرو معرفی شد و از دست معاون وزیر اقای هراتی نیک لوح تقدیر گرفت. بعدها همین فوق دیپلم دامپروری ادامه تحصیل داد و لیسانس متالورژی گرفت و حالا مدعی متخصص بودن در صنعت الومینیوم هست. در صورتی که جای این فوق دیپلم دامپروری در پرواربندی یا سازمان گوشت، سازمان غله و اینجور جاهاست اما به راحتی وارد یک صنعت مهم فلزی شده و از دست معاون وزیر لوح تقدیر می گیرد. یک فوق دیپلم دامپروری تخصصش در امور گوسفندان است و باید در مواردی مثل کیفیت گوشت و یا نوع پشم گوسفندان اظهار نظر کند.





    در بین مدیران اصل بقای مدیریت برقرار است ، بدین صورت که مدیر نه برکنار می شود و نه تنبیه می شود بلکه از سازمانی به سازمان دیگر می رود.



    بیشتر مدیران تنها به فکر ثروت اندوزی و ارزوی زندگی در امریکا،کانادا،استرالیا و کشورهای اروپایی هستند و برای رسیدن به این ارزویشان از هیچ ناجوانمردی و حتی خیانت و حق کشی دریغ نمی کنند و بیشتر انها بعد از پایان کارشان در کشورهای ذکر شده زندگی می کنند و دروغ می گویند که تابع رهبر انقلاب هستند و در این مورد خیلی ریاکارانه رفتار می کنند و رفتارهای استکباری و اشرافیگرانه انها دلیلی بر صحت گفته های بنده است و عملا" با رفتارهایشان به دل رهبر انقلاب و مردم

    درد می گزارند و شرم و حیایی هم از اعمال و رفتارشان ندارند و متاسفانه از طریق نهادهایی نیز حمایت می شوند.



    در کشور ما به معنای واقعی رسالت هیچکدام از نهادهای نظارتی و امنیتی مبارزه با فساد اقتصادی و مبارزه با ظلم و تبعیض نیست و همین موضوع باعث سوء استفاده مدیران می شود .



    هیچکدام از قوا ی سه گانه و سازمانهایی نظیر سازمان بازرسی کل کشور در مبارزه با فسادهای مالی و اقتصادی موفق نبوده اند و به نظر می رسد تنها راه ، ورود مستقیم رهبر انقلاب ایت الله خامنه ای به این مسائل می باشد تا با تشکیل سازمان موقت جدیدی که مستقیما" از ایشان دستور بگیرند به فسادهای مالی و اقتصادی خاتمه دهند.

  • جناب سلیمی من به وسعت دید و برداشت درست شما از وضعیت کشور احترام میذارم ولی اگررهبری میخواست(و شاید به نفعش بود!) تا حالا به این مسائل که فرمودید ورود کرده بود..من قبلا خیلی به ایشون ارادت داشتم ولی اینکه ایشون چشم خود رو به روی مسائل زیادی از این دست بسته,خیلی چیزا رو واسه من و جوونای مثل من (که برخلاف دوستان شاغل در نهاد های انقلابی مثل سپاه برای جیره و مواجبشون بهتره دراین موارد فکر نکنند)مشخص کرده.

  • آقای عباسی آدم به اصطلاح روشنفکردینی هستندکه هیچ بویی ازروشنفکری نبردندبنام دین به خوددین ضربه میزنه.هرچی زبانش میادول میکنه بیرون حتی افسارزبانش دست خودش نیست زیادبه این حرافهاتوجه نکنیدبیخودی بادی میکنندبعدمدتی میترکند.بزاریدبه گفته های خودش خوش باشه بنده خداست دیگه رهایش کنید.فقط به دردعربده کشیهای سرکوچه میخوره

  • حتماً تو روشنفکری، خدا شفات بده و دو چشم بینا و گوش شنوا.

  • حسین 96/2/14 ساعت 16:42

    کاش این تریبون و این آزادی برای انتقاد های سخت و علنا دشمنی برای همه یکسان بود و اصلاح طلبها هم اینجوری راحت انتقاد میکردن

  • اصلاح طلبان به چی دقیقاً میخوان اعتراض کنن؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخ خیلی باحالید، رو نیست که سنگ پای قزوینم رد کردید

  • با سلام و احترام

    نترسیدن کشور گرسنه و بدبختی مثل کره شمالی از یک ابرقدرت مثلا" اتمی همچون امریکا معنایش این است که امریکا یک ابرقدرت واقعی نیست و چیزی به عنوان سلاح اتمی در اختیار ندارد و با دروغ و حقه بازی و باکمک کشورها و سازمانهای هوچی گر خود را ابرقدرت جا زده است و کره شمالی با استفاده از این نقطه ضعف امریکا و تهدید به افشای این دروغ می خواهد از دولت امریکا اخاذی کند و هر از گاهی وانمود می کند که می خواهد ازمایش اتمی جدیدی انجام دهد .

    قبلا" طوری از خطرات و ویرانگری بمب اتمی صحبت میکردند که اگر کشوری بتواند به بمب اتمی دست پیدا کند ان کشور به یک قدرت اتمی تبدیل میشود اما کاخ سفید اعلام کرده که کره شمالی که اخیرا" چند ازمایش به اصطلاح اتمی را انجام داده را به عنوان قدرت اتمی به رسمیت نمیشناسد . و این نشان دهنده این است که امریکا که خود این قضیه دروغین را بوجود اورد نمیگزارد کره شمالی با ترفند خود امریکاییها از انها اخاذی کند و حتی ممکن است امریکا با دولت کره همدست باشد و بخواهد با این شیوه تلاش دیگری برای ترساندن مردم دنیا انجام دهد.کره شمالی انقدر اوضاع اسفباری دارد که هر ساله اتحادیه اروپا مقداری از ذرت هایی را که به چهارپایانشان میدهند به عنوان کمکهای انسان دوستانه برای مردم کره شمالی می فرستند تا از گرسنگی نمیرند.
    امریکا اگر به معنای واقعی ابرقدرت بود دلیلی نداشت که برای حمله به کشورهای ضعیف مثل عراق،سوریه،لیبی و از این به بعد کره شمالی به اتحاد و هماهنگی با کشورهای دیگر محتاج شود.

    هیچگاه چیزی به نام جنگ هسته ای صورت نخواهد گرفت ، چون به معنای واقعی چیزی به عنوان سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها ان را عنوان می کنند و متاسفانه مردم دروغهای بزرگ را راحت تر باور می کنند.

  • داداش بیخیال ینی عکسای هیروشیما و ناکازاکی رو ندیدی؟ میترسم فردا و جود کشوری به نام امریکا روهم انکارکنید شماها


  • سایتهای monazereh, endnews, islamtimes , shia.shafaqna و tnews مقاله دروغ بودن سلاح هسته ای و خیالی بودن ان را منتشر نمودند.


    http://www.monazereh.ir/vb-6834.htm




    http://islamtimes.org/fa/doc/article/620108/


    http://shia.shafaqna.com/FA/IR/975330

    http://tnews.ir/news/16bc84158101.html

  • اسلام تایمز

    ادعای شهروند ایران: بمب اتم همان آقا گرگه ی دوران کودکی ماست

    به گزارش اسلام تایمز ؛ نشریه اینترنتی ایرانی اسرار نامه مقاله کرامت سلیمی ، یکی از خوانندگان خود را منتشر کرده که ادعا می کند سلاح اتمی وجود خارجی ندارد و برهان هایی را برای اثبات ادعای خود مطرح کرده است. اسپوتنیک این مقاله را در چند قسمت به شما تقدیم کرده و منتظر نظرات شما درباره آن خواهد بود. نوشته را با این سوال آغاز میکنم که چرا هیچکس نمیتواند جامعه را اصلاح کند. توزیع نامتقارن و ناعادلانه ثروت و قدرت در جهان علت بروز رفتارهای خشونت امیز در جوامع مختلف می باشد. واقعیت این است که زمانی مطلب در سایت اصلی

    http://yon.ir/59ik

    http://islamtimes.org/fa/doc/article/620108/

  • ادعای شهروند ایران: بمب اتم همان آقا گرگه ی دوران کودکی ماست
    به گزارش اسلام تایمز ؛ نشریه اینترنتی ایرانی اسرار نامه مقاله کرامت سلیمی ، یکی از خوانندگان خود را منتشر کرده که ادعا می کند سلاح اتمی وجود خارجی ندارد و برهان هایی را برای اثبات ادعای خود مطرح کرده است. اسپوتنیک این مقاله را در چند قسمت به شما تقدیم کرده و منتظر نظرات شما درباره آن خواهد بود. نوشته را با این سوال آغاز میکنم که چرا هیچکس نمیتواند جامعه را اصلاح کند. توزیع نامتقارن و ناعادلانه ثروت و قدرت در جهان علت بروز رفتارهای خشونت امیز در جوامع مختلف می باشد. واقعیت این است که زمانی می توا

    مطلب در سایت اصلی

    http://yon.ir/59ik

  • <a href="http://parschemical.com/catproduct/%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%88%DB%8C" title="http://parschemical.com/catproduct/%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%88%DB%8C">اکسید روی</a> - جالب بود

  • با سلام

    چرا مقاله بنده را در صفحه اصلی منتشر نمی کنید


    به سایت های زیر مراجعه فرمایید:

    http://asrarnameh.com/pages.php?id=14719

    http://asrarnameh.com/pages.php?id=14830

    http://yon.ir/59ik

  • با سلام و احترام

    یک مقاله در باره دروغ بودن بمب اتمی خدمتتان ارسال میکنم که با حوصله و بدون تعصب بخوانید


    ازشما خواهش میکنم این مقاله را در صفحه اصلی سایتتان وهمینطور کانال تلگرامتان منتشر کنید تا دیگران قضاوت کنند.


    راه مبارزه با امریکا کاملا" روشن است .باید دروغهای این ابرقدرت پوشالی را با صداقت رو کرد.
    مقاله ای نوشته ام که در سایتهای زیادی اعم از داخلی و خارجی منتشر شده اند وبرایتان میفرستم.

    به سایت های زیر مراجعه فرمایید:

    http://asrarnameh.com/pages.php?id=14719

    http://asrarnameh.com/pages.php?id=14830

    http://yon.ir/59ik


    حقیقت ان چیزی نیست که گفته می شود و یا نوشته می شود بلکه حقیقت همان چیزیست که می خواهند ان را مخفی کنند.

    این مقاله را برای مسئولین کشور در دستگاه رهبری، نهاد ریاست جمهوری، قوه قضائیه، تعدادی از نمایندگان مجلس ، سپاه پاسداران و ارتش و نهادهای مذهبی فرستادم.


    اقایان علی مطهری نایب رییس مجلس و علیرضا زاکانی این مقالات را در سایتشان منتشر نمودند.

    در هر صورت منتظر پاسخ هستم.


    تا این دروغ بزرگ در باور ملتهاست اوضاع دنیا روز به روز بدتر می شود و ممکن است به کشور ما اسیب برسانند..
    پیروز و سربلند باشید.

  • به قول شیر فرهاد عباسی نبفهمه

  • مهمان 95/10/28 ساعت 11:49

    واقعآ بعضی ها خیلی رو دارن!!؟یارو میگه ظریف با لبخند جلوی جنگ رو گرفت!!؟؟؟؟؟ آدم دود از کله اش بلند میشه بابا چرا نمیخواید باور کنید ظریف خون دانشمندان هسته ای رو پایمال کرد وبه راحتی صنعت هسته ای رو نابد کرد بدون اینکه هیچ چیزی به دست بیاره.برید مصاحبه سناتور آمریکایی رو درمورد ظریف بخونید.مرگ بر ترسو. مرگ بر بزدلانی که کشور را به فنا دادند.

  • مهمان 95/10/28 ساعت 18:44

    مصاحبه که نه مجادله..
    آره....حتما به این مجادله مراجعه کنند دوستان.. از دید رسانه های آمریکایی هم برنده ی این جدل ظریف بود!

    حالا چجوریه که شما طرفدار سناتور کاتن شدی برا ضربه به ظریف؟!

    راست میگن بعضی افراد در ایران از انتخاب ترامپ ذوق زده شدن.....

    داداش این ره که میروی به ترکستان است ها !!

  • عباسی بدون روتوش
    عباسی فردی خبیث و مکار است که در قالب تئوریسین اهداف دشمن را در منحرف ساختن عقاید انقلابی جوانان به ثمر میرساند.
    او کسی است که ارتش قدرتمند ایران را متهم به ضعف میکند. درحالیکه بواسطه همین ارتش و نیروهای مسلح امروز ایران بر فراز قدرت تکیه زده است که اگر چنین نبود ناموس عباسی شاید در کشورهای عربی یا امریکایی بودند و خودش هم در اختیار اروپائیان.
    عباسی به قول استاد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، همچون گاو دیوانه ای است که به هرسو شاخ میزند. از اقتصاد و سیاست و فرهنگ و مذهب و مکتب و نظام و... سخن میگوید. کسی که الف بای فلسفه را نمیداند درمورد شهید عزیز مطهری و علامه طباطبایی اظهار نظر میکند.
    یک لحظه دیدار با آیت الله جوادی آملی و آیت الله هاشمی شاهرودی را به هزاران عباسی لعین و خبیث و کثیف و نجس نمیدهیم.
    رهبری عزیز ما در نامه خود به بیت مرحوم جانباز آیت الله هاشمی رفسنجانی.ره. حجت را تمام کردند و خناسان زمان را معرفی نمودند.
    بله، عباسی همان خناسی است که رهبر عزیز ما اشاره فرمودند. همان کسی است که مایه اختلاف بین نیروهای مذهبی شده و سالیان دراز با سخنرانی های پوچ خود جامعه را دو قطبی کرده.
    عباسی مشمول دعای شریف زیر است:
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

    ان شاءالله چهره کثیف و سیاه این مهره جاسوسی انگلیسی برای مردم به زودی نمایان خواهد شد. و شر این خناس نجس از سر رهبری عزیز انقلاب و مردم کم خواهد شد.
    ان شاءالله بحق حضرت زهرای مرضیه.س.

  • هاشمی رفسنجانی هم مشمول این دعایی که گقتی (اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک) میشه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظر من که مصداق واقعیشه. راستی خبیث هم خودتی :-)

  • کاش می شد یه پایانی به این همه تقابل افکار باشه من نمیدونم چه اصراریه یزیدو حسین باهم سر یه سفره بنشینن , همش دعوا , شامه کوفته جفت طرف میشه ,

  • جناب «طرفدار آرامش»
    اصرار برای نشستن بر سر سفرۀ حقوق مستضعفین، از سوی یزیدیان در ادوار مختلف پایان ندارد!!!
    امام حسین(ع) هم خود وسعت برکتی است که عاید سفرۀ هر دلی نخواهد بود الّا به صحت درک از یوم عاشورا و ارض کربلا!!!!
    (امید است خداوند روزیمان کند فهم کل یوم عاشورا و کل الارض کربلا)

    آرامش یعنی درک آن به آنِ سایۀ ولایتِ حقیقت بر بودنمان!
    شام ناحق همیشۀ تاریخ بر کام جنود باطل حرام و به قول جنابعالی کوفت بوده، هست و خواهد شد!!!

  • آها ......
    عجب

  • با سلام به کاربران محترم
    دوستان موافق و دشمنان مخالف نظراتشون رو در ارتباط به این ویدئو دادند
    از نظر بنده قید چند نکته حول محتوای ویدئو و البته حول نظرات کاربران حائز اهمیت است که به طور مجزا عنوان می کنم:

    ----> در مورد محتوا <----

    1- مسئلۀ «هولوکاست» یکی از بزرگترین و «جنایت بارترین دروغ تاریخ جهان» است!
    یک دروغ سرشار از ابهام! که درصد اندکی از اسناد موجود در بارۀ آن واقعی اما با تفاسیر دروغین بر حسب انتفاعات سیاسی جنایی کثیف برای غرب در جهت دهی فعالیت سرکوبگری جهانی علیه اسلام انجام و در همان راستا هم تفسیر و حقنه شد و در دسترس نخبگان نیست! می ماند درصد بزرگی از اسناد موجود از رخداد هولوکاست که تمام قد ساختگی و جعلی است!! (اسنادی که صرفاً برای فریب اذهان عمومی در ادوار تاریخ آینده تعبیه شده و در دسترس عموم است)

    هولوکاست دروغ بزرگی است که خلق آن توسط صهیونیسم غربی (اتاق های فکر آلمان-انگلیس) با اجرای فرقه های جعلی مسیحیت "پروتستانیسم" جهت تعریف یک بهانۀ نسبتاً منطقی به منظور حمله به خاستگاه «دین» در جهان که «منطقۀ غرب آسیا» ست و صرفاً سلطه بر مهد تمدن بشری و ممانعت از بروز مجدد قدرت های اصیل معنوی- علمی و..که آن نیز به لحاظ جغرافیا در همین منطقه واقع است انجام شد.

    2- مسئلۀ «آقای ظریف»!: همه چیز در مورد آقای ظریف در بیانات استاد عباسی بزرگوار در این ویدئو عیان هست... در قضاوت بنده (نظر شخصی من) خط فکری ایشان مطابق با عملکردهای مذکور، نزدیک به بهائیت است از هر لحاظ و به شدت!!! خصوصاًً لبخندهای نه چندان مردانه.........!!! :)

    ---->در مورد «کامنت ها» <----

    1- استاد عباسی-
    آنچه دوستداران حق در جانبداری از استاد بزرگوار گفته اند در صداقت و حقیقت، صحیح است. اصرار دشمنان در انکار، اثبات غفلت نیست که اثبات غرض است و بس!!!

    2- مقایسه-
    تنها خرده ای که می توان به کاربر «شهیده» داشت قیاس مع الفارق بین «خائنین» به انقلاب، ایران و اسلام است! مسلمان کسی است که علاوه بر توان تشخیص کیفی، به کمیت یا مرتبۀ تشخیص هم واقف باشد! در غیر این صورت هر گونه قیاس و قضاوتی آتشی خواهد بود بر دامان عاقبت او!!! قیاس «ظریف» با توجه به «وسعت ابعاد خیانت» وی و نسبت «اقدام غافلانه یا آگاهانه» (با توجه به برجام های برشمرده در ویدئو و با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تعدد برجام ها)، با تبعات خطایای «بنی صدر»! جداً ظلم به بنی صدر است!!!
    دقت کنید...
    تمام

  • بهائیت ....!
    بهائیت ...؟
    فقظ میتونم بگم برای خودت ، اطرافیانت ، و کسانی که کنارت نفس میکشن متاسفم.
    خدا خودش جواب تهمت هاتون روبده.

  • ایرج 95/9/19 ساعت 08:19

    اقا عباسی. شکم کورسنه مهم تره. یا اولکاس. من کشورم دوست دارم مردم را دوست.دارم گور پدر دیگران. نفست گرمه اگه چند شب گرسنه به خوابی از این حرفها نمی زنی. جانم فدا ظریف

  • سید 97/3/13 ساعت 02:56

    ایرجم،گرسنگی بخشی از ملت به خاطر تفکر منحط و لیبرالی ظریف و امثال ظریفه،،چه کرد برای ملت بزرگ ایران؟شما از حرکت و مبارزات قبل از انقلاب که نه،از اول انقلاب تا همین لحظه یک نمونه کار مثبت از ظریف و جریان فکری اش برای من و دیگر خوانندگان مثال بزن،،برجام؟مذاکرات سعدآباد؟اینها که به قهقرا رفتن منافع ملی بود،،صد رحمت به گلستان و ترکمن چای،،،

  • سلام علیکم جمیعاً. جناب ایرج، طوری حرف می زنی انگار بعد از برجام همه چی ارزون شده، مرد حسابی گرسنه ها که بعد از برجام دارن از گشنگی می میرن. آقای ظریف هم همون کسی بود که به خاطر این که چند سال بیشتر، قدرت رو در دست داشته باشه، رفت اون طرف و گفت باید به هر قیمتی که شده به توافق برسیم وگرنه 4 سال بعدی ملت دیگه به طیف ما رأی نمیدن. خواستم بگم حواستون باشه جانتون رو فدای چه کسی می کنید.

  • احسنت به شما جناب ایرج..
    و احسنت به پاسخ بدور از تشویش والعاقبة للمتقین..

  • دیپلوماسی آقای ظریف برای زمان قاجار مناسبه نه الان سایه جنگ هیج گاه بر سر ایران نبود اگر بود مثل زمان حمله صدام خبر نمی داد و عمل می کرد خخخخخخخ
    برای اون کسایی که میگن آقای عباسی دکتر نیست خود آقای عباسی گفت من اصلا بی سواد اون باسواداش بیان جلو دوربین بریم مناظره هنوز باسوادی جگر نکرده بره مناظره خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • آقای عباسی شما نظر ندید اتفاق خواهی نمی افتد تا حالا ارتش بود و توهینات شما به این ارگان حالا شده توهین به وزیر محترم امور خارجه///اولا ایشون مثل شما مدرکشون در حاله ای از ابهام نیست و خیلی بیشتر از شما برای این مرز و بوم زحمت کشیدند///دوما این جناب ظریف از طرف رییس جمهور محترم دکتر روحانی که به انتخاب مردم انجام شده به کابینه رفتند و توهین به ایشون یعنی توهین به مردم و کسی که به مردم توهین کنه مردمی که برای این ملکت خون دادند واقعا جایز نیست و ان فرد یعنی شما منافق ضد انقلاب ضد نظام و رهبری هستید.../// و اینکه نمیدونم با این حجم توهینات چطور شما میخواید جواب این مردم رو بدید؟

  • بنظرم تو نظر نده
    ظریف زده با برجامش مملکت رو خراب کرده توصیه میکنم حتما مستند فروشنده رو ببین که با سند این آدم رو بهت اثبات میکنه

  • شما از طرف کدوم مردم حرف می زنی من خودم به روحانی رای دادم ولی الان پشیمان فقط خالی بسته، دکترای ایشان هم در حاله ای از ابهامه خوب برن توی برنامه ی زنده مناطره کنن معلوم میشه کی دکتره دوست عزیز آقا ایمان دکتر شناس خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • mgh 95/5/14 ساعت 15:03

    برادر گرامی ، میتوانم در تایید نظر شما بگویم:
    مشکل ما از آنجاست که بجای اینکه قانون را شاخص قرار دهیم،
    هر کسی را بخواهیم متهم به رابطه ی با آمریکا،سعودی،اسرائیل،و...
    میکنیم.و برای این ادعا حتی یک دلیل مستند نداریم و فقط اقدامات را تفسیر به رای میکنیم.
    متاسفانه این روز ها همه ادعای علامه بودن داریم..

  • الان یعنی تا حالا الکی متهم کردن می اسناد مهرمانه بیارن بهت نشون بدن تا باور کنی خوب عزیز من طرف بعد از آزادی از ایران و رفتن به خارج گفته آره من جاسوس بودم بعد شما میگی نبوده!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خواب خوبه ولی ممکنه تو خواب سرت رو ببرن بزارن رو سینه ات عزیزم با این خوش خیالی خخخخخخخخخخخخخخخخخخ داعش هم اول کار اطلاعاتی کرد توی سوریه بعد خانه خریدن ساکن شدن بعد کارشون کردن.

  • mo-sdg 95/5/13 ساعت 10:16

    متاسفانه این اقا خیلی از سخنرانی هایی رو که من دیدم به افراد توهین مستقیم لفظی می کنه.
    به عقیده ی من در مورد افراد خیلی بی انصافانه قضاوت می کنه که شاید ناشی از عدم معلومات کافی ایشون باشه.به هر حال بزرگترین مشکل مملکته ما اینه که افرادی که تخصص کافی در بعضی زمینه ها ندارند در مورد مسائل اظهار نظر می کنند.کار ی به دکترا نداشتن ایشون ندارم ولی کاش لااقل انصاف رو یه کم از سخنران های معاصرشون نظیر استاد رحیم پور یا استاد رائفی پور یاد می گرفتن.

  • ko= 95/11/29 ساعت 12:13

    ایشون توهین نمی کنه.نظرش رو می گه.

  • سلام.
    این آقای به اصطلاح دکتر اینقدر پا از گلیم فراتر نهاده که به ارتش مقدس و مردمی ایران عزیز اهانت میکنه و حتی عذرخواهی هم نکرده.
    اگه ارتش بی سر وصداست چون قانون کشور اینه که ارتش توی سیاست و اقتصاد کثیف دخالت نکنه وگرنه ۴۸۰۰۰ شهید را در مقابل دشمن خارجی تقدیم وطن و مردم بزرگ ایران کرده و شعار ارتش فدای ملت سرلوحه ارتشیان است.
    درود بر ارتشیان مدافع بی دفاع.
    مرگ بر یاوه گویان تفرقه افکن.

  • ایشون از همون آدمایی بودن که حتی به فیلم آواز خوندنشون در یه فيلم جنگی تو پشت مینی بوس رحم نکردن...ایشون هم مدرکش تو ابهامه هم حضورشون تو جنگ..
    فقط بلدن خاطره جعل کنن بعد به بقیه امرو نهی میکنن..
    و ادعای رزمنده بودن دارن...

  • این آقای عباسی همونیه که در مورد ارتش اون حرفا زد و ارتش رو بدرد نخور و بیخاصیت خطاب کرد...کلیپش تو آپارات هست.
    متاسفم که یه همچین آدام هایی هستن که خودشونو تو همه ی مساءل استاد میدونن در حالی که مدرک دانشگاهیه خودشون تو هاله ای از ابهامه...

  • مدرک دانشگاهی فهم و سواد نمیاره دوست عزیز
    مدرک دانشگاهی کاغذیه که متاسفانه با پول میشه خرید و همه یکی یا چندتاشو دارن که به درد در کوزه میخوره ؛ وگرنه با وجود هفتاد هزار تا عضو هیات علمی دانشگاهها ، تا حالا هیچ کمکی واسه حل مشکلات مملکت نشده. چند تا دکتر نام ببرید که مشکلات اقتصادی کشور رو حل کرده باشن!
    اساسا ارزش مدرک دانشگاهی رو میشه از نظرات امثال شما کاملا درک کرد!

  • ببین دوست گرامی
    حرف بنده مدرک و دانشگاه و دکتر نیس.
    حرف من اینه که هر کس تو یه مساءل خاصی تخصص داره و باید توی اون مساءل نظر بده.
    این آقا و امثال این آقا از فراماسونری و مساءل نظامی تا اقتصاد و کشاورزیو فرهنگو هنرو فضای سایبر , رو تخصصی مورد بحث قرار میدن... " یعنی باید و نباید تایین میکنن " ...
    گذشته از جهت گیری سیاسی , خداوکیلی بنظر شما یه آدم میتونه تو همه این مساءل علامه باشه ؟؟؟ ونظر بده ؟؟؟

  • بله دوست عزیز ، اصلا موضوع عجیبی نیست
    البته ایشون ادعای علامه بودن ندارن اما تخصصشون استراتژی هست و اگر بخوان در کار خودشون حرفه ای باشن باید در همه زمینه ها ورود کنن.
    البته اینکه ایشون "مجبورن" در بسیاری از مسائل اظهارنظر کنن یک دلیل عمده اش اینه که سایر متخصصان و صاحبنظران در زمینه ی کاری خودشون دچار کم کاری و نقص هستن وگرنه ایشون هم به عنوان یه انسان مگه چقدر وقت و انرژی دارن بخوان در هر زمینه ای ورود و مباحث اصلاحیشو واسه جامعه مطرح کنن. شما به جای اینکه کار ایشونو زیر سوال ببرین باید از سایر اهل فن مطالبه کنید که چرا کوتاهی می کنن. بهترین سند کوتاهیشون هم وجود مشکلات متعددی است که جامعه در شرایط فعلی بهش دچاره. اگر هر کدوم از علامه ها و متخصصین مربوطه در زمینه ی کاری خودشون درست عمل می کردن آیا وضع اینگونه بود؟

  • دوست گرامی
    علم استراتژی چیزی کم و پیش پا افتاده ای نیس که هرکه بتونه ادعای اونو داشته باشه.متاسفانه علم استراتژی رو تو کشور مون طوری تعریف میکنن که هرکی هرحرفی دلش خواست در هر موضوعی که دلش خواست و در هر موقعیت زمانی که دلش خواست بگه .ما کم مثال خوب برای علم استراتژی نداریم, نمونش استاد رحیم پور, شما یه موضوع انحرافی از این علم در سخنرانیه استاد رحیم پور نمیکنی.. ایشون از سیاست خارجی و داخلی تا سیاه پوست ها رو مورد بحث قرار دادن...اما آقای عباسی....نمیگم همه حرفاش از بیخ غلطه ولی در بعضی موارد نتنها کار ایشونو زیر سوال میبرم بلکه کاملا مخل و مضر برای بهبود اون موضوع میدونم.بعد شما میاین و میگین هیچکی نیس نظر بده و این آقا با صرف انرژی زیاد و تحمل مشکلاتی که بعدا پیش میاد براشون میان و صدای خودشونو تو خونه ضبط میکنن و تو فضای مجازی قرار میده. هرکسی حرف خوب میتونه بزنه ولی موقع عمل به مساءل ساده که میشه شخصیتشونو نشون میدن.چرا بجای تفنگ دست گرفتن و رفتن به سوریه و دفای از حرمین شریفه حرفشو میزنن؟ چرا در مورد ارتش اون حرفا رو میزنن ؟ آیا خبر ندارن وقتی داشتن ادای رزمنده هارو در میاورند و پشت مینی بوس داشتن آواز میخوندن (در یه فیلم سینمایی) تکاور ارتش رو دستو پا میبستن و با جیپ تیکه تیکه میکردن؟
    ایشون چهارتا کلمه قلمبه سلمبه یاد گرفته و ادعای این علمو داره..
    در هر حال ایشون هرچی میخوان نظر بدن ولی حق "باید و نباید" تایین کردن رو برای دستگاه های بزرگتر از خودشون مثل قوه قضاییه یا ارتش و حتی دولت رو ندارن .

  • از اظهار نظر شما متوجه شدم اطلاعاتتون فوق العاده ناقصه نسبت به ایشون و حیطه ی کاریشون
    لطفا در مورد سابقه ی ایشون از منابع معتبر تحقیق کنید .

  • عیبی نداره .. من بی سواد .. بنظر منم شما مرید ایشونین.مریدا هم همیشه کاسه داغتر از آشن.خدا رو شکر،حداقل این بحث باعث شد پیش خودتون یکم این دکتری که تو ذهنتون ساختین رو سبک سنگین کنین...به امید اون روز که ایشون حداقل از ارتش عذرخواهی کنن.

  • شما بر اساس یک دقیقه از یک فیلم دو ساعت و نیمه چنین قضاوتی می کنید (توهین به ارتش به زعم شما)

  • اینکه شما امثال بنده رو ناقص العلم یا همون بیسواد بخونین طبیعیه..احتمالا شما هم به تبعیت از آقای عباسی پیش خودتون دکتری.. , استادی.. , چیزی.. هستین.
    ازین موضوع گذشته , فحش و ناسزا گویی و هوچی بازی نشونه ی اینه که طرف یا چیزی جز ناسزا تو چنته نداره یا دچار تشکیک و تعصب شده .که بازم میگم طبیعه..
    حالا شما میتونین اینجا و هرجایی که میخواین ساعت ها فحش بدین.. برچسب " عو عو " کننده , ناقص العلم یا دچار کمبود اطلاعاتو بیسواد به هرکس میخواین بزنین..
    یا جلوی چشم همه گفته های حضرت آقا رو تفسیر به رای کنین...اونم بخاطر چی .. بخاطر همون قضیه کاسه و آش . با شاخ و شونه کشیدنم که صورت مساله عوض نمیشه!
    و اما ارتش , من اینجا حرف از دقیقه ی فیلم نزدم , که شما دو دقیقه رو علم عثمان کردین . اتفاقا منظورم سخنرانی کامله که 147 دقیقس . اگر کسی دست رسی داره کامل ببینه..
    توهین در دقیقه ی 30 و 37 با به انحراف کشیدن بحث انجام میشه .

  • کاملا مشخصه توهین و ناسزا تخصص کیه! حتی یک کلمه از نظرات من توهین آمیز نیست دوست عزیز . این شما هستین که دائم دارین برچسب می زنید و توهین می کنید. من باز هم تکرار می کنم شما اطلاعات ناقصی دارین و فکر نمیکنم هیچ عقل سلیمی این حرف رو فحش و ناسزا تلقی کنه! بنده هیچگاه نگفتم بیسوادین. خودتون خیلی اصرار دارین این کلمه رو در مورد خودتون از زبون من به کار ببرین و این اسمش هوچی گری و مظلوم نماییه. متاسفم که با شما همکلام شدم.
    با این طرز تفکرتون خوش باشید

  • خدا رو شکر . . .
    عصبانیت وقتی با ناسزا و تعصب ترکیب بشه , نتیجش تاسف میشه.
    منم تو تاسفت شریک بدون .

  • اگر باز هم حرف بنده رو قبول ندارید , تا الان 2تا فکس به " اندیشکده یقین" ارسال شده و خیلی از ارتشی ها ی کشورمون از جمله: سرتیپ دکتر اسدالله حیدری , " رئیس کانون بازنشستگان ارتش ج.ا.ا " نامه جدا گانه نوشتن . این قضیه هم با تیترهای تکراریه سایت ایشون و چهار خط زیرش ماست مالی نمیشه. آقای عباسی راهی جز عذرخواهی صریح از ارتش و حتی از کل نیروهای مسلح بخاطر تفرقه افکنی در جلسه ۲۳۰ کلبه کرامت , ندارن .
    والسلام.

  • به نظرم خیلی هم عیب داره! چون من نگفتم شما بیسوادین. گفتم اطلاعاتتون ناقصه. شما بر اساس یک دقیقه از یک فیلم دو ساعت و نیمه چنین قضاوتی می کنید بعد به دیگران برچسب می زنید! شما حاضر نیستین زحمت یه سرچ و تحقیق رو به خودتون بدین . با این برچسب هایی که می زنید مشکل کمبود اطلاعاتتون برطرف نمیشه دوست عزیز .

  • سلام دوست گلم
    جناب ظریف که سعودی هارو برادر خطاب کرده باهاشون عکس سلفی میگیره
    خنده داره عقیده شمآ
    ظریف جون
    وقتی ایرانه ریش میزاره وقتی میره اون ور آب میزنش این نشونه نفاق نیست؟ واعتصموا بحبل شیطان راه انداخته اند

  • فقط اینو میدونم اگه ظریف نبود الان داشتین مثل سوریه زیر بمب و موشک امریکا حال میکردید ..........نمک نشناسی هم حدی داره اخه

  • اگر امام خامنه ای نبود و بی کفایتی سران مملکت رو مدیریت نکرده بود ایران الان داشت زیر بمب ازبین می رفت.چون ما توان نظامی بالایی روکه داریم بعد از خدا مدیون امام خامنه ای (فرمانده کل قوا) هستیم.
    در ضمن اگز ظریف و روحانی نبودند الان غیرت و شرف مردم ایران که به خاطر خش نیفتادن روی عزت کشورشون تحریم را سی و پنج سال تحمل کردن در دنیا زیر سوال نمی رفت.

  • توان نظامی بالا!!؟؟؟ چقدر ساده اید که فکر می کنید چهار تا موشک یعنی توان نظامی بالا...

  • تا کور شود هر انکه نتوان دید

  • mgh 95/5/13 ساعت 11:59

    آره دیگه .. هه
    کل مشکلات دنیا بخاطره روحانی و کابینشه .
    گرسنگیه مردم سومالی ، جنگ ویتنام ، باخت استقلال یا پرسپولیس .
    ..تورو خدا به محتوای نظراتتون دقت کنین.

  • ببین آقای ظاهرا بنده خدا اولا اون مجری کاملا توجیح هستش که استاد عباسی دکتر هستن و نیاز به گفتن شما نیست ...
    دوما اینا هستن که قصد ریشه کن کردن این نظام رو دارن یا شماها و این حزب اصلاحات و اعتدال و هاشمی و خاتمی و روحانی که هر دقیقه ساز مخالف با اصل نظام و رهبری رو میزنند ... آقای خاتمی ۲۰ سال سر مردم شیره مالید و اسم دکتر رو با خودش یدک میکشید تا بعد از رییس جمور شدنش اونم معلوم نیست از کجا رفت از این دکتر مکاتبه ای ها شد ... آقای دکتر روحانی هم از سال ۵۷ تا سال ۷۷ بازم ۲۰ سال سر مردم شیره مالید و بعد مدرک دکتری گرفت ... این حرفارو نزن پسر جون چون اول همون آقای روحانی که واسش داد میزنید تهش اشکال پیدا میکنه ...
    رییس جمهور یک مملکت و وزیرش تا جایی احترام داره که هر روز به اسلام و رهبری بی احترامی نکنه دوست عزیز ...
    هرجا رهبری سخنرانی میکنه روحانی میاد حاشیه میزنه به حرف رهبری ...
    ما میخواییم نظام رو ریشه کن کنیم یا دکتر روحانی که ۲۹ سال پیش رفته مذاکره با اسراییلی ها و معلوم نیست چی گفتن که بعدش فشار به جبهه زیاد شد و عملیات کربلای ۴ بوجود اومد … چرا نمیاد دکتر روحانی به این قضیه جواب نمیده و میره از آقای دکتر عباسی شکایت میکنه ؟!؟
    ۳۰۰ تا از همین هم حزبی های شما و مشاوران و وزیران و رفیقای همین آقایان خاتمی و روحانی الان تو شبکه بی بی سی فارسی ... VOA ... من وتو رفتن به جاسوسی و وطن فروشی و هر شب مردم دارن از ماهواره میبیننشون ...
    حالا بازم دکتر عباسی و ماها میخواییم این نظام رو ریشه کن کنیم یا شماها دوست عزیز …؟!؟
    نزن این حرفارو با این کارنامه ی سیاهی که دارین میخندن بهتون دوست عزیز ...

  • مه ( ظريف ) فشاند نور و سگ عوعو كند...

  • به نظرم عوعو کردن از لبخند زدن بهتره ...

  • واقعاً بعد از انقلاب هيچ وزير خارجه اي به سواد و شعور و تدبير و سياست و حرفه اي گري دكتر ظريف نداشتيم . آدم از مذاكره كردنشون لذت ميبره .
    آخه هولوكاست ديگه چه مرگيه كه مملكت ما تا بحال هزارها ميليارد بابتش خسارت داده ؟

  • راستی حالا ظریف جونت خوب تو دهنی خورد ایشون جا پای خودشمحکم کردن

  • راستی حالا ظریف جونت خوب تو دهنی خورد ایشون جا پای خودشمحکم کردن

  • درسته بعد از انقلاب وزیر خارجه ای این گونه نداشتیم .آقای ظریف حتی از بنی صدر نیز پست تر به نظر می آیند. با لبخند در برابر کشوری که برای بریدن دست استعمارش صدها شهید به خون خود غلتیدند .با زانو زدن در مقابل کشوری که برای بیرون راندن آن ۸سال جنگ به ما تحمیل شد،با دست دادن با رییس جمهور ترکیه .کسی که مستقیم با اسراییل رابطه دارد. باپایملل کردن خون شهدای هسته ای و....
    آری تاریخ ایران از روز تولد تا به امروز خائنی این چنین وطن فروش به خود ندیده است.

  • mgh 95/5/13 ساعت 12:14

    نمیدانم چگونه این نظرات رو پیش وجدان خود و بعد محضر خدا توجیه میکنین.
    تهمت زدن که هنر نمیخواهد دوست گرامی..
    شما هروقت دلتان بخواهد ، و هر کس رو بخواهید با بنی صدر مقایسه میکنید..
    بارها .. وبارها..این کار را انجام داده اید .
    و یک لحظه به قانون اساسی فکر نمیکنید...همان قانونی که به دکتر ظریف اختیارات داد.

  • واقعاً بعد از انقلاب هيچ وزير خارجه اي به سواد و شعور و تدبير و سياست و حرفه اي گري دكتر ظريف نداشتيم . آدم از مذاكره كردنشون لذت ميبره .
    آخه هولوكاست ديگه چه مرگيه كه مملكت ما تا بحال هزارها ميليارد بابتش خسارت داده ؟

  • واقعا برای خودم و امثال خودم و رهبری این مملکت متاسفم که تو مملکتی زندگی میکنیم که مردمانی مثل شما ها یکم بصیرت تو وجودشون نیس که انقد ظریف رو به خاطر بلد بودن یه زبان انگلیسی انقد بزرگ میکنین.

  • بله ایشون آدم واقعا دکتری هستند ... همه از مذاکره کردن با ایشون لذت می‌برند مخصوصا استکبار جهانی که هم لذت برد و هم نفع برد ...
    قابل توجه دوست عزیزمون: رهبر در سخنرانی روز عید گفتند که ظریف چندین خط قرمز را در مذاکرات نادیده گرفتند و در مقابل دشمن کوتاه آمدند ...
    خوب الآن آن مرد که می‌گفت هولوکاست ۳ ساله رفته ... پس کو منافع ملی ... کو گشایش اقتصادی ... شما که هسته‌ای رو بتن آرمه کردید ... نه سانتریفیوژ می‌چرخه نه چرخ مملکت ...

  • کاش مجری رو توجیه می کردین که این بابا اصلا دکتر نیست. ای کاش می فهمیدید دارید کسانی رو که هدفی جز ریشه کنی نظام ندارن تقویت می کنید. عباسی شخص بسیار مشکوک و پر حاشیه ایست. کسی که اینطور به وزیر یک نظام توهین می کنه خیلی راحت اگر لازم بدونه به رهبرش هم توهین می کنه. کاش بچه حزب اللهی های ما کمی اهل تفکر و اندکی عمیق تر بودن تا انقدر راحت به امثال این دکتر نماها کولی نمی دادن.

  • نه بنده ای و نه خدا را میشناسی گوگولیییی

  • کاش افراد بی سواد بدونندکتر بودن و شعور و فهم داشتن به مدرک نیست.دکتر عباسی نقش بیدار کردن مردم رو در برابر مسوئلان بی کفایت. رییس جمهورانی بنیصدر صفت دارند . ایشون نیستن که ریشه مملکت رو میکنن.این د.لت بنی صدره که بعد از بیست و چند سال جون گرفته و به جون مردم افتاده.زمانی که دکتر عباسی به انتقاد بجا از وزیری می پردارندهمه صاحب نظر می شوند ولی در صورتی که این وزرا به رهبر توهین کنند همه ساکت شده و نام نقدبر این توهین ها می گذارند.شما نمی خواهد به فکربچه حزب اللهی ها باشید آنها خوب میدانند که باید از دکتر عباسی ها حمایت کرده و بیکفابتی دولت وقت را فاش کننداگر هم چیزی نمی گوییم دلیل عدم تفکر و بی خبری نیست.این طوفان ها که به غیرت درآمده تسلیم امر رهبراند که طوفان نمی کنند

  • کاش افراد بی سواد بدونندکتر بودن و شعور و فهم داشتن به مدرک نیست.دکتر عباسی نقش بیدار کردن مردم رو در برابر مسوئلان بی کفایت. رییس جمهورانی بنیصدر صفت دارند . ایشون نیستن که ریشه مملکت رو میکنن.این د.لت بنی صدره که بعد از بیست و چند سال جون گرفته و به جون مردم افتاده.زمانی که دکتر عباسی به انتقاد بجا از وزیری می پردارندهمه صاحب نظر می شوند ولی در صورتی که این وزرا به رهبر توهین کنند همه ساکت شده و نام نقدبر این توهین ها می گذارند.شما نمی خواهد به فکربچه حزب اللهی ها باشید آنها خوب میدانند که باید از دکتر عباسی ها حمایت کرده و بیکفابتی دولت وقت را فاش کننداگر هم چیزی نمی گوییم دلیل عدم تفکر و بی خبری نیست.این طوفان ها که به غیرت درآمده تسلیم امر رهبراند که طوفان نمی کنند

  • شما بهتره توهین نکنی ... دکتر خودتی و اون روحانی جونت (که ۲۰ سال معلوم نبود از کجا دکتری گرفته) ...
    ایشون حکیم اندیشمند حسن عباسی هستند ...

  • حکیم اندیشمند ...!!!! هر هر هر !!!

  • دوست عزیز من به کسانی که غرض و مرض دارند تا عمار های امام خامنه ای رو نشناسند کاری ندارم.
    عباسی مجهول است؟؟؟؟!
    او که دانشجویان دانشگاه تهران نشان علمدار جنگ نرم را به وی اهدا کرده اند!
    بیش از 1500 ساعت مباحث درسی ایشون در سایت ها موجود است .
    حتی اگر یک ساعت از کلاس های ایشان رو در هر موضوعی دیده باشید , کافی است تا سطح علمی و اعتقادی ایشان رو درک کنید.
    http://www.kolbeh-keramat.ir/

  • هه هه هه و ...

  • واقعا . ممنون از این گزارش . خدا دکتر عباسی رو حفظ کنه که داره وظیفه ی بقیه .. رو هم انجام میده .

  • آقای دکتر عباسی حرف مفد و مجانی زده و ... که اگر دستم بهش برسد با همین دو انگشتم خفش میکنم ...

  • شما غلط میکنی.

  • غیرت 95/4/12 ساعت 18:11

    درود خدا بر این مرد جسور و استوره غیرت
    شخصیت علمی , اخلاقی و غیرت دکتر عباسی , همیشه برای من الگو است

  • صفحه‌ها