وزیر خزانه داری آمریکا: ایران همچنان تحریم است


وزیرخزانه‌داری آمریکا مدعی شد ایران کماکان تحت تحریم قرار دارد و شرکت های آمریکایی نیز همچنان با منع همکاری بازرگانی با ایران مواجه اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما،زک (زکری) وارمبرادت (Zachary Warmbrodt) ، خبرنگار نشریه پولیتکو، در بخشی از صبحانه کاریِ خبرنگاران با جک لو ، وزیر خزانه‌داری آمریکا، که توسط روزنامه «کریستین ساینس مانیتور» برگزار شده بود، از وی پرسید: آیا شما می توانید در این خصوص توضیح دهید که چگونه ایالات متحده (آمریکا) - بدون اجازه ی تبادل دلار - اجازه ی سرمایه گذاری های بیشتر را در ایران خواهد داد؟ وارمبرادت خطاب به جک لو افزود: آیا شما می خواهید به مقاله صاحب‌منصبانِ حقوقیِ (بانک) اچ اس بی سی در (وال استریت) ژورنال پاسخ دهید، که گفته اند در نظر ندارند هیچ تجارت جدیدی با ایران انجام دهند؟
جک لو پاسخ داد: به نظر من، سیاست دولت آمریکا بسیار روشن بوده است. ما در سراسر دولت آمریکا تلاش کرده ایم که حداکثر فشار را بر ایران برای مدت های طولانی وارد کنیم که پای میز (مذاکره) بیاید و درباره حل و فصل موضوعات هسته ای، مذاکره کند تا ما بتوانیم ایران را وادار سازیم از ساخت سلاح هسته ای عقب بنشیند و تمام راه ها (ی منتهی به تولید سلاح هسته ای) را ببندد....


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.