هجمه روحانی به منتقدان عهدشکنی‌های آمریکا


حمله دوباره به منتقدان برجام... اين مهم‌ترين رويكرد رئيس‌جمهور در سخنراني‌هايش طي ماه‌هاي گذشته است؛ ماه‌هايي كه همگان چشم‌انتظار به ثمر نشستن دستاوردهاي توافق هسته‌اي يا همان برجام و لمس اين دستاوردها در زندگي شخصي‌شان بودند؛ رويدادي كه با كارشكني‌هاي غربي‌ها شكل نگرفت تا دولتي‌ها كه پيشبرد كار كشور را به روزهاي پسابرجام گره زده بودند، روزهاي سختي را در پاسخگويي به مردم سپري كنند. اين روند تا آنجا پيش رفت كه وزير امورخارجه مجبور شد چندين نشست مختلف با همتايان غربي خود به ويژه امريكايي‌ها برگزار كند تا چالش‌هاي موجود بر سر تحقق دستاوردهاي برجام را حذف كند و حتی برخی دیگر از اطرافیان رئیس‌جمهور به جمع منتقدان رفتار امریکا پیوستند اما حالا با تحقق نیافتن اين دستاوردها، مهم‌ترين رويكرد دولت و شخص رئيس‌جمهور حمله به منتقدان برجام است تا از اين طريق بتوانند كمي از دامنه نقدها بكاهند. نكته مهم در اين بين آنجاست كه اين حملات به منتقدان برجام در حالي صورت مي‌گيرد كه حتي خود اعضاي دولت از جمله ولي‌الله سيف رئيس كل بانك مركزي، علي‌اكبر صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي و حتي محمدجواد ظريف وزير امورخارجه نيز در مجامع مختلف به عدم تحقق دستاوردهاي برجام اعتراف كرده‌اند؛ اعتراف‌هايي كه گويا رئيس‌جمهور هنوز قصد ندارد بپذیرد.


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حالا به شعار مرگ بر دولت تدبیر و امید گیر بدید دولت ما دشمن خونی ماست اینا همه کافرند ما رو خر فرض کردن این یارو روحانی ضد ولایت فقیه چشم دیدن پیشرفت مقام معظم رهبری رو نداره خدا لعنت کنه خودشو خانواده شو جد آبادشو الهی بترکه

  • عجب، به این میگن اعتماد به نفس کاذب . خوبه هنوز روش میشه با وجود خفتهایی که از آمریکا کشیده، باز هم به این توسری خوردن افتخار میکنه. فن آوری هسته ای و تولید داخلی و عزت ایران رو به باد داده، بعد با افتخار از استخوانی که جلوش انداختند میگه.

  • Nokia 95/2/17 ساعت 05:40

    گوشیه ... تو صحبتاش :)

    ببخشید بابت رک بودن

  • Nokia 95/2/17 ساعت 05:45

    شرمنده گوشی خودم بود :) زنگ خورده بود فکر کردم میون صحبتاش زنگ خورده هر هر هر

  • قال ابوهریره من حضرت جرجیس: برجام راه نجات بشریت است که فرزند کوروش آن را با اٰژدهای هشت سری به نام امریجا (آن زمان آمریکا نبوده) به توافق می رساند و راه آزادی بشریت و ثلاله تمام هدف بشریت در آن تحقق خواهد یافت البته پس مدتی آن تبدیل به ان یا عن خواهد و صاحب برجام به درکات جهنم موصول خواهد شد ، ابوهریره در اخر حدیث می فرماید تنها کافران به این حدیث باور نخاهند داشت.

  • لامصب می خوای بگیری یه کبریت به ریشاش بزنی خاکستر شه
    فوش خار و مادر می خوای بدی بهش ولی صبر می کنی بهتره
    خودش خرمغز و مخاطباش هم دست کمی از خودش ندارند