کپی‌برداری مهران مدیری از برنامه هندی


برنامه «دورهمی» که به تازگی با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم روی آنتن رفته کپی‌برداری ناشیانه‌‌ای از یک برنامه هندی است و سطح کپی‌برداری در حدی است که حتی پرده سالن هم مانند آن برنامه است!


+ 
4

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حالا انگار چیکار کرده هندی ها که مسلمون نیستند بعدش سریال هفت سنگ هم دو سه قسمت اولش کپی برداری از سریال ماهواره ای بود سریال مسافران رامبد جوان هم همینطور حالا مهران مدیری یه اشتباهی کرد باید هی زدتو سرش؟اونم میاد جوابتون رو با تندی میده سریع مهر کافر تو پیشونیش میزنید شما نکات مثبت رو ببینید همش نکات منفی حتی همین دولت آقای روحانی هم نکات مثبت داره ولی شما فقط نکات منفی رو میبینید و شب و روز لعنتش میکنید شما ها هرکی اصلاح طلبه رو بد میدونید و هرکی اصولگرا خوب درحالی که اینطور نیست ما اصلاح طلب خوب و بد داریم و اصولگرا خوب و بد توی هر قشری هر حزبی افراد خوب و بد هست لطفا تجدید نظر کنید

  • ببند دهنتو کاملا مشخصه که تو مسلمونی که راحت به یک کشور تهمت کافری میزنی و امار محکم میدی. کپی بدون اجازه اسمش دزدیه و حق کپی رو هر 4 سال باید میداد که چون نداده حرومه و حروم لقمست و دزده. مهران جونت که همه برنامه هاش بدون یالا میان تو خونه مردم رواج دروغه و لوس بازی و خیلی بی مزس اختلاس کرده به غیر از دزدی از هند و 90 میلیون هرسال بخاطر برنامه درپیت دورهمی که مثل بقیه برنامه هاش درپیته 3 میلیارد و 80 میلیون از بیت المال حق طبقه متوسط ایران دزدی کرده. اگه توئه کافر عاشقشی باش الهی که تو جهنم با هم محشور بشید بشین تلویزیون بی مزه و اعصاب خردکن ایران و ببین.