این یک دوربین مخفی نیست!


«اینجانب» ضمانت خواهد داد که امانت شما را صحیح و سالم به شما برگرداند.


+ 
2

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 94/11/13 ساعت 23:48

    نه باریک الله
    دست مریزاد با این کلیپ
    جالب بید

  • سما 94/10/25 ساعت 13:08

    این حضرات (ترجمه کنید ظریف، عراقچی، تخت روانچی، نخودچی ! و....) ازین دست ساده انگاری ها و بلاهت ها زیاد نشان ما دادن! یه نمونه اش همان کلام نغز جناب عراقچی در بستن چشمان ماموران آژانس به هنگام رفتن به مناطق هسته ای ایران!!!
    اعتماد به دشمن یا از روی بلاهت است یا خیانت! تعارف هم نداریم. این حضرات زیادی به دشمن اعتماد دارند. دیگه اندازه خیانت یا بلاهت دستتون میاد!!!!!!!!!!1.......

  • بهنام 94/10/25 ساعت 00:10

    واقعا من مضحک تر از این حرف نشنیدم که نامه دادن و تاعهد کردن مشکلی به وجود نیاید.
    آخه کم خرد ها ، اون این قانون رو تصویب کرده که مشکلی به وجود بیاید .
    مثل این میمونه که من ماشین شما رو قرض گرفته باشم و بگم آخره هفته پسش میارم . بعد برم برای ماشین یه سند بسازم و به نام خودم بکنمش . بعد که شما فهمیدین من چکار کردم ، به شما نامه بنویسم و قول بدم که نه خیالت راحت باشه . آخره هفته ماشینت رو میارم .
    اونوقت شما هم که بلانسبت گاگول ، باخودتون نمیگید که اگه میخواستی ماشین رو پس بدی ، چرا پس براش سند سازی کردی و زدیش به نام خودت .
    واقعا مسخره است .
    حاضرم شرط ببندم این آقایون ظریف و عراقچی به همدیگه انقدر اعتماد ندارن که به امریکا دارن . واقعا که حضرت آقا میفرمایند : بعضی ها در مواجهه با امریکا و سیاست های خصمانه اش ساده اندیش و سهل انگار اند . راست میگن.
    یکی نیست به این آقایون بگه که ، اگه توافق و معامله سره اموال شخصیتون بود ، انقدر راحت اطمینان میکردید که الان حاصل عمر این انقلاب رو که واسه همین علم 5 تا شهید دادیم دارید به باد میدید؟!!!