عدالت خدا کجاست!


کاری از موسسه عصر ظهور اراک


+ 
10

- 
3
ارسال در 1394/10/23 ساعت 13:37 2016-1-13 13:37:58
mahdi ha
توسط mahdi ha


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • m55 02/12/16 ساعت 16:37

    چگونه خدا عادل است وقتی مجازات شرک را دوزخ، اما خود مروج شرک با امر به سجده بر ادم است، اما ابلیس نافرمانی کرد اما شرک نورزید. بفرض معصیت، ارزش عباداتش چقدر است که تا قیامت مجاز به گمراه کردن انسانهای بیشمار باشد. چرا در بهشت میوه ممنوعه از نوع حلال زمینی باشد که ادم و حوا رانده شوند. خداوند با امر به اطاعت از رسول و صاحب امر موجب شرک شده وقران عملا متروک، و مدعیان رهبری دین تعیین کننده فرامین خدا هستند که اغلب اتفاق نظر ندارند. اغلب افراد فاقد عقل و قدرت درک و تحمل، و در جبر غرایز و عواطف، معاف از تکلیف اند یعنی ازمایش انسان بی معناست. چگونه انسان در ازمون ناخواسته دنیا موفق باشد وقتی خلقت تحمیلی دارد و از ابزار لازم برخوردار نیست. چگونه خدا عالم است وقتی داستان خلقت انسان و جهان در تناقض با علوم ثابت شده است و از ازدواج فرزندان ادم سخنی نگفته. چگونه خدا مهربان است وقتی مقام والا برای کشتارگران جاهل اما مخلص درنظر گرفته. چگونه خدا میتواند معبود وحدت بخش باشد درحالیکه هرکس تصویری متفاوت از او دارد و موجب درگیریها و اختلافات پایان ناپذیر، و صلح طلبان حسنی مغضوب جنگ طلبان حسینی شوند. چگونه خدا عادل است که براساس دیدگاه جامعه عصر ظهور، زنان را پست تر از مردان، و حقوق انسانی و خون انها را کم ارزش بیان کرده و زن عملا برده جنسی مرد، و حق رشد اجتماعی ندارد. در جوامع اسلامی، زن طعمه جنسی است نه انسان صاحب عقل و حقوق انسانی.

  • m55 02/9/23 ساعت 20:08

    هیچ انسان عاقلی دنیای نقد خود را قربانی نسیه فریبنده اخرت نمیکند. درحالی عبادت را تنها راه نجات میدانند که خداوند بی نیاز از هرچیز و بندگان منفعت دنیوی از عبادات خود ندارند و در اخلاق انسانی و خدمت به بشریت، بی دینها بر متدینها ارجحند. خدایی که متصف به عدالت و رحمانیت و فریادرس مظلومان محسوب میشود اما بشریت را در چنگال اهریمنان دین شعار طالبانی و داعشی رها کرده، سزاوار پرستش نیست. چرا باید به خدایی اعتماد کنیم که در دنیا اثری از حضور فعالش در رفع ظلم و نابودی ظالم نیست و دین بی صاحب باعث شده عده ای فرصت طلب خودباور با علم ناقص و تفسیر قدرتگرایانه از دین مدعی رهبری و نجات بشریت در قدرت مطلق و غیر مسئول با خشونت مرگبار، بر مردم خدائی کند. زمانی باورها رنگ حقیقت میگیرند که خداوند حلال مشکلات لاینحل باشد. قدرتی که بر خشونت و ظلم و دروغ و فریب و حمایت افراد ناصالح و جاهل پایه ریزی شده در تضاد با انسانیت و معنویت، و ماهیت اهریمنی دارد. حق هیچگاه بر باطل پیروز نمیشود مگر اینکه تغییر ماهیت دهد لذا نبرد حق و باطل تا پایان جهان همواره ادامه دارد و حقگرایان دیروز با رسیدن بقدرت، به حق ستیزان امروز تبدیل میشوند.

  • 5725Maryam 99/10/14 ساعت 14:07

    خداوندا ببخش و بیامرز مارد

  • بسیییییار عالی
    دلم آروم گرفت

  • با سلام خوب بود.

  • همت 94/10/25 ساعت 19:34

    عالی بود

  • مولوی 94/10/24 ساعت 06:51

    با سلام و احترام
    بسیار عالی ،،، استفاده کردیم ... ممنون

  • ف.ا 94/10/23 ساعت 23:44

    باعرض سلام و خسته نباشید
    واقعا عالی بود ممنون از زحمات اعضای مؤسسه عصر ظهور اراک

  • سلام خسته نباشيد مثل هميشه عالى بود

  • ف.ک 94/10/23 ساعت 19:34

    اجرکم عندالله

  • عالی بود.خدا قوت

  • باسلام، خدارو شکر که خداوند عادلی داریم.ولی همیشه دعایمان این است که خدایا با فضلت با ما بندگان گنه کار برخورد کن نه با عدلت،که ما خسر الدنیا و آخرت خواهیم شد.