هاشمی 78 در تقابل با هاشمی 88


هاشمی رفسنجانی پس از اغشاشات خیابانی سال 78 و تخریب استحکامات کشور توسط ارازل و اوباش:"این معلومه که یک گروه کوچک نمیتواند یه راه پیمایی و تظاهرات خیابانی را اداره کند.تظاهرات هیجان انگیز و درحضور دشمن بسیار خطرناک است.چون توخیابون که دروازه نداره در نداره هرکی میخواد شعار میده هر کی میخواد سنگ میزنه هرکی میخواد هر حرکتی بخواد انجام میده مگر اینکه یک انضباط آهنین باشه رهبری با نفوذ داشته باشه که با یک فرمان میخ کوب کند چنین چیزهایی نیست.چطورمیتونه یک گروه مردم را دعوت کنه بگه به ما بپیوندید کی میاد. این الواطی که آمدند و این همه خسارت وارد کردند خب تو خیابون که دروازه نداره.ریشه این ها ما اگر بخوایم پیدا کنیم ر در نفوس خودمون میبینیم مسئله اصلی خودخواهی باند پرستیه و جناح پرستیه...اشکال کار خیلی ها این است که برای خودشون یه دکانی در مقابل دکان اسلام باز کرده اند."

"الهم الجعل عواقب امورنا خیرا"


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • هاشمی همان عبدالله بن ابی زمان پیامبر است که پیامبر هم بر جسدش نماز خواند وهم به او بشارت اتش دوزخ را داد اما هنوز همفکرانش ادامه دهنده راهش هستند

  • سیّد 94/10/10 ساعت 00:17

    بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

    با سلام و عرض خدا قوت
    از نیت های صادقانه برادران مجاهد متشکریم اما آقای هاشمی همان آقای هاشمی سال 1378، بلکه ابتدا و حتی قبل از انقلاب است. این جمله واقعا صحیح است، البته ایشان هم ساکن نبوده و در این مسیر خودشان پیش رفته و روز به روز تفاوت می کنند. اگر خلاف مسیر بروند روز به روز منحرف تر و گمراه تر و اگر نه خوب تبعا اصلاح و تکامل! انقلاب هم پیش می رود و مسائل بیشتری را روز به روز روشن می کند و حق و باطل را روز به روز روشن تر می کند.

    آنچه که برادران مسلمان توجه باید بکنند اینه که آقای هاشمی سال 1378 درحالی این حرف ها را زده که دولت متبوع خودشان سرکار بوده. البته این به معنای موافقت صد در صدی نبوده لکن جهت دولت خاتمی مجموعا با دولت هاشمی تفاوت چندانی نداشت. خود آقای هاشمی سال 1376 پس ا انتخاب آقای خاتمی گفتند که به زودی دولت را تشکیل می دهیم تا جایی که آقای خاتمی مجبور به مصاحبه شد و گفت شخص دوم مملکت من هستم و منتخب مردم. معلوم است که آقای هاشمی که وضعیت مدیریت کشور کاملا به نفع اوست موضع خصمانه نمی گیرد.

    اما سال 1388 قضیه به کلی تفاوت کرده. دولتی روی کارآمده که به کلی رو در روی آقای هاشمی و اعوان و انصارش می باشد. حتی آن ملاحظاتی را که در دولت نهم بوده به دلیل مواضع تند آقای هاشمی خصوصا در بحث پایان مدارا با دولت احمدی نژاد که در مشهد تابستان 1387 گفتند کنار گذاشته اند و نقطه تقابل مشخص شده. فتنه از اینجا شروع شد که آقای هاشمی و یاران ایشان همچون آقای نوبخت، که صریحا در برنامه شناسنامه سال 1393 اعتراف کردند، اساسا هیچگاه نتیجه انتخابات سال 1384 را به عنوان رأی مردم نپذیرفتند.

    در چنین موقعیتی است که معلوم می شود چرا ایشان علی الظاهر اینقدر تفاوت مواضع دارند. اما باید دید که در هردو حالت ایشان مخالف مواضع انقلابی اند و آن را تندروانه دانسته و خود را معیار اعتدال می داند. لقب استوانه نظام هم که انصارشان برای ایشان تراشیده اند از همین جاست.این ها همواره آقای هاشمی را معیار خود قرار داده اند.

  • آقای هاشمی همان هاشمی است. اگر تغییر به همین سادگی باشه که باید به صورتی کاملاً احمقانه به تغییر شیاطین و ابلیس ها امیدوار باشیم که مصداق همان نگاه لیبرال های داخلی کشور به غرب و دشمنان بیگانه مثل امریکا ست!!! این رفتارهای چندگانه که از افرادی نظیر آقای هاشمی سر می زنه بر سیاست های ایجابی ایشان و اربابانشان دلالت داره و داشته! این تقابل نیست! اصلاً مگه این اقا جهدی بر مبارزه با نفسش داره و شما خبر دارید که می گویید تقابل او با خودش در دو زمان!!! لطفاً در روشنگری اشخاصی چون او بیشتر دقت کنید!!!!