چرا به سوریه رفتیم؟


گزارشی از برنامه عصر شبکه افق با موضوع جنگ سوریه/
تبیین عالمانه دکتر اسداللهی از چرایی ورود ایران به جنگ سوریه: ایران در حال دفاع از عمق استراتژیک خود در خاک سوریه است

یکی از کارشناسان مسائل بین المللی در برنامه «عصر» شبکه افق گفت: ایران در حال دفاع از مرزهای خود در داخل خاک سوریه است زیرا عمق دفاعی ما آنقدر جلو برده شده که اجازه ندهیم داعش و سایر تکفیری ها کنار مرزهای جغرافیایی ما علیه ایران اقدام کنند.

به گزارش رجانیوز، مسعود اسداللهی که به عنوان مهمان ویژه سومین قسمت ویژه برنامه دفاع مقدس «عصر» حضور یافته بود با اشاره به حادثه تلخ «منی» اظهار کرد: امسال ماه به تعبیری ماه محرم بسیار زود شروع شده و امیدواریم این امر، مقدمه پیروزی بزرگی باشد و حرمین شریفین از لوث وجود آل سعود پاک شود.

وی در ادامه به اوضاع کنونی سوریه پرداخت و افزود: سوریه بعد از انقلاب اسلامی به هم پیمانی استراتژیک برای ایران تبدیل شد و دو کشور در طول این سال ها، همراه با هم در محور مقاومت حضور داشته اند.

این کارشناس مسائل بین المللی با بیان اینکه سطح روابط سیاسی میان ایران و سوریه عملا موجب گسترش ارتباطات اجتماعی میان دو ملت نشد گفت: به همین دلیل مردم دو کشور شناخت چندانی نسبت به یکدیگر ندارند.....


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نظر 94/9/8 ساعت 20:18

    باسلام جناب دکتر مشکلات ایران با مقایسه کردن نه تنها حل نمیشود بلکه شما اختلاس گران را گستاخ تر هم میکنید ... درد ما این است که قبح و زشتی عمل رنگ باخته و قوای سه گانه در امر قضاوت در مورد اختلاس کوتاهی و اهمالی کردند که رو به گسترش است حال از این امر که بگذریم ... یکی از پیامدهای همین اختلاس گرانی است وگرانی از نامتعال شدن نرخ ارز و غیره شاید میتوان گفت ما ملت به خودمان هم رحم نمیکنیم واز هر موقعیتی بر علیه مردم خود اقدام و استفاده میکنیم وهمه عوامل دست به دست میدهند تا به اینگونه شود در مقابل سیاستهای نا بخردانه اوضاع داخلی را اینچنین کرده ...کلا همانقدر که سیاستهای خارجی مهم است برای حفظ ایران باید به سیاستهای داخلی نیز بها داد تا مخالفان قد علم نکنند و بگویند چه وچه با تشکر موفق باشید...