همه چیز به تحریم ربط دارد!


سخنان جنجالی حسن روحانی در اول مهر که کمتر در رسانه ها مطرح شد.


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • من در شگفتم. این حرفارو ایشون برای دانش آموزان این مملکت ایراد فرمودند؟ این آقا انگار واقعا مات و مبهوت غربیها و وعده های اونها شده. جالبه که ایشون ظاهرا با همتای آمریکائی خودش هم توافق نظر داره چون اوباما هم در سخنرانی اخیر خود در سازمان ملل در واقع گفت اگر ایرانیها از شعار مرگ بر آمریکاشون دست بردارند صاحب معیشت میشوند... جناب روحانی هم در واقع میفرمایند که بعد از این صلح و صفائی که دولت ایشان با آمریکائیها راه انداختند تمام مشکلات کشور! از جمله مشکل معیشتی حل خواهد شد. خدا بهمون رحم کنه

  • در وبم برای این پست یک متن نیمه طنز نوشتم.


    http://iranyha.blog.ir/1394/07/09-2

  • در فیلم محمد رسول الله ص ، هم مجید مجیدی کافران مرفه را که به حضرت رسول (صل الله علیه و آله و سلم ) بابت تحریم ها اعتراض می کردند ، خوب به تصویر کشیده است .

  • آقا اجازه ما بگیم ؟؟ از لحاظ علمی چشممون رو می دوزیم به دهن اجانب هر چی گفتن قبول می کنیم ! از لحاظ محیط کار مناظر زیبا خیلی می چسبه ! از نظر اقتصاد کاسه کت خدا را می لیسیم ! از لحاظ همسایه خیالمون راحته چون تا آمریکا نگه بهمون حمله نمی کنند ! از لحاظ دنیا هم خاطرات گذشته رو مرور می کنیم و میگیم هر چی بوده گذشته الان بریم در خیابان فلافل بخوریم و عید نوروز رو تبریک بگیم !

  • بازم بگم ؟؟ شرائط بهتر زندگی یه اصل داره و اون هم سبک زندگی اسرائیلی است که البته فقط برای غیر یهود مفیده چون خودشون مضراتش رو می دونند ! مشکلات محیط زیست رو با لوبیا حل می کنیم چون میگه : یاد تو در دل من طوفان به پا می کنه ! مشکل آب راحتر از بقیه است میگیم کشاورزهای عزیز دیگه هندونه و خیار و لوبیا نکارند تا دولت مردهای زحمت کش و انسان دوست از خارج وارد کنند و در آینده مواد غذایی هم تحریم بشیم !

  • مشکلات خاک هم با دادن مقداری اش به کد خدا برای درست کردن ویلا و پایگاه نظامی و مقداری به سگ زرد و مقداری به شغال و مقداری به دیگر برادران مخلص و خدا جو 5+1 حل میشه ! برای اشتغال هم بلاخره عزیزای ما در پایگاه کدخدا احتیاج به آبدارچی و مشت و مالچی هم دارن دیگه ! بهترین وجه اش اونه که هر چی سید علی گفت برعکس عمل کنیم !!!

  • این سوال ها را از بچه ها پرسیدن ایشون..!!؟؟؟
    همین سوالا را هم که از نماینده ها و مردم و مسئولان و متخصصین هم می پرسند ایشون.
    حالا یا بچه ها را خیلی سطح بالاو متخصص فرض کردند یا بقیه را بچه فرض کردند

  • امام همش می گن استکبار ...ایشون میگه قدددددرت هااا...
    الان واقعا بعد از توافق اینطوری می شه؟؟؟
    نمیشه/
    اصلا توافق نمی شه...که بعدش بخواد گند بخوره تو همه ارزش هامون...

    باید بریم تحصن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • همه ی امید ما به رفع تحریمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟