جسد کودک آواره سوری در سواحل ترکیه


به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، " ایلان کردی " سه ساله یکی از صدها هزار سوری است که قربانی جنگ خانمان برانداز تروریست ها علیه مردم سوریه در سالهای اخیر شده است.او به همراه خانواده اش و دهها پناهجوی دیگر برای فرار از جهنم تروریست ها با قایق عازم ترکیه بود ، در دریا غرق شد و جسدش در کنار ساحل پیدا شد.

انتشار تصاویر این کودک بی گناه موجی از تاثر را در میان کاربران شبکه های اجتماعی بدنبال داشته و افکار عمومی خواستار رسیدگی نهادهای بین المللی به وضعیت نابسامان هزاران پناهجوی سوری، افغان و عراقی هستند که در ماههای اخیر در تلاش برای رسیدن به کشورهای اروپایی همچون آلمان و فرانسه هستند.

ایلان با والدین و برادرش از جنگ در کوبانی فرار کرده بودند و قصد داشتند از طریق دریا به جزیره «کوس» یونان بروند که قایق آنها در سواحل ترکیه غرق شد و جسدش بر روی شن‌های سواحل ترکیه آرام گرفت.


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • شما سردمداران کفر لعنت شده هستید جواب یک کودک ویک مظلوم را در پیشگاه خداوند متعال نمی توانید بدهید چه رسد به ده و صد و هزار و میلیون میلیون از این کودکان و مظلومان خدا را سپاس میگوییم که جهان دیگری است تا حق این کودک و دیگر مظلومین را بگیرد ای ملعونان ....وعده مظلومان با شما در پیشگاه و دادگاه عدل الهی