روحانی : سانتریفیوژهای دست دوم خریداری شده درسال 82 عامل حساسیت آژانس بود


اساسا مسئله هسته‌ای که به یک معضل تبدیل شد به خاطر این بود که طرف مقابل احساس کرد ما دنبال ساخت بمب هستیم، البته اولش شاید یک استدلالی داشت و آن اینکه در نمونه‌برداری اولیه که در ایران انجام دادند در سال 82 به این نتیجه رسیدند که در ایران آلودگی‌های بالای 70 درصد وجود دارد. آلودگی به این معنا که آثاری وجود دارد که ما غنی‌سازی بالای 70 درصد انجام می‌دهیم. این سر و صداها به خاطر این بود و ما هم نمی‌دانستیم که این آلودگی‌ها چیست که اینها می‌گویند. بعد روشن شد که سانتریفیوژی که ما خریده‌ایم برخی از آنها دست دوم بوده و در کشور دیگری غنی‌سازی شده بوده و آن سانتریفیوژ تا 75 و یا کمتر غنی‌سازی شده بود.


+ 
12

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دوست 94/5/13 ساعت 09:24

    پس معلوم شد عامل اصلی این همه اذیت ملت چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خجالت هم خوب چیزیه؟اینا همه رو محکوم کردن به اینکه مردم زیر فشار هستند حالا معلوم شده خودشون باعث و بانی تمام گرفتاری ها بودن!

  • ضربه فرهنگی که در دوران خاتمی به ایران وارد شد با دوران رضا شاه ملعون برابر بود ... بماند ...اما از نظر فشار روانی من بچه بودم یادمه بارها در این دوران ما را از حمله احتمالی آمریکا می ترساندند و من چندین بار شبها تا صبح می لرزیدم چون یکی از اقوام ما روزنامه های اصلاح طلب می خواند و هر وقت می آمد خانه ما می گفت حمله آمریکا حتمی است . مثلا می گفت سیصد جنگده در خلیج فارس آماده ترکوندن تهرانه ...

  • نفس 94/5/12 ساعت 19:45

    سگ زرد برادر شغاله مورد توجه مهمان////////////

  • جانم خاتمی
    سید عزیز

  • !!!!!! 94/5/12 ساعت 18:46

    !!!!!!!!!!!?!?!?!?!?!?!? جانم؟؟؟؟