روحانی :قادریم مسائل دیگر را هم پای میز مذاکره حل کنیم!/ اتاق سیاسی‌تان را خانه تکانی کنید


روحانی در سنندج :ما ملت بزرگی هستیم که نشان‌ دادیم پیچیده ترین و مهم‌ترین مسئله سیاسی جهان یعنی موضوع هسته‌ای را پای میز مذاکره حل و فصل کردیم. بنابراین قادریم سایر مسائل را هم در منطقه و جهان پای میز مذاکره و منطق حل و فصل کنیم./طرف مقابل متاسفانه در سرزمین خود، مشکلات فراوان دارد و به خاطر مشکلات فراوان خود هست که گاهی در بیان حرف‌ها، دچار لغزش‌ها و خطا‌های نابه‌جا می‌شود. من به مسئولان دولت آمریکا و سیاسیون دولت آمریکا می‌گویم، تصمیم بگیرید در اتاق سیاسی‌تان خانه تکانی کنید؛ آن میزی که از آن حرف می‌زنید پایه‌های آن درهم شکسته است.


+ 
16

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آقای روحانی ، ... ولی شما که از نخبگان امنیتی هستی ، بدان با این کار به دو قطبی شدن جامعه دامن می زنید . مهمترین وظیفه رئیس دولت حفظ امنیت شهروندان یک جامعه است .... شما در جنگ تحمیلی نگران طولانی شدن جنگ بودید اما حالا با اعمال و افکارتان جامعه را به سمت جنگ داخلی می کشید . لطفا علنی حرف هایی نزنید که با سخنان رهبر در تضاد است .

  • به فرموده قاطع رهبر عزیزمون: ما بغیر از انرژی هسته ای هیچ صحبت و گفتگویی با آمریکا و اسرائل نخواهیم داشت و آمریکا همچنان دشمن ماست و کار دشمن هم دشمنی است!چرا میخواهیم از فرموده رهبری جلوتر بفتیم و جامعه و مردم رو به اذیت بندازیم شما اجازه بدید گلی که زدید سر مردم جواب بگیره بعد؟عجله کار شیطونه!!!

  • زمانی هم که شوروی به افغانستان حمله می کرد بعضی حضرات دیروز می گفتند ما نباید این حملات را محکوم کنیم که با مخالفت صریح امام خمینی روبرو شدند ... امروز هم که آمریکا حامی داعش و آل سقوط است ، حضرات امروز می گویند ما باید با آمریکا صلح کنیم . حضرات امروز همان حضرات دیروزند

  • آفرین نکته جالبی بود ، چون اون زمان به بهانه خرید هواپیمای جنگی ، میگفتند علیه شوروی موضع نگیرید و حالا هم به بهانه تحریم ها میگن بیایید با شیطان بزرگ رفاقت کنیم .

  • روی داراییهای بلوکه شده ایران شما و دولت امریکا در اعلام رقم تضاد دارید یعنی شما که دایه حکومت ایران را دارید هنوز نمیدانید داراییهای ایران چقدر بوده میخواهید از شاه بپرسید ...

  • اقای رییس جمهور هنوز نتیجه نهایی ان مشخص نیست و توافق شما بر سر چه مسایلی هست شفاف نیست شما چیزی میگویید طرف مقابل چیز دیگر!!!!!!!!!!!!

  • ما هیچ مسئله ای را با دشمنان اسلام حل نخواهیم کرد مگر با توبه انها که توبه گرگ هم مرگ است ادم کشی مثل دولت امریکا واسرائیل هیچ مذاکره ای با اسلام ندارد


  • آقای روحانی چرا بامردم خودت صادق نیستی در اهواز هم همین
    هارا گفتی زمان همه چیز را حل خواهد کرد