مستند سرزمین نخبگان - بیتا پری نژاد


«سرزمین نخبگان» مجموعه ای مستند در مورد آدم های موفقی است که اصالت ایرانی خود را در هر جای دنیا که باشند حفظ می کنند، آنها در کشور خود یا دیگر جوامع به کار و فعالیت علمی و صنعتی مشغولند و سعی دارند از این طریق خدمتی به جامعه و مردم داشته باشند و موجب سرافرازی نام ایران و ایرانی شوند.

در این بین برخی افراد که مشکلاتی داشته اند و سپس توانسته اند با تلاش و پشتکار جدی، به موفقیت های چشمگیری دست یابند هم در این برنامه معرفی می شوند تا الگویی باشند برای دیگرانی که شاید گمان می کنند نمی توان با امکانات موجود به جایی رسید.

در این قسمت از سرزمین نخبگان، دختری به نام «بیتا پری نژاد» معرفی می شود؛ او خود راوی این قسمت از مستند است و عنوان می کند که در سال اول دبیرستان مشغول به تحصیل است.

او چند ماه است که در یک مدرسه تحصیل می کند و آشنایی چندانی با هم کلاسی هایش هم ندارد؛ به گفته خودش روزمرگی تنها نقطه اشتراک آنهاست.

بیتا از فعالیت هایش چیزی به همکلاسی هایش نگفته و ترجیح می دهد همچنان این مسئله به صورت رازی برای خودش باقی بماند


+ 
7

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خیلی عالی
    ان شاءالله موفق باشید

  • سلام خیلی عالی بود خانم پری نژاد

  • با سلام. بيتا جون من هميشه پشتت هستم و چند وقت يكبار درموردت توي اينترنت مي گردم.با ديدن اين مستند هم خيلي بيشتر باهات آشنا شدم. خيلي دوست دارم واسه هم دوتا دوست خوب باشيم. اميدوارم اين مطلب رو بخوني.