اعتراض به اقدامات ضدفرهنگی ساری (به دادمون برسید!)


اینجا ساری است، شهر ۱۳۰۰ شقایق که مردانه میراث ۳۰۰۰ ساله تمدن این دیار را با خون و حماسه پیوند زدند؛
شهر ابن شهر آشوب اولین تاریخ نویس تاریخ اهل بیت(ع)؛
پایتخت تبرستان، قرارگاه علویان و محبان اهل بیت و پناهگاه فرزندان پیامبر؛
شهری که مفتخر است به میزبانی سفیر امام صادق(ع) جناب ملامجد الدین مکی و این حسن استقبال موجب بیان تشکر امام صادق(ع) گشت..
و اما اینجا شهر علمدار و دوامی و بهرامی و نوری و سرداران عاشق دیگر است که این روزها پس از ۲ سال از روی کار آمدن دولت راستگویان(!) به پایتخت موسیقی و کنسرت کشور بدل شده است..
۲۲ کنسرت موسیقی و ۱۶ جشن موسیقی محور مبتذل و خلاف شان این مردم،
با سکوت معنا دار نخبگان و مسئولان استان و علمای شهر
چه کسی پاسخگوی این ابتدال سازماندهی شده خواهد بود؟


بیانیه مرکز راهبردی جهاد فرهنگی دیار علویان
در محکومیت اقدامات ضد فرهنگی اخیر در شهرستان ساری

بسم رب شهدا والصدیقین

مسئله فرهنگ مقوله ای است که بارها در سخنان حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه ای حفظه الله مورد تاکید قرار گرفته است. تا جایی که مطابق فرمایش مقام معظم رهبری مسئله فرهنگ از اقتصاد هم مهم تر بوده و مانند هوایی است که افراد جامعه در آن تنفس می کنند.

پس از تغییر رویکرد کلی مدیریت اجرایی کشور، انتظار می رفت شاهد اوج گیری اقدامات فرهنگی در جهت ترویج ارزش های اسلامی و معارف قرآنی در جامعه باشیم. متاسفانه در ۲ سال اخیر شاهد برگزاری بیش از ۳۵ جشن موسیقی محور و کنسرت های متعدد ضدفرهنگی در شهرستان ساری بوده ایم.

با وجود گذشت یک دهه از تذکرات مقام معظم رهبری پیرامون تهاجم فرهنگی و عدم گسترش و عادی سازی روابط دختر و پسر و برگزاری جشن های مختلط که به تدریج جامعه را به سمت هیجانات کاذب و ترویج اباحه گری سوق می دهد، کماکان به بهانه اعیاد ملی و اسلامی این اقدامات ادامه دارد. تاسف بارتر آن که شاهد سکوت معناداری از جانب علما و نخبگان فرهنگی در سطح شهرستان هستیم و معلوم نیست این اقدامات، تا کجا باید ادامه یپیدا کند تا واکنش آقایان را برانگیزد.

اعتراض امت حزب الله و خانواده های معظم شهدا جز از سر دلسوزی نسبت به عدم رعایت هنجارهای فرهنگی و تغییر ذائقه ها و قباحت زدایی ها نیست. دلسوزی نسبت به عوامل زمینه ساز انحطاط و سواستفاده های در پس آن است.

مسئولان و متولیان فرهنگی سطح شهرستان آگاه باشند که جوانان متعهد به آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و امت ولایت مدار و غیور شهرستان ساری، به دقت فضای فرهنگی سطح شهرستان را رصد کرده و بنا به تکلیف و مطابق قانون اقدامات لازم را انجام خواهند داد. کمترین مطالبه ی ما از مسئولان و متولیان فرهنگی سطح شهرستان، اصلاح رویه ی فرهنگی حاکم و خارج ساختن عنان فرهنگ از دست افراد غیر متعهد است.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى


+ 
18

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.