فریاد عزت خواهی دهها هزارنفری در اجتماع بزرگ مردمی «اجازه نمیدهیم»


فریاد عزت خواهی دهها هزارنفری در اجتماع بزرگ مردمی «اجازه نمیدهیم»
فریاد عزت خواهی دهها هزار مشهدی در اجتماع بزرگ مردمی «اجازه نمیدهیم»

اجتماع بزرگ مردمی «اجازه نمی‌دهیم» عصر پنجشنبه(7خرداد) در لبیک به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب توسط جنبش مردمی حفاظت از منافع ملی که متشکل از 50 مجموعه مردمی است در مشهدمقدس برگزار شد.

اجتماع مردمی جنبش «اجازه نمیدهیم»

شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعار «مسیر بی نتیجه، باید پایان پذیرد»، «با مشت محکم می زند این ملت، بر دهن مخالف ولایت»، «ما مردم ایرانیم، بر عهد خود می مانیم» اعلام کردند که بیش از این اجازه تحقیر و توهین به ملت ایران را نمی دهند.

به گزارش «قاصدنیوز»، اجتماع بزرگ مردمی "اجازه نمی‌دهیم" عصر پنجشنبه(7خرداد) در لبیک به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب توسط جنبش مردمی حفاظت از منافع ملی که متشکل از 50 مجموعه مردمی است در مشهدمقدس برگزار شد.

در این تجمع بیش از 20هزار نفر از اقشار مختلف مردم مشهد با شعار، حمل پلاکارد و دست نوشته اعلام کردند که اجازه تحقیر ملت ایران را نخواهند داد.

شرکت کنندگان در این اجتماع عظیم با بیان اینکه خط قرمز ما سخنان و رهنمود های رهبری است بیان کردند: به هیچ شخصی چه در داخل و چه در خارج اجازه نمی دهیم که موجب تحقیر ملت ایران شده و بر خلاف موضع رهبری توافقی را مد نظر قرار دهد.

شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعار «مسیر بی نتیجه، باید پایان پذیرد»، «ما مردم ایرانیم، بر عهد خود می مانیم» اعلام کردند که بیش از این اجازه تحقیر و توهین به ملت ایران را نمی دهند.

مردم مشهد همچنین با سر دادن شعار «ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم»، «با مشت محکم می زند این ملت، بر دهن مخالف ولایت» و همچنین «ما اجازه نمی دهیم کارگزاران ما تحت فشار مذاکرات هسته ای شیطان بزرگ قرار گیرند» اعتراض خود را نسبت به زیاده خواهی های دولت های غربی اعلام کردند.

مهرداد بذرپاش، علی اکبر رائفی پور، حاج احمد واعظی و حاج رحیم احمدی روشن(پدر شهید احمدی روشن) در این اجتماع مردمی به سخنرانی پرداختند.

شعر حماسی حاج احمد واعظی: "ذره ای عجز را در این میهن ، ما اجازه نمی دهیم اصلاً"

در بخشی از این برنامه حاج احمد واعظی مداح اهل بیت(علیه السلام) به شعرخوانی پرشور و حماسی خود پیرامون مطالبه رهبر معظم انقلاب با عنوان " اجازه نمی دهیم" پرداخت که بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت:


+ 
8

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.