باید برای دین مجلسه فاتحه بگیریم....


*هشدار شیخ انصاریان به همه مردم...*....
****بیانات حضرت آقا در دیدار اعضاى ستاد کنگره‌ى بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان**** کشور امروز خوشبختانه درگیر جنگ نظامى نیست امّا درگیر جنگ سیاسى است، درگیر جنگ اقتصادى است، درگیر جنگ امنیّتى است و بالاتر از همه درگیر جنگ فرهنگى است؛ یعنی یک جنگ است. یعنى این را اگر کسى نداند، آن‌وقت خواب خواهد ماند؛ اگر کسى نداند خواب خواهد ماند. همین‌قدر که ندانید دشمن در صدد حمله است و این حمله از کجا است و چگونه است، باید مطمئن باشید شکست میخورید؛ باید بدانید که دشمن چه‌کار میکند. امروز صحنه‌ى کشور این است. اینکه ما میگوییم «جنگ فرهنگى»، «جنگ اقتصادى»، این هیچ منافات ندارد با اینکه احساس آرامش هم در کشور بشود. ما طرف‌دار احساس امنیّتیم، ما میخواهیم احساس امنیّت بشود؛ یعنى بگیر و ببند و بزن و بکوبى وجود نداشته باشد؛ همه احساس امنیّت بکنند؛ ما این را دوست میداریم؛ این منافات ندارد با آن حرفى که گفتیم که دشمن دارد به شکل ویژه‌ى ممکن با ما مبارزه میکند. آن شکل ویژه را باید شناخت و راه مقابله‌ى با آن را پیدا کرد؛ انواع و اقسام شیوه‌ها هست؛ منتها حالا بعضى‌ها نمیخواهند این را بفهمند، نمیخواهند باور کنند، چون اگر چنانچه باور کنند تکلیف به گردنشان میگذارد؛ بعضى‌ها هم کشش آن را ندارند. امّا واقعیّت قضیّه این است؛ یعنى امروز در زمینه‌هاى مختلف - همان‌طور که عرض کردیم، هم در زمینه‌ى اقتصادى، هم در زمینه‌ى فرهنگى، هم در زمینه‌ى سیاسى - یک جنگى در کشور وجود دارد. وَ اِنَّ اَخَا الحَربِ الاَرِق؛(۴) کسى که اهل مبارزه است بیدار است؛ بعد فرمود: وَ مَن نامَ لَم یُنَم عَنه؛(۵) اگر شما در جبهه خوابت برد، معنایش این نیست که طرف مقابل هم خوابش برده و او هم غافل است؛ اگر تو از او غافل شدى، نشانه‌ى این نیست که او هم از شما غافل است؛ نخیر، شما ممکن است خوابت ببرد، [امّا] او بیدار باشد؛ این را باید توجّه داشت؛ لذاست که عرصه عرصه‌ى مهمّى است.


+ 
36

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بد حجابی امروز حاصل هیچ چیز نیست.شما عکسهای کنار دریای امریکای 50سال پیش با الان رو مقایسه کنید میبینید که اون موقع پوشیده تر بودند.بشر با پیشرفت تو عرصه های مختلف یاد گرفته که نوع پوشش هر انسان ب خودش مربوطه و یک خانوم بخاطر اینکه یک بیمار جنسی با دیدنش تحریک میشه مجبور نیست تو گرمای 50درجه خودشو تو گونی مشکی بپیچه..

  • سلام. بجای اینکه مثل روشنفکر نماهای غرب پرست فاسد حرف بزنی این کلیپ رو با دقت گوش کن بعد یکم در مورد حجاب و پوشش در اسلام تحقیق کن.

  • با سلام. بد حجابی که امروز در ایران شاهد هستیم طی یک پروسۀ نسبتاً بلند مدت به موازات اِعمال ناهنجاری های سیاسی صورت گرفت و به بار نشست. نباید به طور سطحی نگرانه با این مقوله برخورد شود. چرا که پوشش هر فرد برخاسته از نگرش و بعضاً باورهای اوست! پس آنچه بدحجابی و هم بی بندو باری را در این کشور رقم زده صرفاً ترغیب به خرید و پوشیدن البسۀ رنگارنگ نبوده، آنچه به طور مقدم رخ داده سیاست اختناق شدید حتی در مورد کودکان دختر و بی ارزش شمردن و تحقیر زن در دورۀ ریاست جمهوری هاشمی (به عنوان نمونه ، ارجاع می دهم به خاطرات بانوان شهید از رفتار کروبی ملعون) و سپس آزادی های یکبارۀ نامشروع و مطلق در دورۀ دولت خاتمی! به اضافۀ هجوم انحطاط ماهواره که ترکیه واسطۀ اول این تاخت و تاز بود. اول باورها تغییر کرد. این نگاه های آلودۀ متمرکز به روابط نامشروع و خلاصه کردن زن در سکس که جزء باورهای پسران و مردان جوان امروز است از فعالیت رسانه های ماهواره ای غرب کثیف به آنان القا شد و این در ابتدا از جانب مردان (خصوصاً متولدین دهۀ 50-60) با چشم چرانی در مهمانی ها تا خیابان ها و محل کار در پی تطبیق آنچه از ماهواره می دیدند همراه شد، افزایش مقطعی تعدد زوجات به بهانۀ جنگ و ... زنان را با بی مهری و عدم عمق گرایی و هوس رانی مردان به موازات آموزش های ماهواره به یک تربیت غلط بر دخترانشان واداشت! تا جایی که امروز بیشترین عمل جراحی زیبایی در صورت و بدن به ترغیب مادر و با پول پدر صورت می گیرد! این باور ننگین که دختر باید زیبا، جذاب و پولدار (موقعیت خانوادگی و هم در آمدشخصی اش) امروز در خانواده های به ظاهر مذهبی و مؤمن هم رخنه کرده!!! از سوی دیگر رفتارهای ناشایست و غیر اسلامی و غیر اخلاقی از سوی برخی رنان و دختران چادری و به ظاهر مذهبی (امثال دختر ف..ه) نشان داد که حجاب یک ارزش نیست!! چون وقتی بعضی زنان یا دختر با حجاب و چادری دچار فساد اخلاقی باشد و البته که برخی دختران بی چادر همچنان پایبند به اصول دینی و اخلاق اجتماعی هستندمنِ بی چادر هرگز برای پوشاندن بیشتر خود ترغیب نمی شوم!!! این طبیعی است! پس لطفاً فرهنگ سازی، فرهنگ سازی، فرهنگ سازی... به نظر من همان گونه که مزایای حجاب باید برای زن بد حجاب روشن شود، نباید به هر کس و ناکسی اجازۀ استفاده از چادر داده شود، وجود یک زن فاسد در چادر نتیجۀ معکوس داشته و خواهد داشت!!!! جدی بگیرید!! اول ارتقاء شایستگی اخلاقی در زن و البته مرد( مطالبات یک مرد جوان برای ازدواج و همراهی یک زن از او چه باید باشد؟) و آغاز تشکیل باور های صحیح اسلامی در افراد و خانواده ها که منتج به پذیرش مشتاقانۀ حجاب از سوی زن ایرانی خواهد بود. پس لطفاً برنامه بریزید برای فرهنگ سازی، فرهنگ سازی، فرهنگ سازی! با اِعمال باور صحیح به جنگ باور غلط بریم نه با تو سر زدن!

  • چرا اینقدر به حجاب گیر میدین