مناظره‌ زیباکلام و فراستی در دانشگاه تهران - قسمت دوم


فراستی: دکتر زیباکلام شما به شدت منفعل هستید


+ 
43

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • من در حیرتم چطور زیبا کلام استاد دانشگاه تهران هست. در هر موضوعی فقط هیاهو می کنه ، بدون اینکه اطلاعات درست و مستند بده

  • ع 96/5/21 ساعت 00:03

    متاسفانه زیبا کلام معنی نقد و نفهمید و برای فروریختنش فراستی مجبور شد گاهی از سطح یک منتقد به تنزلی در حد زیبا کلام پیدا کنه
    هرچند که خیلی از دیدگاهای فراستی منفور باشه و نباشه سعی داره میکنه در این بی سوادی هوچی گر مفهوم نقد رو نشون بده
    و واقعا اگه میخوایید یک دیالکتیک نقادانرو بفهمید و رابطه درست نقد رو بین فراستی و کیارستمی ببینید

  • ببینید همیشه در همه مناظره های این شکلی هر کس تفکراتش شبیه به هر طرف مناظره است از اون دفاع می کنه من واقعا در خیلی از مسایل تفکراتم شاید نزدیک به زیبا کلام باشه ولی واقعا کاش اصلا حضور پیدا نکنه وقتی اطلاعاتی نداره و با تخریب و روایت اینکه فراستی از چه فیلمی دفاع کرده می خواد محبوب شه بابا اینکه مناظره نیست واقعا حرفای زیبا کلام در حد یک آدم معمولی بود فقط می خواست با فراستی دعوا کنه.بدترین نوع دفاع از چیزی دفاع ضعیفه

  • بابا این زیبا کلام رو جدی نگیرید طفلک دست خودش نیست،در تعجبم از فراستی که وقت خودشو صرف این کرده ،(آقا زیبا کلام رو دکتر گفته روزی 60 تا مناظره نکنی حالت بد میشه، فرقی نمیکنه چه موضوعی باشه ،تخصص داشته باشه تو اون موضوع ،نداشته باشه...دعا کنید خدا شفاش بده)

  • من اگه جای آقای زیبا کلام(خدانکنه)بودم،تاچندماه ازخونه بیرون نمیومدم.ضایع شدن تاچه حد...

  • اصلا زیباکلام چیکاره حسنه که فکر میکنه تو همه زمینه ها علامه دهره؟ آقای زیباکلام دوتاکتاب بخون حداقل که دل آدم نسوزه برای وقتی که میذاره برای چرندیاتت!

  • بسیار عالی. ممنون از آقای فراستی، درود بر روان پاک شهید آوینی و همۀ شهدای اسلام و ایران اسلامی ما.

  • خواهش می کنم هر چه زودتر قسمت بعد رو بزارین که ما تو کفش موندیم خخخخخ

  • شما هم که تو هر سایتی میرم همش پیگیر مناظرات و انتشار فیلم هاشی. کلا خوشم میاد از این پشتکارت!
    خخخ

  • چیکار کنم دیگه کلا تو مخمه

  • کسی که کوچکترین شناختی از شهید آوینی داشته باشد می دونه فراستی درست می گفت و آقای زیبا کلام که فقط دنبال مطرح شدنه و هی خودشو در هر مناظره ای می اندازه و فقط یک سری حرف های تکراری و کلیشه ای و بدور از موضوع جلسات می زنه و با گفتن کلماتی که می دونه عده ای رو خوشحال می کنه دنبال بدست آوردنه یه شهرت حسابی هستش بعنوان یک روشن فکر آزاد . ... . اما همه خوب می دونند که ایشون نتنها در مورد مذاکرات هسته ای کوچک ترین دلیلی مبنی بر ناکارآمدی انرژی هسته ای نتوانسته ارائه بده و حرف بی پایه ی خودشه اثبات کنه بلکه در مورد هنر و سینما هم خودشون رو کارشناس می دونند . آن هم توهین به شهید آوینی با گفتن و قرار دادن تصورات خودش در قالب آن شهید و زیر سوال بردن دفاع مقدس و خون آن همه شهید . خدا بدادش برسه اون دنیا

  • دوست عزيز ذوق زدگي شما حداقل براي من جاي هيچ تعجبي نداره،اما بذار به يكسري از موضوعات اشاره كنيم تا بحث روشن تر بشه
    آقاي فراستي بجاي اشاره به واقعيت هاي موجود ،پشت كلمات قلمبه و انواع ايسم ها و ايزم ها و آل ها خودشو پنهان كرده.
    ميدوني فرق امثال زيباكلام ها با فراستي ها در چيه؟
    مطرح كردن و باز كردن خيلي از مسايل پشت پرده و واقعيت ها كه حتي فهميدنش ميتونه جامعه رو دچار يك شوك و افسردگي عميقي بكنه،براي زيباكلام ها هزينه هاي سنگيني داره و هيچ چتر حمايتي هم در برابرش نيست اما براي فراستي ها نه بخاطر همين ميتونن با انواع مغلطه و بازي با كلمات و بكار بردن ايسم و ايزم مانور زيادي بدن اما اين شرايط رو شخصي كه نيم متر اونور ترش نشسته، نداره پس قضاوت شما بسيار ظالمانست.
    سينه آقاي زيباكلام درقاىله كردستان و حوادث قبل از شروع جنگ كه بعنوان عضو مذاكره كننده بود در بر گيرنده حوادث تلخيه كه دوستنش براي بخش عظيمي از جامعه بشدت كشنده و تباه كنندست دوست عزيز، آقاي زيباكلام بخاطر يك بحث ساده و يك سوال ساده از آقاي شريعت مداري محاكمه شد در دادگاه و حبس تعليقي گرفت پس انتظار شما براي شنيدن حقيقت ميتونه بقيمت دادن هزينه سنگيني براي ايشون و امثال اين آقا تموم بشه.
    اما در مورد فيلم قلاده هاي طلا ،اين فيلم خيلي نرم داشت شعور مخالفانش رو بسخره ميگرفت و منكر هزينه هايي كه در اين راه دادن ميشد و همش رو نسبت ميداد به يك عده خارجي ،در صورتي كه اين بسيار ناراحت كنندست ،خب اين طبيعيه كه اقاي زيباكلام نميتونه رو اين موضوع مانور بده و فقط به گفتن جمله اي بسنده كنه و اميدوار باشه اوني كه بايد بگيره،ميگيره.
    دو مورد مسيله هسته اي هم هنوز زوده كه متوجه هزينه هاي واقعا كمر شكنش بشيم،و من معتقدم حتي جنگ هشت ساله هم اينقدر خانمانسوز نبود . اميدوارم كه حقايق در مورد مسايل هسته اي هيچوقت آشكار نشه كه جامعهون از غم و شوك اين موضوع از هم ميپاشه.
    البته من علاقه خاصي به شهيد بزرگوار آويني دارم
    من مثل شما به وطنم علاقهمندم.

  • احساساتی نشو عزیز ؛ جواب منطقی اگه داری بسم الله ، مورد به مورد حرفی رو که بهش ایراد میگیری با دلیل نقد کن و دقیقا این رو بفرما بگو که مسعود فراستی چه مساله ای رو پشت چه مساله ای مخفی میکنه ؛ که مطمئنا جوابی نداری و به نظر میاد از اون دسته آدما باشی که دوست داری نتیجه یه جووووراااااااایییییییی.....!!!!! که خودت هم نمیدونی اونجور بشه که تو دوست داری!!!.... یعنی میخوای که جیگرتو خنک کنه، دنبال حقیقت نیستی؛ اگر غیر از اینه منتظر دلیلهای منطقی!!! شما هستیم.