شرکت حامد زمانی در طرح سراسری کتاب «خانواده» + فیلم


روزهای پایانی سال، همه به دنبال خرید شب عیدند. خریدی برای اعضای خانواده‌شان، تا تعطیلات را دورِهم به خوشی بگذرانند و انرژی ذخیره کنند برای یک‌سال کاری جدید. از فعالیت‌های کاری پدر گرفته تا زحمات مادر و شلوغ‌کاری‌های بچه‌ها، همه و همه، فقط برای ایجاد آرامش و آسایش در خانواده است. جمعی دورِهم از دو نفر گرفته تا هرچه بزرگ‌تر، شادتر و پرانرژی‌تر.

این روزهای پایانی سال؛ چهره‌های فرهنگی، هنرمندان و … قرار است همه با هم، در پویشی برای خانواده، شرکت کنند. یک حرکت دسته‌جمعی برای یادآوری گرم‌ترین، امن‌ترین و شادترین محفل دورهمی، خصوصا در ایام نوروز.

این یکان‌ یکان‌های دوست‌داشتنی، می‌خواهند با گفتن یک خاطره، شعر، جمله زیبا و یا شاید توصیه زندگی، به ما یادآوری کنند؛ خانواده‌مان را بیش از پیش، دوست بداریم.

برای پویش خانواده، دغدغه‌مندان فرهنگی پیش‌قدم شده‌اند؛ غلامعلی حدادعادل، محمدرضا زائری و احمد مسجدجامعی در پویش «من خانواده‌ام را دوست دارم» شرکت کرده‌اند و هر روز آنانی که خانواده‌های‌شان را بیشتر دوست دارند و دوست دارند که به دوست‌داران‌شان بگویند، خانواده‌های‌تان را بیشتر دوست داشته‌ باشید، به این کمپین دوست‌داشتنی می‌پیوندند.


در گام دوم، هرمز شجاعی‌مهر، مجری برنامه‌های خانواده تلویزیون و حامد زمانی، خواننده پرطرفدار این روزها، به پویش خانواده پیوستند.

این پویش در کنار دومین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» برقرار است؛ یک مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «خانواده» از انتشارات صهبا که ۲۲ بهمن ۹۳ آغاز شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه ۹۴ ادامه خواهد داشت.

البته شما هم می‌توانید با تولید محتوای صوتی، تصویری و متنی به این پویش بپیوندید. خاطره‌ای شیرین از خانواده خود تعریف کنید؛ ویژگی‌های یک خانواده دوست‌داشتنی را از منظر خودتان بگویید؛ از دورهمی خانوادگی‌تان عکس و تصویر بگیرید؛ بخش‌هایی از کتاب «خانواده» را که به نظرتان جذاب است، بخوانید؛ برای خانواده‌تان شعر بگویید؛ ویدئوی خلاقانه ضبط کنید و همه را با هشتگ #من_خانواده_ام_را_دوست_دارم در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

در ادامه می‌توانید فیلم شرکت حامد زمانی در طرح سراسری کتاب «خانواده» را مشاهده و دانلود نمایید.

سایت رسمی طرفداران حامد زمانی

www.hameanhamedzamani.blogfa.com


+ 
12

- 
2
ارسال در 1393/12/27 ساعت 02:54 2015-3-18 02:54:51
hamedzamani
توسط hamedzamani


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)