اولین فیلم جلاد داعش منتشر شد


به گزارش گروه بین الملل فرهنگ نیوز، اولین فیلم جلاد داعش توسط رسانه ی بریتانیایی نیوز 4 منتشر شد. محمد اموازی که شهروند بریتانیا است هم اکنون در سوریه حضور داشته و با پیوستن به داعش به جلاد این گروه تروریستی تبدیل شده است.

فیلم فوق در سال 2004 و زمانی که اموازی در مدرسه ای در لندن تحصیل می کرده ضبط شده است. محمد اموازی در آن زمان 15 ساله بوده و به گروه موسیقی اس کلوپ و تیم فوتبال منچستر یونایتد علاقه مند بوده است. وی آرزو داشته که زمانی فوتبالیست گردیده اما به گزارش رسانه های بریتانیا وی هم اکنون بازی با سرها را به بازی با توپ ترجیح می دهد.

محمد اموازی اولین بار در اوت گذشته زمانی که ظاهرا در حال کشتن روزنامه نگار آمریکایی، جیمز فولی بود، در یک ویدئو دیده شد، وی سپس در ویدئوهای بریدن سر «استیون ساتلاف»، روزنامه نگار آمریکایی، «دیوید هینز»، امدادگر بریتانیایی، «آلن هنینگ»، راننده تاکسی بریتانیایی، و «عبدالحرمان کاسیگ»، امدادگر آمریکایی معروف به «پیتر» دیده شد.

در خلال فیلم یکی از زنانی که پیشتر با اموازی ارتباط داشته و از نزدیک او را می شناخته اظهار می دارد که محمد دارای خلق و خوی آرامی بوده و برای او قابل باور نیست که اکنون به چنین سمت توحش آمیزی گرایش پیدا کرده است.


+ 
10

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.