کلیپ جالب تفاوت نگاه به زن با حجاب و بی حجاب در آمریکا


کاری از سخن دانلود
http://sokhandownload.blogsky.com/


+ 
251

- 
57

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • m56 02/1/26 ساعت 23:12

    فراموش نکنید حیات سیاسی امریکا به دو بخش ماقبل و مابعد اباما تقسیم میسود و این رفتارها در کلیپ ،مربوط به مابعد اباماست که امریکا بواسطه ورود گسترده تروریستها کاملا ناامن شده. نه بی حجابی بد است و نه حجاب امتیاز است مهم اندیشه و نقش سازندگی در جامعه است. در گذشته، زنان بدکاره همگی محجبه بودند. وقتی به زن نه بعنوان انسان صاحب شعور و عقل و اختیار و مسئول بلکه طعمه جنسی نگاه شود، زن محکوم به زندگی جهنمی مانند زن ایرانی در گذشته های دور خواهد بود که برای تردد بین شهری و درون محله مجبور به پیچیدن خود در چادرشب بود تا جنسیتش معلوم نشود و ا زتعرض مصون بماند. در جامعه وحشی و بی قانون افراد هرزه بدون هیچ نگرانی جسارت تعرض دارند. بواسطه مزاحمت یک ولگرد گفتم 110 را خبر میکنم با تمسخر گفت پلیس خر کیست دلم تنگ شده سری به کلانتری بزنم! این نمونه کوچکی از فجایع و فساد در حکومت پر ادعای ایران است که فقط حجاب تحمیلی را مظهر اسلامیت خود میداند. حکومت دینی مجرم اصلی فروپاشی باورهای عمومی است و مسئولین کنونی باید همگی محاکمه و با انتخابات سالم افراد صالح روی کا رایند.

  • Maryamm 99/12/2 ساعت 15:45

    واقعا عالی بود

  • واقعاخیلی‌عالی‌بود.ازشماخواهشمندم‌روزی۲باراین‌کلیپ‌رادرتمامی‌شبکه‌های‌سراسری‌واستانی‌پخش‌کنیدکه‌لااقل‌دولت‌روحانی‌وحامیانشان‌بدونن‌آزادی‌مساوی‌ست‌بابردگی‌جنسی‌است.وبخاطرهمین‌است‌که‌غربی‌هاازاسلام‌بخاطرحمایت‌ازمقام‌زن‌درجامعه‌وخانواده‌دراسلام‌حمایت‌وحجاب‌زنان‌راتوصیه‌میکند.

  • محسن 97/6/29 ساعت 19:32

    خدا خیرت بده. کاش یکی مثل این تویه خود ایران فیلم برداری بشه! بفهمند فرقی نداره اینجا با نیویورک.از اینا تویه تلوزیون زیاد پخش بخشه بین فیلما بجایه تبلیغ کالاها برای جسم این کالایه حجاب برای روح انسان بیشتر درخواست کننده پیدا میکنه.

  • واقعا عالی بود عالی

  • آگاه 96/6/26 ساعت 20:24

    خیلی خوب بود

  • دوست مهمان مون گفتند مشکل ازدواج این قضیه رو در ایران یک کمی برعکس کرده حالا این هم یه حرفیه ولی اون طرف هم یک جور مشکلات دیگه وجود داره اینجا ازدواج یک جور مشکل تورمی در ارتباط ایجاد کرده و اونجا یک جور هایی ارتباط دچار رکود شده. به هر حال طبیعیه که تا وقتی کسی نگاه معنویش به ازدواج کمرنگه و روش های ارزانتر و با تنوع تری هم برای ارضاء داره خوب ازدواج دچار رکود میشه یک جوری مثل مثال آلدوس هاکسلی فیلسوف انگلیسی می مونه که میگه از نظرگاه جهان مدرن شهوت مهار شده در اخلاق دینی مثل یک شیلنگ آب تحت فشار می مونه یک روزنه کوچک توش باز بکنید، عجب فواره ای! حالا یک عده شیر ها رو باز می گذارند و آب برای خودش هرز میره سوای پایین آمدن فشار ها در مقابل تنش زننده نگاه بد جوانان ضعیف تر در یک جامعه مذهبی یک تحلیل جالبی میشه از این فواره آب هاکسلی کرد. آقای پناهیان یک بار در بحث مدیریت لذت فرموده بودند که فواره آب همینطور که با سرکشی در حال بالا رفتنه درست در نقطه اوج یکباره از حرکت باز می ایسته و با مخ زمین میاد! نتیجه وتاثیر مشکل فرهنگی که ما به اسم مزاحمت خیابانی می شناسیمش بر کسی که گرفتارش شده قریب همین مطلبه درست در حالی که داره با سرعت میره جلو و لذت می بره یک دفعه چنان سرخورده میشه که به قول خود آلدوس هاکسلی که رمان کوبنده دنیای قشنگ نو او رو به همه علاقه مندان و شیفتگان فرهنگ غرب و جهانی شدن توصیه می کنم «فاتحه! زهی سعادت!» فرا رخسار اجتماعی این مطلب و البته هزار ها مطلب بسیار مهم تر اینچنینی است که باعث بازگشت از جاهلیت علمی به عقلانیت دینی خواهد شد درست همانطور که جامعه اروپا از جاهلیت دینی به عقلانیت علمی رسیده بود و این موضوع نگاه مشترک آخرزمانی همه ادیان بزرگ توحیدی است.

  • جالب بود.درایران متاسفانه بدلیل مشکلات ازدواج خانم های با حجاب هم دربعضی مواقع امنیت ندارند

  • سلام این کلیپ مورد توجه خیلی ها قرار خواهد گرفت در ثواب پخش آن شرکت کنید بسیار زیبا بود

  • سلام این کلیپ مورد توجه خیلی ها قرار خواهد گرفت در ثواب پخش آن شرکت کنید بسیار زیبا بود

  • دزیزددی

  • mojiIiii 93/12/22 ساعت 10:32

    خیلی باحال بود
    توش واتسپم میفرستم به گروه هایی که عضو هستم

  • قابل توجه بعضيا كه از غرب براي پوشش استفاده ميكنن

  • من 93/12/21 ساعت 15:00

    با سلام لطفا مستند از لاک جیغ تا خدا رو که جمعه ها شبکه 2 پخش می کنه رو هم برا دانلود بذارید.
    یاعلی