با شبکه های اجتماعی موبایلی آشنا شوید / بخش هشتم: Nimbuzz


نیمباز ساخته یک شرکت هلندی است و ظاهرا چندان حاشیه ای ندارد. صرفا یک نرم افزار است که از طریق آن می توان چت کرد فیلم و عکس و فایل های مختلف منتقل کرد...


+ 
46

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • aleyasin 93/12/15 ساعت 23:17

    با سلام
    در مورد نیمباز چرت و پرت زیاد گفته شده...
    هروقت تونستید یک سیستم مناسب برای ملت ایران فراهم کنید که تمام ویژگی های این هارو داشته باشه اونوقت حرف برای گفتن دارید وگرنه این چرت و پرتا در بین مردم ما جایی نداره...
    چهار سال توی نیمباز بودم و مخالف بیشتر مطالب گفته شده این کلیپ هستم.
    کسی که نقد میکنه باید راهکار بده وگرنه اون نقدش به درد خودش و هفت جد وآبادش میخوره حالا هرکسی میخواد باشه.. من ی بچه مذهبی هستم حالم داره از این چرت و پرتاتون به هم میخوره... کو راهکارتون؟ کدوم سیستم ایرانی هست که این سیستم هارو ساپورت و پشتیبانی کنه؟
    وقتی ایرانسل و سایر اپراتور ها تعرفه ها رو میبره بالا از مردم چه انتظاری دارید؟
    واقعا این درد هارو به کی بگیم؟ شما که رسانه در دست دارید چیکار کردید برای مملکتتون؟
    من که میخوام با دوستانم بحث علمی کنم با صدتا فیلترینگ و محدودیت روبرو میشم ،آیا با فیلتر کردن این اسلام زنده میشه؟ یا با رعایت عدل؟ یا با رعایت قسط؟
    یکی جواب منو بده،آبروی ایران و ایرانی رفته! دیگه ببینید چه بلایی سر ما اومده ما مجبورم از خدمات و کالای اجنبی استفاده کنیم، و چرت های مسئولین رو بشنویم، فقط به ما بگید خودتون در زمینه ی فضای سایبر چه خدماتی رو ارائه دادید؟
    دیدید هیچ حرفی ندارن؟ هیچی!
    مگه نمیگید حمایت از داخل خب این محصولات و خدمات داخل رو معرفی کنید که یک برتری نسبت به اجنبی داشته باشه! فقط 1 موردشو نام ببرید خودم شخصا وارد میدان میشم حمایت میکنم، وقتی نیست از چی حمایت کرد؟
    هرچی هم میشه می اندازند گردن تحریم ها که تاثیرش به 5 درصد هم نمیرسه.. مهم اینه که مسئولین نمیخواهند، "نمی خواهند" کاری کنند! فقط حرافی یاد گرفته اند!