مستند «نیمه پنهان تحریم» / فتنه 88، علت تحریم ها علیه ایران !!


ساعت 23:15 ، 22 خرداد 1388؛ در یک از سالن‌های خانه‌ای در خیابان طاهری رمز شورش علیه قانون اعلام شد؛ شورشی که بعدها موجب تشدید تحریمها علیه ملت ایران خواهد شد.

امروز بعد از کنار رفتن غبارها، روشن شد صحبت‌های موسوی (مبنی بر پیروزی قطعی‌اش در انتخابات) آغاز‌گر دور جدیدی از تحریم‌ها و فشارهای بی‌سابقه غرب علیه ایران بود.

فتنه‌ای که آن روزها رسانه‌های غربی ضد انقلاب بر آن نام جنبش سبز نام نهادند حالا بیشتر نقش چراغ سبز را برای آمریکا و اروپا به منزله فشار بیشتر بر جمهوری اسلامی ایران بازی می‌کرد.

درست چند هفته پس از اردوکشی فتنه‌گران در چند خیابان تهران مقاماتی که تا چندی پیش در فکر این بودند چه مقداری توان پذیرش حقانیت مسجل ایران در زمینه دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای را عقب انداخت حالا با شروع فتنه امیدوار شده بودند رویای دیرین خود یعنی تضعیف و نابودی جمهوری اسلامی را محقق سازند.


+ 
9

- 
1
ارسال در 1395/10/4 ساعت 15:54 2016-12-24 15:54:45
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • - زمستان رفت و دشمن ضعیفتر و ما قوی تر شدیم.اگر حوصله دارید مستندات اول انقلاب را ببینید. زمانی که ارتش نیم ملیونی شاه متلاشی و رهبر فعلی انقلاب از حدود هزار سرباز در ردیفهای سه نفری سان می دیدند. ته دلم خیلی بد بود که چون ضعف نظامی ایران در این رژه ها بنمایش می آید؟ و صد البته ده ها امور دیگر در همان روز هائیکه بسیاری سعی در بالا رفتن از پله های ارادات بودند . اما پیر در خشت خام می دید که چه می کند. امروز تنها مانع دخالت مستقیم در ایران همین ارتش و سپاه و دیگر ارکان نظامی امنیتی هستند. این ادعا را می توان در ترازو گذاشت و نتیجه گرفت( حمل بر دوستی یا دشمنی نشود ) ، آنهم در دنیائی که زور حرف اول را نمی زند بلکه حرف اول و آخر را می زند( نگاه کنید به صد هزار کشته وزخمی غزه مظلوم ) و بی پناهی این مستضعقین تحت ظلم.
    - آقای موسوی از ابتدا مسئله داشت. در دوره ای که مفتح و مطهری و رجائی و باهنر ... ترور می شوند ایشان بدون داشتن توانائی خاصی نخست وزیر شد. اگر هم بگوئید که نمی فهمید و چنان کرد عرض می کنم که امروز بعد از اینهمه سال مبایست به خطای خود اعتراف کرده نردبان دشمن نشود که میشود ( البته از خانم ایشان هم با آن چشمهای ... بخوانید منفی ، در این مورد باید تشکر کرد که با وسوسه یک امت را به سختی انداخت).
    - اما مشکل فعلی طرز تفکر مردمی استکه از ذهن فعالی برخوردار نیستند. به نظرات در زیر اخبار و تحلیل ها بنگرید : اغلب از گرائی ارز ، خودرو ، ... و راه حل ها بعنوان نمونه برای بهبود هوای تهران خورو برقی یا برای ترافیک اتوبوس و مترو ...
    مسئولین هم بفکر راضی کردن بچه نق نقو هستند و آنهم نه از طریق تربیت بلکه پخش قاقالیلی. یعنی بجای اینکه پیشنهاد شود امکانات در مناطق محروم ، تصمیم به اضافه کردن هشتاد هزار تاکسی در تهران... بجای اینکه چوجه جنوب و سیب شما غرب ... را بهر قیمتی حتی بکمک ارتش به بازار برساند و دست دلال را به زیرکی قطع کند سیب و گوجه در محل تولید می گندد و کشاورز برای ادامه به شهر آمده سیگار و جوراب میفروشد ( یعنی بیکاری پنهان ، یعنی ضد تولید ، یعنی باز هم افزایش لشگر مصرف)
    حالا فرد با ذهن متوسط میپرسد اگر گرانی هست پس چطور تاکسی سوار میشیم! چطور در لحطات روز های تعطیل ( که الحمدالله تعداد آن از روز های کاری ؟؟؟ ) جاده تهران شمال یکطرفه و سپر به سپر با سرعت چند کیلومتر ... !!!
    هرگز از خودمون نمی پرسیم که چه کرده ایم که حق و لیاقت اینهمه را داریم؟ حدود بیست سال پیش با همسر اتوبوسی اجاره کرده و با تعدای از فامیل های پدری و مادری به سفر چند روزه رفتیم . یکی از اهداف نزدیک شدن فامیل بود برای روزهای سخت. در یکی از توقفها بعنوان پیرمرد و ریش سفید به جوانان پیشنهاد کردم که شیشه های خالی و پلاستیک های سرگردان ووو را جمع کنند . در چند دقیقه بقدری آشغال جمع شد که در اتوبوس جا برای کسیه های پلاستیکی پر شده از آشغال نبود. نتیجه ای که از این داستان می گیرم اینستکه در مقابل همه این امکانات حتی درک حفظ محیط زیست و خوردن و نریختن را نداریم اما ادعا داریم. خودمون رو با همه دنیا مقایسه می کنیم که چنین و چنان. یا کاسب حبیب خدا فکر مکنِ اتم شکافته که با بازار سازی ارز ورشکسته دشمن را به پنجاه و پنج هزار می رساند. اینقدر شعور ندارد که این عمل موجب لطمه به روح و ذهن و زندگی مردم است و اگر این نظام مقدس بیفتد فقیر فقیر تر نخواهد شد اما شما مثل سوسول های زمان شاه به دربدری میافتید.
    صحبت زیاد است اما توان کم ، لذا نتیجتاً عرض میشود که وجود نخاله ها که از غربال دستگاه های نظارتی بغلط رد شده اند + مردمی که دولت یازدهم را دیدند و باز بیست چهار ملیون به همان فرد و همان تفکرات رای دادند باعث شده که جلوتر از اینکه هستیم نباشیم.
    راه حل در دو کلمه : جهاد تبیین.

  • M55 02/11/7 ساعت 09:37

    ماجرای 88 سیاهترین ایام تاریخ این سرزمین بود که با شبیخون طالبانیهای در کمین که ظاهرا حافظ کشور و مردم بودند ، انقلاب را نابود و کشور را تصرف کردند و کبوتر امیدبخش انقلاب به هیولای ظالم تبدیل،و اسلام برای همیشه رو سیاه شد. با این اوضاع هیچ فرد با وجدان و شرف و شعوری از حکومت طالبان اندیشان با محوریت احمدینژاد حمایت نمیکند مگر انکه ذینفع یا گمراه باشد. انها که حرمت عاشورا را شکستند، نفوذیهای احمدینژاد در میان مردم بودند تا معترضان را بی دین و ضدانقلاب معرفی کنند. نفوذ در احزاب و گروهها و اعتراضات و منحرف و الوده و متلاشی کردن انها از شیوه های خاص این فرد است که بسیار موفق بوده و توانسته با نفوذ و تطمیع و وعده های دروغین، احزاب سیاسی جهان را مطیع خود و مدیریت مرگبار کشورها را بدست گیرد. علیرغم گوشه نشینی ظاهری، وی همچنان تعیین کننده تمام امور، و رهبری و دیگر شخصیتها و نهادهای انتصابی یا امنتخابی، فاقد هرگونه اختیار و قدرتند. خمینی بمحض پیروزی ضد انقلاب شد و تمام وعده های قبل ا زانقلاب را زیرپا گذاشته و برخلاف اهداف انقلاب، راه استبداد مطلق با اختیارات الهی و بدون پاسخگویی، و حذف دگراندیشان سهیم در پیروزی را گشود.

  • مهمان 02/11/11 ساعت 09:51

    باز این m55 حرامزاده شطحیات تایپ کرد و باز هم مسئولای سایت کامنتش رو نشر دادن، واقعا که دست مریزاد.
    1- این که هنوز نتونستن مشخص کنن چطور میشه بیش از 11 میلیون رای تقلب کرد و خودشون (از جمله اسطوره اینا تاجزاده) هم تو جلسات خصوصی اعتراف کردن انتخابات رو باختند به کنار. این که دولت روحانی سر سوزنی با دولت مورد نظر میر حسین موسوی فرقی نداشت و کابینه روحانی (از جمله آخوندی، ربیعی، شریعتمداری، نوبخت و ... ) مسئول ستادهای میر حسین بودند به کنار (البته دولت رییسی هم دقیقا تو مسیر همون دوالت روحانیه). ماجرای 88 از این حیث سیاه بود که در اونجا نشون داده شد که ما تو این مملکت حکومت اسلامی که حافظ شریعت باشه نداریم و تو روز روشن میشه حتی به امام حسین توهین کرد و پرچم یاحسین رو آتش زد و آخرش با رافت اسلامی آزاد شد!!!
    2- ایشون مدعی هستن احمدی نژاد انقلاب رو نابود کرد!! حالا کدوم انقلاب؟ همون انقلابی که خمینی رهبر به زعم ایشون طالبانی رهبرش بود!!! در این صورت ایشون باید از احمدی نژاد تعریف کنه نه این که بهش حمله کنه. (البته این بخش حرفاش که احمدی نژاد علیه انقلاب کار کرد درسته. احمدی نژاد و خاتمی و هاشمی و روحانی و رییسی کمر به نابودی انقلاب بستن.)
    3- باز هم باید به روح پر فتوح ملاعمر سلام و درود بفرستم که با اجرای شریعت اسلامی (حداقل اون بخشی که قبول دارن) باعث شده حرامیانی مثل ایشون انقدر سوزش داشته باشن. و بیشتر هم باید سوزش داشته بان چون طالبان هم با داعشی های نوکر اسرائیل و هم با لیبرالهای نوکر اسرائیل داره میجنگه.
    4- هیچ فرد حلال زاده ای که عقل و انصاف و وجدان داشته باشه نمیاد بر علیه دستور خدا کار کنه و از لیبرالیسم که کفریت محضه دفاع کنه.
    5- وقتی میگم m55 حرامزادس یعنی همین. تو یه یکی از کامنتاش به امام علی و امام حسین حمله میکنه و ایشان رو نعوذ بالله یه فرد جنگ طلب فاقد عقل معرفی میکنه بعد حالا اینجا خودش رو ناراحت شکسته شدن حرمت عاشورا نشون میده!!!!
    6- میگه این نفودی های احمدی نژاد بودن که حرمت هاشورا را شکستن تا اراذل و فواحش رو بی دین و ضد انقلاب نشون بدن!!!!!! من فکر نمیکنم برای بی دین و ضد انقلاب نشون دادن اراذل و فواحش نیاز به این ژانگولر بازی باشه اونم وقتی که خیلی هاشون بدون هیچ ترسی و با کمال وقاحت دارن اینو میگن. این کسایی که دارن تو توییتر و اینستاگرام و تلگرام دارن میگن بعد از سرنگونی رژیم تمام مساجد و حسینیه و حوزه های علمیه و امام زاده ها و حتی حرم امام رضا رو خراب میکنن، همه نفوذی های احمدی نژادن!!! همه تاین کسایی که میگن اسلام دین عربه و خرافاته و ما ریشه اسلام رو تو کشور میخوشکونیم همه نفوذی اخمدی نژادن، اصلا خود عنترنشنال و منوتو که دارن تو برنامه هاشون میگن باید بعد از حمله به ایران آخوند زنده نگذاریم هم نفوذی های احمدی نژادن (بابا احمدی نژاد عجب غولی بوده و ما نمیدونستیم!!!!!) اگه احمدی نژاد انقدر خفن بوده که شما به حقی به خودتون جرات دادین بهاش مباره کنین؟
    7- این اراذل و فواحش 96 و 98 و شورش زن جندگی بردگی چطور؟ اونا هم همه نفوذی بودن؟ سلبریتی های داعشی از جمله معاویه کثیفی هم نفوذی بوده؟ انقدر دری وری نگو.
    -----------------------------------------------
    احمدی نژاد کافر و ضد انقلاب بود و ما گول خوردیم و باید اینو همون موقعی که گفت مگه مشکل کشور این چند تا تار مو هست میفهمیدیم. اما این مزخرفاتی که m55 گفته مثل بومرنگ تو سر خودش خورده.
    ----------------------------------------------------
    8- خوب دیگه ایشون الحمدلله تئوری توطئه رو دیگه به مرحله جدید رسوندن که تا حالا قفل بوده و مدعی شدن الآن احمدی نژاد تو کشور همه کارس!!! این جمله رو به خود خوانندگان واگذار میکنم.
    9- خوب ایشون مجددا به تنظیمات کارخونه برگشتن و شروع کردن به دوباره مهمل گویی علیه امام خمینی. اما واسه این که ضایع نباشه مدعی شده خمینی خودش ضد انقلاب شد!!! حالا دلیل ایشون چیه، دلیلشون اینه که گروه های نامسلمان از جمله کمونیست ها و لیبرال ها رو حذف کردن!! اما ایشون نمیگه امام تا چند وقت تو تهران نبودن و همین لبیرالها مملکت رو به گند کشیدن و حتی میخواستن f14هایی که پولشون رو ایران داده بود به آمریکا برگردونن و و نمیگن همین دولت لیبرال داشت کردستان رو به ثمن بخس به ملحدان کوموله میداد. بعد باز هم ایشون نمیگن کومنیستا دقیقا نقشه کودتا داشتن و حتی فرمانده نیروی دریایی کومنیست هم مشارکت داشت. و باز هم نمیگن همون اول انقلاب چقدر همین امثال شهید بهشتی و مصباح یزدی با این گروه ها مناظره میکردن و با این کهاین گروه ها شکست هم میخوردن بارم قبول نمیکردن و مثل همین m55 به مزخرف گویی ادامه میدادن.
    بله در چنین شرایطی امام توی اون سخنرانی مشهور به درستی گفت ما اشتباه کردیم که از اول تمامی این ملحدان رو از دم تیغ نگذروندیم. انقلاب یعنی همین، یعنی زیر و رو شدن. این انقلاب که به واسطه مردم مسلمان شکل گرفت (اگه توده مردم مسلمون نبودن، کمونیستا مجبور نمیشدن خودشون رو به امام خمینی مسلمونا بچسبونن)، برای برقراری شریعت و حذف ملحدان از جامعه بود. که البته متاسفانه در خیلی بخش ها انقلاب رخ نداد از جمله در اقتصاد و شهرسازی و بقیه جاهایی هم که انقلاب به ثمر نشست به صورت نصف و نیمه بود از جمله سیاست و فرهنگ