درباره نرم افزار جاسوسی « وایبر » بیشتر بدانید...



حتما تا حالا با وایبر کار کردید و یا حداقل اسم اون به گوشتون خورده ! از این به بعد با دقت بیشتری ازش استفاده کنین .


+ 
34

- 
6

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام
    ممنون از وب و مطالب ارزشمندتون
    ازتون دعوت می کنم از این مقالات دیدن فرمایید و در صورت تمایل آنرا اشاعه دهید :

    بررسی اجمالی نمادهای ماسونی در استیکرهای شبکه های اجتماعی موبایلی و اهداف پشت پرده این شبکه های اجتماعی
    http://taavus.blogfa.com/post/2

  • مردم باید قبل از عضویت در هر شبکه ای اطلاعات کافی و کاملی پیرامون اون شبکه و سرور داشته باشن.متاسفانه ناآگاهی مردم باعث شده که همچنان در این نرم افزارها و شبکه ها فعالیت کنن.
    ما جایگزین های ایرانی بسیار مناسبی هم داریم برای این شبکه ها:نرم افزار انار!

  • هادی 93/7/26 ساعت 14:32

    سلام. باتشکر از زحماتتون. در معرفی برنامه وایبر کشور تولید کننده رو اسرائیل معرفی کردید.این یعنی به رسمیت شناختن کشوری به نام اسرائیل که با مواضع این سایت محترم در تعارض است لطفا اصلاح بفرمایید. ما کشوری به نام اسرائیل را به رسمیت نمیشناسیم و به قول سید حسن نصر الله طویله ای به نام اسرائیل را هم به رسمیت نمیشناسیم

  • سید 93/7/25 ساعت 20:22

    سلام. متاسفانه به علت فقدان فناوریهای داخلی وعدم اشنایی ملت شریف ایران با این موضوع .تاکنون احتمالا هجم زیادی از اطلاعات فردی وعمومی و محرمانه به دست صفاکان رژیم صهیونیستی رسیده. اما مانده ام که عزیزان وزارت اطللاعات چرا تاکنون به صورت گسترده این نقشه استکبار را علنی نکرده اند. در عین حال قبل از این که (وایبر) عمومی شود باید ان را از کار انداخت..چرا که ممکن است در اینده نزدیک اسرار سری کشور موضوع بحث وایبری کارکنان دولت شود...پس تا دیر نشده بجنبید.لطفا!

  • تا زمانی که برای وایبر وبقیه ابزار چه غربی چه شرقی وچه موسادی جایگزین مناسب درایران درست نشود مردم بخصوص جوانان که اکثرا متوسلین به جیب بابا هستن از این ارتباط ارزان ومجانی استفاده میکنند در جائیکه بابت اس ام اس ها کلی هزینه باید بدهند .حالا هی بگیم وابسته به موصاد وابسته به ام ای 6 و....جواب اینه ما فقط برای هم جک میفرستیم تبریک میگیم تبادل سخن میکنیم عکس وتصاویر خنده دار میفرستیم وحتی مطالب اموزنده .بهتره تا جایگزین نیامده قبح اقدامات امنیتی را خراب نکنیم چون خود منم اینو دسیسه شرکتهای همراه اول وایرانسل وبقیه ابراطور ها میدونم.

  • تا زمانی که برای وایبر وبقیه ابزار چه غربی چه شرقی وچه موسادی جایگزین مناسب درایران درست نشود مردم بخصوص جوانان که اکثرا متوصلین به جیب بابا هستن از این ارتباط ارزان ومجانی استفاده میکنند در جائیکه بابت اس ام اس ها کلی هزینه باید بدهند .حالا هی بگیم وابسته به موصاد وابسته به ام ای 6 و....جواب اینه ما فقط برای هم جک میفرستیم تبریک میگیم تبادل سخن میکنیم عکس وتصاویر خنده دار میفرستیم وحتی مطالب اموزنده .بهتره تا جایگزین نیامده قبح اقدامات امنیتی را خراب نکنیم چون خود منم اینو دسیسه شرکتهای همراه اول وایرانسل وبقیه ابراطور ها میدونم.

  • خدا روشکر من عضو نیستم ولی دوستام.....چی بگم!!!
    حتما ادرس ساتمون رو بهشون می دم که این فیلم روببینن!
    واقعا دوست داشتم ممنون.