تبلیغ کتاب سرکرده عرفان حلقه در صداوسیما


سازندگان یک برنامه تلویزیونی اقدام به تبلیغ کتابی از سرکرده فرقه شعور کیهانی (عرفان حلقه) کردند، این در حالی است که وی از مدت‌ها پیش به دلیل تخلفات و جرایم اثبات‌شده در زندان به سر می‌برد.**********
فعالیت اصلی این فرقه کاذب در قالب دوره‌های آموزشی و برگزاری جلسات جن‌گیری از سال 1370 توسعه یافت، در این جلسات به افراد این گونه القا می‏‌شد که علت بیماری آن‌ها رسوخ اجنه یا ارواح سرگردان است و طاهری می‏‌تواند با خارج کردن آن‌ها سلامتی را به افراد برگرداند، نام این روش را سایمنتولوژی گذاشتند و ادعا کردند که جوایز و مدارک بین المللی به این روش تعلق گرفته است./.*******
.امید است سازندگان برنامه «صبحی دیگر» از روی غفلت و عدم آگاهی درباره فرقه حلقه، نسبت به معرفی کتاب سرکرده آن اقدام کرده باشند.


+ 
4

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام. مدتی است که متوجه عملکرد(غفلت) سیمای جمهوری اسلامی در تبلیغ عناصر ضد انقلاب و ضد اسلامی چه به صورت خواسته و صد البته ناخواسته و غافلانه شده ام. به دلیل موقعیت خاص فردی خودم و فرد مورد اشاره ام ، در این مقطع زمانی، ارجحیت با سکوت است!
    این تبلیغ ها در برخی موارد با اختصاص دادن ساعت ها وقت برای تعلیم در غالب سخنرانی و مناظره ودر حوزۀ عرفان و فلسفه می باشد! این افراد به لحاظ سن و سال و یا عقبۀ فعالیت خود در عرصۀ نویسندگی و یا تدریس و یا شاگردی فلان عالم فقید، مورد ظن علما و مردم نیستند و آنچنان مسلط به علوم اسلامی و ادب عرفانی ایرانی اند که حتی مرد فصیح برای مناظره به میدان سخن می طلبند!! بعضاً سالیانی است که از شبکه های مطرح و پر بینندۀ سراسری ایران، با ظرافت و دقتی خاص، با پررنگ کردن بدیهیات عقلانی، اصولی را که ریسمان محکم قلب مؤمن با خداوند است کمرنگ کرده و گاه جوانان را از تلاش های لازم برای نیل به اهداف تکنولوژیکی و استراتژیکی و پیشرفت در علوم یا آشنایی با مهارت های نوین امروز در قالب نگاه عرفانی و عقلانی به احظۀ فنا، سُست می کنند! به طوریکه جاذب طرفداران بسیاری شده اند! از نظر من که از نزدیک با تنی از ایشان نفس به نفس شده و متوجۀ برخی نکات گشته ام، این روال کار سیما یک خیانت بزرگ و جریان حامی چنان افرادی ریشه در دشمنان این خاک به ویژه سلام دارد! اگر از هر 100 واژۀ کلام این اشخاص عین 100 واژه منافاتی با اسلام نداشته باشد دلیل بر خلوص و دعوت به اسلام نیست! هشدار که عالِم بی عمل اند!!! و در پس پیچ و خم دروس خود اصول عاطفی و عُلقه به اسلام و میهن را نشانه رفته اند!