دانلود کامل مستند «من روحانی هستم»


مستند من روحانی هستم کاری از گروه چندرسانه ای شفق که به بررسی فعالیت های مبارزاتی، سیاسی و اجتماعی دکتر حسن روحانی در ۵ دهه گذشته میپردازد. سخنرانی تاریخی مراسم ختم حاج آقا مصطفی در مسجد ارک، حضور در نوفل شاتو در کنار امام، ۵ دوره نمایندگی مجلس، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و پرونده هسته ای ایران از اتفاقاتی است که در این مستند ۵۵ دقیقه ای به آن پرداخته شده است./.شما میتوانید فایل کامل این مستند را از سایت روشنگری دریافت نمائید/.لازم به ذکر است این مستند با رضایت سازندگان اثر برای دانلود قرار گرفته است....


+ 
47

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به گزارش سفیرفیلم، پس از فروش اینترنتی مستند «من روحانی هستم» از طریق فروشگاه سفیرفیلم و موضع‌گیری‌های متفاوتی که پیرامون آن گرفته شد، نسخه‌های زیادی از این مستند به طور غیر قانونی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف منتشر گردید.

    از آنجا که توزیع و فروش این مستند در انحصار مرکز سفیرفیلم است و در حال حاضر تنها از طریق فروشگاه این مرکز انجام می‌گیرد، از مخاطبانی که این مستند را از طریقی غیر از خرید از درگاه سفیرفیلم، تهیه کرده‌اند، خواهشمندیم به منظور حمایت از تولید آثار فرهنگی مبلغ 3000 تومان را از طریق درگاه پرداخت به حساب موسسه سفیرفیلم واریز کنند.

    http://safirfilm.ir/pay.php

  • سلام توی سایت سفیر فیلم گفته باید هزینه فیلم داده بشه و نمیشه رایگان استفاده کرد حالا شما چطور میگید با رضایت صاحبان اثر هست؟
    بالاخره میشه رایگان دید یا نه؟