جدیدترین مطالب کرونایی

جدیدترین مطالب کرونایی

جهت تست رایگان کرونا روی لینک کلیک نمایید: ​تست آنلاین کرونا

کرونا (corona) به معنای تاج یا هاله است و شکل ظاهری ویروس کرونا زیر میکروسکوپ، شبیه به یک تاج سلطنتی است. کرونا ویروس‌ها، طیف وسیعی از ویروس‌ها را شامل می‌شوند. ساده‌ترین نوع آن سرماخوردگی معمولی و پیچیده‌ترین نوع آن در حال حاضر بیماری کرونا است. شهر ووهان چین اولین شهری است که درگیر بیماری ویروسی کرونا شده. در حال حاضر تمام ساکنان این شهر در قرنطینه قرار دارند.شکل ساده‌تر این ویروس در گذشته نیز در بیماری‌هایی مانند سارس و نوعی آنفولانزا، مشاهده شده بود اما عامل بیماری مرگباری که این روزها دنیا را به حالت اضطرار در آورده است، جدیدترین نوع ویروس کرونا است. سرعت انتقال این بیماری، بسیار بالا است به طوری که پس از حدودا دو ماه از شروع این بیماری، حدودا 11 هزار و نهصد نفر در سراسر جهان به این بیماری مبتلا شده‌اند و تقریبا 260 نفر بر اثر بیماری ویروسی کرونا فوت کرده‌اند؛ البته این آمار به سرعت در حال افزایش است.

مستند «نمایش کرونا» | پشت پرده ویروس کرونا

مستندی که برای اولین بار نشان می‌دهد چه کشوری پشت پرده تولید ویروس کرونا بوده است. اسناد مهم منتشر نشده در رابطه با تولید و انتشار ویروس کرونا توسط آمریکا، را در این مستند مشاهده کنید.

تب شیرین

پسرم می گفت که این دفعه جلو در می خوابم که نتونی بری بیرون ...
محسن
توسط محسن

تب شیرین

حسن عباسی | پروژه برجام 5

چرایی تعلل دولت در مورد مواجهه ویروس کروناپروژه برجام شماره5
محسن
توسط محسن

حسن عباسی | پروژه برجام 5

خبر خوش درباره تولید پادتن اختصاصی کرونا

دکتر مصطفی قانعی ( رئیس کمیته علمی کرونا ) با بیان اینکه خبر خوبی در زمینه تولید آی وی آی جی یا ایمنوگلوبین کرونا داریم، گفت: ما نزدیک هستیم به اینکه ایمنوگلوبین یا پادتن اختصاصی کرونا را به دست بیاوریم بررسی‌های ما نشان داد داروهایی که برای آنفولانزا و ایدز هستند در درمان کرونا بی اثرند. برخی...
خبر خوش درباره تولید پادتن اختصاصی کرونا

چرا ماهان به چین پرواز کرد؟

«مجیدرضا حریری» رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفت: ما در ابتدای شیوع کرونا ۲ میلیون ماسک برای چین فرستادیم. تا امروز که صحبت می‌کنم بیش از ۱۲ میلیون ماسک چینی‌ها برای ما فرستادند.
چرا ماهان به چین پرواز کرد؟

فیلم کوتاه «پیشکش» | بیکاری کارگر زن به خاطر کرونا

#کرونا آمده و حق داریم مراقب رفت و آمدها باشیم ولی مراقب هم باشیم، جای دوری نمی‌رود. فیلم کوتاه «پیشکش» را در این ارتباط ببینید..
محسن
توسط محسن

فیلم کوتاه  «پیشکش» | بیکاری کارگر زن به خاطر کرونا

دزدان دریایی کرونا

ماسک دزدی غرب
محسن
توسط محسن

دزدان دریایی کرونا

۹ پیش بینی جذاب پساکرونایی

ویروس کرونا در سراسر جهان، انسان را وادار به نوآوری و تغییر در شیوه کار و زندگی کرده است. در این جا ۹ پیش بینی برای دنیای پساکرونا که مستقیما بر زندگی مردم جهان تاثیر می‌گذارد، آورده شده است.
۹ پیش بینی جذاب پساکرونایی

حال و روز خراب دنیای ادم ها

چی بهش دادیم ما ،که ازش چیزی بخوایم؟...
محسن
توسط محسن

حال و روز خراب دنیای ادم ها

جایگاه طب اسلامی در درمان کرونا...!

دکتر خادم الحسینی دکترای پرستاری و عضو هیئت علمی دانشگاه در مصاحبه‌ای اذعان داشت که از طریق طب اسلامی قادر به حل بحران کرونا است. این استاد دانشگاه علت حضور طلبه بدون رعایت مسائل پزشکی در بیمارستان‌های کرونایی را درخواست پزشکان معرفی کرد.
محسن
توسط محسن

جایگاه طب اسلامی در درمان کرونا...!