مذهبی

روایت استاد رائفی پور از سیمای حضرت زهرا و اهل بیت(ع) در آیه 35 سوره نور

انتشار به مناسبت ایام #شهادت غریبانه بی بی دو عالم، #ام_ابیها ، #حضرت_فاطمه_زهرا سلام الله علیها با #نشر_حداکثری این کلیپ، در ثواب تعمیق شناخت #اهل_بیت_عصمت_و_طهارت علیهم السلام و ترویج فرهنگ ناب فاطمی شریک شوید. اللهم عجل لولیک الفرج
روایت استاد رائفی پور از سیمای حضرت زهرا و اهل بیت(ع) در آیه 35 سوره نور

چرایی حرکت اربعین

بازنشر از تارنمای ستاد مرکزی اربعین. جهت مشاهده مطالب بیشتر در این رابطه به تارنمای خاکریز فرهنگی وارثین یعنی www.al-warethin.ir مراجعه کنید.
چرایی حرکت اربعین

انیمیشن قصه عاشورا

انیمیشن قصه عاشورا، بازنشر از alarbaeen.ir.جهت مشاهده مطالب بیشتر در این رابطه به تارنمای خاکریز فرهنگی وارثین یعنی www.al-warethin.ir مراجعه کنید.
محسن
توسط محسن

انیمیشن قصه عاشورا

my three year old hero - قهرمان سه ساله من ( حضرت رقیه خاتون س)

کار دیگری از گروه وتر، به نام قهرمان سه ساله من با موضوع دختر سه ساله امام حسین علیه السلام، حضرت رقیه سلام الله علیها. لطفا با انتشار این ویدئو به معرفی بیشتر امام حسین در جهان کمک کنید. جهت مشاهده مطالب بیشتر در این رابطه به تارنمای خاکریز فرهنگی وارثین یعنی www.al-warethin.ir مراجعه کنید.

چند ثانیه از مراسم سیاه پوشان هیئت فاطمیه کاشمر

تصویر چند ثانیه از مراسم سیاهپوشان در هیئت فاطمیه شهرستان کاشمر. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین زرگران سخنرانی و جمعی از مداحان اهل بیت علیهم السلام، مداحی کردند. این مراسم همه ساله در آستانه ماه محرم در حسینیه فاطمیه کاشمر برگزار می شود. جهت مشاهده مطالب بیشتر در این رابطه به تارنمای خاکریز...