منافقین

منافقین

سازمان مجاهدین خلق ایران سازمان سیاسی و تروریستی اسلام‌گرا و چپ‌گرایی با ساختار شبه‌نظامی است. این سازمان در سال ۱۳۴۴ به رهبری محمد حنیف‌نژاد پایه‌گذاشته شد. سازمان مجاهدین پس از شکل‌گیری، به اقدام مسلحانه علیه دودمان پهلوی پرداخت. سازمان از اواخر دهه ۱۳۴۰ متحمّل ضربات سختی از سوی سازمان امنیت و اطلاعات کشور (ساواک) شد و رهبران سازمان به حکم دادگاه نظامی وقت، به جرم «اقدام علیه امنیت کشور، اعمال تروریستی و ترور اتباع ایرانی و آمریکایی»، به اعدام محکوم و برخی نیز زندانی شدند. در سال ۱۳۵۴ بعد از رهبری تقی شهرام و بهرام آرام و اقدام به ترور مجید شریف واقفی و حذف نیروهای مذهبی سازمان در بیرون زندان، سازمان بیانیه اعلام تغییر ایدئولوژی از اسلام به کمونیسم را منتشر کرد. اما نیروهای سازمان در زندان به دو دسته تقسیم شدند و گروهی به رهبری مسعود رجوی بر مواضع پیشین وفادار ماندند.

پس از پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران، بخش مذهبی سازمان مجاهدین خلق به رهبری موسی خیابانی و مسعود رجوی موفق به یارگیری گسترده در بین قشرها مختلف جامعهٔ ایران شد، امّا بر سر جنگ قدرت با روحانیون وقت، از جمله روح‌الله خمینی، به اقدامات مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی روی آورد. پس از تظاهرات ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ و عزل ابوالحسن بنی‌صدر این سازمان هدف خود را سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد. سازمان مجاهدین سپس زیر چتر حمایت صدام حسین، رئیس‌جمهور وقت عراق قرار گرفت و در حالی که آن کشور با ایران در حال جنگ بود، با انتقال گسترده هواداران و طرفدارانش به عراق و با همکاری و مساعدت ارتش عراق، اقدام به تشکیل بازویی نظامی به نام «ارتش آزادی‌بخش ملی ایران» کرد و در کنار ارتش عراق در جنگ علیه ایران مشارکت کرد. این نیروی نظامی در طول جنگ ایران و عراق، از سوی خاک عراق، بیش از یکصد عملیات نظامی علیه مواضع نیروهای ایرانی شکل داد.مهمترین عملیات نظامی سازمان در سال ۱۳۶۷ تحت عنوان فروغ جاویدان انجام شد و جمهوری اسلامی در واکنش به آن چند هزار نفر از اعضای سازمان را در زندان‌های ایران اعدام کرد.

در سال ۱۹۸۶ میلادی دولت فرانسه مجاهدین را مجبور به خروج از پاریس کرد و از آن پس مرکز استقرار آنها شهر بغداد پایتخت عراق شد. مجاهدین پس از آن در شهری تازه تأسیس با نام شهر اشرف مستقر شدند. پس از اشغال عراق توسط نیروهای ائتلاف ضد ترور از سال ۲۰۰۳ تا اول ژانویه ۲۰۰۹ توسط آمریکائی‌ها حفاظت می‌شد. پس از چند سال به تدریج اردوگاه اشرف تخلیه شد و اعضای باقی مانده در عراق نخست در کمپ لیبرتی مستقر شدند و سپس به کشور آلبانی منتقل گشتند.

سند همکاری منافقین و برادر جیسون رضاییان

اگر چه نایب هاشم در تشکیلات تروریستی منافقین عددی به حساب نمی آید ولی همراهی علی رضاییان با وی به عنوان عامل گروهک تروریستی منافقین، سوالی است که شاید وزارت خارجه آمریکا بتواند پاسخگوی آن باشد! به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، در روزهای اخیر وزارت خارجه آمریکا به جاسوس‌های خود در ایران -که...
محسن
توسط محسن

دیده نشده‌های فرقه رجوی در مستند به نام خلق

ازدواج سیاسی رجوی با دختر بنی‌صدر و جدایی زودهنگام آنها! / همکاری منافقین با کوموله و دموکرات/ نقل‌مکان سازمان مجاهدین به عراق برای همکاری با رژیم صدام...
محسن
توسط محسن

روشنگری | واقعیت صوت جعلی منتسب به رهبری در برخورد با اعتراضات مردم (حتما ببینید)

ویژه واقعیت صوت جعلی منتسب به رهبری‼️ کلیپی تقطیع شده منتسب به رهبر انقلاب در فضای مجازی منتشر شده است که مدعی فرمان ایشان برای سرکوب مردم شده است!!
محسن
توسط محسن

سازمان منافقین از دیروز تا امروز

موشن گرافیکی در مورد تاریخچه تشکیل منافقین و تحول سازمان در گذر زمان
محسن
توسط محسن

دختر 3ساله ای که توسط منافقین در آتش سوخت.

به کدامین گناه کشته شدی؟
محسن
توسط محسن

فیلم زنده به گور کردن کودکان کرد توسط منافقین +14

انتشار برای اولین بار حاوی تصاویر دلخراش فیلم زنده به گور کردن کودکان کرد توسط منافقین... #هزارجلادهزاراشرف
محسن
توسط محسن

در مسیر خیانت

به دنبال رأی اکثریت قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عدم کفایت سیاسی بنی صدر حضرت امام خمینی(ره) روز نخست تیرماه سال 1360 وی را از ریاست جمهوری عزل کردند. پس از عزل بنی صدر، گروهک منافقین اعلام کرد با حذف مهره آنها از ریاست جمهوری، وارد فاز عملیات مسلحانه شدند.
محسن
توسط محسن

وحشیانه‌ترین قمار در جهان/ شرط‌بندی روی زن حامله!

در وحشیانه‌ترین شرط‌بندی در تاریخ جهان، اعضای گروهک تروریستی منافقین روی یک زن حامله شرط‌بندی کردند و پس از بریدن شکم مادر...
محسن
توسط محسن

سوءاستفاده جنسی مسعود رجوی از زنان شوهردار

بتول سلطانی عضو سابق شورای رهبری گروهک منافقین از سوءاستفاده جنسی مسعود رجوی از زنان در اتاق خواب مخصوصش می‌گوید.
محسن
توسط محسن

داعشی های دهه 60 ایران

جنایات داعشی وار دهه 60 گروهک منافقین در ایران از کسی پوشیده نیست اما رسانه های ضد انقلاب همچنان حامی این گروه تروریستی هستند.
محسن
توسط محسن