برجام

برجام

برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، توافقی بین المللی بر سر برنامه هسته ای ایران است که در میان ایران و کشورهای گروه 1+5 (آمریکا، روسیه، چین، فرانسه، انگلیس و آلمان) در شهر وین صورت گرفت. (آمریکا، روسیه، چین، بریتانیا و فرانسه) و آلمان تشکیل شده و هدف آن هماهنگ کردن واکنش جهانی نسبت به برنامه‌های هسته‌ای ایران است. دلیل نامگذاری به صورت ۱+۵ حضور پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد به همراه آلمان است و کار این گروه گرفتن تصمیم در مورد عملکرد هسته‌ای ایران می‌باشد.» اصطلاح «میانجیان بین‌المللی» مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب در سال۲۰۰۳ آغاز شد. د رآن زمان سه کشور انگلستان و فرانسه و آلمان، پیشنهاد ارایه شده از سوی کشورمان را بررسی کردند و نهایتاً طی سال ۲۰۰۶ میلادی، با پیوستن روسیه، آمریکا و چین، گروه ۱+۵ نیز تشکیل شد.

حسن روحانی کیست؟

حسن روحانی را بهتر بشناسید .....
محسن
توسط محسن

مستند پرزیدنت آکتور سینما

جهت تهیه مستند به لینک زیر مراجعه نمایید: https://www.cinemamarket.ir/p/f298 «پرزیدنت؛ آکتور سینما» به مدت ۷۵ دقیقه، نام مستند بلندی است که به آخرین روابط سیاسی میان ایالات متحده آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی می­‌پردازد. مستند «پرزیدنت؛ آکتور سینما» روایتگر تلاش­های میخائیل گورباچف، آخرین...

موشن گرافیک «پسا فتنه»

فتنه ۸۸ چگونه کشور را در گرداب تحریم­های سخت فرو برد.
موشن گرافیک «پسا فتنه»

موشن گرافیک «تجربه برجام»

موشن گرافیک "تجربه برجام" با موضوع تعهدات دو طرف و اقدامات یک ساله کلیه حقوق این اثر متعلق به خانه طراحان انقلاب اسلامی است.
محسن
توسط محسن

موشن گرافیک «تجربه برجام»

سخنرانی سردار حاج سعید قاسمی در یادواره شهدا «ستارگان راه» در یزد95/6/11 | صوتی

یادواره شهدا با عنوان ستارگان راه از نهم تا یازدهم شهریورماه 95 در میدان امیرچخماق یزد در جوار قبور 8 شهید گمنام با حضور خیل عظیم مردم ولایت مدار یزد برگزار شد این فایل صوتی سخنران شب سوم مراسم می باشد.
محسن
توسط محسن

مستند جنجالی«داستان اتم» | قسمت اول

این مستند در سی دقیقه به بررسی مذاکرات ایران و آمریکا در خصوص انرژی هسته ای می پردازد و این موضوع را از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 تا کنون مورد بررسی قرار می دهد. مستند «داستان اتم» به کارگردانی احمد کشاورز تهیه شده و از شبکه سوم سیما پخش شده است.
مستند جنجالی«داستان اتم» | قسمت اول

آیت الله فاطمی نیا علت دست ندادن امام حسین(ع) با یزید ملعون

بخشی از سخنان آیت الله فاطمی نیا درباره علت دست ندادن امام حسین(ع) با یزید نکاتی پیرامون بیعت نکردن و عدم رفاقت امام حسین(ع) با یزید – شب عاشورای ۱۳۹۴ اگر امام حسین(ع) نوه پیغمبر با چنین آدمی دست می داد، آیا از اسلام اثری می ماند ؟ دشمن اگر با تهدید موفق نشود، از چه مسیری وارد می شود ؟
محسن
توسط محسن

روشنگری | چندبار اونم با دقت تماشا کنید ...

هشدار مهم رهبر انقلاب درباره بسته پیشنهادی اروپا: مردم را شرطی نکنید مردادماه سال گذشته، روز تنفیذ دوره‌ی جدید ریاست‌جمهوری آقای روحانی، رهبر انقلاب در بیانات خود، «سه جهت‌گیری کلی» را به دولت جدید توصیه کردند که یکی از آ‌نها «تعامل گسترده‌ی با دنیا» و سایر کشورها بود: «جهت‌گیری دوّم، تعامل...