زنده یاد فرج الله سلحشور

زنده یاد فرج الله سلحشور

فرج‌الله سلحشور، بازیگر، چهره‌پرداز، نویسنده و کارگردان ایرانی بود. او فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم توبه نصوح (۱۳۶۱) به کارگردانی محسن مخملباف آغاز کرد. سلحشور کارگردانی مجموعه‌های تلویزیونی تاریخی-مذهبی چون ایوب پیامبر، مردان آنجلس و یوسف پیامبر را برای صدا و سیما در کارنامه دارد.

مستند «بنده فیلم سازم اما ...»

این مستند جذاب به زندگی هنری مرحوم فرج الله سلحشور کارگردان متعهد و انقلابی سینما می پردازد.
mahdi ha
توسط mahdi ha

تشییع پیکر مرحوم فرج الله سلحشور

پیکر مرحوم فرج الله سلحشور کارگردان سینما و تلویزیون صبح امروز با حضور پرشور مردم و اهالی فرهنگ و هنر از بلوار اشرفی اصفهانی تشییع و در امامزاده سید جعفر و حمیده خاتون (علیهما السلام) به خاک سپرده شد.
تشییع پیکر مرحوم فرج الله سلحشور

اختصاصی روشنگری | مراسم تشیع فرج الله سلحشور

مراسم تشییع پیکر فرج‌الله سلحشور کارگردان سریال «یوسف پیامبر»، صبح روز یکشنبه در آستان مقدس امامزاده جعفر و حمیده خاتون (باغ فیض) با حضور گسترده اهالی فرهنگ و هنر و مردم برگزار شد...

وصیت فرج الله سلحشور: من را در قطعه هنرمندان دفن نکنید

همه این موضوع را می دانند و بارها گفتم که من یک نفر از خانواده سینما، خانه سینما و وزارت ارشاد نیستم. من یک مبلغ هستم؛ وصیت کردم اگر شهید شدم یا فوت کردم؛ من را در قطعه هنرمندان دفن نکنند.

تشییع پیکر زنده یاد فرج‌الله سلحشور

پیکر مرحوم فرج الله سلحشور کارگردان سینما و تلویزیون صبح امروز با حضور پرشور مردم و اهالی فرهنگ و هنر از بلوار اشرفی اصفهانی تشییع و در امامزاده سید جعفر (ع) و حمیده خاتون (ع) به خاک سپرده شد. گزارش/ امیرحسین مدبر - جواد سررشته داری http://basijpress.ir/fa/news-details/71313/

خاطره مرحوم فرج‌الله سلحشور از رویارویی با مرگ

فرج‌الله سلحشور کارگردان فیلم‌های مردان آنجلس و یوسف پیامبر درگذشت.

وضعیت سینمای ایران از زبان سلحشور/ سنگر سینما در اختیار هالیوود است.

وضعیت سینمای ایران از زبان سلحشور/ سنگر سینما در اختیار هالیوود است. آیین نکوداشت 33 سال فعالیت هنری فرج‌الله سلحشور با حضور تعداد زیادی از هنرمندان و مدیران در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس برگزار شد.