شهید شیخ النمر

شهید شیخ النمر

وزارت کشور عربستان از اعدام شیخ النمر روحانی برجسته شیعه این کشور خبر داد.

رژیم عربستان سعودی با وجود اعتراضات فزاینده جهان اسلام به حکم اعدام شیخ نمرالنمر روحانی برجسته شیعی عربستانی، این روحانی مبارز را به اتهام واهی حمایت از تروریسم اعدام کرد.

وزارت کشور عربستان در بیانیه‌ای که خبرگزاری رسمی این کشور منتشر کرد، رسما به اعدام روحانی برجسته شیعی عربستانی اشاره کرد.

فریادهای «هیهات منا الذله» شیخ نمر

در این فیلم تصاویری از شیخ نمر را در بین مردم خواهید دید.
فریادهای «هیهات منا الذله» شیخ نمر

شجاعت شیخ «نمر باقر النمر» خطبه جمعه ایشان ضد ال سعود

برای سلامتی و رهایی از بند زندان آل سعود برای ایشان دعا کنید و هرکس توانی دارد برای آزادی ایشان کاری بکند زیرا ایشان به جرم مطالبه حقوق شیعیان عربستان به زندان افتادند و حکم اعدام برای ایشان صادر شده.
محسن
توسط محسن

مداحی شنیدنی سید رضا نریمانی برای شیخ نمر / صوتی

مداحی سید رضا نریمانی برای شیخ نمر و مرگ بر آل سعود لینک خبر : http://sahebnews.ir/360708/
محسن
توسط محسن

مستند «شیخ شهید»

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ اَمواتًا بَلاَحیآءٌ عِندَ رَبِّهِم یرزَقون» (ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند!بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. به راستی خداوند هر که را بخواهد عزیز می دارد... وجود تو چنان در تسخیر...
مستند «شیخ شهید»

بیداری سرکوب‌شدنی نیست

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جلسه‌ی درس خارج فقه، جنایت بزرگ عربستان سعودی در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مظلوم، شیخ نمر باقر النمر را به‌شدت محکوم کردند و فرمودند: «بدون تردید خون به ناحق ریخته‌ی این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.» به همین...
mahdi ha
توسط mahdi ha

بیداری سرکوب‌شدنی نیست

نطق قاطع سید حسن نصرالله در پی اعدام شیخ نمر

دبیرکل‌ حزب‌الله لبنان گفت: اعدام پیامی دارد که می‌گوید حکومت عربستان هیچ اهمیتی به نظر جهان عربی، اسلامی و بین‌المللی و نظرات میلیون‌ها مسلمان نمی‌دهد و می‌گوید که هر کسی با ما مخالفت کند، خونش را می‌ریزیم.
نطق قاطع سید حسن نصرالله در پی اعدام شیخ نمر

آیا شیخ النمر با ولایت فقیه زاویه داشت؟!

فرقه های انحرافی در شیعه سعی دارند این شیخ مجاهد را به جریانی خاص بچسبانند اما او، خودش پاسخ می دهد.
آیا شیخ النمر با ولایت فقیه زاویه داشت؟!