داستان اعتماد

داستان اعتماد

«داستان اعتماد»، روایت هایی معتبر از تجربه اعتماد ملت ایران به دولت آمریکا در تاریخ است.

موشن گرافیک «داستان اعتماد» این قسمت، بیانیه تهران

موشن گرافیک «داستان اعتماد» این قسمت، بیانیه لوزان به گزارش سفیرفیلم، مجموعه ۶ قسمتی موشن گرافیک «داستان اعتماد» به روایت تاریخی تجربه اعتماد ملت ایران به دولت آمریکا در برهه‌های مختلف تاریخی می‌پردازد. این موشن گرافیک‌ها، ساخته محمدرضا امامقلی در مرکز سفیرفیلم است که همزمان با نزدیکی توافق...
محسن
توسط محسن

موشن گرافیک «داستان اعتماد» این قسمت، شیردال

موشن گرافیک «داستان اعتماد» این قسمت، شیردال به گزارش سفیرفیلم، مجموعه ۶ قسمتی موشن گرافیک «داستان اعتماد» به روایت تاریخی تجربه اعتماد ملت ایران به دولت آمریکا در برهه‌های مختلف تاریخی می‌پردازد. این موشن گرافیک‌ها، ساخته محمدرضا امامقلی در مرکز سفیرفیلم است که همزمان با نزدیکی توافق نهایی...

داستان اعتماد | توافقنامه الجزایر

«داستان اعتماد»، روایت هایی معتبر از تجربه اعتماد ملت ایران به دولت آمریکا در تاریخ است. سومین قسمت این مجموعه پیرامون «توافقنامه الجزایر» است.

داستان اعتماد | گروگان‌های آمریکایی در لبنان

داستان اعتماد | گروگان‌های آمریکایی در لبنان. «داستان اعتماد»، روایت هایی معتبر از تجربه اعتماد ملت ایران به دولت آمریکا در تاریخ است. ششمین روایت به واقعه آزادکردن گروگان‌های آمریکایی در لبنان می پردازد.

داستان اعتماد | مذاکرات هسته ای سال ۸۲

«داستان اعتماد»، روایت هایی معتبر از تجربه اعتماد ملت ایران به دولت آمریکا در تاریخ است. پنجمین روایت به موضوع دستاوردهای اعتماد به آمریکا در مذاکرات هسته ای سال ۸۲ می پردازد.

داستان اعتماد | کودتا

«داستان اعتماد»، روایت هایی معتبر از تجربه اعتماد ملت ایران به دولت آمریکا در تاریخ است. سومین قسمت این مجموعه پیرامون «کودتای ۲۸ مرداد» است.