شما هم دعوتید !

 
     شما هم می توانید سهم کوچکی در ارتقا و تعالی فرهنگ شهر و کشور خود داشته باشید ، تنها با صرف کمی وقت در طول روز می توانید نقش موثری در پیشبرد اهداف بزرگ فرهنگی کشور ایجاد کنید . کافی است روزانه فیلم ها و کلیپ های مورد نظر خود در سایت روشنگری با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید تا ضمن ایجاد پایگاه کامل از ویدیو های ارزشی سهم کوچکی در این کار فرهنگی خود جوش داشته باشید.


     هر کاربر می تواند حداقل با آپلود یک فیلم در روز در داخل سرور سایت علاوه بر آرشیو همیشگی فیلم های خود در درون سایت و داشتن کانال اختصاصی، نقش مهمی در روشنگری افکار عمومی مردم و نمایش حقایق جامعه خود داشته باشد.


     شاید برایتان عجیب باشد اما این کار شما از نظر الهی مصداق جهاد کبیر است و چه کاری بهتر از آنکه بتوانیم از امروز جهاد کبیر خود را آغاز کنیم ، و باز هم شاید باورتان نشود که آنقدر سهم شما از این کار بزرگ است تا جایی که ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای در این باره می فرمایند:
     من میخواهم بگویم آن جوانهایی که در تهران، در شهرهای گوناگون کار فرهنگی میکنند بدانند که همین گسترش کار فرهنگی در بین جوانهای مؤمن و انقلابی، نقش بسیار زیادی را در پیشرفت این کشور و در ایستادگی ما در مقابل دشمنان این ملّت، ایفا کرده است. {و ای} جوانان مؤمن، حزب‌اللهي و انقلابي به کارهاي فرهنگي خودجوش با قدرت ادامه {دهید} {که این کار جهاد کبیر است}

 


شما می تواند با ثبت نام در سایت روشنگری ، علاوه بر امکان آپلود فیلم در سایت ، برای خود کانال شخصی ایجاد کنید و به مدیریت ویدیو های خود بپردازید.
جهت ثبت نام در سایت "اینجا" کلیک کنید.
همچنین برای بهبود در عملکرد اینترنت خود جهت آپلود فیلم می توانید حجف فیلم های خود را با نرم افزار های تخصصی کم کنید. 
شما می توانید از لینک زیر نحوه آموزش کم کردن حجم فیلم ها را مشاهده نمایید. تبدیل فایل
چنانچه در هر یک از مراحل فوق با مشکلی مواجه شدید بر روی گزینه سوالات متداول کلیک کرده و پس از مطالعه آن مشکل خود را مرتفع گردانید.