خیانت خانم مولاوردی از زبان رائفی پور


آمارهای زنان بد سرپرست و بی سرپرست رو اهدا کردن به سازمان ملل.....


+ 
63

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • babak#1 99/10/24 ساعت 21:58

    از اینکه همه ما میدانیم که بزرگترین خائن به ایران وایرانی رفسنجانی گور به گور شده وبچه هاش و نوچه هایش از جمله خاتمی و روحانی و تاجزاده و بهزاد نبوی و زنگنه و ابتکار و کلانتری ووووو که اکثرا جاسوس هم هستند در راس قدرت هستند و کاملا آزادانه کارشان را ادامه میدهند دلسردی و عصبانیت شدیدی وجودم را فرا میگیرد .این خانم مولاوردی خیانتکار هم دستپرورده آنها هست

  • باید ما هم بیاییم وسط میدون اینا تو میدون خلوت دارن جولون میدن

  • مرگ بر حسن روحانی(فریدون) جاسوس خائن انگلیس
    این شخص باید محاکمه گردد

  • چرا نمی گوید کجا بردند ؟ خوب چرا برخورد نمی شود با اینها ؟ اگر خیانتشان روشن است که هست خوب محاکمه شوند از روحان و ظریف بگیر تا این زن فاحشه.

  • اول باید مجلس مصونیت قضایی رو از این افراد بگیره و شکایت کنه بعد قوه قضائیه وارد عمل بشه
    به قول امام: مجلس در راس امور است و اگر مجلس خوب باشد مملکت خوب میشود و اگر مجلس بد باشد مملکت بد می شود.
    اینجاست که وظیفه ما شهروندان در انتخاب نمایندگان انقلابی پر رنگ می شود چه بسیار آدمایی رو دیدم که چون فلانی همشهری و آشناشونه بهش رای دادن و اصلا نگاه نمیکنند که طرف انقلابی هست یا نه

  • اگر قرار بود انقلاب کنیم بعد در آن انقلاب امثال محمد خاتمی و روحانی ریس جمهور شوند همان شاه می ماند بهتر بود لاقل ظاهر و باطنش یکی بود اون از اول اونطور غربی رشد پیدا کرده بود هر چی بود شرف نظامی گری داشت . ولی روحانی و خاتمی و دار و دسته شان دارند از روی آگاهی به نظان و انقلاب ضربه می زنند . می خواستند مشت رهبری خالی کنند تا آمریکا به ایران حمله کند هسته ای که نابود کردند. خدا نابودشان کنند روحانی و ظریف باید محاکمه شوند.

  • به خدا دولت روحانی دولت جاسوسان و منافقین هستند . همشون جاسوس اند از روحانی بگیر تا آخر . پس کرونا هم زیر سر این روحانی است . کرونا راراه انداختند تا رهبری بگیرد بمیرد. به خدا سردار سلیمانی همین روحانی و ظریف به آمریکا لو دادند قاتل سردار سلیمانی روحانی است نه ترامپ . دار و دسته کثیف روحانی آمدند برای نابودی خط امام و انقلاب و رهبری . مقصر شورای نگهبان است این جاسوس تایید صلاحیت کردند . احمدی نژاد یادش بخیر چقدر باشرف و دلسوز ایران بود.