آبجو با ادرار انسان


محصول "PISNER" تولید کشور دانمارک تهیه شده از ادرار تازه انسان (تبریک به متمدن ها و عاشقان فرهنگ اروپایی و امریکایی)
شرکت تولید آبجو PISNER روزانه اقدام به جمع آوری ۵۰ هزار لیتر ادرار انسان از پارک‌ها و تفرجگاه‌های مشخص شده می‌کند و به ازای هر لیتر ادرار به مردم ۴ یورو می‌دهد.
قیمت هر بطری از این آبجو ۳۷ یورو می‌باشد. که مازاد تولید این محصول به بقیه کشورهایی اروپایی خصوصا سوئد صادر می‌شود.
این آبجو دارای گواهینامه سلامت از سازمان غذا و دارو اروپاست (همان دنیای وارونه غرب و غرب زدگان به اصطلاح متمدن!) و جالبه که برخی تولیدات و تهدیدهای این سازمان را وحی می‌دانند.
اون وقت به چینی‌ها میگن ویروس‌ها از لای غذای شما درست شده../رسایی


+ 
60

- 
18
ارسال در 1399/1/11 ساعت 13:06 2020-3-30 13:06:43
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • پس حتما ماکه محصولاتمونو با کود انسانی پرورش میدیم چیز خوریم؟

  • داره میگه به عنوان کود استفاده میشه! کی گفت ادرارو تو بطری میریزن؟ شما سواد نداری 2 خط زیر نویسو بخونی. وای به حال این مملکت که امثال شماها توش سایت داید و تبلیغات میکنید.

  • ببخشید از چی داری دفاع میکنی ،در اروپا و آمریکا مردار خواری وجود داره ،زنده خواری وجود داره ،خوردن مدفوع و ادرار در فیلم های پورن و گروه های سادیسم و مازوخیزم به راحتی انجام میشه ...این ویدئو رو قبول نمی کنید یا به قول شما اشتباه کردن باقی رو چی میگید،وقتی انسان بدون چهارچوب و حد و حدود زندگی کنه دست به هر کاری میزنه،فقط حیوانات هستن که تماما آزاد زندگی میکنن برای همین حیات وحش میگن و هر کاری میکنن ....

  • 10 99/3/11 ساعت 06:57

    بسم الله الرحمن الرحیم

    مشروباتِ الکلی
    چه آبجو چه عرق چه شیشه های جاهلیت
    چه شرابی که میگن ضرر نداره و الکل نیست

    همه و همه غیر قابل شرب هستش برای انسان
    یکی از گناهای کبیرست که باعث میشه
    خودآگاه و ناخودآگاه و ملکه ی ذهن انسان،
    با قبول این گناه به تسخیرِ شیطان کشیده شه و
    افکار ، جسم و ذکرِ انسان مطمئنن در هر مورد مصرف و در هرکجای دنیا تحت اختیار و کنترل شیطانه و کنترل میشه . شیطان روحِ انسان که از جنس خداست رو نجس میکنه با این مشروبات الکلی . در واقع با دید باز تر بگم شیطان در اون لحظه حتی اگ بخواد هم میتونه رو سر انسان بشینه و کنترلش کنه با انرژی که انسان از الکل میگیره و به شیطان میده . هرکی مشروب بخوره
    روحِ خودشو و خدای خودشو به شیطان فروخته در مقابلِ حسایی که بهش دست میده یا برای رسیدن به آرامشِ تقلبی و شیطانی و خوشگذرانی شهوانی یا هوس آلود .

    هرکی به همسرش مشروبات الکلی بده
    برای نزدیکی یا ازدواج و یا هرچیز ممکنی

    مثالِ این میمونه که همسرش رو حاظرِ
    برای خرج اعتیاد به تن فروشی دعوت کنه

  • شراب درقرآن حرام اعلام شضده
    انما الخمر والمیسر رجس من عمل شیطان

  • حالا شما نمیخواد گناه چین و کم جلوه بدی

  • این کسی که گاهاً به اسم " فلونی " ابراز وجود می کند شیطانی از شیاطین می باشد . از شیطان هم جز کفر و شرک انتظاری نیست.

  • فلونی آرزو داره بره بنوشه

  • تا شراب ناب شیراز هست مارا به این چیزا نیازی نیست

    «ﺍﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﻓﺘﻮﺍ ﺯ ﺗﻮ ﭘﺮﮐﺎﺭﺗﺮﯾﻢ
    ﺑﺎ ﺍﯾﻦ‌ﻫﻤﻪ ﻣﺴﺘﯽ ﺯﺗﻮ ﻫﺸﯿﺎﺭﺗﺮﯾﻢ
    ﺗﻮ ﺧﻮﻥ ﮐﺴﺎﻥ ﺧﻮﺭﯼ ﻭ ﻣﺎ ﺧﻮﻥ ﺭﺯﺍﻥ
    ﺍﻧﺼﺎﻑ ﺑﺪﻩ ﮐﺪﺍﻡ ﺧﻮﻧﺨﻮﺍﺭﺗﺮﯾﻢ»

  • عواقب نوشیدن مشروبات الکلی در کلام خدا و احادیث رسول خدا و ائمه هدی(علیهم السلام):
    سورة المائدة:
    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّمَا الْخَمْرُ وَالْمَيْسِرُ وَالْأَنصَابُ وَالْأَزْلَامُ رِجْسٌ مِّنْ عَمَلِ الشَّيْطَانِ فَاجْتَنِبُوهُ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ ﴿٩٠﴾
    إِنَّمَا يُرِيدُ الشَّيْطَانُ أَن يُوقِعَ بَيْنَكُمُ الْعَدَاوَةَ وَالْبَغْضَاءَ فِي الْخَمْرِ وَالْمَيْسِرِ وَيَصُدَّكُمْ عَن ذِكْرِ اللَّـهِ وَعَنِ الصَّلَاةِ ۖ فَهَلْ أَنتُم مُّنتَهُونَ ﴿٩١﴾
    ای اهل ایمان،جز این نیست که همه مایعات مست کننده و قمار و بت هایی که [برای پرستش] نصب شده وپاره چوب هایی که به آن تفأل زده می شود، پلید و از کارهای شیطان است؛ پس از آنها دوری کنید تا رستگار شوید. (۹۰)
    بی تردید شیطان می خواهد با شراب و قمار، میان شما دشمنی و کینه [سخت] اندازد، و از یاد خدا و نماز بازتان دارد؛ آیا شما [از این امور با همه زیان ها وخطراتی که دارد] خودداری خواهید کرد؟ (۹۱)
    و از خدا اطاعت کنید و از پیامبر فرمان برید، و [از مخالفت با خدا و پیامبر] بپرهیزید، پس اگر روی گردانید [سزاوار کیفر می شوید]، و بدانید که بر عهده پیامبر ما فقط رساندن آشکارِ [پیام وحی] است. (۹۲)

    پيامبر خدا صلى الله عليه و آله :

    إنّ اللّه َ لَعنَ الخَمرَ ، و عاصِرَها ، و مُعْتَصِرَها ، و شارِبَها ، و ساقِيَها ، و حامِلَها ، و المَحْمولَةَ إلَيهِ ، و بائِعَها ، و مُشْتَرِيَها ، و آكِلَ ثَمَنِها .
    خدا لعنت كرده است شراب و شرابگير و شرابخوار و ساقى شراب و حمل كننده آن را و كسى را كه برايش حمل مى شود و فروشنده و خريدار و كسى را كه از پول شراب مصرف كند .

    پيامبر خدا صلى الله عليه و آله :

    لا تُجْمَعُ الخَمرُ و الإيمانُ في جَوفِ أو قَلبِ رجُلٍ أبدا .
    شراب و ايمان هرگز در درون يا دل كسى با هم جمع نمى شوند .

    امام صادق عليه السلام :
    شُرْبُ الخَمرِ مِفْتاحُ كُلِّ شَرٍّ ، و شارِبُ الخَمرِ مُكَذِّبٌ بكِتابِ اللّه ِ عزّ و جلّ ، و لَو صَدّقَ كِتابَ اللّه ِ حَرَّمَ حَرامَهُ .
    شرابخوارى كليد هر بدى است و شراب خوار ، كتاب خداوند عزّ و جلّ را دروغ مى شمارد ، زيرا اگر آن را باور داشت، حرام آن را بر خود حرام مى دانست

    امام على عليه السلام :

    فَرضَ اللّه ُ ··· تَرْكَ شُرْبِ الخَمرِ تَحْصينا للعَقلِ .
    ··· خداوند براى حفظ عقل ، ترك شرابخوارى را واجب گردانيد .

    امام باقر عليه السلام :

    إنَّ اللّه َ حَرّمَ الخَمرَ لِفعْلِها و فَسادِها .
    خداوند شراب را به علّت تأثير بد و فسادانگيز بودن آن حرام فرمود.

    امام صادق عليه السلام ـ در پاسخ به سؤال مفضّل از علّت تحريم شراب ـ فرمود :

    حَرّمَ اللّه ُ الخَمرَ لِفِعْلِها و فَسادِها ، لأنّ مُدْمِنَ الخَمرِ تُورِثُهُ الارْتِعاشَ ، و تَذهَبُ بنُورِهِ ، و تَهْدِمُ مُرُوّتَهُ ، و تَحْمِلُهُ على أنْ يَجْتَرئَ على ارتِكابِ المَحارِمِ ، و سَفْكِ الدِّماءِ ، و رُكوبِ الزِّنا ، و لا يُؤمَن إذا سَكِرَ أنْ يَثِبَ على حُرَمِهِ و لا يَعْقِلُ ذلكَ ، و لا يَزيدُ شارِبَها إلاّ كُلَّ شَرٍّ .
    خداوند شراب را به علّت تأثير بد و فسادى كه به وجود مى آورد حرام كرد ؛ زيرا ميگسار دچار رعشه [در اندام ]مى شود ، و شراب نورانيت و جوانمردى و مروتش را از بين مى برد و او را در ارتكاب كارهاى حرام و خونريزى و زنا، گستاخ مى كند و اين خطر برايش وجود دارد كه چون مست و لا يعقل شود به محارم خود تجاوز كند . شراب بر شراب خوار جز شر و بدى نمى افزايد .

    امام رضا عليه السلام :

    حَرّمَ اللّه ُ الخَمرَ لِما فيها مِن الفَسادِ ، و مِن تَغْييرِها عُقولَ شارِبِيها ، و حَمْلِها إيّاهُم على إنْكارِ اللّه ِ عزّ و جلّ ، و الفِرْيَةِ علَيهِ و على رُسُلِهِ ، و سائرِ ما يكونُ مِنهُم مِن الفَسادِ و القَتلِ .
    خداوند شراب را حرام فرمود ؛ زيرا شراب تباهى مى آورد ، عقل شراب خواران را دگرگون مى كند و آنان را به انكار خداى عزّ و جلّ و دروغ و تهمت بستن به او و پيامبرش وا مى دارد و ديگر اعمالى چون تبهكارى و قتل كه از شراب خواران سر مى زند .

    عاقبت شرابخوارى
    پيامبر خدا صلى الله عليه و آله :

    مَن شَرِبَ الخَمرَ لَم يُقْبَلْ مِنهُ صَلاةٌ أربَعينَ لَيلَةً ، فإنْ عادَ فأربَعينَ لَيلَةً مِن يَومِ شَرِبَها ، فإنْ ماتَ في تِلكَ الأربَعينَ مِن غَيرِ تَوبَةٍ سَقاهُ اللّه ُ يَومَ القِيامَةِ مِن طِينَةِ خَبالٍ .
    كسى كه شراب بنوشد تا چهل شب نمازى از او پذيرفته نشود و اگر دوباره نوشيد، از روزى كه نوشيده تا چهل شب ديگر نمازش مقبول نيفتد و اگر در خلال آن چهل روز بميرد و توبه نكرده باشد، خداوند در روز رستاخيز او را از زردابه بدن دوزخيان، بنوشاند .

    امام على عليه السلام :

    مَن شَرِبَ الخَمَر و هُو يَعلَمُ أنّها حَرامٌ سقَاهُ اللّه ُ مِن طِينَةِ خَبالٍ
    هر كس شراب بنوشد در حالى كه مى داند حرام است ، خداوند او را از زردابه بدن دوزخيان، بنوشاند .

    امام صادق از پدرانش عليهم السلام از امام على عليه السلام : دائم الخمر همچون بت پرست خدا را ديدار خواهد كرد . حجر بن عدي به آن حضرت عرض كرد : دائم الخمر كيست ؟ فرمود :

    مُدْمِنُ الخَمرِ يَلْقى اللّه َ عزّ و جلّ حِينَ يَلْقاهُ كعابِدِ وَثَنٍ . فَقالَ حجرُ بنُ عَدِيّ : يا أميرَ المؤمنينَ ما المُدْمِنُ ؟ قالَ : الّذي إذا وَجَدَها شَرِبَها .
    كسى كه هرگاه شراب بيابد بنوشد .پيامبر خدا صلى الله عليه و آله :

    يَخرُجُ الخَمّارُ مِن قَبرِهِ مَكْتوبٌ بَينَ عَينَيْهِ: آيِسٌ مِن رَحمَةِ اللّه ِ .
    ميگسار ، در حالى از گور خود خارج مى شود كه بر پيشانيش نوشته شده است: نوميد از رحمت خدا .

    پيامبر خدا صلى الله عليه و آله :

    و الّذي بَعثَني بالحقِّ نَبيّا ، إنّ شارِبَ الخَمرِ يَأتي يَومَ القِيامَةِ مُسْوَدّا وَجْهُهُ ، يَضْرِبُ برَأسِهِ الأرضَ و يُنادي : وا عَطَشاهْ ! .
    سوگند به آن كه مرا بحقّ پيامبر كرد، در روز رستاخيز شراب خوار را مى آورند ، در حالى كه چهره اش سياه است و سرش را به زمين مى كوبد و مى گويد : آه از تشنگى!

    امام صادق عليه السلام :

    إنّ أهلَ الرَّيِّ في الدُّنيا مِن المُسْكِرِ يَموتونَ عِطاشا ، و يُحْشَرونَ عِطاشا ، و يَدخُلونَ النّار عِطاشا
    آنان كه در دنيا از مسكرات سيراب شوند ، تشنه كام مى ميرند و تشنه كام محشور مى شوند و تشنه كام به دوزخ مى روند .

    <<تشويق به ترك شرابخوارى هرچندبه خاطر غير خدا>>
    بحار الأنوار : پيامبر خدا صلى الله عليه و آله فرمود :

    مَن تَرَكَ الخَمرَ لغَيرِ اللّه ِ سَقاهُ اللّه ُ مِن الرَّحيقِ المَخْتومِ ، فقالَ عليٌّ عليه السلام :لغَيرِ اللّه ِ ؟! قالَ : نَعَم و اللّه ِ ، صِيانَةً لنفسهِ .
    هر كه براى غير خدا [هم كه شده ]شرابخوارى را رها كند ، خداوند او را از شراب [بهشتى ]ناب و مهر شده بنوشاند . على عليه السلام عرض كرد : براى غير خدا؟! فرمود : آرى ، به خدا قسم ؛ براى حفظ [سلامت ]خويش .

    تفسير القمى از امام صادق عليه السلام :

    مَن تَرَكَ الخمرَ لغَيرِ اللّه ِ سَقاهُ اللّه ُ مِن الرَّحيقِ المَخْتومِ . قالَ : يا بنَ رسولِ اللّه ِ ، مَن تَركَ الخَمرَ لغَيرِ اللّه ِ ؟! قالَ : نَعَم و اللّه ِ ، صِيانَةً لنَفْسِهِ .
    كسى كه شرابخوارى را براى غير خدا [هم كه شده ]رها كند، خداوند او را از شراب [بهشتى ]ناب و مُهر شده بنوشاند . راوى عرض كرد : يا بن رسول اللّه ! كسى كه شراب را براى غير خدا ترك كند ؟! فرمود : آرى به خدا قسم ، براى حفظ [سلامت] خويش .

    حرام بودن هر آنچه تأثير شراب داشته باشد
    امام كاظم عليه السلام :

    إنّ اللّه َ عزّ و جلّ لم يُحَرِّمِ الخَمرَ لاسْمِها، و لكنّهُ حَرّمَها لعاقِبَتِها ؛ فما كانَ عاقِبَتُهُ عاقِبَةَ الخَمرِ فهُو خَمرٌ .
    خداوند عزّ و جلّ شراب را به خاطر نامش حرام نكرده بلكه به سبب پيامدهاى آن حرامش كرده است . پس ، هر چيزى كه پيامدهاى شراب را داشته باشد آن نيز شراب است .

  • تو؛ هم خونخواری و هم مغز ما رو خوردی هم مشروبات الکلی نجس رو میخوری
    و ما بحمدللّه هیچکدام از این خصوصیّات تو را نداریم
    عوارض خطرناک نوشیدن مشروبات الکلی برای سلامتی جسم:
    زیانهای الکل بر مغز و اعصاب :
    اثر اصلی عمده و کوتاه مدت الکل بر سیستم اعصاب مرکزی است.
    مصرف نوشابه های الکلی در ابتدا موجب نوعی آرامش و رها شدن کاذب و افراطی می گردد. ولی پس از مدتی اثرات واقعی آن از جمله : ناهماهنگی در حرکات عضلات، اختلال در تصمیم گیری آسیب اعمال حرکاتی و مهارتی کندی واکنش و فعالیتهای دماغی و فکری تشدید حالت تهاجمی و پرخاشگری درهم و برهم حرف زدن سوزش قلب پرحرفی دوتا دیدن اشیا و افراد و افزایش ادرار میباشد.
    شایع ترین اختلال سیستم عصبی در الکلیسم مزمن آسیب قرنیه و اعصاب چشم است.
    2- زیان های الکل بر استخوانها :
    بررسی گروهی از پژوهشگران نشان داده است که مشروبات الکلی سبب ضعیف شدن و شکستگی استخوانها می شود و استخوانهای شکسته در طولانی مدت به سختی درمان خواهند شد.
    پزشکان می گویند مصرف مشروبات الکلی سبب ضعیف شدن و شکستگی استخوانها میشود و استخوانهای شکسته در طولانی مدت به سختی درمان خواهند شد.
    پزشکان می گویند مصرف مشروبات الکلی به تدریج مانع کار بافتهای استخوان ساز میشود و در ظی چند سال استخوانها صدمه می بینند و همچنین مصرف این مشروبات سبب کشیدگی تاندونها می گردد.
    کلیه :
    یکی از اطبا معروف انگلیس می گوید : اشخاصی که مبتلا به امراض کلیه می شوند 5/87درصد آن به واسطه مشروبات الکلی است. مشروبات الکلی میزان ادرار را زیاد کرده و سبب تورم بعضی اعضا چون شکم و پاها و پلک های چشم می گردد.
    گردن :
    در اثر استعمال الکل و مخصوصا آب جو گاهی پی گردن زیاد و محتاج به عمل جراحی میگردد.
    تاثیر مشروبات الکلی بر کبد :
    کسانی که به طور مزمن الکل مصرف می کنند در معرض خطر بالای نارسایی کلیه و کبد هستند moonshine می تواند برای کلیع شما بسیار مضر باشد زیرا حاوی سرب است و این عنصر برای کلیه ها مسمومیت زاست.
    از کارهای مهم کبد تجزیه و خنثی کردن سمومی است که به داخل آن راه پیدا میکند اما متاسفانه در برابر سم الکل اثری ندارد و این الکل است که قدرت تحریک خود را روی کبد نیز اعمال می کند.
    تاثیر مشروبات الکلی بر گردش خون : متخصصان می گویند الکل به همان شکل خالص، بدون آنکه تغییر ماهیت دهد وارد خون می شود و دستگاه گردش خون در معرض آسیب آن قرار می گیرد. گلبول های سفید خون را که به منزله سربازان مدافع بدن در مقابل میک روب ها نابود می باشند را از بین می برند و هموگلوبین خون را که محتوای آهن می باشد نابود و بدن را دچار کم خونی عجیبی مینماید.
    مشروبات الکلی باعث اختلال در هضم غذا :
    الکل مواد غذایی را سفت و سخت می سازد چنانچه اگر گوشتی را در مقداری الکل بیاندازیم مانند چرم میشود و در این حالت معلوم است که چه به سر معده می آید به علاوه الکل شیرهای معده را کم و نامرتب و فاسد می سازد و اجازه نمی دهد روی غذا تاثیر کند و غذای هضم نشده سربار معده میماند همچنین الکل اشتها را ازبین می برد.
    مشروبات الکلی عامل جنون است، آمار دقیق تیمارستان ها نشان می دهد که تکثر دیوانگان کسانی هستند که سالهای دراز عمر خود را با میخوارگی و مستی بسر برده اند به موجب یک آمار در یک خانواده در آمریکا هفت نفرشان ابله و احمق بودند که پدر و مادرشان الکلی بوده اند.
    دکتر پارکر که یکی از دکترهای مشهور نیویورک به شمار می رود گفته است که نصف حوادث دیوانگی و سفاهت به واسطه مشروبات است.
    طبق آماری که در سال 1902 میلادی در انگلستان گرفته شده بود افرادی که در اثر خوردن مشروبات الکلی مبتلا به جنون و دیوانگی گردیده اند به این ترتیب است :
    2249 نفر مرد و 976 نفر زن.
    طبق تحقیقات در انگلستان دانشمندانبه این نتیجه رسیده اند که تقریبا 95 درصد از دیوانگی افراد جامعه در انگلیس به علت اعتیاد به الکل است. (البته ذکر این نکته به جاست که در دین مبین اسلام حتی خوردن یک جرعه شراب هم حرام میباشد)
    اما رضا (علیه السلام)فرمودند : خدای عزوجل شراب را حرام فرمود : زیرا شراب تباهی می آورد، عقل شرابخواران را دگر گون می سازد و آنان را به انکار خداوند عزوجل و دروغ و تهمت بستن به او و پیامبرش وا می دارد و دیگر اعمالی چون تبهکاری و قتل که از شرابخواران سر می زند.
    ضررهای مشروب بر سایر اعضا :
    مشروب نه تنها دستگاه گردش خون بلکه تمام اعضا بدن را به افت الکل دچار می کند و شراب خوار را به سو هاضمه ، تشنج معده، شکم درد، و استفراغ و آسیب معده و ضایعات نوسوج مغزی و ناراحتی های قلبی از جمله اریتمی و تاکیکاردی، گرفتار می کند. پزوهشگران می گویند مصرف زیاد الکل موجب فلج شدن فعالیتهای مغزی و دستگاه تنفس و در نتیجه مرگ می گردد.
    مضرات مشروب بر نوزاد و جنین
    امروزه آمار نشان می دهد مرگ کودکانی که والدین آنها مشروبات الکلی می نوشند بیشتر از سایر کودکان است که بر اثر سایر امراض از بین می روند و اطفالی که از پدران شراب خوار به وجود می آیند غالبا ضعیف علیل و غالبا به تشنج های شدید مبتلایند و قدرت دفاعی آنها در مبارزه با مشکلات زندگی ناچیز است و در برابر عفونت های مختلف بسیار حساسند، نقص بدنی انحراف ستون فقرات کر و لالی عوارض ناشی از غده تیروئید و همچنین ضایعات مغزی مانند عقب ماندگی رشد نکردن ماهیچه ها دیوانگی های حاد و غیره در آنان فراوان دیده می شود.

  • ما که ندیدیم جایی تو قرآن مستقیم نجس و حرام اعلام کرده باشه پس روایات هم چندان مستند نیست و مفسران هرجور دوست داشتن تفسیر کردن
    مگه میشه یه چیز نجس و حرام تو بهشت باشه اونم به صورت جوی و نهر
    گویند بهشت و حور و عین خواهد بود
    آنجا می و شهد و انگبین خواهد بود
    گر ما می و معشوق گذیدیم چه باک
    چون عاقبت کار چنین خواهد بود

    (هرچند به شخصه هیچ کدوم رو نگذیدم و فقط سیگار پشت سیگار رو گذیدم)
    در مورد مضر بودن هم نفس کشیدن تو هوای کلان شهر ها آلودگی های صوتی و کارخانه های صنعتی و امواج رادیویی هم مضره و خیلی مضرات روز مره که اثراتش رو آدم بدتره

     

  • فلونی؛ و ادعا کردی در بهشت مشروبات الکلیه و حور هم مثل معشوقیه که روابط نامشروع دنیایی است!! فلونی تو چوب جهالت یا خباثتت را خواهی خورد که به قرآن دروغ می بندی..
    حور عین طبق قرآن همسر بهشتیان است در سراپردهایی که دست کسی پیش از شوهرانشان به آنها نرسیده و فقط به ناز به شوهرانشان می نگرند و مبتذل نیست اونطور که پنداشته ای و میخواهی القاء کنی
    آیات قرآن:
    خداوند در سوره الطور فرموده:
    ،مُتَّكِئِينَ عَلَىٰ سُرُرٍ مَّصْفُوفَةٍ ۖ وَزَوَّجْنَاهُم بِحُورٍ عِينٍ ﴿٢٠﴾
    [این] در حالی [است] که بر تخت هایی ردیف و به هم پیوسته تکیه می زنند و حورالعین را به همسری آنان در می آوریم.
    و در سوره الرحمن فرموده:
    حُورٌ مَّقْصُورَاتٌ فِي الْخِيَامِ ﴿٧٢﴾ فَبِأَيِّ آلَاءِ رَبِّكُمَا تُكَذِّبَانِ ﴿٧٣﴾ لَمْ يَطْمِثْهُنَّ إِنسٌ قَبْلَهُمْ وَلَا جَانٌّ ﴿٧٤﴾
    حوریانی که در سراپرده ها مستورند. (۷۲) پس کدامیک از نعمت های پروردگارتان را انکار می کنید؟ (۷۳) پیش از همسران بهشتی شان دست هیچ انس و جنّی به آنان نرسیده است.
    --
    و درباره شراب (نوشیدنی های )بهشتی:
    خدای کائنات در قرآن سوره واقعه درباره نوشیدنی های بهشتی فرموده:
    لَّا يُصَدَّعُونَ عَنْهَا وَلَا يُنزِفُونَ ﴿١٩﴾
    که از نوشیدنش نه سردرد گیرند، و نه مست و بی خرد شوند
    و در سوره الصافات فرموده:
    يُطَافُ عَلَيْهِم بِكَأْسٍ مِّن مَّعِينٍ ﴿٤٥﴾ بَيْضَاءَ لَذَّةٍ لِّلشَّارِبِينَ ﴿٤٦﴾ لَا فِيهَا غَوْلٌ وَلَا هُمْ عَنْهَا يُنزَفُونَ ﴿٤٧﴾
    در حالی که بر تخت هایی روبه روی یکدیگر [تکیه زده اند،] (۴۴) جامی از نوشیدنی زلال و پاک گرداگردشان می گردانند، (۴۵) [نوشیدنی] سپید [و درخشنده] و لذت بخش برای نوشندگان، (۴۶) نه در آن مایه فساد [جسم و عقل] است، و نه از آن مست و بیهوش می شوند،
    ..
    درباره کلمه خمر هم که در قرآن آمده؛ تنها اشتراک لفظی است؛ و آن خمر الکلی دنیا نیست؛

    خداوند در قرآن فرموده :«مَثَلُ الْجَنَّةِ الَّتي‏ وُعِدَ الْمُتَّقُونَ فيها أَنْهارٌ مِنْ ماءٍ غَيْرِ آسِنٍ وَ أَنْهارٌ مِنْ لَبَنٍ لَمْ يَتَغَيَّرْ طَعْمُهُ وَ أَنْهارٌ مِنْ خَمْرٍ لَذَّةٍ لِلشَّارِبينَ وَ أَنْهارٌ مِنْ عَسَلٍ مُصَفًّى وَ لَهُمْ فيها مِنْ كُلِّ الثَّمَراتِ وَ مَغْفِرَةٌ مِنْ رَبِّهِمْ كَمَنْ هُوَ خالِدٌ فِي النَّارِ وَ سُقُوا ماءً حَميماً فَقَطَّعَ أَمْعاءَهُمْ (محمّد ، 15)

    ترجمه: مثل و صفت آن بهشتى كه به مردم با تقوى وعده‏اش را داده‏اند اين است كه در آن نهرهايى از آب تازه و نمانده و نهرهايى از شير هست، شيرى كه طعمش تغيير نمى‏كند. و نهرهايى از شراب است كه براى نوشندگان لذت بخش است و نهرهايى از عسل خالص است و ايشان در بهشت از هر گونه ثمره برخوردارند و مغفرتى از پروردگارشان دارند آيا چنين كسانى مثل آن كس است كه جاودانه در آتش قرار داشته آبى جوشيده مى‏نوشند كه اندرونشان را پاره پاره مى‏كند؟

    پاسخ: نه اصل شراب «خمر» بد است و نه اصل «شهوت» بد است، نه اصل «لذت» بد است و نه هیچ چیز دیگری که خداوند متعال خلق کرده است، چرا که حق تعالی خیر از محض است و از او شر صادر نمی‌گردد. منتهی کار شیطان (اعم از جن و انسان)، بدل زدن است و همه‌ی انحراف انسان نیز از قرار دادن «بدل» به جای «اصل» به صورت عمدی یا سهوی نشأت می‌گیرد. إله‌های کاذب را به جای «الله» می‌گذارند، مبحت به دنیا را به جای محبت به خدا قرار می‌دهند، مکاتب باطل را بدل کتاب و دین الهی ترویج می‌کنند، امام باطل را به جای امام حق بر کرسی می‌نشانند و پیروی‌اش می‌کنند، نام فساد را لذت می‌گذارند، نام فحشا را شهوت می‌گذارند، نام دیکتاتوریشان را دمکراسی می‌گذارند و ... .

    همین طور نام «خمر» را بر نوعی از نوشیدنی‌های مست کننده، گیج‌کننده، بی‌خود کننده، بیمار کننده و کشنده [مسکرات] می‌گذارند و می‌گویند: «این شراب است». سپس شبهه ایجاد می‌کنند که اگر شراب بد است، چرا خداوند متعال در بهشت نهر شراب جاری می‌کند؟! در حالی که این دو هیچ شباهتی به هم ندارند. یکی اصل است و دیگری بدل.

    پس، نه آن خمری که بشر درست کرده، شراب و خمر است – نه لذتی که می‌برد در واقع لذت است و نه شراب خمری که در بهشت به صورت نهر روان است، شراب و خمری به دست آمده از تخمیر انگور، سیب یا سایر میوه‌های دنیاست که سر درد و مستی بیاورد. و این دو شراب [خمر] فقط اشتراک لفظی با یک دیگر دارند.

    اگر خداوند متعال در قرآن کریم فرمود که نهری از شراب (خمر) در بهشت جاری است، در ضمن فرمود،‌ شراب بهشتی «طهور» است. یعنی پاک است و از هر گونه رجس به دور است.

    «عالِيَهُمْ ثِيابُ سُندُسٍ خُضْرٌ وَ إِسْتَبْرَقٌ وَ حُلُّوا أَساوِرَ مِنْ فِضَّةٍ وَ سَقاهُمْ رَبُّهُمْ شَراباً طَهُوراً» (الإنسان، 29)

    بر اندام بهشتيان لباسهايى است از حرير نازك سبز رنگ و از ديباى ضخيم، و با دستبندهايى از نقره تزيين شده‏اند، و پروردگارشان شراب طهور به آنها مى‏نوشاند.

    و فرمود نوشیدنی‌های بهشت سر درد و مستی نمی‌آورد:

    «لا يُصَدَّعُونَ عَنْها وَ لا يُنْزِفُونَ» (الواقعه، 19)

    و کسی که می‌خواهد مدعی شود در قرآن کریم تناقض دارد، لابد باید دست کم یک بار روخوانی کند. پس اگر به این کار مبادرت ننموده و یا روخوانی نموده و این آیات را نیز دیده و چنین قضاوت می‌کند، پس مغرض است.

  • فلونی ادعا کردی در قرآن مستقیم نیامده که مشروبات الکلی نجس و حرام است!!!
    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّمَا الْخَمْرُ وَالْمَيْسِرُ وَالْأَنصَابُ وَالْأَزْلَامُ رِجْسٌ مِّنْ عَمَلِ الشَّيْطَانِ فَاجْتَنِبُوهُ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ ﴿٩٠﴾
    إِنَّمَا يُرِيدُ الشَّيْطَانُ أَن يُوقِعَ بَيْنَكُمُ الْعَدَاوَةَ وَالْبَغْضَاءَ فِي الْخَمْرِ وَالْمَيْسِرِ وَيَصُدَّكُمْ عَن ذِكْرِ اللَّـهِ وَعَنِ الصَّلَاةِ ۖ فَهَلْ أَنتُم مُّنتَهُونَ ﴿٩١﴾
    ای اهل ایمان،جز این نیست که همه مایعات مست کننده و قمار و بت هایی که [برای پرستش] نصب شده وپاره چوب هایی که به آن تفأل زده می شود، پلید و از کارهای شیطان است؛ پس از آنها دوری کنید تا رستگار شوید. (۹۰)
    بی تردید شیطان می خواهد با شراب و قمار، میان شما دشمنی و کینه [سخت] اندازد، و از یاد خدا و نماز بازتان دارد؛ آیا شما [از این امور با همه زیان ها وخطراتی که دارد] خودداری خواهید کرد؟ (۹۱)
    و از خدا اطاعت کنید و از پیامبر فرمان برید، و [از مخالفت با خدا و پیامبر] بپرهیزید، پس اگر روی گردانید [سزاوار کیفر می شوید]، و بدانید که بر عهده پیامبر ما فقط رساندن آشکارِ [پیام وحی] است. (۹۲)
    --
    .. إِنَّمَا الْخَمْرُ وَالْمَيْسِرُ وَالْأَنصَابُ وَالْأَزْلَامُ رِجْسٌ مِّنْ عَمَلِ الشَّيْطَانِ فَاجْتَنِبُوهُ.. خمر(شراب الکلی وهر چیزی مثل آن باشد) رجس( ناپاک و پلید) است و از عمل شیطان است پس از آن اجتناب کنید یعنی چی؟ یعنی پلید و نجس و حرام است دیگه؛ دنباله آیات هم که مشخصه که دستور اجتناب از نوشیدن آن آمده..
    فلونی آنقدر نادانی که میگویی روایات درباره حرام بودن و مضرات مشروبات الکلی و عواقب شوم آن در دنیا و آخرت؛ اعتباری نداره!! روایات در این باب به حد تواتر است؛ وقتی روایات به حد تواتر رسید و متناقضی نداشت و مطابق قرآن بود یعنی درست است و یقیناً رسول خدا و ائمه هدی(علیهم السلام)؛ فرمودن.. بگذریم از اینکه از لحاظ سندی هم اکثراً صحیح هستند..

  • خوب واسه خودت رجس رو نجس معنی میکنیا!!
    بعدشم خمر به شراب خرما بوده نه شراب انگور
    و اینم میگن خوردنش اوایل در اسلام مشکلی نداشته کم کم منع شده
    در کل ما ایرانی هستیم و استوره های مسلمان و غیره مسلمانمون خیلی ازش تعریف کردن و واسش شعر گفتن
    و به همه ثابت کردن که بهتر از موعظه گران دغل کار و دروغگویی و ریا کاری و مال مردم خوری هست


    حوصله بحث بیشتر هم ندارم وگرنه کل آیات رو واست خودم تفسیر میکردم لذتش رو ببری

  • فلونی خب برو هر نوع خمر مُسکری رو بنوش تا جانت در بیاد و ما هم توقع نداریم تو اسلام را قبول کنی؛ خودت میدانی و خداوند که باید جوابگویش باشی..
    و در کل فلونی تو نه مسلمانی و نه ایرانی؛ اگر ایرانی هم که باشی از آنهایی که دروغگویی و خودت را مسلمان جا میزنی، در حالیکه بویی از مسلمانی نبردی؛..
    رجس معنای مختلفی دارد؛ پلیدیهای معنوی همچون شرک و کفر و پلیدی های ظاهری مثل خوک و قاذورات و نجاسات..
    به فرض هم که خمر شراب خرما باشد که نظر همه نیست؛ ما در احادیث مان داریم که خداوند خمر(شراب انگور یا خرما) و هر چیزی که مانند آن مست کننده باشد را حرام کرده..
    تنها منبع فهم دین برای ما مسلمانان قرآن نیست؛ بلکه قرآن بعلاوه سیره زندگانی رسول خدا و ائمه هدی علیهم السلام است
    در احادیث ما بسیار از حرام بودن هر نوع نوشیدنی مستی آوری سخ به میان آمده و جدا از این عقل هم میگوید با وجود این همه مضرات روحی و جسمی که نوشنده مسکرات دچارش میشود باید از نوشیدن هر نوع آن دوری کرد

    امام كاظم عليه السلام :

    إنّ اللّه َ عزّ و جلّ لم يُحَرِّمِ الخَمرَ لاسْمِها، و لكنّهُ حَرّمَها لعاقِبَتِها ؛ فما كانَ عاقِبَتُهُ عاقِبَةَ الخَمرِ فهُو خَمرٌ .
    خداوند عزّ و جلّ خمر را به خاطر نامش حرام نكرده بلكه به سبب پيامدهاى آن حرامش كرده است . پس ، هر چيزى كه پيامدهاى شراب را داشته باشد آن نيز شراب است .

    میزان الحکمه،جلد سوم.
    امام على عليه السلام :

    مَن شَرِبَ المُسْكِرَ لَم تُقْبَلْ صَلاتُهُ أربَعينَ يَوما و لَيلَةً .
    كسى كه مستى آور بنوشد تا چهل شبانه روز نمازش پذيرفته نشود .
    امام صادق عليه السلام :

    إنّ أهلَ الرَّيِّ في الدُّنيا مِن المُسْكِرِ يَموتونَ عِطاشا ، و يُحْشَرونَ عِطاشا ، و يَدخُلونَ النّار عِطاشا
    آنان كه در دنيا از مسكرات سيراب شوند ، تشنه كام مى ميرند و تشنه كام محشور مى شوند و تشنه كام به دوزخ مى روند . ..
    --
    فلونی ما از تو توقع نداریم که اسلام را بفهمی و به آن عمل نی؛
    تو بچسب به همان بهائی بازی و بی دینی و آتئیست بازی و صوفیگری ات؛
    برو آنقدر مشروب بخور تا بالا بیاری؛ به ما ربطی نداره؛ خود دانی؛ ..
    فقط اگر در ایرانی در جامعه ما مشروب نفروش و از خانه مست بیرون نیا؛ که اگر گیر بفتی؛ پدرت را در می آوریم

  • فلونی تو مصداق این آیات قرآن شده ای:
    هَلْ أُنَبِّئُكُمْ عَلَىٰ مَن تَنَزَّلُ الشَّيَاطِينُ ﴿٢٢١﴾
    تَنَزَّلُ عَلَىٰ كُلِّ أَفَّاكٍ أَثِيمٍ ﴿٢٢٢﴾
    يُلْقُونَ السَّمْعَ وَأَكْثَرُهُمْ كَاذِبُونَ ﴿٢٢٣﴾
    وَالشُّعَرَاءُ يَتَّبِعُهُمُ الْغَاوُونَ ﴿٢٢٤﴾
    أَلَمْ تَرَ أَنَّهُمْ فِي كُلِّ وَادٍ يَهِيمُونَ ﴿٢٢٥﴾
    وَأَنَّهُمْ يَقُولُونَ مَا لَا يَفْعَلُونَ ﴿٢٢٦﴾
    إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَكَرُوا اللَّـهَ كَثِيرًا وَانتَصَرُوا مِن بَعْدِ مَا ظُلِمُوا ۗ وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ ﴿٢٢٧﴾
    آیا شما را خبر دهم که شیطان ها بر چه کسانی نازل می شوند؟ (۲۲۱) بر هر دروغ پرداز گنه پیشه ای نازل می شوند، (۲۲۲) که گوش [بر القائات و اغواگری های شیطان] می سپرند، و بیشتر شیطان ها دروغگویند، (۲۲۳) و [پیامبر، شاعر و خیال پرداز نیست، چون] شاعران [خیال پرداز] را [که حقایق را هجو می کنند، و با مطالب بی اساس به واقعیات می تازند] گمراهان، پیروی می کنند. (۲۲۴) آیا ندانسته ای که آنان در هر وادی [باطلی خیال پردازانه] حیران و سرگردانند؟ (۲۲۵) و مطالبی می گویند که خود عمل نمی کنند، (۲۲۶) مگر آنان که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده اند و خدا را بسیار یاد کردند و پس از آنکه [با شعرهای باطل دشمنان، هجویّات مشرکان و یاوه های کافران] مورد ستم قرار گرفتند [با شعرهای توحیدی و اصیل و استوار خود] به انتقام گرفتن [از دشمن و دفاع از خویش] برخاستند، و کسانی که ستم کرده اند، به زودی خواهند دانست که به چه بازگشت گاهی باز خواهند گشت؟! (۲۲۷)

  • ما هم قدیما که خیار سبز میکاشتیم
    بهش کود انسانی میدادیم خیلی خوب میشد
    ;-)
    مهم اینه که چجوری تولید میشه و بعد از تخمیر چه محصولی میده!
    من که شنیدم بهترین کرم های جوان سازی هم از جنین های سقط شده میگیرن و یه قهوه معروف هست که میدن یه حیوون میخوره و با مدفوعش دونه هاش رو بیرون میده و...
    این که چیز خاصی نیست از یه نجس یه نجس دیگه میگیرن
    ولی بازم خوبه که واسه دستشویی بهت حدود پنجاه تومن پول میدن مثل بعضی جاها نیست که ازت پول بگیرن


    این سایت هم مطلب حالبی داشت البته نمیدونم تا چه حد درسته
    http://www.webha.ir/health/urine-drug-healing/

  • تازه شده مثل فلونی! اول منی نجس بود. الان حمال نحاست است و فردا مرداری نجس خواهد شد.

    اما موجود بی ارزش به خودش اجازه داده در مقابل خدا و خالق کل عالم هستی بایستد!

    احمقتر از او وجود ندارد.