چه كنیم هنگام مرگ غافلگیر نشیم


سخنران: حجت الاسلام مسعود عالی


+ 
90

- 
2
ارسال در 1398/10/25 ساعت 09:30 2020-1-15 09:30:03
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 98/11/25 ساعت 11:52

    کمک کند.

  • مهمان 98/11/24 ساعت 12:51

    وظیفه ی مذاهب منسوب به دین خدا چیست؟
    ---
    مذاهب دینی در آیین و دین مبین اسلام با رهنمود گرفتن از حکم آشکار خداوند در قرآن کریم:«... فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ»﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه ﴾ به حفظ و نگهداری و بیان جزئیات احکام و اعتقادات قرآن کریم موظف گردیده اند.
    خداوند در قرآن کریم نیز مذاهب اسلامی را برای مصون و پاک ماندن از تحریف و کج روی در دین مکلف کرده در باور و پیروی از احکام و اعتقادات قرآن کریم از راه و روش و سنت پیامبر اکرم (ص) پیروی و تأسی کنند:« َقَدْ كَانَ لَكُمْ فِي رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَنْ كَانَ يَرْجُو اللَّهَ وَالْيَوْمَ الْآخِرَ وَذَكَرَ اللَّهَ كَثِيرًا»﴿ آیه ۲۱ سوره أحزاب ﴾.
    با تدبر و تأمل در همه ی آیات قرآنی که در خطاب به شخص پیامبر ؛ آن حضرت را با یکی از مشتقات زبانی لفظ « اتباع » یعنی پیروی فرا می خوانند به این نتیجه می رسیم که حضرت ختمی مرتبت به فرا تر رفتن از احکام و اعتقادات وحی الهی مجاز نبوده است: « وَلَوْ تَقَوَّلَ عَلَيْنَا بَعْضَ الْأَقَاوِيلِ...»﴿آیات ۴۴ تا ۴۷ سوره حاقه﴾ و به پیروی بی فزونی و کاستی از احکام و اعتقادات قرآن موظف گردیده است.
    بنا بر آن چه در بالا توضیح داده شد ؛ صاحبان مذاهب در پیروی و تأسی از پیامبر که أمین وحی الهی قرآن کریم بوده ؛ هرگز حق فرا تر رفتن از احکام و اعتقادات قرآن را نداشته و اجازه نداشته اند به ابتکار احکام و اعتقادات جدید برای دین الهی بپردازند.
    این توضیح ما را به این اصل رهنمون می سازد که ائمه ی اطهار از خاندان پیامبر با پایبندی به وحی الهی هرگز به افزودون احکام و اعتقادات جدید یا متضاد و متعارض با احکام و اعتقادات قرآن کریم از جانب خود اقدام ننموده اند.
    هر چه بر خلاف این اصل در تضاد و تعارض با احکام و اعتقادات قرآن به این بندگان مقرب والا مقام نسبت داده شده است جعل و تزویر دروغ و باطل و دور افتادنی است و این بندگان مقرب خدا بحکم قرآن از آن بیزارند.
    بندگان مقرب خدا عموما در عرصه ی قیامت بهنگام رویا رویی با جعالان دروغ گوی تزویر گر ؛ از این افزوده ها و از صاحبان و پیروان افزوده های جعلی دروغ که با وحی الهی در تضاد و تعارض بوده اند اثبات بیزاری خواهند کرد.:«إِذْ تَبَرَّأَ الَّذِينَ اتُّبِعُوا مِنَ الَّذِينَ اتَّبَعُوا وَرَأَوُا الْعَذَابَ وَتَقَطَّعَتْ بِهِمُ الْأَسْبَابُ»﴿آیه ۱۶۶ سوره بقره﴾.
    خداوند حساب گر حساب رس در آیات محکم و مفصل عدیده ای در قرآن کریم از جمله در هشدارهای این کتاب هدایت آسمانی ، آشکار ساخته است که جعالان و دروغ گویان را به سزای دروغهای ننگینی که به بندگان مقرب در دنیا بسته اند خواهد رساند.
    پیروان دین مبین اسلام برای مصون ماندن از گرفتار شدن به احادیث و روایات جعلی که ظالمانه به ائمه از اهل بیت پیامبر و سایر بندگان مقرب خدا نسبت داده می شوند باید برای همیشه خود را با حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی آشنا و آگاه م مسلح سازند تا از افتادن در دام جعالان دروغگوی دین فروش و مذهب فروش در امان بمانند.

  • مهمان 98/11/23 ساعت 12:08

    هر قومی که نتواند سره از ناسره ی دین و مذهب را باقرآن و عقل تشخیص دهد نه خدا را شناخته و نه دین و نه مذهب را.
    این قوم با داشتن قرآن در خانه و داشتن عقل در سر و بهره نجستن از این ارزشهای الهی تمام نیکی کاریهای عمر خود را با انبوهی از بافته های بی پایه ی اثبات ناپذیر ذهن بشری ناقص خود و امثال خویش ، بنا بحکم خداوند در قرآن ، به تباهی سپرده است.
    شگفتا که بشر در کارهای مادی خود در شناخت سره از ناسره ی آنچه که باید انجام دهد و آنچه را که نباید بکند برای عقل ارزش می شناسد ؛ أما و قتی که به شناخت دین خدا می رسد عقل خود را تاقچه بالا می گذارد.
    شما را به خدا قسم اگر به رفتارهای من در آوردی خویش بنام دین و مذهب با دلیل بی خدشه ی قطعی اطمینان دارید فقط یک آیه ی محکم و مفصل از قرآن و یک دلیل عقلی انکار ناپذیر بیاورید که آلوده و بدنام کردن بزرگان دین با من در آوردیها و خرافات را بتواند برای شما آشکارا تجویز کند.

  • مهمان 98/11/20 ساعت 10:26

    سره از ناسره ی اعتقادهای منسوب به دین و مذهب چگونه شناخته می شود؟
    ---
    اعتقادهایی که با نقد متزلل می شوند هرگز نمی توانند با حقایق انکار ناپذیر دین خدا و مذهب اصیل اهل بیت پیامبر رشته ی خویشاوندی داشته باشند و هیچ ارزش معنوی ندارند.
    تردیدی نیست که خاستگاه چنین اعتقادهایی ذهن محدود و قاصر و ناتوان بشر است.
    نباید تردید کرد نسبت چنین اعتقادهایی ، که فاقد هرگونه حجیت آشکار انکار ناپذیر اند ، به خدا و پیامبر و اهل بیت آن حضرت نسبت جعل و دروغ و تزویر است.
    تنها اعتقادی را می توان دینی و مذهبی و حجت الهی نامید که عین حقیقت آشکار و سرشت نشین و انکار ناپذیر باشد.
    خداوند هرگز دین داران را برای انکار اعتقادهایی که فاقد حجیت عقلی هستند محاسبه و مؤاخذه نخواهد کرد ؛ بلکه گرایش و پایبندی به چنین اعتقادهایی بنام دین داری و مذهب داری بعلت بطلان آشکار آنها بحکم قرآن گناه است و مجازات دارد.
    از نوشته ی فوق در می یابیم که گزینش هر اعتقادی بنام دین و مذهب بدون تحقیق و تفحص برای اثبات حجیت انکار ناپذیر آن گزینش باطل و نزد خداوند قابل مؤاخذه و مجازات است.
    اعتقادهای قرآنی دین که از جانب خداوند آگاه به همه ی حقایق جهان هستی به بشر ابلاغ گردیده اند همگی از حجیت عقلی سرشت نشین انکار ناپذیر بر خوردار اند .
    برخی از گذاره های قرآنی در باره جهان محسوس که کشف حقایقی از آنها به توان محدود بشر واگذار گردیده حکایت از ظواهر آشکار آنها در اعضای حسی بشر دارند و آشکار است که بعنوان اعتقاد مطرح نگردیده و هیچ ربطی به حقایق این ظواهر ندارند که بتوان با احتمال کشف این حقایق با دانش مکتسب محدود بشر بطلان گذاره های قرآنی را اثبات کرد ؛ بطور مثال گذاره ی قرآنی : « وَلَقَدْ زَيَّنَّا السَّمَاءَ الدُّنْيَا بِمَصَابِيحَ ... » ﴿ آیه ۵ سوره ملک ﴾ که از ظاهر آشکار موجودات این گذاره در چشمان بشر حکایت می کند و به حقایق کشف نشده ی این موجودات ربطی ندارد.
    این نوشته در حد توان از حقایق آشکار قرآنی برداشت گردیده و بدیهی است که توان محدود صاحب نوشته ؛ آن را از نقد دانشمندان دین شناس و دانشمندان شناختهای دیگر بی نیاز نمی کند.

  • مهمان 98/11/20 ساعت 01:42

    ooo

  • مهمان 98/11/19 ساعت 17:57

    آیا به بد ترین تحریفها و بهره جوییها از حدیث شریف ثقلین خرد مندانه اندیشیدایم؟
    ---
    -- اگر دین داری و مذهب داری برای ما نوع بشر ارزشهای حیاتی و سرنوشت ساز جایگزین ناپذیر اند
    -- و میخواهیم در دین و مذهب به بد ترین تحریفها و بد ترین بهره جوییها از حدیث شریف ثقلین که توسط زمره ی حرام خور دین فروشان از خدا بی خبر برای ترویج کاسبی حرام دین فروشی خود در تفسیر وارونه ی قرآن ستیز و خرد گریز این حدیث ظالمانه بنام اهل بیت مظلوم پیامبر برای بدنام کردن این خاندان مطهر مقرب خدا انجام گرفته اند آگاه شویم
    -- باید با لبیک گویی به تاکید خداوند دانای مطلق در قرآن کریم:« نَحْنُ أَعْلَمُ بِمَا يَقُولُونَ وَمَا أَنْتَ عَلَيْهِمْ بِجَبَّارٍ فَذَكِّرْ بِالْقُرْآنِ مَنْ يَخَافُ وَعِيدِ » ﴿ آیه ۴۵ سوره ق ﴾ و با خرد گرایی
    -- و به دور از هرگونه غلو و افراط و تفریط و تعصب خرد ستیز به حد و مرزها و بایدها و نبایدهای آشکار سرشت نشین شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی و هشدارهای رسا و گویای این کتاب آسمانی هدایت در این زمینه رجوع کنیم
    -- و در این ملاکها و معیارهای الهی دین داری و مذهب دارای همیشه با تعقل و تدبر بیاندیشیم
    -- تا بتوانیم دین داری و مذهب داری خود را مطابق این ملاکها و معیارهای الهی ، خدا پسندانه تصحیح کنیم و رضای خدواند را بنفع خود جلب نماییم
    -- و بتوانیم به آثار نویدهای بی مانندی که خداوند یکتای منان و دانای مطلق در قرآن داده است در دنیا و آخرت خود برسیم.
    -- این نوشته فقط فراخوانی ضروری و دلسوزانه به دین داران مذهبی خدا جوی برای تفکر و تدبر در روش دین داری و مذهب داری خود برای سازمان دهی خدا پسندانه ی این ارزشهای الهی در زندگی است و خدا می داند که هیچ بهره جویی شخصی و گروهی دنیوی در آن پیگیری و دنبال نمی شود.

  • مهمان 98/11/19 ساعت 17:55

    خداوند دین داری و مذهب داری را چگونه از ما خواسته است؟
    ---
    خداوند در قرآن کریم دین داران مذهبی را که بی هیچگونه تدبر و تأمل خرد گرا و بدون هیچکونه نقد و تجزیه و تحلیل عقلی – علمی بر روشنگریهای قرآنی و عقلی چشم می پوشانند و این روشنگریها را نادیده می گیرند یا حذف می کنند و دور می اندازند زیان کار ترینان نامیده است.
    این گروه که غالبا در جوامع بشری اکثریت را تشکیل می دهند و بر خلاف خواست خداوند دانای مطلق ، که بشر را در قرآن به تدبر و تعقل و تفکر و تأمل در دین داری و مذهب داری و در برگزیدن اعتقادات بنام دین و مذهب فراخوانده است ، با خطا و کج روی و انحراف دین داری و مذهب داری می کنند بعنوان زیان کار ترین گروه نامیده شده اند.
    خداوند در قرآن تاکید می کند این زیان کار ترینان بعلت روش نا درست خود در اعتقاد گزینی بنام دین و مذهب که با شناختهای قرآن و اصول استدلال عقلی در تضاد آشکار است تمام تلاش خود را در زمینه های دین داری و مذهب داری به تباهی می سپارند و خود را در معرض مجازات و عذاب الهی نابخشودنی ابدی روز قیامت که در آن هیچ فرصت جبران نیست قرار می دهند:« قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا . الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا . أُولَئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا . ذَلِكَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا كَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَرُسُلِي هُزُوًا » ﴿ آیات ۱۰۳- ۱۰۶ سوره کهف﴾.
    دوران وجود مقدس نظام اسلامی در ایران بهترین فرصت خدا داده ای است برای انجام وظیفه پیامبر گونه ی تصحیح و زدایش انحرافات و کج رویها و گمراهیهای دینی و مذهبی که اگر این فرصت بی حاصل در زمینه ی تصحیح از دست برود نمی توان به فراهم بودن عاقبت نیک در قیامت اطمینان یافت.
    دین شناسان وفا دار به دین اصیل خداوند و مذهب قرآنی اهل بیت پیامبر در انجام وظیفه ی تصحیح گمراهیهای دینی و مذهبی هر تلاش عالمانه ای را محض رضای خدا می باید بی دریغ و بی درنگ در این زمینه مبذول دارند تا خداوند در رفع همه ی مشکلات سختی که فرا رو داریم مطابق با وعده های راستین نوید بخش خود به ما کمک کند.

  • عُمَری ملعون که وجود امام زمان(سلام الله علیه)را مُنکری و به دروغ خودت را شیعه جا زده ای تا همچون خوارج شعار قرآن قرآن سر بدهی تا مکتب اهل البیت(علیهم السلام)را خرافی وانمود کنی چون در مکتب اهل البیت(علیهم السلام)امامت و ولایت و تبرّک و توسّل و زیارت و رجعت و اعتقاد بر وجود امام زمان(سلام الله علیه) طبق قرآن و احادیث غیرجعلی جزو اسلام حقیقی است و تو با کوردلی نمیخواهی آن را بپذیری
    و اکنون باز به فحاشی و تهمت زنی روی آوردی
    تو چگونه ادعای شیعه بودن داری و در حالیکه این کامنت را در ویدیویی تحت عنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار> در همین سایت روشنگری نوشتی و در آن به وضوح وجود امام زمان را مُنکر شدی
    این کامنت را نوشته ای:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!
    ---
    عامل تفرقه همان عمرخطاب و ابوبکر و عایشه و حفصه و ابوهریره و عثمان و معاویه و یزید و و امام مالکتان و ابوحنیفه تان و امام شافعی تان و احمدبن حنبلتان و ابن تیمیه تان و محمدبن عبدالوهابتان و بن بازتان و دیگر دشمنان و مخالفان اسلام و رسول خدا و ائمه هدی(علیهم السلام)هستند و الآن هم مولویان و ماموستاها و مفتیانتان عامل تفرقه اند که حقیقت را از مردم مخفی کردند و تا کسب حرام و شیطان پرستی شان تعطیل نشود
    حضرت زهرا(سلام الله علیه) که به نصّ قرآن از اهل البیت رسول الله است که خداوند از هرگونه رجس اعتقادی و کلامی و گفتاری او را تطهیر کرده، در بخشی از خطبه فدکیه که خود عمریتان هم در کتاب بلاغات النساء آن خطبه را نقل کردید،
    فرموده است: جعل الله طاعتنا نظاما للملّه و امامتنا اماناً مِن الفرقه(خداوند قرار داده است اطاعت از ما را موجب نظم در دین و امامت مان را امان از تفرقه و پراکندگی )
    پس در واقع توی عُمَری و دیگر همفکرانت هستید که موجب تفرقه و پراکندگی و بی نظمی در دین شده اید؛
    اینکه ولایت و امامت إلهی ائمه هدی پس از رسول خدا را که قرآن و احادیث پیغمبرمان حکایت از آن دارد را قبول نداری در کامنتهایت ثابت کرده ای، امام زمان(سلام الله علیه)را قبول نداری و ادعا داری لازم است که خداشناسی و پیغمبر شناسی و شیطان شناسی ووو از قرآن گرفته بشود و امّا از ولی شناسی و امام شناسی در قرآن هیچ چیزی ننوشتی چون قبولشان نداری

  • مهمان 98/11/19 ساعت 17:54

    خبر

  • مهمان 98/11/18 ساعت 14:11

    بحث خدا پسندانه پیرامون حقایق دین و مذهب چگونه باید انجام گیرد؟
    ---
    حاشا که دین اصیل خداوند و مذهب قرانی اهل بیت مطهر پیامبر توصیه کرده باشند ، بحث پیرامون آنچه که یقینا در احکام و اعتقادات دین و مذهب حقایق الهی هستند و بحث در آنچه که احتمال می رود در این ارزشها غیر از حقایق الهی باشند و به دین و مذهب نفوذ کرده اند ، پیروان در بحث با تبعیت از خواسته های شیطان پلید تفرقه گر با خرد گریزی و تعصب حق ستیز و با فحش و ناسزا گویی و تهمت و بهتان و افترا علیه هم دیگدر به سراغ هم بروند و با این رویه ی شیطانی دشمن آفرین خداوند را به خشم در آورند.

  • مهمان 98/11/18 ساعت 11:37

    لازمه های سخن در باره احکام و اعتقادات دین و مذهب چیستند؟
    ---
    هر سخنی بنام دین و مذهب در زمینه ی احکام و اعتقادات اگر به آیات محکم و مفصل حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی که در حقیقت قانون اساسی دین مبین اسلام را تشکیل می دهند مستند نباشد و برای اثبات مسائل خود اصول استدلال منطقی - عقلی را به کار نبرده باشد چنین سخنی فاقد ارزش دینی و مذهبی و فاقد پایه های مستحکم اثبات عقلی است.
    نشر هرسخنی بنام دین و مذهب بی توجه به ملاکهای قرآنی و عقلی که در پارگراف بالا یاد آوری شده اند بنا به حد و مرزهاس شناختهای قرآنی و هشدارهای فراوان قرآن ، که چگونگی درستی و نادرستی دین داری و مذهب داری را مشخص و آشکار ساخته اند ، گمراهی آفرین و دخالت بیجا در دین خدا و مذهب قرآنی اصیل اهل بیت پیامبر و گناه کبیره ی نابخشودنی است.
    سخن از احکام و اعتقادات دین و مذهب با بی توجهی به ملاکها و معیارهای فوق انسان را با خواست خود به ترویج گمراهی دین داران و به گناهان کبیره ی دخالت در امور منحصر به خداوند گرفتار می کند و در قیامت امکان جبران برای صاحب سخن وجود نخواهد داشت.
    مهمترین لازمه های سخن در باره احکام و اعتقادات دین و مذهب آگاهی کامل به حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای دین داری و مذهب داری قرآنی و آگاهی کامل به چگونگی به کار گیری درست اصول استدلال عقلی است.

  • عُمَری ملعون کوردل لجوج

  • مهمان 98/11/14 ساعت 12:47

    آیا بازده مفید و مثبت و سازنده ی فعالیتهای دینی و مذهبی را ارزیابی کرده ایم؟
    ---
    بسیار شایسته و خدا پسندانه بلکه یک وظیفه ی دینی و ملی حیاتی است که نهادهای رسمی و غیر رسمی متولی تبلیغ و آموزش دین و مذهب که در سایه نظام حکومتی دین محور فعالیت می کنند پدیده ی بی طرفدار ماندن موضوعات و مقالات دینی و مذهبی در رسانه ها و همچنان نظرات روشنگر قرآنی و عقلی که پیرامون این مقالات به رسانه ها ارسال می گردند را به موشکافی و تجزیه و تحلیل و آمار گیری علمی بگذارند تا میزآن تاثیر گذاری حقیقی خود در جامعه را بگونه ای علمی به دست بیاوردند و با آمار و ارقام و نتایج تحلیل علمی به دست آمده تناسب حجم مبالغ و داراییهای روز مره ای که این نهادها در کار خود از بیت المال و داراییهای مردم هزینه می کنند با نوع بازده این کارها در جامعه مشخص گردد و مشروعیت و معقولیت این هزینه سازیها برای آنان محرز شود و فردای قیامت در محضر خداوند مقصر و گنه کار شناخته نشوند و در همین دنیا عالمانه به جبران کاستیها و تصحیح خطاها در زمینه های مختلف کار خود بپردازند چون در قیامت فرصت هیچ جبرانی و جود نخواهد داشت.
    « وَمَا تَكُونُ فِي شَأْنٍ وَمَا تَتْلُو مِنْهُ مِنْ قُرْآنٍ وَلَا تَعْمَلُونَ مِنْ عَمَلٍ إِلَّا كُنَّا عَلَيْكُمْ شُهُودًا إِذْ تُفِيضُونَ فِيهِ وَمَا يَعْزُبُ عَنْ رَبِّكَ مِنْ مِثْقَالِ ذَرَّةٍ فِي الْأَرْضِ وَلَا فِي السَّمَاءِ وَلَا أَصْغَرَ مِنْ ذَلِكَ وَلَا أَكْبَرَ إِلَّا فِي كِتَابٍ مُبِينٍ»﴿آیه ۶۱ سوره یونس﴾ و همچنان:« وَقَالَ الَّذِينَ كَفَرُوا لَا تَأْتِينَا السَّاعَةُ قُلْ بَلَى وَرَبِّي لَتَأْتِيَنَّكُمْ عَالِمِ الْغَيْبِ لَا يَعْزُبُ عَنْهُ مِثْقَالُ ذَرَّةٍ فِي السَّمَاوَاتِ وَلَا فِي الْأَرْضِ وَلَا أَصْغَرُ مِنْ ذَلِكَ وَلَا أَكْبَرُ إِلَّا فِي كِتَابٍ مُبِينٍ » ﴿ آیه ۳ سوره سبأ ﴾.

  • عُمَری ملعون که وجود امام زمان(سلام الله علیه)را مُنکری و به دروغ خودت را شیعه جا زده ای تا همچون خوارج شعار قرآن قرآن سر بدهی تا مکتب اهل البیت(علیهم السلام)را خرافی وانمود کنی چون در مکتب اهل البیت(علیهم السلام)امامت و ولایت و تبرّک و توسّل و زیارت و رجعت و اعتقاد بر وجود امام زمان(سلام الله علیه) طبق قرآن و احادیث غیرجعلی جزو اسلام حقیقی است و تو با کوردلی نمیخواهی آن را بپذیری
    و اکنون باز به فحاشی و تهمت زنی روی آوردی
    تو چگونه ادعای شیعه بودن داری و در حالیکه این کامنت را در ویدیویی تحت عنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار> در همین سایت روشنگری نوشتی و در آن به وضوح وجود امام زمان را مُنکر شدی
    این کامنت را نوشته ای:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!
    ---
    عامل تفرقه همان عمرخطاب و ابوبکر و عایشه و حفصه و ابوهریره و عثمان و معاویه و یزید و و امام مالکتان و ابوحنیفه تان و امام شافعی تان و احمدبن حنبلتان و ابن تیمیه تان و محمدبن عبدالوهابتان و بن بازتان و دیگر دشمنان و مخالفان اسلام و رسول خدا و ائمه هدی(علیهم السلام)هستند و الآن هم مولویان و ماموستاها و مفتیانتان عامل تفرقه اند که حقیقت را از مردم مخفی کردند و تا کسب حرام و شیطان پرستی شان تعطیل نشود
    حضرت زهرا(سلام الله علیه) که به نصّ قرآن از اهل البیت رسول الله است که خداوند از هرگونه رجس اعتقادی و کلامی و گفتاری او را تطهیر کرده، در بخشی از خطبه فدکیه که خود عمریتان هم در کتاب بلاغات النساء آن خطبه را نقل کردید،
    فرموده است: جعل الله طاعتنا نظاما للملّه و امامتنا اماناً مِن الفرقه(خداوند قرار داده است اطاعت از ما را موجب نظم در دین و امامت مان را امان از تفرقه و پراکندگی )
    پس در واقع توی عُمَری و دیگر همفکرانت هستید که موجب تفرقه و پراکندگی و بی نظمی در دین شده اید؛
    اینکه ولایت و امامت إلهی ائمه هدی پس از رسول خدا را که قرآن و احادیث پیغمبرمان حکایت از آن دارد را قبول نداری در کامنتهایت ثابت کرده ای، امام زمان(سلام الله علیه)را قبول نداری و ادعا داری لازم است که خداشناسی و پیغمبر شناسی و شیطان شناسی ووو از قرآن گرفته بشود و امّا از ولی شناسی و امام شناسی در قرآن هیچ چیزی ننوشتی چون قبولشان نداری

  • مهمان 98/11/18 ساعت 12:53

    آهای دجال دروغ گوی پلید که نام شریف ایران و ایرانی را با کثافتهای فتنه بر انگیز نوشته های خود آلوده کرده ای!!! دانشمندان قرآن شناس همه ی سوء استفاده های کلان توی دغل باز از آیات مجمل قرآن را که برای ترویج فتنه گریها و تفکرات پلیدت با نیرنگ و جعلیات متضاد با قرآن و عقل به کار می بری نیک شناخته اند و فریب تو را نخواهند خورد.
    توی دغل باز فتنه گر تنها شاید بتوانی بیچارگان پاک دل نا آگاه را با ترهات جعلی کاسبی حرام خود مؤقتا فریب دهی که آنان نیز با یاری خداوند و همت مؤمنان بزودی به حقیقت مزورانه این ترهات آگاه خواهند شد و پی خواهند برد و ترفندهای توی درغ گو رسوا خواهند شد.

  • چرا اینقدر خودت رو جر و واجر میکنی ، تو هم اگه کسی قبولت داره سخن رانی کن ،

  • مهمان 98/11/14 ساعت 10:49

    عمری لجوج دروغگوی پر ادّعا

  • مهمان 98/11/14 ساعت 10:28

    ناتوانی در تشخیص سره از ناسره ی اعتقادات منسوب به دین و مذهب تکلیف زدا نیست
    ---
    با اذعان به معقول و منطقی بودن این اصل حقوقی متعارف جهان که جهل به قانون نسبت به ضرورت پایبندی به قوانین تکلیف زدا نیست اجرای این اصل در زمینه ی ضرورت پایبندی به احکام یقینی شرع مبین دین الهی ، باتوجه به برتری آشکار شرع خدا بر قانون بشر ، اولویت اول را نزد متدینان باید داشته باشد.
    اگر انسان متدین در اوج انفجار اطلاعات زمان حاضر فرق میان اعتقادات من در آوردی منسوب به دین و مذهب را از اعتقادات اصیل دین و مذهب نتواند تشخیص بدهد و بی تحقیق و تفحص بر پیروی از هر اعتقادی بنام دین و مذهب اصرار ورزد مطابق حکم قرآن و قانون و عرف دین داری و مذهب داری او هیچ ارزشی ندارند و با چنین وضعی دین داری و مذهب داری او بعنوان تخلف شرعی و قانونی از تکالیف شرع قلمداد می شود و او به تحمل مجازات مناسب نوع تخلف خود و آثار منفی آن در طول مدت تخلف ناگزیر خواهد شد.
    شرع و قانون برای تامین و تضمین منافع مشروع یا پسندیده ی عرفی معقول افراد و جوامع بشری تعیین شده اند و بدیهی است که هر تخلف از احکام شرع و قانون بتناسب آثار سوء آن بر فرد و جامعه مجازات خود را داشته باشد.
    « قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا . الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا . أُولَئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا . ذَلِكَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا كَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَرُسُلِي هُزُوًا » ﴿ آیات ۱۰۳-۱۰۶ سوره کهف ﴾.

  • عُمَری ملعون که وجود امام زمان(سلام الله علیه)را مُنکری و به دروغ خودت را شیعه جا زده ای تا همچون خوارج شعار قرآن قرآن سر بدهی تا مکتب اهل البیت(علیهم السلام)را خرافی وانمود کنی چون در مکتب اهل البیت(علیهم السلام)امامت و ولایت و تبرّک و توسّل و زیارت و رجعت و اعتقاد بر وجود امام زمان(سلام الله علیه) طبق قرآن و احادیث غیرجعلی جزو اسلام حقیقی است و تو با کوردلی نمیخواهی آن را بپذیری
    و اکنون باز به فحاشی و تهمت زنی روی آوردی
    تو چگونه ادعای شیعه بودن داری و در حالیکه این کامنت را در ویدیویی تحت عنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار> در همین سایت روشنگری نوشتی و در آن به وضوح وجود امام زمان را مُنکر شدی
    این کامنت را نوشته ای:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!
    ---
    عامل تفرقه همان عمرخطاب و ابوبکر و عایشه و حفصه و ابوهریره و عثمان و معاویه و یزید و و امام مالکتان و ابوحنیفه تان و امام شافعی تان و احمدبن حنبلتان و ابن تیمیه تان و محمدبن عبدالوهابتان و بن بازتان و دیگر دشمنان و مخالفان اسلام و رسول خدا و ائمه هدی(علیهم السلام)هستند و الآن هم مولویان و ماموستاها و مفتیانتان عامل تفرقه اند که حقیقت را از مردم مخفی کردند و تا کسب حرام و شیطان پرستی شان تعطیل نشود
    حضرت زهرا(سلام الله علیه) که به نصّ قرآن از اهل البیت رسول الله است که خداوند از هرگونه رجس اعتقادی و کلامی و گفتاری او را تطهیر کرده، در بخشی از خطبه فدکیه که خود عمریتان هم در کتاب بلاغات النساء آن خطبه را نقل کردید،
    فرموده است: جعل الله طاعتنا نظاما للملّه و امامتنا اماناً مِن الفرقه(خداوند قرار داده است اطاعت از ما را موجب نظم در دین و امامت مان را امان از تفرقه و پراکندگی )
    پس در واقع توی عُمَری و دیگر همفکرانت هستید که موجب تفرقه و پراکندگی و بی نظمی در دین شده اید؛
    اینکه ولایت و امامت إلهی ائمه هدی پس از رسول خدا را که قرآن و احادیث پیغمبرمان حکایت از آن دارد را قبول نداری در کامنتهایت ثابت کرده ای، امام زمان(سلام الله علیه)را قبول نداری و ادعا داری لازم است که خداشناسی و پیغمبر شناسی و شیطان شناسی ووو از قرآن گرفته بشود و امّا از ولی شناسی و امام شناسی در قرآن هیچ چیزی ننوشتی چون قبولشان نداری
    ---
    امیدواریم که خداوند توی عُمَری را اگر آدم بشو نیستی، تو را با عمرخطاب محشور کند و ما شیعیان مسلمان را هم بفضل و رحمتش بخشد و با امام زمانمان محمّد ابن الحسن عسگری محشور کند
    إن شآء الله العزیز الحکیم

  • مهمان 98/11/18 ساعت 12:54

    آهای دجال دروغ گوی پلید که نام شریف ایران و ایرانی را با کثافتهای فتنه بر انگیز نوشته های خود آلوده کرده ای!!! دانشمندان قرآن شناس همه ی سوء استفاده های کلان توی دغل باز از آیات مجمل قرآن را که برای ترویج فتنه گریها و تفکرات پلیدت با نیرنگ و جعلیات متضاد با قرآن و عقل به کار می بری نیک شناخته اند و فریب تو را نخواهند خورد.
    توی دغل باز فتنه گر تنها شاید بتوانی بیچارگان پاک دل نا آگاه را با ترهات جعلی کاسبی حرام خود مؤقتا فریب دهی که آنان نیز با یاری خداوند و همت مؤمنان بزودی به حقیقت مزورانه این ترهات آگاه خواهند شد و پی خواهند برد و ترفندهای توی درغ گو رسوا خواهند شد.

  • مهمان 98/11/13 ساعت 12:23

    پرداختن به جزئیات ضد و نقیض سرگذشت زندگی شخصی بزرگان دین ، خدا پسندانه نیست
    ---
    قرآن کریم که سخن خداوند یکتا و دانای مطلق آگاه به همه ی نهانها و آشکارهای جهان است در بیان سرگذشت پیامبران و بستگان پارسای آنان و سایر بندگان مقرب از داستان سرایی مفصل و تبلیغ مطول برای زندگی شخصی این بزرگان خود داری کرده و فقط کوتاه به مواردی اکتفا کرده که بشر دین جو می تواند از این سرگذشت درس عبرت برای دین داری و مذهب داری خود بیاموزد:« لَقَدْ كَانَ فِي قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِأُولِي الْأَلْبَابِ مَا كَانَ حَدِيثًا يُفْتَرَى وَلَكِنْ تَصْدِيقَ الَّذِي بَيْنَ يَدَيْهِ وَتَفْصِيلَ كُلِّ شَيْءٍ وَهُدًى وَرَحْمَةً لِقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ » ﴿ آیه ۱۱۱ سوره یوسف﴾.
    قرآن کریم بشر را که دست رسی بی خدشه به نهانها و آشکارهای سرگذشت مذکور هرگز نمی تواند داشته باشد از پرداختن به این سرگذشت ، که بعلت آمیخته شدن به آگاهیهای ناقص و غلط در جزئیات موجبات اختلاف میان مذاهب مختلف پیروان کیشهای الهی را فراهم ساخته و به وحدت خدا پسندانه ی ضروری آنان آسیب رسانده و آنان را در مقابل دشمنان دین خدا تضعیف کرده است ، برای حفظ این وحدت منع کرده است: « تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُمْ مَا كَسَبْتُمْ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ » ﴿ آیه ۱۳۴ سوره بقره ﴾ ، و همچنان: « وَقَالُوا لَنْ يَدْخُلَ الْجَنَّةَ إِلَّا مَنْ كَانَ هُودًا أَوْ نَصَارَى تِلْكَ أَمَانِيُّهُمْ قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ » ﴿ آیه ۱۱۱ سوره بقره ﴾ ، و همچنان: « إِنَّ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا لَسْتَ مِنْهُمْ فِي شَيْءٍ إِنَّمَا أَمْرُهُمْ إِلَى اللَّهِ ثُمَّ يُنَبِّئُهُمْ بِمَا كَانُوا يَفْعَلُونَ » ﴿ آیه ۱۵۹ سوره أنعام ﴾ ، همچنان: «... وَلَا تَكُونُوا مِنَ الْمُشْرِكِينَ . مِنَ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُونَ ﴿ آیات ۳۱ و ۳۲ سوره روم ﴾ ، و همچنان: « قُلْ هُوَ الْقَادِرُ عَلَى أَنْ يَبْعَثَ عَلَيْكُمْ عَذَابًا مِنْ فَوْقِكُمْ أَوْ مِنْ تَحْتِ أَرْجُلِكُمْ أَوْ يَلْبِسَكُمْ شِيَعًا وَيُذِيقَ بَعْضَكُمْ بَأْسَ بَعْضٍ انْظُرْ كَيْفَ نُصَرِّفُ الْآيَاتِ لَعَلَّهُمْ يَفْقَهُونَ » ﴿ آیه ۶۵ سوره أنعام ﴾.
    تاریخ از بدو ظهور بشر از فرزندان آدم روی این زمین تاکنون گواه صادقی است از وحدت شکنی میان پیروان مذاهب مختلف کیشهای الهی و بروز اختلافهای خانمان بر افکن میان این مذاهب بعلت پرداختن به جزئیات جریانهای ضد و نقیض در زمینه ی سرگذشت پیامبران و بزرگان دین .
    این اختلافهای خرد گریز هیچ بازده مثبت وسازنده ای برای جوامع بشری نداشته بلکه هموراه سوژه ی بد ترین سوء استفاده های کلان دشمنان این کیشها نیز قرار گرفته اند.
    این اختلافهای شیطان پسند همیشه به راه اندازی درگیری و کشتار و ویرانگری و نابودی میان این مذاهب بنفع دشمنان دین خدا و طاغوتان و بنفع دین فروشان از خدا بی خبر برای ترویج کاسبی حرام دین فروشی و فریب انبوه دین داران و تحمیل زیانهای کلان مادی و معنوی جبران ناپذیر تمام شده اند.
    وفا داران دین خدا و مذهب قرآنی اهل بیت پیامبر در سایه نظام اسلامی که ندای وحدت مسلمانان در جهان را طنین انداز ساخته است باید برای از بین بردن عوامل تفرقه از میان امت اسلامی و در راستای تقویت و استوار سازی پایه های وحدت این امت مرحومه همه ی تلاشهای خدا پسندانه ی خود را بسیج کنند و در راه سربلندی اسلام انسان ساز سعادت آفرین در جهان هزینه نمایند.

  • عُمَری ملعون که وجود امام زمان(سلام الله علیه)را مُنکری و به دروغ خودت را شیعه جا زده ای تا همچون خوارج شعار قرآن قرآن سر بدهی تا مکتب اهل البیت(علیهم السلام)را خرافی وانمود کنی چون در مکتب اهل البیت(علیهم السلام)امامت و ولایت و تبرّک و توسّل و زیارت و اعتقاد بر وجود امام زمان(سلام الله علیه) طبق قرآن و احادیث غیرجعلی جزو اسلام حقیقی است و تو با کوردلی نمیخواهی آن را بپذیری
    و اکنون باز به فحاشی و تهمت زنی روی آوردی
    تو چگونه ادعای شیعه بودن داری و در حالیکه این کامنت را در ویدیویی تحت عنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار> در همین سایت روشنگری نوشتی و در آن به وضوح وجود امام زمان را مُنکر شدی
    این کامنت را نوشته ای:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!
    ---
    عامل تفرقه همان عمرخطاب و ابوبکر و عایشه و حفصه و ابوهریره و عثمان و معاویه و یزید و و امام مالکتان و ابوحنیفه تان و امام شافعی تان و احمدبن حنبلتان و ابن تیمیه تان و محمدبن عبدالوهابتان و بن بازتان و دیگر دشمنان و مخالفان اسلام و رسول خدا و ائمه هدی(علیهم السلام)هستند و الآن هم مولویان و ماموستاها و مفتیانتان عامل تفرقه اند که حقیقت را از مردم مخفی کردند و تا کسب حرام و شیطان پرستی شان تعطیل نشود
    حضرت زهرا(سلام الله علیه) که به نصّ قرآن از اهل البیت رسول الله است که خداوند از هرگونه رجس اعتقادی و کلامی و گفتاری او را تطهیر کرده، در بخشی از خطبه فدکیه که خود عمریتان هم در کتاب بلاغات النساء آن خطبه را نقل کردید،
    فرموده است: جعل الله طاعتنا نظاما للملّه و امامتنا اماناً مِن الفرقه(خداوند قرار داده است اطاعت از ما را موجب نظم در دین و امامت مان را امان از تفرقه و پراکندگی )
    پس در واقع توی عُمَری و دیگر همفکرانت هستید که موجب تفرقه و پراکندگی و بی نظمی در دین شده اید؛
    اینکه ولایت و امامت إلهی ائمه هدی پس از رسول خدا را که قرآن و احادیث پیغمبرمان حکایت از آن دارد را قبول نداری در کامنتهایت ثابت کرده ای، امام زمان(سلام الله علیه)را قبول نداری و ادعا داری لازم است که خداشناسی و پیغمبر شناسی و شیطان شناسی ووو از قرآن گرفته بشود و امّا از ولی شناسی و امام شناسی در قرآن هیچ چیزی ننوشتی چون قبولشان نداری
    ---
    امیدواریم که خداوند توی عُمَری را اگر آدم بشو نیستی، تو را با عمرخطاب محشور کند و ما شیعیان مسلمان را هم بفضل و رحمتش بخشد و با امام زمانمان محمّد ابن الحسن عسگری محشور کند
    إن شآء الله العزیز الحکیم

  • مهمان 98/11/18 ساعت 12:55

    آهای دجال دروغ گوی پلید که نام شریف ایران و ایرانی را با کثافتهای فتنه بر انگیز نوشته های خود آلوده کرده ای!!! دانشمندان قرآن شناس همه ی سوء استفاده های کلان توی دغل باز از آیات مجمل قرآن را که برای ترویج فتنه گریها و تفکرات پلیدت با نیرنگ و جعلیات متضاد با قرآن و عقل به کار می بری نیک شناخته اند و فریب تو را نخواهند خورد.
    توی دغل باز فتنه گر تنها شاید بتوانی بیچارگان پاک دل نا آگاه را با ترهات جعلی کاسبی حرام خود مؤقتا فریب دهی که آنان نیز با یاری خداوند و همت مؤمنان بزودی به حقیقت مزورانه این ترهات آگاه خواهند شد و پی خواهند برد و ترفندهای توی درغ گو رسوا خواهند شد.

  • عُمَری ملعون که وجود امام زمان(سلام الله علیه)را مُنکری و به دروغ خودت را شیعه جا زده ای تا همچون خوارج شعار قرآن قرآن سر بدهی تا مکتب اهل البیت(علیهم السلام)را خرافی وانمود کنی چون در مکتب اهل البیت(علیهم السلام)امامت و ولایت و تبرّک و توسّل و زیارت و رجعت و اعتقاد بر وجود امام زمان(سلام الله علیه) طبق قرآن و احادیث غیرجعلی جزو اسلام حقیقی است و تو با کوردلی نمیخواهی آن را بپذیری
    و اکنون باز به فحاشی و تهمت زنی روی آوردی
    تو چگونه ادعای شیعه بودن داری و در حالیکه این کامنت را در ویدیویی تحت عنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار> در همین سایت روشنگری نوشتی و در آن به وضوح وجود امام زمان را مُنکر شدی
    این کامنت را نوشته ای:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!
    ---
    عامل تفرقه همان عمرخطاب و ابوبکر و عایشه و حفصه و ابوهریره و عثمان و معاویه و یزید و و امام مالکتان و ابوحنیفه تان و امام شافعی تان و احمدبن حنبلتان و ابن تیمیه تان و محمدبن عبدالوهابتان و بن بازتان و دیگر دشمنان و مخالفان اسلام و رسول خدا و ائمه هدی(علیهم السلام)هستند و الآن هم مولویان و ماموستاها و مفتیانتان عامل تفرقه اند که حقیقت را از مردم مخفی کردند و تا کسب حرام و شیطان پرستی شان تعطیل نشود
    حضرت زهرا(سلام الله علیه) که به نصّ قرآن از اهل البیت رسول الله است که خداوند از هرگونه رجس اعتقادی و کلامی و گفتاری او را تطهیر کرده، در بخشی از خطبه فدکیه که خود عمریتان هم در کتاب بلاغات النساء آن خطبه را نقل کردید،
    فرموده است: جعل الله طاعتنا نظاما للملّه و امامتنا اماناً مِن الفرقه(خداوند قرار داده است اطاعت از ما را موجب نظم در دین و امامت مان را امان از تفرقه و پراکندگی )
    پس در واقع توی عُمَری و دیگر همفکرانت هستید که موجب تفرقه و پراکندگی و بی نظمی در دین شده اید؛
    اینکه ولایت و امامت إلهی ائمه هدی پس از رسول خدا را که قرآن و احادیث پیغمبرمان حکایت از آن دارد را قبول نداری در کامنتهایت ثابت کرده ای، امام زمان(سلام الله علیه)را قبول نداری و ادعا داری لازم است که خداشناسی و پیغمبر شناسی و شیطان شناسی ووو از قرآن گرفته بشود و امّا از ولی شناسی و امام شناسی در قرآن هیچ چیزی ننوشتی چون قبولشان نداری

  • مهمان 98/11/13 ساعت 09:57

    الحمدللّه الّذی جعلنا من المتمسّکین بولایة امیرالمومنین علی ابن ابیطالب و الائمة المعصومین(علیهم السلام)

  • مهمان 98/11/12 ساعت 22:41

    لعنت خداوند عزیز بر دروغگویان عُمَری که خودشان را شیعه جا میزنند

  • مهمان 98/11/12 ساعت 21:00

    آِیا به هشدارهای قرآن علیه من در آوردی سازان وخرافه گستران آگاهیم؟
    ---
    اگر کار گزاران پایگاه های اطلاع رسانی به ملاک و معیارهای محکم و مفصل قرآنی و به اصول استدلال عقلی برای تشخیص سره از ناسره ی آنچه را که خارج از قرآن در مقالات و سایر نوشته ها بنام ((اعتقادات دینی و مذهبی)) و برای تثبیت این اعتقادات در صفحات خود عرضه می کنند آگاهی کامل نداشته باشند و این اعتقادات را بدون ارائه ی ادله ی محکم و مفصل قرآنی و بدون ادله عقلی ذی ربط ارائه نمایند در مسئولیت گمراهی مردم بسبب این نوشتها با صحبان این نوشته ها سهیم خواهند بود.
    این افراد یقینا بعلت وسیله قرار گرفتن برای ایجاد چنین گمراهی مطابق هشدارهای قرآن در این زمینه دچار خشم و عذاب الهی خواهند شد و این خشم و عذاب الهی بی تردید افرادی را که در این زمینه مانع روشن گری قرآنی و عقلی می شوند نیز در بر خواهد گرفت.
    مانع تراشیدن در مقابل هدایت مردم به حقایق قرآنی و عقلی اصیل دین و مذهب یا زمینه سازی برای محرومیت مردم از این حقایق بحکم خداوند در قرآن گناه کبیره ی کتمان حقایق قرآنی به شمار می آید و کتمان کنندگان بنا به هشدارهای مؤکد قرآن دچار نفرین خداوند و نفرین مردم خواهند شد.
    نسبت منقولات غیر قرآنی متضاد با محکمات مفصل قرآن که با اصول استدلال عقلی نیز اثبات ناپذیر اند بزرگ ترین ظلم در حق خدا و پیامبر و اهل بیت آن حضرت است و ترویج چنین منقولاتی در حساب دقیق خداوند بزرگ ترین گناه نابخشودنی را علیه بشر و در رزومه ی اعمال او به ثبت می رساند.
    مروجان من در آوردیها و خرافات قرآن ستیز و خرد گریز بنام دین و مذهب و اصرار گران بر پیروی از این من در آوردیها و خرافات با بد ترین ویژگیهای شیطانی در قرآن توصیف گردیده و بد ترین عذابهای الهی برای آنان ثبت شده است.

  • مهمان 98/11/18 ساعت 12:56

    آهای دجال دروغ گوی پلید که نام شریف ایران و ایرانی را با کثافتهای فتنه بر انگیز نوشته های خود آلوده کرده ای!!! دانشمندان قرآن شناس همه ی سوء استفاده های کلان توی دغل باز از آیات مجمل قرآن را که برای ترویج فتنه گریها و تفکرات پلیدت با نیرنگ و جعلیات متضاد با قرآن و عقل به کار می بری نیک شناخته اند و فریب تو را نخواهند خورد.
    توی دغل باز فتنه گر تنها شاید بتوانی بیچارگان پاک دل نا آگاه را با ترهات جعلی کاسبی حرام خود مؤقتا فریب دهی که آنان نیز با یاری خداوند و همت مؤمنان بزودی به حقیقت مزورانه این ترهات آگاه خواهند شد و پی خواهند برد و ترفندهای توی درغ گو رسوا خواهند شد.

  • عُمَری ملعون که وجود امام زمان(سلام الله علیه)را مُنکری و به دروغ خودت را شیعه جا زده ای تا همچون خوارج شعار قرآن قرآن سر بدهی تا مکتب اهل البیت(علیهم السلام)را خرافی وانمود کنی چون در مکتب اهل البیت(علیهم السلام)امامت و ولایت و تبرّک و توسّل و زیارت و رجعت و اعتقاد بر وجود امام زمان(سلام الله علیه) طبق قرآن و احادیث غیرجعلی جزو اسلام حقیقی است و تو با کوردلی نمیخواهی آن را بپذیری
    و اکنون باز به فحاشی و تهمت زنی روی آوردی
    تو چگونه ادعای شیعه بودن داری و در حالیکه این کامنت را در ویدیویی تحت عنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار> در همین سایت روشنگری نوشتی و در آن به وضوح وجود امام زمان را مُنکر شدی
    این کامنت را نوشته ای:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!
    ---
    عامل تفرقه همان عمرخطاب و ابوبکر و عایشه و حفصه و ابوهریره و عثمان و معاویه و یزید و و امام مالکتان و ابوحنیفه تان و امام شافعی تان و احمدبن حنبلتان و ابن تیمیه تان و محمدبن عبدالوهابتان و بن بازتان و دیگر دشمنان و مخالفان اسلام و رسول خدا و ائمه هدی(علیهم السلام)هستند و الآن هم مولویان و ماموستاها و مفتیانتان عامل تفرقه اند که حقیقت را از مردم مخفی کردند و تا کسب حرام و شیطان پرستی شان تعطیل نشود
    حضرت زهرا(سلام الله علیه) که به نصّ قرآن از اهل البیت رسول الله است که خداوند از هرگونه رجس اعتقادی و کلامی و گفتاری او را تطهیر کرده، در بخشی از خطبه فدکیه که خود عمریتان هم در کتاب بلاغات النساء آن خطبه را نقل کردید،
    فرموده است: جعل الله طاعتنا نظاما للملّه و امامتنا اماناً مِن الفرقه(خداوند قرار داده است اطاعت از ما را موجب نظم در دین و امامت مان را امان از تفرقه و پراکندگی )
    پس در واقع توی عُمَری و دیگر همفکرانت هستید که موجب تفرقه و پراکندگی و بی نظمی در دین شده اید؛
    اینکه ولایت و امامت إلهی ائمه هدی پس از رسول خدا را که قرآن و احادیث پیغمبرمان حکایت از آن دارد را قبول نداری در کامنتهایت ثابت کرده ای، امام زمان(سلام الله علیه)را قبول نداری و ادعا داری لازم است که خداشناسی و پیغمبر شناسی و شیطان شناسی ووو از قرآن گرفته بشود و امّا از ولی شناسی و امام شناسی در قرآن هیچ چیزی ننوشتی چون قبولشان نداری

  • مهمان 98/11/12 ساعت 15:48

    افسوس که با کج فهمی و انحراف و ترویج من در آوردیها و خرافات آنقدر دین و مذهب و اهل بیت پیامبر را بدنام و منفور ساخته ایم که کامنتهای روشنگر دفاع قرآنی علمی از دین و مذهب و اهل بیت مظلوم پیامبر در میان کاربران سایتها و حتی در میان دین شناسان برای خواندن و اظهار نظر علمی بسیار بندرت طرفدار پیدا می کنند.

  • مهمان 98/11/11 ساعت 15:14

    روش دین داری و مذهب داری اکثریت هیچگاه نماد حق گرایی خدا پسندانه نبوده است
    ---
    « وَمَا أَكْثَرُ النَّاسِ وَلَوْ حَرَصْتَ بِمُؤْمِنِينَ » ﴿ آیه ۱۰۳ سوره یوسف ﴾
    « وَمَا يُؤْمِنُ أَكْثَرُهُمْ بِاللَّهِ إِلَّا وَهُمْ مُشْرِكُونَ » ﴿ آیه ۱۰۶ سوره یوسف ﴾
    « لَقَدْ جِئْنَاكُمْ بِالْحَقِّ وَلَكِنَّ أَكْثَرَكُمْ لِلْحَقِّ كَارِهُونَ » ﴿ آیه ۷۸ سوره زخرف ﴾
    « وَمَا يَتَّبِعُ أَكْثَرُهُمْ إِلَّا ظَنًّا إِنَّ الظَّنَّ لَا يُغْنِي مِنَ الْحَقِّ شَيْئًا إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ بِمَا يَفْعَلُونَ » ﴿ آیه ۳۶ سوره یونس﴾
    خداوند در آیات قرانی فوق تاکید می کند فزونی تعداد پیروان اعتقادهای غیر قابل اثبات مبتنی بر گمان که اکثریت مردم از آنها بنام دین و مذهب پیروی می کنند نشانه حقانیت این اعقادات نیست و برای رسیدن به حقانیت هر اعتقادی باید در وحی بی خدشه ی الهی اصیل که پایان آن قرآن کریم است تدبر وتأمل کرد و از قرآن که با خواست خداوند از دست تحریف گر بشر و از جعل و دروغ و تزویر مصون مانده برای شناخت حق و نا حق اعتقادات منسوب به دین و مذهب استمداد خواست.
    « أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ أَمْ عَلَى قُلُوبٍ أَقْفَالُهَا » ﴿ آیه ۲۴ سوره محمد ﴾
    «إ ِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ وَيُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِينَ الَّذِينَ يَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا كَبِيرًا » ﴿ آیه ۹ سوره اسراء ﴾
    « وَإِذَا تُتْلَى عَلَيْهِمْ آيَاتُنَا بَيِّنَاتٍ قَالَ الَّذِينَ لَا يَرْجُونَ لِقَاءَنَا ائْتِ بِقُرْآنٍ غَيْرِ هَذَا أَوْ بَدِّلْهُ قُلْ مَا يَكُونُ لِي أَنْ أُبَدِّلَهُ مِنْ تِلْقَاءِ نَفْسِي إِنْ أَتَّبِعُ إِلَّا مَا يُوحَى إِلَيَّ إِنِّي أَخَافُ إِنْ عَصَيْتُ رَبِّي عَذَابَ يَوْمٍ عَظِيمٍ . قُلْ لَوْ شَاءَ اللَّهُ مَا تَلَوْتُهُ عَلَيْكُمْ وَلَا أَدْرَاكُمْ بِهِ فَقَدْ لَبِثْتُ فِيكُمْ عُمُرًا مِنْ قَبْلِهِ أَفَلَا تَعْقِلُونَ . وَيَعْبُدُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ مَا لَا يَضُرُّهُمْ وَلَا يَنْفَعُهُمْ وَيَقُولُونَ هَؤُلَاءِ شُفَعَاؤُنَا عِنْدَ اللَّهِ قُلْ أَتُنَبِّئُونَ اللَّهَ بِمَا لَا يَعْلَمُ فِي السَّمَاوَاتِ وَلَا فِي الْأَرْضِ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَى عَمَّا يُشْرِكُونَ . وَمَا كَانَ النَّاسُ إِلَّا أُمَّةً وَاحِدَةً فَاخْتَلَفُوا وَلَوْلَا كَلِمَةٌ سَبَقَتْ مِنْ رَبِّكَ لَقُضِيَ بَيْنَهُمْ فِيمَا فِيهِ يَخْتَلِفُونَ . وَيَقُولُونَ لَوْلَا أُنْزِلَ عَلَيْهِ آيَةٌ مِنْ رَبِّهِ فَقُلْ إِنَّمَا الْغَيْبُ لِلَّهِ فَانْتَظِرُوا إِنِّي مَعَكُمْ مِنَ الْمُنْتَظِرِينَ » ﴿ آیات ۱۵ تا ۲۱ سوره یونس ﴾ و « اتَّبِعُوا مَا أُنْزِلَ إِلَيْكُمْ مِنْ رَبِّكُمْ وَلَا تَتَّبِعُوا مِنْ دُونِهِ أَوْلِيَاءَ قَلِيلًا مَا تَذَكَّرُونَ » ﴿ آیه ۳ سوره أعراف ﴾ و « وَأَنِ احْكُمْ بَيْنَهُمْ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ وَلَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ وَاحْذَرْهُمْ أَنْ يَفْتِنُوكَ عَنْ بَعْضِ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ إِلَيْكَ فَإِنْ تَوَلَّوْا فَاعْلَمْ أَنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ أَنْ يُصِيبَهُمْ بِبَعْضِ ذُنُوبِهِمْ وَإِنَّ كَثِيرًا مِنَ النَّاسِ لَفَاسِقُونَ » ﴿ آیه ۴۹ سوره مائده ﴾
    آیات قرآنی فوق در زمینه ی دین داری و مذهب داری برضرورت پیروی از وحی اصیل الهی قرآن و خود داری از رویگردانی از این وحی را به پیامبر اسلام و مؤمنان یاد آوری و تاکید می کنند.
    خداوند نماد درست دین داری را تنها در ذکر منحصر به خود و اطاعت و عبادت در دین داری را تنها به پیروی از وحی بی شبهه ی خود منحصر ساخته و بارها در جای جای قرآن این انحصار را به پیامبران و همه ی مؤمنان و سایر بشریت گوشزد و تاکید کرده است.
    قرآن کریم تقسیم دین داری را با روش پرداختن به ذکر خدا و ذکر بندگان تقبیح کرده است:« وَإِذَا ذُكِرَ اللَّهُ وَحْدَهُ اشْمَأَزَّتْ قُلُوبُ الَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ بِالْآخِرَةِ وَإِذَا ذُكِرَ الَّذِينَ مِنْ دُونِهِ إِذَا هُمْ يَسْتَبْشِرُونَ ... . »﴿ آیات ۴۵ تا ۵۴ سوره زمر﴾
    قرآن کریم در هیچ یک از آیات محکم و مفصل خود تقسیم دعا و توسل را ، برای رسیدن به خواستهای ناممکن و فرا طبیعی ، میان خدا و بندگان مقرب زنده ((شرط)) استجابت دعا قرآر نداده است چه رسد به توسل به ارواح این بندگان که هیچ اثری از توصیه به این گونه توسل در قرآن وجود ندارد:« اسْتَغْفِرْ لَهُمْ أَوْ لَا تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ إِنْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ سَبْعِينَ مَرَّةً فَلَنْ يَغْفِرَ اللَّهُ لَهُمْ ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ كَفَرُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَاللَّهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ » ﴿ آیه۸۰ سوره توبه﴾ و همچنان بنگر در همه ی آیات قرآنی که واژه ی « تدعون » در آنها آمده است.
    قرآن کریم بارها در تعدادی از آیات محکم و مفصل خود بگونه ای مستقیم و تلویحی غیر مستقیم حتی پیامبران را ، در دست رسی به جهان غیب بی کران خداوند و در انجام کارهای ممکن و ناممکن طبیعی و فرا طبیعی بدون اراده و اذن (( موردی )) خداوند ، در هر کار ناتوان معرفی کرده است.
    در قران هیچ نشانه ای از دادن اذن مطلق همیشگی توسط خداوند به بندگان حتی پیامبران وجود ندارد که انجام کارهای ممکن و ناممکن طبیعی و فرا طبیعی را بدون اذن موردی خداوند توسط آنان ثابت کند و آیات بسیاری از محکمات مفصل قرآن وجود چنین اذن مطلق همیشگی را نزد آنان تصریحا و تلویحا نفی و انکار نموده است.
    پرهیز از روی آوردن به اعتقادهای اثبات ناپذیری بنام دین و مذهب که در قرآن کریم هیچ نشانه ای از تایید آنها وجود ندارد شرط دین داری و مذهب داری خدا پسندانه است و شرط پذیرفته شدن این دین داری از جانب خداوند است.
    چنانچه این شرطها آن چنان که خداوند در آیات محکم و مفصل حد و مرزها و بایدهای دین داری و مذهب داری قرآنی از بشر خواسته است تحقق نیابند خاوند هیچ ایمان و هیچ دین داری و مذهب داری و هیچ کار نیکو را از بشر نخواهد پذیرفت و مطابق حکم قرآن بشر با چنین وضع به عذاب ابدی خداوند گرفتار خواهد شد: « قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا . الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا . أُولَئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا . ذَلِكَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا كَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَرُسُلِي هُزُوًا »﴿ آیات ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف ﴾.
    بشر حتی پیامبران با دانش ناچیز خود حق ندارند بجای خداوند و فراتر از وحی بی خدشه ی اصیل ذات اقدس او از ذهن خود احکام و اعتقادات جدید ابتکار کنند و به ابتکارهای خود تقدس بخشند و خود و دیگران را با هزینه های کلان مادی و معنوی روز مره به انجام این کارها که هیچ بازده مثبت و سازنده محسوس و نامحسوس اثبات پذیر برای پیشرفت و شکوفایی مشروع جوامع بشری در آنها دیده نمی شود وادار سازند و از این راه همیشه زیانهای مادی و معنوی بی شمار به این جوامع تحمیل نمایند و وزر و وبال و گناه های کبیره این کار را در قیامت به دوش خود کشند:
    « وَلَوْ تَقَوَّلَ عَلَيْنَا بَعْضَ الْأَقَاوِيلِ . لَأَخَذْنَا مِنْهُ بِالْيَمِينِ . ثُمَّ لَقَطَعْنَا مِنْهُ الْوَتِينَ . فَمَا مِنْكُمْ مِنْ أَحَدٍ عَنْهُ حَاجِزِينَ» ﴿ آیات ۴۴ تا ۴۷ سوره حاقه ﴾.
    أگر رهنمودهای شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی را در خدا شناسی ، پیامبر شناسی ، دین شناسی ، قرآن شناسی ، انسان شناسی ، شیطان شناسی و رفتار شناسی نیاموزیم و همیشه این شناختهای رسا و گویا و سرشت نشین را سر لوحه ی ضرورتهای دین داری و مذهب داری خود قرار ندهیم بحکم مؤکد قرآن کریم هیچ آثار نیکی از دین داری و مذهب داری خویش در رزومه ی الهی اعمال خویش نزد خداوند نخواهیم داشت و بی تردید عاقبت در قیامت که هیچ فرصت جبران نیست با خشم خداوند به عذاب ابدی نا بخشودنی او گرفتار خواهیم شد.

  • وهابی عُمَری
    بگو ببینم کدامیک از شیعیان مسلمان معتقدند که رسول خدا و ائمه هدی(علیهم السلام)بدون اذن خداوند قادر به گره گشایی از مردم هستند چه در دنیا و چه در آخرت؟
    کدامیک از شیعیان معتقدند تا خدا نخواهد آنها هم میتوانند کاری بکنند؟
    وهابی عُمَری جاهل، مگر ما مسلمانان فقط قرآن را داریم، احادیث رسول خدا و ائمه هدی(علیهم السلام) بیانگر قرآن و بازکننده احکام آن هستند
    توی جاهل وهابی عُمَری که فقط قرآن قرآن را شعار تکفیری تزویری ات قرار داده ای
    فقط از قرآن برای ما ثابت کن که چگونه باید نماز بخوانیم
    و فقط از قرآن برای ما ثابت کن که اولی الامر که اطاعت از آنها همچون اطاعت از خداوند است اسم و مشخّصاتشان چیست و چگونه افرادی اند ؟
    آن اولی الامری که خدا فرمود: اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم.. این اولی الامر باید مثل خدا و رسول حرف و حکم شان بی خطا باشد و به مصالح امّت آگاهی تمام داشته باشد، اینها افراد عادی خطاکاری چون عُمرخطاب نیستند که پس از غصب خلافت هم تیمم بلد نبود
    باید کسانی باشند که برگذیده خدا هستند تا از جانب خداوند در حکومت بر مردم و هدایت آنها خطایی نکنند و در زندگی فردی خوش سابقه بوده باشند و به اختیار خویش گناهی نکنند، این همان ولایت و امامت إلهی است که رسول خدا بارها جانشینان پس از خودش را معرفی کرده و حتّی در کتب خود عُمَریتان هم احادیثی در این مهّم وجود دارد.
    خداوند بارها در قرآن از ولایت و امامت سخن به میان آورده مثل:
    إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللَّـهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلَاةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ ﴿٥٥﴾ وَمَن يَتَوَلَّ اللَّـهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّـهِ هُمُ الْغَالِبُونَ ﴿٥٦﴾(المائدة)
    وَإِذِ ابْتَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ رَبُّهُ بِكَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ ۖ قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا ۖ قَالَ وَمِن ذُرِّيَّتِي ۖ قَالَ لَا يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ ﴿١٢٤﴾ (البقرة) در این آیه خدا ابراهیم علیه السلام را امام برای همه مردم قرار داده و او از خدا میخواهد از ذریه اش هم امامت بر همه مردم داشته باشند ، که خدا می فرماید فقط به آن ذریّه تو می رسد که ظالم نباشند؛ یعنی نه به خود و نه به دیگران و نه نسبت به حق الله ظلمی مرتکب نشده باشد تا آنان امام بر همه مردم قرار دهم که این همان عصمت است که شیعه به آن معتقد است که امام به اختیار خود گناه نمیکند و در دریافت هدایت الهی و هدایت مردم محفوظ است تا خطایی نکند
    و خداوند بارها به امامت فرزندان ابراهیم از نسل اسحاق و اسماعیل اشاره کرده که به امر خدا مردم را هدایت میکنند مثل این آیات:
    وَجَعَلْنَا مِنْهُمْ أَئِمَّةً يَهْدُونَ بِأَمْرِنَا لَمَّا صَبَرُوا ۖ وَكَانُوا بِآيَاتِنَا يُوقِنُونَ ﴿٢٤﴾ سوره سجده
    وَمِن قَوْمِ مُوسَىٰ أُمَّةٌ يَهْدُونَ بِالْحَقِّ وَبِهِ يَعْدِلُونَ ﴿١٥٩﴾الاعراف
    وَمِمَّنْ خَلَقْنَا أُمَّةٌ يَهْدُونَ بِالْحَقِّ وَبِهِ يَعْدِلُونَ ﴿١٨١﴾ الاعراف
    وَجَعَلْنَاهُمْ أَئِمَّةً يَهْدُونَ بِأَمْرِنَا وَأَوْحَيْنَا إِلَيْهِمْ فِعْلَ الْخَيْرَاتِ وَإِقَامَ الصَّلَاةِ وَإِيتَاءَ الزَّكَاةِ ۖ وَكَانُوا لَنَا عَابِدِينَ ﴿٧٣﴾ الانبیاء
    وَيَقُولُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَوْلَا أُنزِلَ عَلَيْهِ آيَةٌ مِّن رَّبِّهِ ۗ إِنَّمَا أَنتَ مُنذِرٌ ۖ وَلِكُلِّ قَوْمٍ هَادٍ ﴿٧﴾ و کافران می گویند: چرا از سوی پروردگارش معجزه ای [غیر قرآن] بر او نازل نشده؟ تو فقط بیم دهنده ای و برای هر قومی( امام )هدایت کننده ای است.
    این آیه آخری که ذکر کردم تصریح دارد که باید پس از رسول خاتم هم امامان هدایتگری منصوب خداوند باشند تا به امر او هر قومی را هدایت کنند تا قیام قیامت که اکنون هم مهدی موعود جانشین دوازدهم پیغمبر خدا امام هدایتگر همه اقوام و واسطه فیض خداوندی است
    رسول خدا که به حکم آیه بِالْبَيِّنَاتِ وَالزُّبُرِ ۗ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ وَلَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ ﴿٤٤﴾النحل، تبیین گر قرآن برای مردم است اولی الامر و ولی و امام هادی الهی پس از خودش را که جانشینان بحق او از نزد خدا هستند را برای مردم معرفی کرده و فرموده که مردم باید به آنها متمسک بشوند تا گمراه نگردند و سنتهای بی تحریف رسول الله مثل شیوه نماز خواندن را از آنها بیاموزند،
    برای همین است که شما عُمَریها نمازتان ساختگی خودتان و عمر خطاب است که دس به سینه می ایستید و وضویتان هم مثل دستور خدا در قرآن که رسول خدا و ائمه هدی بیانن و عملاً توضیحش دادند نیست
    از آخر کامنتت که در آن از خداشناسی و پیغمبرشناسی و.. گفتی و از ولایت و امامت الهی که آیات متعدد قرآن از آن حکایت دارد چیزی ننوشتی، باز هم ثابت کردی که عُمَری هستی و شیعه نیستی و به دروغ خودت را شیعه جا زده ای
    ---
    و چگونه ادعای شیعه بودن داری در حالیکه وجود امام زمان مَهدی موعود محمّد ابن الحسن عسکری(سلام الله علیه)که الله و رسولش و قرآن و جانشینان بحقِّ رسول الله از عترتش یعنی ائمه هدی(علیهم السلام)مشخّصات و وعده اش را فرمودند را مُنکری؟!
    از خداوند حیا نمیکنی لااقل از وجدانت خجالت بکش
    در همین سایت روشنگری در ویدیویی تحت عنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار
    این کامنت را نوشته ای:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!!
    -----------
    با اینکه به امام زمان(سلام الله علیه) اعتقادی نداری باز ادّعای شیعه بودن داری!
    آخر وقاحت هم حدّی دارد!
    ---
    شیطان سوار بر ذهن تو و امثال تو است ای عُمَری بی حیای دروغگو که خودت را شیعه جا زده ای
    صدبار به تو گفتم که ولایت و امامت الهی و تبرک و توسل و شفاعت و زیارت و جشن میلاد و سوگواری برای رسول الله و آل او و سایر عقاید شیعه که توی عُمَری وهابی و امثالت قبولش نداری، کجایش بخلاف قرآن و سنّت اصیل رسول الله و ضدّ عقل است!؟
    امّا هر دفعه نه جوابی دادی و نه با ادب برخورد کردی، و همه اش با تهمت و ناسزا به من و امثال من از جواب دادن گریختی

  • مهمان 98/11/18 ساعت 12:57

    آهای دجال دروغ گوی پلید که نام شریف ایران و ایرانی را با کثافتهای فتنه بر انگیز نوشته های خود آلوده کرده ای!!! دانشمندان قرآن شناس همه ی سوء استفاده های کلان توی دغل باز از آیات مجمل قرآن را که برای ترویج فتنه گریها و تفکرات پلیدت با نیرنگ و جعلیات متضاد با قرآن و عقل به کار می بری نیک شناخته اند و فریب تو را نخواهند خورد.
    توی دغل باز فتنه گر تنها شاید بتوانی بیچارگان پاک دل نا آگاه را با ترهات جعلی کاسبی حرام خود مؤقتا فریب دهی که آنان نیز با یاری خداوند و همت مؤمنان بزودی به حقیقت مزورانه این ترهات آگاه خواهند شد و پی خواهند برد و ترفندهای توی درغ گو رسوا خواهند شد.

  • مهمان 98/11/12 ساعت 21:28

    دجال رسوا بازهم خیت کاشت
    ---
    عمر دوست پلید دجال دغل باز!!! که هیچگاه ذکر او از زبان کثیفت دور نمی شود ؛ تو بگو شیعه ی لندنی اذن همیشگی و فراگیر خدا به پیامبران و امامان و امام زادگان و بندگان مقرب را برای معجزه سازی و کرامت آفرینی در کدام آیات محکم و مفصل قرآن گفته و با کدام یک از اصول استدلال عقلی اثبات شده و از کدام معصوم به توی دلال دین فروشی و هم پیاله های دین فروش تشیع لندنی مزدور رسیده و با کدام اصل فقهی و اصولی با ذهن خرافه گستر خویش برای ترویج کاسبی حرام دین فروشی و کلاه گذاشتن بر سر مردم پاک دل نا آگاه و فریب آنان این اذن را استنباط کرده و به خورد مردم بیچاره می دهید؟؟؟!!!

  • مهمان 98/11/11 ساعت 00:05


    تهدیدی که نوکر ذلی

  • مهمان 98/11/10 ساعت 08:39

    خداوند وحدت آفرین در دین داری رقیب پذیر نیست
    ---
    « أَلَا لِلَّهِ الدِّينُ الْخَالِصُ وَالَّذِينَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِهِ أَوْلِيَاءَ مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِيُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّهِ زُلْفَى إِنَّ اللَّهَ يَحْكُمُ بَيْنَهُمْ فِي مَا هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي مَنْ هُوَ كَاذِبٌ كَفَّار » ﴿ آیه ۳ سوره زمر﴾
    خداوند یگانه ی دانا و توانای مطلق در این که در دین داری یعنی در عبادت و تقرب و در دعا و نیایش برای رسییدن به خواسته ها و نیازها بجز روی آوردن به تنها ذات اقدس او که همیشه و همه جا حاضر و ناظر و بر انجام هرچه بخواهد توانا است و از بشر و سایر آفریدگان عاقل هیچ رقیبی در میان هیچ یک از بندگان خود را در این زمینه ها نمی پذیرد ، موضع خود را بی هیچ گونه شبهه در آیه فوق آشکار مشخص ساخته است.
    برای آشنایی به روش دین داری درست و بی اشکال و بی شبهه ، بشر اعم از پیامبران و سایر بندگان مقرب و غیر مقرب موظف اند بحکم خداوند یکتا به حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای وحی ناب و خالص و تحریف نشده الهی که تجلی آن پس از ظهور اسلام تنها در قرآن کریم است آگاه شوند.
    بشر اگر رضا وخوشنودی خداوند را می خواهد موظف است به وحی تحریف نشده الهی در همه ی مسائل دین داری ، بی این که هیچ تضاد و تعارضی با داده های محکم و مفصل شناختهای این وحی ایجاد نماید در رفتار و کردار و گفتار و پندار به این شناختها پای بند باشد و به این وحی با دقت و تدبر در آیات محکم و مفصل این شناختها در قرآن دقیقا بی کاستی و بی فزونی عمل نماید.
    باید دانست که حدیث شریف مشهور ثقلین با تدبر در آیات محکم و مفصل قرآن هیچ دلالتی را بر تقسیم هیچ یک از گرایشهای دین داری میان خدا و بندگان مقرب ندارد.
    حدیث ثقلین تنها بشر را به راه دست رسی بی شائبه به مصادیق تحریف نشده ی احکام قرآن در همه ی زمینه ها بی کاستی و بی فزونی هدایت می کند و هیچ دلالت دیگری که متضاد و متعارض با شناختهای قرآن باشد نمی تواند در خود داشته باشد.
    مسلمان و سایر افراد بشر اگر رضا و خوشنودی خداوند را می خواهند و در ادعای تلاش برای دوری از خشم خداوند صداقت دارند باید از بردن بهره وری از حدیث ثقلین به غیر از دست رسی به مصادیق احکام کلی قرآن شدیدا پرهیز کنند.
    همه ی هشدارهای رسا و گویا و سرشت نشین قرآن دقیقا چگونگی دست رسی بشر به این پرهیز را بی هیچگونه شبهه بیان کرده اند و با این بیان همه ی حجتها را در زمینه چگونگی دین داری خدا پسندانه بر بشر تمام کرده اند.
    فراخوان به ضرورت پیروی از حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی در دین داری و مذهب داری بشر فقط برای پاک نگه داشتن شأن و منزلت ارزشی والای پیامبر اسلام و اهل بیت آن حضرت و سایر پیامبران و بندگان مقرب از هر گونه بدنامی و برای پاک نگه داشتن دین وحیانی خداوند و مذهب قرآنی اصیل اهل بیت پیامبر از هر گونه تحریف و کج اندیشی است.
    امت اسلامی اگر می خواهد همیشه مشمول الطاف و رحمت بی کران الهی باشد باید در مقابل توطئه های پیوسته ی دشمنان قسم خورده ی اسلام ، با روی کرد صادقانه به احکام و اعتقادات قرآن و با لبیک گویی به ندای وحدت بخش این کتاب هدایت آسمانی از هرگونه اقدام و اندیشه ی وحدت شکن متضاد و متعارض با این احکام و اعتقادات پرهیز کند.

  • مهمان 98/11/10 ساعت 00:46

    ارسال نظر

  • شیعه ی پیرو راستین مذهب اهل بیت کیست؟
    ---
    صداقت در پیروی از مذهب تشیع تنها در موضع گیری منفی از مننقولات جعلی منسوب به ائمه ی مظلوم این مذهب و در رد قاطع چنین منقولاتی ، که تضاد با قرآن و عقل برای برخورداران از بصیرت قرآنی در آنها آشکار است ، به اثبات می رسد.
    پیرو راستین مذهب اهل بیت پیامبر که به حرمت حیثیت و شأن والای دینی و مذهبی این بزرگان احترام می گذارد هرگز بر نسبت دادن منقولات جعلی به خاندان پیامبر اقدام و اصرار نمی کند زیرا چنین اصراری بی تردید بیزاری خدا و پیامبر و اهل بیت را بحکم قرآن در قیامت برای او در بر خواهد داشت.
    اصرار بر پیروی از احادیث و روایات مخدوش به جعل و دروغ و متضاد با حد و مرزها و بایدهای محکم و مفصل شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی که ظالمانه توسط دین و مذهب فروشان به پیامبر و اهل بیت مطهر آن حضرت نسبت داده می شوند اصرار بر پرستش نفس اماره بجای خدا و دشمنی با دین خدا و قرآن و مذهب اصیل قرآنی اهل بیت است و گناه کبیره ایست که خداوند هرگز آن را نمی بخشد و بحکم قرآن صاحب این گناه را تا ابد در عذاب تحمل ناپذیر جهنم نگه خواهد داشت.
    پاکی احادیث و روایات منسوب به معصوم از خدشه ی جعل و دروغ و اثبات درستی نسبت چنین احادیث و روایاتی به معصوم تنها با ادعای موثق بودن اشخاص نقل کننده ی این منقولات غیر قرآنی یا ادعای معتبر بودن کتاب ناقل این احادیث و رویات به اثبات نمی رسند.
    مهم ترین و بر ترین دلیل معتبر اثبات پاکی و درستی چنین منقولات غیر قرآنی اثبات عدم وجود تضاد و تعارض میان آنها با حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای محکم و مفصل دین داری و مذهب داری قرآنی و عدم تضاد و تعارض آنها با اصول استدلال عقلی است.
    بزرگ ترین ظلم در حق مذهب تشیع نسبت دادن احادیث و روایات جعلی متضاد با قرآن و عقل و اثبات ناپذیر به پیامبر اکرم و ائمه مطهر از اهل بیت آن حضرت است.

  • ذهنیت دشمن دین و مذهب را نیک بشناسیم
    ---
    ذهنیت رایج چیره بر آموزش و تبلیغ دین و مذهب که بسیاری از اعتقادات از جمله در زمینه ی جهاد فی سبیل الله و ولایت مداری و مودت اهل بیت پیامبر را عوام پسندانه در تضاد با اصول زبان شناسی و سایر علوم زبان عربی و منطق عقلی با گرایش به من در آوردیها و منقولات جعلی فاقد هرگونه پایگاه مستحکم قرآنی و عقلی در تضاد با حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی تفسیر می کند و با این تفسیر عوام زده به آموزش و تبلیغ دین و مذهب می پردازد ؛ این ذهنیت وبال بر دین و مذهب است چون بی دغدغه و بی درک قرآنی و عقلی با نهایت سادگی منفی یا آگاهانه با عمد و لجاجت دین خدا و قرآن و مکتب قرآنی مذهب اهل بیت مطهر پیامبر را به بازیچه تبدیل می کند و نزد همه ی خرد گرایان حقیقت جوی دین دوست بدنام و منفور می سازد.
    چنین ذهنیتی یا بر فرض محال دین و مذهب را فاقد ملاک و معیارهای ارزیابی علمی قرآنی و عقلی و فاقد حجت بی خدشه ی اثبات عقلی شناخته است ؛ که محال است خداوند حکمت و خرد مطلق دین داری و مذهب داری مردم را چنین رها کند ، یا فرایند و ساخته و پرداخته ی برنامه ریزی شده ی آموزه ها و ترفندهای دشمنان قسم خورده ی دین خدا و مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر است که هر دو در دین زدایی از جوامع مسلمان و نشر بی دینی و لا مذهبی و انحراف و گمراهی و بی بند و باری در این جوامع بویژه در جوامع تشیع گرا پلید ترین نقش را ایفا کرده و ادامه می دهند.
    اگر دانشمندان دین دوست مسلمان بویژه دانشمندان شیعه ی منتسب به مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر صادقانه می خواهند خود و سایر هم کیشان خویش خدا پسندانه دین داری و مذهب داری کنند باید برای انتخاب راه راستین خدا پسندانه ی دین داری و مذهب داری مو شکافانه به تجزیه و تحلیل این ذهنیت و آثار مخرب آن بر دین داری و مذهب داری خود و مردم بپردازند و با نتیجه گیری علمی بی خدشه از این تحلیل علمی دین دارای و مذهب داری خود را محض رضای خدا اصلاح نمایند.
    دین قرآنی خداوند و مذهب اصیل اهل بیت پیامبر اسلام که در حقیقت از اصول قرآنی و عقلی این دین باید سر چشمه گرفته باشد رحمت الهی برای بشریت اند و این رحمت الهی هرگز با ذهنیت منحرف مذکور ، که ساخته و پرداخته ی جاهلان یا دشمنان قسم خورده ی اسلام و دشمنان تشیع اصیل است ، نمی تواند همگنی و هماهنگی و انسجام و هم سنخی داشته باشد.
    دین قرآنی خداوند و مذهب اصیل اهل بیت پیامبر اسلام از آموزه های متضاد با شناختهای محکم و مفصل قرآن که هیچ بازده مثبت سازنده برای پیشرفت جوامع بشری ندارند هرگز حمایت نمی کنند و از این آموزه های گمراه کننده زیان بار دین زدای ضد مذهب بیزارند.
    این همان ذهنیت است که با نادیده گرفتن آموزه های خرد گرای قرآن و روی آوری جاهلانه یا عمدی خصمانه به سوی منقولات جعلی متضاد با محکمات مفصل قرآن و عقل و سوء استفاده ی خرد گریز از مجملات چند پهلوی قرآن بدون عرضه ی این مجملات به محکمات مفصل ذی ربط قرآن ؛ به آتش زدن کتابهای علوم مادی و ضدیت با این علوم بنام حمایت از دین و مذهب مزورانه اقدام می کنند و بر فراخوانهای قرآن به تعقل و تدبر و تفکر در مادیات جاهلانه یا عامدانه سر پوش می گذارند.

  • مهمان 98/11/10 ساعت 09:20

    عُمَری لجوج و دروغگو و کینه ورز بجای تکرار مکرّرات، لااقل بگو کدام یک از عقاید شما که تو مثل وجود امام زمانمان(سلام الله علیه)قبولش نداری مخالف قرآن و سنّت اصیل رسول الله و ضدّعقل است؟

  • اگر آرزو در روشنگری قرآنی و عقلی کسب رضای خدا باشد اجر و پاداش مادی دنیا بی ارزش اند؟
    ---
    هر گاه که در دفاع قرآنی و عقلی از دین خدا و مذهب حق اهل بیت پیامبر روشنگری محض رضای خدا باشد اجر و پاداش مادی دنیا پشیزی ارزش ندارند.
    اگر در دفاع قرآنی و عقلی از دین خدا و مذهب قرآنی اهل بیت پیامبر صادقانه و آگاهانه به روشنگری پرداخته شود بزرگ ترین اجر که شایسته پیمودن این راه است شهادت فی سبیل الله است .
    شایسته ی هر انسانی که راه دفاع از دین و مذهب را با روشنگری قرآنی و عقلی بر می گزیند این است که با استمداد یاری از خداوند مهربان و توانای مطلق یکتا تا پایان عمر ، در حال دوام برخور داری از نعمتهای بزرگ الهی توان جسمی و عقلی ، در مقابل سخت ترین موانع مقاومت و ایستادگی کند و خسته نشود و به چنبن روشنگری خدا پسندانه ادامه دهد و هرگز در این راه الهی از پای نایستد تا با دست یابی به و عده ی راستین قرآنی« إِحْدَى الْحُسْنَيَيْنِ » به آرزوی کسب شیرین ترین رضای خداوند برسد و کامیاب شود.
    پیروان چنین راهی تنها احکام و اعتقادات خرد مندانه قرآن کریم را ملاک و معیار دین داری و مذهب داری خدا پسندانه می شناسند.
    پیروان این راه با الهام گیری از آیات اعتقادی محکم و مفصل سرشت نشین قرآن کریم نزد هیچ آفریده ی عاقل محدود به همه ی ناتوانیها و نیازها بجای خداوند بجز توان کشف مصادیق منطبق بر این احکام و اعتقادات وجود توان ابتکار و تعیین احکام و اعتقادات جدید را نمی شناسند.
    این بندگان که تنها خداوند آفریننده ی جهان هستی را به همه ی حقایق جهان هستی آگاه و صاحب اختیار تصرف در این حقایق می دانند تعیین احکام و اعتقادات دین و مذهب را تنها به ذات اقدس او منحصر می دانند.
    این بندگان ربانی خدا پرست بحکم قرآن وظیفه ی پیامبران را در زمان زندگی شریف آنان تنها دریافت و تبلیغ احکام و اعتقادات دین الهی بی هیچ گونه کاستی و فزونی به بشر می شناسند و بس.
    دین خداوند با تمام احکام و اعتقادات مورد نیاز بشر با آخرین پیامهای گفتاری ذات اقدس او بنا به تصریح خداوند در قرآن کریم بعنوان حجت کامل و تام بی کاستی توسط پیامبر اسلام در قرآن به بشر ابلاغ گردید و بحکم قرآن فقها به کشف مصادیق حقیقی بی خدشه ی احکام قرآنی و به ابلاغ این مصادیق بی کاستی و فزونی به پیروان مکلف گردیدند.
    نیازهای سالم مادی و معنوی عقلی بشر برای پایبندی به رفتار و کردار و گفتار و پندار خدا پسندانه تا قیامت بنا به رهنمودهای روشنگر قرآن کریم در احکام و اعتقادات کلی همین کتاب آسمانی بی نیاز به کشف احکام و اعتقادات جدید کاملا بر آورده می شوند.

  • برایان هوک صهیونیست مشروعیت قتل خود را خود امضا کرد
    ---
    تهدیدی که نوکر ذلیل صهیونیست برایان هوک علیه سردار اسماعیل قاآنی فرمانده ی جدید سپاه قدس با یاوه گویی سر داد در عرف انسانی حقوق بین الملل بمنزلت امضای مشروعیت قتل خود است.
    به سقر رساند برایان هوک صهیونیست خون آشام با یاری خداوند قهار با دستان پاک مجاهدان مقاومت جهانی بحکم عرف انسانی حقوق بین الملل در هر جای جهان انجام خواهد گرفت.

  • سلام خدا بر همه پیروان و محبان امیرمومنان علی مرتضی(علیه السلام)
    و لعنت خدا بر همه آن مخالفان و دشمنانش که او را شناختند و ولایتش و پیروی از او را نپذیرفتند

  • مهمان 98/11/10 ساعت 10:21

    چنین باد

  • مهمان 98/10/30 ساعت 20:37

    مشروعیت وجود و بقا و ادامه ی فعالیت مراکز دینی و مذهبی به چه اصلی گره خورده است؟
    ---
    اثبات و بقای مشروعیت وجود و بقا و ادامه ی کار و فعالیت همه ی مراگز آموزش دین و مذهب در سایه نظام اسلامی برای فراهم سازی زندگی شکوفای پایدار معنوی و مادی اجتماعی به میزان پایبندی همیشگی این مراکز به سازمان یافتگی ، نظام مندی ، ضابطه مندی و قانون گرایی و برنامه های علمی آموزشی و تبلیغی روش مند علمی قرآنی و عقلی مفید و شفاف بگونه ای گسست ناپذیر گره خورده است.
    بدیهی است که این مشروعیت بجز با تعهد این مراکز به آموزش و تبلیغ دین و مذهب با تقید و پایبندی به اصول محکم و مفصل شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآن کریم و اصول استدلال عقلی و سنت و سیرت معتبر خدشه ناپذیر معصومان اثبات پذیر نیست.
    این مراکز باید در زمینه ی آموزش و تبلیغ دین مذهب و در انتخاب و ارزیابی منقولات غیر قرآنی منسوب به معصوم ، قرآن گرایی و خرد ورزی و پایبندی به اصول و حد و مرزهای قرآنی دین داری و مذهب داری و پایبندی به اصول استدلال عقلی را با جدیت علمی بی هیچ سهل انگاری نهادینه کنند.
    باید در سایه نظام اسلامی از هدر رفتن پیوسته ی وقت و امکانات و داراییهای کلان مردم و بیت المال بعلت آموزش و تبلیغ نا درست و گمراه کننده ی دین و مذهب در همه ی مراکز دینی مانند حوزه های علمیه و کلیه مراکز آموزشی و همه ی محافل و مجالس و رسانه های گوناگون آموزش و تبلیغ دین و مذهب عالمانه و قاطعانه و ضابطه مند و قانون مند جلوگیری شود.
    متاسفانه بی بند و باری و بی ضابطگی در زمینه آموزش تبلیغ دین و مذهب در مراکز مذکور و نبود برنامه های علمی آموزشی و تبلیغی روشمند مفید مناسب ، روزانه میلیاردها پول با ارزش و امکانات جوامع پیرو تشیع را بی هیچ گونه بازده سازنده و مثبت محسوس بیهوده و بی هیچ بازده معنوی اثبات پذیر هدر می دهد و نابود می کند.
    این وضع خرد گریز فاجعه بار دین خدا و مکتب قرآنی مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر را در چنگال دین فروشان و مذهب فروشان از خدا بی خبر دنیا پرست به بازیچه و ابزار اشباع آز این کاسبان حرام خور تبدیل کرده است.
    این وضع قرآن ستیز که فاقد هرگونه پایگاه علمی- عقلی است بعلت پوچی از هرگونه محتوای قرآنی و عقلی که عملا مفید شکوفایی زندگی مادی و معنوی این جوامع باشد ارزشها را بدنام و منفور می سازد.

  • دروغهای شاخ و دم دار دجال دغل باز صهیونیست
    ---
    اگر ادعای توی دجال صهیونیست یا بهایی واقعیت عملی داشت که همه منقولات از احادیث و روایات را برای تشخیص حق از ناحق پیش از پذیرفتن به قرآن و عقل عرضه می کنید ، چرا در مقابل هزاران من در آوردیها و خرافاتی که جوامع تشیع ما را فرا گرفته و ظالمانه به معصومان نسبت داده می شوند هیچ حوزه و روحانی و دین شناسی از مذهب ما بجز تعداد اندکی ، که پیروان تشیع لندنی آنان را بد نام ساخته اند ، این صدها هزار روحانی دین شناس خوش قد و قیافه هرگز با اعتراض و نقد علمی قد علم نمی کنند که بابا این ترهات من در آوردی و خرافات با قرآن و عقل در تضاد آشکار اند و عین کفر و بی دینی هستند.

  • مهمان 98/10/30 ساعت 14:40

    خداوند دانای مطلق دین داری و مذهب داری را چگونه از ما خواسته است
    ---
    دین داری رایج نزد پیروان همه ادیان اگر شالوده و ساختار آن احکام و اعتقادات خرد گرای ناب وحی الهی رسیده به پیامبران خدا نباشد و با انبوهی از اندیشه های ناپایدار ناقص بشری غیر قابل درک و اثبات ناپذیر آمیخته باشد با توجه به نتیجه ی مقایسه ی علم جهان فراگیر خداوند که به همه ی حقایق جهان هستی آفریده ی خود آگاهی کامل دارد و دانش ناچیز بشر که به حقایق کامل هیچ چیزی در این جهان دست رسی ندارد ، نمی تواند دین داری خدا پسندانه باشد.
    مذهب داری اگر فراتر از حد و مرزها و بایدها و نبایدها ی ناب شناختهای فرهنگ دین داری وحی الهی و در تعارض با اصول متین استدلال عقلی بر خلاف وحی الهی که به پیروی از اصول تفکر عقلی در دین داری را تاکید کرده است انجام گیرد هرگز مذهب داری خدا پسندانه نیست و خداوند و پیامبران و اولیای صالح خداوند از چنین مذهب داری بیزار اند.
    دین شناسان که به آموزش و تبلیغ احکام و اعتقادات ناب دین الهی موظف اند اگر در این آموزش و تبلیغ از حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای اصیل دین داری وحی الهی ، با به کار گیری دانش ناچیز خود و با دست آویز قرار دادن احادیث و روایات مخدوش به جعل و دروغ منسوب به دین و مذهب ، فراتر بروند بر خلاف خواست خداوند رفتار کرده و حیثیت آموزشی و تبلیغی و حتی دین داری خود را کلا از دست می دهند.
    دین شناسان اگر در آموزش و تبلیغ دین از رویه ی متضاد با حد و مرزهای شناختهای مذکور وحی اصیل و بی خدشه ی الهی و متعارض با اصول استدلال عقلی پیروی کنند ؛ پیروی آنان از چنین رویه ای بجز انحراف و گمراهی برای خود و مخاطبان خویش و ناگزیر شدن به تحمل وزر و وبال و گناه کبیره ی پیروی از این رویه ی شیطانی ؛ دست آورد دیگری نخواهند داشت.

  • وهابی عُمَری جوابت را نوشتم ؛ بخوان

  • مهمان 98/10/30 ساعت 14:38

    جزئیات حقایق قدر و منزلت بشر راز نهان در علم بی کران خداوند حکیم مطلق است
    ---
    بحکم قرآن بشر اعم از پیامبران و سایر بندگان مقرب و دیگر انسانها به سرنوشت و منزلت خود در قیامت هیچ آگاهی ندارند و نمی دانند خداوند با آنان در آن روز دقیقا چگونه برخورد خواهد کرد: « قُلْ مَا كُنْتُ بِدْعًا مِنَ الرُّسُلِ وَمَا أَدْرِي مَا يُفْعَلُ بِي وَلَا بِكُمْ إِنْ أَتَّبِعُ إِلَّا مَا يُوحَى إِلَيَّ وَمَا أَنَا إِلَّا نَذِيرٌ مُبِينٌ » ﴿ آیه ۹ سوره احقاف ﴾.
    این حکم قرآنی با منقولاتی که از زبان پیامبر در فضایل و مناقب یا مثالب و رذایل انسانهایی با ذکر نام سخن می گویند تضاد و تعارض دارد .
    این حکم تاکید و ثابت می کند نسبت چنین منقولاتی به پیامبر دروغ محض و مخدوش به جعل و ساخته و پرداخته دین فروشان از خدا بی خبر است.
    این حکم نشان می دهد که چنین منقولاتی از ترفندهای این دین فروشان سر چشمه می گیرند و هیچ ارزش اصیل دینی و مذهبی ندارند.
    جزئیات حقایق قدر و منزلت دقیق همه ی بندگان معروف بنام بنا به علم و حکمت خداوند و احوال متغیر همه ی بشر در لوح محفوظ خداوند مانند راز نگهداری می شوند.
    جزئیات این قدر و منزلت با توجه به این که دنیا جای طبیعی تغییر و تحول رفتارها و کردارها وگفتارها و پندارها و تعاملات بشر است هرگز با ذکر نام برای هیچ بنده ای تا دم مرگ فاش نمی گردد و بنا به همین دلیل فاش شدن آن متعارض با حکمت خداوند دانای مطلق و متعارض با حد و مرزهای شناختهای قرآنی و اصول استدلال عقلی است.

  • وهابی عَُمَری جواب این شبهه اندازی ات را نوشتم در کامنت زیر

  • مهمان 98/11/18 ساعت 12:29

    به دجال دغل باز فتنه گر نفوذ کرده در سایت روشنگری/ جمعه 18/11/1398
    ---
    آهای موش دجال دغل باز بشنو!!!
    ---
    آهای موش کثیف احمق بی سواد بهایی یا صهیونیست یا مزدور هر دو!!! این نویسنده فضل پیامبر اکرم اسلام و این که آثار خدا خواسته ی نیک نهانی در قیامت برای آن حضرت و اهل بیت او وجود دارند را منکر نشده ام.
    این نویسنده گفتم پیامبران و دیگران بنا به تاکید قرآن و اقرار قرآنی خود پیامبر اسلام ، به جزئیات این نهانهایی که در غیب و حساب خداوند برای آنان پنهان اند آگاه نیستند.
    خداوند شر و نحس و شومی و ننگی توی فتنه گر دغل باز را هر چه سریعتر از این دنیا کم کند که حقا توی خبیث و خبیثانی امثال تو و سرکردگان پلید تشیع لندنی که کاسبی حرام خود را با بدنام کردن دین و مذهب و اهل بیت مظلوم پیامبر و فریب مردم پاک دل نا آکاه ترویج می کنند جرثومه ی فساد واگیر دار بی مانند تفرقه میان امت اسلامی هستید بنفع صهیونیسم و استکبار خوش خدمتی می کنید و دیری نخواهد پایید که با خشم خداوند قهار به زباله دان تاریخ در قعر سقر در کنار ارباب خود شیطان پلید تا ابد ناگزیر سکونت بگزینید.

  • عُمَری ملعون که وجود امام زمان(سلام الله علیه)را مُنکری و به دروغ خودت را شیعه جا زده ای تا همچون خوارج شعار قرآن قرآن سر بدهی تا مکتب اهل البیت(علیهم السلام)را خرافی وانمود کنی چون در مکتب اهل البیت(علیهم السلام)امامت و ولایت و تبرّک و توسّل و زیارت و رجعت و اعتقاد بر وجود امام زمان(سلام الله علیه) طبق قرآن و احادیث غیرجعلی جزو اسلام حقیقی است و تو با کوردلی نمیخواهی آن را بپذیری
    و اکنون باز به فحاشی و تهمت زنی روی آوردی
    تو چگونه ادعای شیعه بودن داری و در حالیکه این کامنت را در ویدیویی تحت عنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار> در همین سایت روشنگری نوشتی و در آن به وضوح وجود امام زمان را مُنکر شدی
    این کامنت را نوشته ای:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!
    ---
    عامل تفرقه همان عمرخطاب و ابوبکر و عایشه و حفصه و ابوهریره و عثمان و معاویه و یزید و و امام مالکتان و ابوحنیفه تان و امام شافعی تان و احمدبن حنبلتان و ابن تیمیه تان و محمدبن عبدالوهابتان و بن بازتان و دیگر دشمنان و مخالفان اسلام و رسول خدا و ائمه هدی(علیهم السلام)هستند و الآن هم مولویان و ماموستاها و مفتیانتان عامل تفرقه اند که حقیقت را از مردم مخفی کردند و تا کسب حرام و شیطان پرستی شان تعطیل نشود
    حضرت زهرا(سلام الله علیه) که به نصّ قرآن از اهل البیت رسول الله است که خداوند از هرگونه رجس اعتقادی و کلامی و گفتاری او را تطهیر کرده، در بخشی از خطبه فدکیه که خود عمریتان هم در کتاب بلاغات النساء آن خطبه را نقل کردید،
    فرموده است: جعل الله طاعتنا نظاما للملّه و امامتنا اماناً مِن الفرقه(خداوند قرار داده است اطاعت از ما را موجب نظم در دین و امامت مان را امان از تفرقه و پراکندگی )
    پس در واقع توی عُمَری و دیگر همفکرانت هستید که موجب تفرقه و پراکندگی و بی نظمی در دین شده اید؛
    اینکه ولایت و امامت إلهی ائمه هدی پس از رسول خدا را که قرآن و احادیث پیغمبرمان حکایت از آن دارد را قبول نداری در کامنتهایت ثابت کرده ای، امام زمان(سلام الله علیه)را قبول نداری و ادعا داری لازم است که خداشناسی و پیغمبر شناسی و شیطان شناسی ووو از قرآن گرفته بشود و امّا از ولی شناسی و امام شناسی در قرآن هیچ چیزی ننوشتی چون قبولشان نداری

  • رسوایی ترفندهای جاسوسان دشمن دین و دشمن اهل بیت پیامبر
    ---
    آیات قرآن فرا زمانی و فرا مکانی هستند و به یک سبب نزول منحصر نمی گردند و خداوند در بیان حقایق قدرت و توان پیامبران خویش و سایر بندگان مقرب در قرآن کریم با هیچ کس رو در واسی نداشته است.
    همچنان ؛ محدود نشان دادن قدرت و توان طبیعی پیامبران برای اثبات حقیقت طبیعت بشر بودن آنان و دفع ومنع توهمهای فراطبیعی نشان دادن این قدرت و توان است که قرآن کریم مکرر دلایل روشنی را در آیات بسیاری بیان کرده است.
    شیادان دین فروش از خدا بی خبر که برای ترویج کاسبی دین فروشی خویش خود را در لباس این مذهب و آن مذهب نشان می دهند برای تفرقه افکنی میان امت اسلامی و برای ممانعت از وحدت این امت و برای تامین دخالت همیشگی دشمنان صهیونیستی و مستکبران جهانی در سرنوشت این امت با احادیث جعلی متضاد با آیات محکم و مفصل قرآن که باهیچ قاعده ای از اصول متین استدلال عقلی اثبات پذیر نیستند مذبوحانه تلاش میکنند این آیات محکم و مفصل کلی را با سوء استفاده از نام اهل بیت پیامبر و دست آویز قرار دادن جعلیات و من در آوردیهایی که با هیچ منطق قرآنی و عقلی پایدار قابل اثبات نیستند به ترفندهای خبیثانه تفرقه افکن و فتنه بر انگیز خود منحصر سازند.
    خداوند دانای مطلق دستان پلید این دین فروشان مزدور را با محکمات مفصل قرآن و توان استدلالی عقل سلیم بشر همیشه رو میکند و منویات تنفر بر انگیز خائنانه ی آنان را رسوا می سازد تا زمانی که اجل به درک واصل شدن آنان و پیوستن آنان به شیطان لعین پس از علاکت فرا برسد.

  • درود بر حجت الاسلام عالی

  • مهمان 98/10/29 ساعت 19:23

    اللّهم واجعل لنا عاقبتنا خیرا یا الرحم الراحمین یا کریم بحقّ محمّد و آله الطاهرین و شیعتهم(علیهم السلام)

  • اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم والعن و اهلک اعدائهم

  • مهمان 98/10/29 ساعت 14:24

    پایگاه روشنگری با اقدام به پنهان کردن روشنگریهای دفاع از قرآن و عقل از نظر کاربران خود فردای قیامت در محضر خداوند چگونه خواهد توانست از صداقت خویش در پاسداری از هویت روشنگری خود صادقانه دفاع کند؟؟؟!!!

  • مهمان 98/10/29 ساعت 14:17

    اگر روشنگریهای دفاع از قرآن و عقل را پیوسته به روی دین شناسان ما که به خواب خرگوشی عمیق رفته اند با صدای بلند تکرار نکنیم از خواب ناز دین زدای خود هرگز بیدار نخواهند شد.

  • وهابی عُمَری که خودت را شیعه جا زدی و وجود امام زمان و سایر عقاید شیعه را با جهل و دروغ بخلاف قرآن و عقل قلمداد کرده ای، این حدیث امیرمومنان علی ابن ابیطالب(سلام الله علیه) مربوط به تو است:
    « لَوْ سَكَتَ الْجَاهِلُ مَا اخْتَلَفَ النَّاسُ»
    « اگر جاهل سكوت اختيار كند. مردم عوام اختلاف پيدا نمي كنند»

  • مهمان 98/10/29 ساعت 08:41

    دین شناسان وفا دار مذهب تشیع توجه کنند
    ---
    متهم ساختن روشنگریهای قرآنی و عقلی و فراخوان به ضرورت حاکم ساختن قرآن و عقل بر سایر منقولات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب ، به پیروی از وهابیت متحجر و تکفیریهای منحرف قاتل دانسته یا ندانسته نوعی تبلیغ برای وهابیت و تکفیریها است و خواسته یا ناخواسته این فرقه های گمراه را بگونه ای قرآن گرا نشان می دهد و از انحراف و گمراهی که دچار آن هستند تبرئه می کند.
    هیچ دانشمند خرد گرای حدیث شناسی نیست که نداند منقولات منسوب به معصوم از جانب دین فروشان و کاسبان از خدا بی خبر حرام خور دین و مذهب فروشی در طول 1400 سال تا کنون برای ترویج این کاسبی حرام تا چه اندازه در معرض جعل و تزویر و دروغ قرار گرفته اند و بنا بر همین علت پاکسازی این منقولات را از آثار دین زدای جعل و دروغ با عرضه به محکمات مفصل قرآن و اصول استدلال عقلی تایید نکند و ضروری نداند.
    اصرار بر رد و حذف روشنگریهای قرآنی و عقلی در زمینه ی منقولات غیر قرآنی منسوب به معصوم و اصرار بر جلوگیری از نشر و پخش این روشنگریها در همه ی رسانه های اطلاع رسانی همگانی و اصرار بر جلوگیری از حاکم کردن حد و مرزها و بایدها و نبایدهای آیات محکم و مفصل شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی بر این منقولات خواه ناخواه اصرار بر رها کردن مردم دین دار مذهبی در گمراهی و در انحراف از دین اصیل الهی و در انحراف از مکتب قرآنی اصیل مذهب اهل بیت پیامبر است.
    این اصرار بجز بدنامی برای دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر و بدنامی برای امامان این مذهب و تثبیت اتهام تحریف و من در آوردی سازی و خرافه گستری علیه این بندگان مقرب خدا بازده دیگری ندارد.

  • مهمان 98/10/29 ساعت 08:40

    دین شناسان وفا دار مذهب تشیع توجه کنند
    ---
    متهم ساختن روشنگریهای قرآنی و عقلی و فراخوان به ضرورت حاکم ساختن قرآن و عقل بر سایر منقولات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب ، به پیروی از وهابیت متحجر و تکفیریهای منحرف قاتل دانسته یا ندانسته نوعی تبلیغ برای وهابیت و تکفیریها است و خواسته یا ناخواسته این فرقه های گمراه را بگونه ای قرآن گرا نشان می دهد و از انحراف و گمراهی که دچار آن هستند تبرئه می کند.
    هیچ دانشمند خرد گرای حدیث شناسی نیست که نداند منقولات منسوب به معصوم از جانب دین فروشان و کاسبان از خدا بی خبر حرام خور دین و مذهب فروشی در طول 1400 سال تا کنون برای ترویج این کاسبی حرام تا چه اندازه در معرض جعل و تزویر و دروغ قرار گرفته اند و بنا بر همین علت پاکسازی این منقولات را از آثار دین زدای جعل و دروغ با عرضه به محکمات مفصل قرآن و اصول استدلال عقلی تایید نکند و ضروری نداند.
    اصرار بر رد و حذف روشنگریهای قرآنی و عقلی در زمینه ی منقولات غیر قرآنی منسوب به معصوم و اصرار بر جلوگیری از نشر و پخش این روشنگریها در همه ی رسانه های اطلاع رسانی همگانی و اصرار بر جلوگیری از حاکم کردن حد و مرزها و بایدها و نبایدهای آیات محکم و مفصل شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی بر این منقولات خواه ناخواه اصرار بر رها کردن مردم دین دار مذهبی در گمراهی و در انحراف از دین اصیل الهی و در انحراف از مکتب قرآنی اصیل مذهب اهل بیت پیامبر است.
    این اصرار بجز بدنامی برای دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر و بدنامی برای امامان این مذهب و تثبیت اتهام تحریف و من در آوردی سازی و خرافه گستری علیه این بندگان مقرب خدا بازده دیگری ندارد.

  • مهمان 98/10/29 ساعت 01:39

    معنای سکوت مطلق دین شناسان فرا روی نقدهای علمی شبهه آفرین چیست؟؟؟!!!
    ---
    سکوت مطلق خرد ستیز و سئوال بر انگیز اکثریت دین شناسان ما بر کامنتهای انتقادی علمی شبهه آفرین که در نقد روشهای انحرافی دین داری و مذهب داری مردم به مقالاتی پیرامون دین و مذهب در رسانه های همگانی ارسال می شوند بجز نشانه ی ورشکستگی علمی اکثریت این قشر و بی تفاوت بودن افراد آن نسبت به آفتهایی که دین و مذهب را با انحراف و کج روی و من در آوردیها فرا گرفته اند نشانه ی چه چیز دیگری می تواند باشد؟؟؟!!!
    چرا بیشتر مشاهده می شود که این دین شناسان و سایر مدعیان دین شناسی بجای پاسخ علمی به تک تک شبهات مطرح در این گونه انتقادها که بر ذهنیت دین داران تاثیرهای سر در گم کننده ی فراوان می گذارند و دین و مذهب رایج مردم را زیر سئوال می برند ، تنها به دادن فحش و نا سزا و افترا و بهتان علیه صاحبان چنین انتقادهایی اکتفا می کنند.
    چرا این به اصطلاح دین شناسان از دادن هرگونه پاسخ علمی مستند و مستدل انکار ناپذیر به انتقادها و شبهات که بتواند مردم را نسبت به درستی دین داری و مذهب داری خود بگونه ی منطقی با دلایل خدشه ناپذیر محکم و رسای قرآنی و عقلی متقاعد سازد طفره می روند؟؟؟!!!
    چرا مهمترین وظیفه ی پیامبر گونه دین شناسان که تصحیح و مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری مردم از هرگونه انحراف و کج روی است باید نزد اکثریت این قشر که از آموزش و تبلیغ دین و مذهب امرار معاش می کند فراموش شده باشد؟؟؟!!!
    چرا و بنا به چه دلایل خدا پسندانه ای در حوزه های علمیه دین و مذهب ما شیعیان روشهای سازمان یافته ی علمی تدریس موضوعی حد و مرزها و بایدها و نبایدهای هر یک از شناختها و معارف فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی و فرهنگ بحث و مناظره و پژوهش و کاوش علمی - منطقی مسایل و موضوعات دین و مذهب وجود چشم گیر ندارند؟؟؟!!!
    آیا درست و خدا پسندانه است مردم را در محافل تبلیغ دین و مذهب با موضوعاتی گمراه کننده و غیر قابل اثبات و متضاد با محکمات مفصل قرآن و متعارض با اصول متین استدلال عقلی پیوسته آموزش داد و راه پرسش گری علمی را در زمینه ی دین و مذهب به روی مردم بست؟؟؟!!!
    چرا آموزش و تبلیغ علمی منطقی بی طرفانه و به دور از تعصب و افراط و تفریط قرآن و دین مذهب در حوزه های علمیه دین و مذهب برای متدینان مذهبی نمود قانع کننده ای ندارد؟؟؟!!!
    چرا و با چه هدفی بیشتر حوزه های علمیه ما حاضر نیستند در علن پاسخ حیاتی علمی سئوالهای سرنوشت ساز فوق را برای خواص و عوام موشکافانه در جهت هدایت و ارشاد خدا پسندانه ی توده های دین داران و مذهب داران تبیین نمایند؟؟؟!!!

  • عُمَری ملعون که وجود امام زمان(سلام الله علیه)را منکری و به دروغ خودت را شیعه جا زده ای تا همچون خوارج شعار قرآن قرآن سر بدهی تا مکتب اهل البیت(علیهم السلام)را خرافی وانمود کنی چون در مکتب اهل البیت(علیهم السلام)امامت و ولایت و تبرّک و توسّل و زیارت و اعتقاد بر وجود امام زمان(سلام الله علیه) طبق قرآن و احادیث غیرجعلی جزو اسلام حقیقی است و تو با کوردلی نمیخواهی آن را بپذیری
    و اکنون به فحاشی و تهمت زنی روی آوردی
    تو چگونه ادعای شیعه بودن داری و در حالیکه این کامنت را در ویدیویی تحت عنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار> در همین سایت روشنگری نوشتی و در آن به وضوح وجود امام زمان را مُنکر شدی
    این کامنت را نوشته ای:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!!
    -----
    از این همه فحاشی و تهمت زنی و دروغگویی خجالت نمیکشی
    از اینکه تباهی مذاهب عُمَری و خدای دروغینشان از کتاب صحیح بخاری افشاء شده ناراحتی!
    و از اینکه مُچَت را گرفتم که با إنکار وجود امام زمان(سلام الله علیه) به دروغ ادعای شیعه بودن داری لابد نزدیک است سکته مغزی و قلبی را بزنی
    باشد این الله است معبودِ محمّد و آل محمّد و ما شیعیان(سلام الله علینا)هست که در قرآن به ما مومنان یادآور شده و جواب دهان خورد کنی به امثال تو داده:
    هَا أَنتُمْ أُولَاءِ تُحِبُّونَهُمْ وَلَا يُحِبُّونَكُمْ وَتُؤْمِنُونَ بِالْكِتَابِ كُلِّهِ وَإِذَا لَقُوكُمْ قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا عَضُّوا عَلَيْكُمُ الْأَنَامِلَ مِنَ الْغَيْظِ ۚ قُلْ مُوتُوا بِغَيْظِكُمْ ۗ إِنَّ اللَّـهَ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ﴿١١٩﴾
    آگاه باشید! این شمایید که آنان را دوست دارید، و آنان شما را دوست ندارند. و شما به همه کتاب ها [یِ آسمانی] ایمان دارید [ولی آنان ایمان ندارند]. و چون با شما دیدار کنند، می گویند: ایمان آوردیم. و زمانی که با یکدیگر خلوت نمایند از شدت خشمی که بر شما دارند، سر انگشتان خود را می گزند. بگو: به خشمتان بمیرید. یقیناً خدا به آنچه در سینه هاست، داناست.

    پس از خشمت بمیر ای ناصبی عُمَری که با إنکار وجود امام زمان(سلام الله علیه)در واقع مُنکر الوهیّت الله و رسالت همه انبیاء و مُنکر تورات اصلی و مُنکر انجیل اصلی و مُنکر قرآن شده ای
    ای عُمَری فحاش و دروغگو و تهمت زننده بمیر از خشمت بمیر که اگر توبه نکنی و بمیری در جهنّم انداخته میشوی

  • مهمان 98/10/29 ساعت 21:21

    کوس رسوایی توی صهیونیست یا بهایی یا مزدور هر دو برای کاربران روشنگری خیلی وقته زده شده و خود و لونه ی فساد تو هر جایی که هستی انشاء الله شناسایی شده و فقط باید برای به درک رسیدنت شماره ی معکوس ساعت مرگ خفت بارت را با هول و هراس مراقب باشی تا امت اسلامی از شر امثل توی شیطان یار یا حسقیل یهودی صهیونیست جاسوس انگلیس تفرقه گر راحت شود.
    شگفتا که چرا باید صفحات پایگاه روشنگری بنام مذهب مظلوم تشیع به جولانگاه تاخت و تازهای خائنانه اسلام ستیر تفرقه گر توی جاسوس تبدیل گردد؟؟؟!!!

  • عُمَری دروغگوی بیحیا
    این آیات قرآن درباره توی عُمَری خبیث است که به دروغ خودت را شیعه جا زده ای و به مکتب اهل البیت(علیهم السلام) تهمت میزنی و دروغ می بندی
    حق تعالی در قرآن سوره الشعراء فرموده:
    هَلْ أُنَبِّئُكُمْ عَلَىٰ مَن تَنَزَّلُ الشَّيَاطِينُ ﴿٢٢١﴾
    تَنَزَّلُ عَلَىٰ كُلِّ أَفَّاكٍ أَثِيمٍ ﴿٢٢٢﴾
    يُلْقُونَ السَّمْعَ وَأَكْثَرُهُمْ كَاذِبُونَ ﴿٢٢٣﴾
    آیا شما را خبر دهم که شیطان ها بر چه کسانی نازل می شوند؟ (۲۲۱)
    بر هر دروغ پرداز گنه پیشه ای نازل می شوند، (۲۲۲)
    که گوش [بر القائات و اغواگری های شیطان] می سپرند، و بیشتر شیطان ها دروغگویند، (۲۲۳)
    و در سوره المجادله فرموده:
    أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ تَوَلَّوْا قَوْمًا غَضِبَ اللَّـهُ عَلَيْهِم مَّا هُم مِّنكُمْ وَلَا مِنْهُمْ وَيَحْلِفُونَ عَلَى الْكَذِبِ وَهُمْ يَعْلَمُونَ ﴿١٤﴾
    أَعَدَّ اللَّـهُ لَهُمْ عَذَابًا شَدِيدًا ۖ إِنَّهُمْ سَاءَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ ﴿١٥﴾
    اتَّخَذُوا أَيْمَانَهُمْ جُنَّةً فَصَدُّوا عَن سَبِيلِ اللَّـهِ فَلَهُمْ عَذَابٌ مُّهِينٌ ﴿١٦﴾
    لَّن تُغْنِيَ عَنْهُمْ أَمْوَالُهُمْ وَلَا أَوْلَادُهُم مِّنَ اللَّـهِ شَيْئًا ۚ أُولَـٰئِكَ أَصْحَابُ النَّارِ ۖ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ ﴿١٧﴾
    يَوْمَ يَبْعَثُهُمُ اللَّـهُ جَمِيعًا فَيَحْلِفُونَ لَهُ كَمَا يَحْلِفُونَ لَكُمْ ۖ وَيَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ عَلَىٰ شَيْءٍ ۚ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْكَاذِبُونَ ﴿١٨﴾
    اسْتَحْوَذَ عَلَيْهِمُ الشَّيْطَانُ فَأَنسَاهُمْ ذِكْرَ اللَّـهِ ۚ أُولَـٰئِكَ حِزْبُ الشَّيْطَانِ ۚ أَلَا إِنَّ حِزْبَ الشَّيْطَانِ هُمُ الْخَاسِرُونَ ﴿١٩﴾
    إِنَّ الَّذِينَ يُحَادُّونَ اللَّـهَ وَرَسُولَهُ أُولَـٰئِكَ فِي الْأَذَلِّينَ ﴿٢٠﴾
    آیا به کسانی که قوم مورد خشم خدا را به دوستی گرفتند، ننگریستی؟ اینان نه از شمایند و نه از آنان، و به دروغ سوگند می خورند [که از شمایند] و خود آگاهند [که دروغ می گویند.] (۱۴)
    خدا برای آنان عذاب سختی آماده کرده است؛ زیرا آنچه را که همواره انجام می دادند، بسیار بد است. (۱۵)
    آنان سوگندهایشان را [برای تبرئه خود از خیانت به پیامبر و مؤمنان] سپر قرار داده اند، در نتیجه [مردم را] از راه خدا بازداشتند پس برای آنان عذابی خوارکننده است. (۱۶)
    هرگز اموال و اولادشان چیزی از عذاب خدا را از آنان دفع نمی کند، آنان اهل آتش اند و در آن جاودانه اند. (۱۷)
    روزی که خدا همه آنان را برمی انگیزد، پس همان گونه که برای شما سوگند دروغ می خوردند، برای خدا هم سوگند دروغ می خورند، و گمان می کنند که با سوگند دروغ می توانند در عرصه محشر، سودی را برای خود جلب کنند و زیانی را از خویش بگردانند، آگاه باش که آنان همان دورغگویانند! (۱۸)
    شیطان بر آنان چیره و مسلط شده و یاد خدا را از خاطرشان برده است، آنان حزب شیطانند، آگاه باش که حزب شیطان یقیناً همان زیان کارانند! (۱۹)
    بی تردید کسانی که با خدا و پیامبرش دشمنی و مخالفت می کنند، در زمره خوارترینان هستند. (۲۰)