حاج محمود کریمی | عبد توام اگر ز کرم باورم کنی


شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا بر همگان تسلیت باد


+ 
3

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 98/11/26 ساعت 11:59

    بد ترین دشمنی علیه دین و مذهب و اهل بیت در لباس دوستی
    ---
    اصرار روز افزون و پیوسته و بی پروای شاعران و مداحان و روضه خوانان و خطبای منبر بر بستن فراورده های تخیلات بی پایه ی ذهن خود از من در آوردیها و خرافات متضاد و متعارض با محکمات مفصل قرآن کریم و با اصول متین استدلال عقلی با بهره جویی از احادیث و روایات جعلی اثبات ناپذیر و با بهانه ی دروغین دفاع از ولایت مداری و مودت اهل بیت مظلوم پیامبر اسلام بد ترین دشمنی علیه خدا و پیامبر و بد ترین دشمنی علیه دین خدا و مذهب تشیع است و دادن برنده ترین سلاح به دست دشمنان برای تخریب اذهان مسلمانان علیه دین و مذهب تشیع و برای تامین اهداف پلید استعمار گران است که پرچم منحوس آن را سر کردگان مزدور تشیع لندنی دین فروش امروز در دستان پلید خود گرفته اند و صدها میلیون مردم پاک دل محب اهل بیت را با این سلاح در ترویج کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی خود سر کیسه می کنند و می چاپند.
    مطابق با هشدارهای محکم و مفصل قرآن سهم جنایکارانه ی بزرگ و ننگین این دشمنی علیه دین و مذهب و علیه خدا و رسول و اهل بیت مظلوم آن حضرت را روز قیامت دین شناسان خاموش یا مدارا کننده با این ظلم فجیع به دوش خواهند کشید و نتیجه ی شوم آن را خود ناگزیر در صحیفه اعمال خویش خواهند دید و پیامدهای نابود کننده آن را خود ناگزیر تا ابد تحمل خواهند کرد.

  • مهمان 98/11/24 ساعت 12:48

    وظیفه ی مذاهب منسوب به دین خدا چیست؟
    ---
    مذاهب دینی در آیین و دین مبین اسلام با رهنمود گرفتن از حکم آشکار خداوند در قرآن کریم:«... فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ»﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه ﴾ به حفظ و نگهداری و بیان جزئیات احکام و اعتقادات قرآن کریم موظف گردیده اند.
    خداوند در قرآن کریم نیز مذاهب اسلامی را برای مصون و پاک ماندن از تحریف و کج روی در دین مکلف کرده در باور و پیروی از احکام و اعتقادات قرآن کریم از راه و روش و سنت پیامبر اکرم (ص) پیروی و تأسی کنند:« َقَدْ كَانَ لَكُمْ فِي رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَنْ كَانَ يَرْجُو اللَّهَ وَالْيَوْمَ الْآخِرَ وَذَكَرَ اللَّهَ كَثِيرًا»﴿ آیه ۲۱ سوره أحزاب ﴾.
    با تدبر و تأمل در همه ی آیات قرآنی که در خطاب به شخص پیامبر ؛ آن حضرت را با یکی از مشتقات زبانی لفظ « اتباع » یعنی پیروی فرا می خوانند به این نتیجه می رسیم که حضرت ختمی مرتبت به فرا تر رفتن از احکام و اعتقادات وحی الهی مجاز نبوده است: « وَلَوْ تَقَوَّلَ عَلَيْنَا بَعْضَ الْأَقَاوِيلِ...»﴿آیات ۴۴ تا ۴۷ سوره حاقه﴾ و به پیروی بی فزونی و کاستی از احکام و اعتقادات قرآن موظف گردیده است.
    بنا بر آن چه در بالا توضیح داده شد ؛ صاحبان مذاهب در پیروی و تأسی از پیامبر که أمین وحی الهی قرآن کریم بوده ؛ هرگز حق فرا تر رفتن از احکام و اعتقادات قرآن را نداشته و اجازه نداشته اند به ابتکار احکام و اعتقادات جدید برای دین الهی بپردازند.
    این توضیح ما را به این اصل رهنمون می سازد که ائمه ی اطهار از خاندان پیامبر با پایبندی به وحی الهی هرگز به افزودون احکام و اعتقادات جدید یا متضاد و متعارض با احکام و اعتقادات قرآن کریم از جانب خود اقدام ننموده اند.
    هر چه بر خلاف این اصل در تضاد و تعارض با احکام و اعتقادات قرآن به این بندگان مقرب والا مقام نسبت داده شده است جعل و تزویر دروغ و باطل و دور افتادنی است و این بندگان مقرب خدا بحکم قرآن از آن بیزارند.
    بندگان مقرب خدا عموما در عرصه ی قیامت بهنگام رویا رویی با جعالان دروغ گوی تزویر گر ؛ از این افزوده ها و از صاحبان و پیروان افزوده های جعلی دروغ که با وحی الهی در تضاد و تعارض بوده اند اثبات بیزاری خواهند کرد.:«إِذْ تَبَرَّأَ الَّذِينَ اتُّبِعُوا مِنَ الَّذِينَ اتَّبَعُوا وَرَأَوُا الْعَذَابَ وَتَقَطَّعَتْ بِهِمُ الْأَسْبَابُ»﴿آیه ۱۶۶ سوره بقره﴾.
    خداوند حساب گر حساب رس در آیات محکم و مفصل عدیده ای در قرآن کریم از جمله در هشدارهای این کتاب هدایت آسمانی ، آشکار ساخته است که جعالان و دروغ گویان را به سزای دروغهای ننگینی که به بندگان مقرب در دنیا بسته اند خواهد رساند.
    پیروان دین مبین اسلام برای مصون ماندن از گرفتار شدن به احادیث و روایات جعلی که ظالمانه به ائمه از اهل بیت پیامبر و سایر بندگان مقرب خدا نسبت داده می شوند باید برای همیشه خود را با حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی آشنا و آگاه م مسلح سازند تا از افتادن در دام جعالان دروغگوی دین فروش و مذهب فروش در امان بمانند.

  • مهمان 98/11/23 ساعت 12:06

    هر قومی که نتواند سره از ناسره ی دین و مذهب را باقرآن و عقل تشخیص دهد نه خدا را شناخته و نه دین و نه مذهب را.
    این قوم با داشتن قرآن در خانه و داشتن عقل در سر و بهره نجستن از این ارزشهای الهی تمام نیکی کاریهای عمر خود را با انبوهی از بافته های بی پایه ی اثبات ناپذیر ذهن بشری ناقص خود و امثال خویش ، بنا بحکم خداوند در قرآن ، به تباهی سپرده است.
    شگفتا که بشر در کارهای مادی خود در شناخت سره از ناسره ی آنچه که باید انجام دهد و آنچه را که نباید بکند برای عقل ارزش می شناسد ؛ أما و قتی که به شناخت دین خدا می رسد عقل خود را تاقچه بالا می گذارد.
    شما را به خدا قسم اگر به رفتارهای من در آوردی خویش بنام دین و مذهب با دلیل بی خدشه ی قطعی اطمینان دارید فقط یک آیه ی محکم و مفصل از قرآن و یک دلیل عقلی انکار ناپذیر بیاورید که آلوده و بدنام کردن بزرگان دین با من در آوردیها و خرافات را بتواند برای شما آشکارا تجویز کند.

  • مهمان 98/11/19 ساعت 17:52

    خداوند دین داری و مذهب داری را چگونه از ما خواسته است؟
    ---
    خداوند در قرآن کریم دین داران مذهبی را که بی هیچگونه تدبر و تأمل خرد گرا و بدون هیچکونه نقد و تجزیه و تحلیل عقلی – علمی بر روشنگریهای قرآنی و عقلی چشم می پوشانند و این روشنگریها را نادیده می گیرند یا حذف می کنند و دور می اندازند زیان کار ترینان نامیده است.
    این گروه که غالبا در جوامع بشری اکثریت را تشکیل می دهند و بر خلاف خواست خداوند دانای مطلق ، که بشر را در قرآن به تدبر و تعقل و تفکر و تأمل در دین داری و مذهب داری و در برگزیدن اعتقادات بنام دین و مذهب فراخوانده است ، با خطا و کج روی و انحراف دین داری و مذهب داری می کنند بعنوان زیان کار ترین گروه نامیده شده اند.
    خداوند در قرآن تاکید می کند این زیان کار ترینان بعلت روش نا درست خود در اعتقاد گزینی بنام دین و مذهب که با شناختهای قرآن و اصول استدلال عقلی در تضاد آشکار است تمام تلاش خود را در زمینه های دین داری و مذهب داری به تباهی می سپارند و خود را در معرض مجازات و عذاب الهی نابخشودنی ابدی روز قیامت که در آن هیچ فرصت جبران نیست قرار می دهند:« قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا . الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا . أُولَئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا . ذَلِكَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا كَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَرُسُلِي هُزُوًا » ﴿ آیات ۱۰۳- ۱۰۶ سوره کهف﴾.
    دوران وجود مقدس نظام اسلامی در ایران بهترین فرصت خدا داده ای است برای انجام وظیفه پیامبر گونه ی تصحیح و زدایش انحرافات و کج رویها و گمراهیهای دینی و مذهبی که اگر این فرصت بی حاصل در زمینه ی تصحیح از دست برود نمی توان به فراهم بودن عاقبت نیک در قیامت اطمینان یافت.
    دین شناسان وفا دار به دین اصیل خداوند و مذهب قرآنی اهل بیت پیامبر در انجام وظیفه ی تصحیح گمراهیهای دینی و مذهبی هر تلاش عالمانه ای را محض رضای خدا می باید بی دریغ و بی درنگ در این زمینه مبذول دارند تا خداوند در رفع همه ی مشکلات سختی که فرا رو داریم مطابق با وعده های راستین نوید بخش خود به ما کمک کند.