اولین فیلم از جانباختگان حادثه ازدحام جمعیت کرمان


متاسفانه به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت، چندین نفر در مراسم تشییع جان خود را از دست دادند.


+ 
63

- 
33

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 98/11/18 ساعت 19:56

    خدا رحمتشون کنه .

  • مهمان 98/10/23 ساعت 16:31

    خانواده ها و جوانان مراقب باشند.
    بر اساس شنود مکالمات اعضای سازمان منافقین مشخص شد به تمامی حامیان این فرقه خطرناک دستور داده شده در تجمعاتی که برگزار می شود، مردم عادی را هدف گلوله قرار دهند تا اینگونه القاء شود نیروهای انتظامی و امنیتی به سمت مردم شلیک کرده‌اند. در این راستا توصیه شده اولویت با دختران جوان، خانم‌ها و افراد کم سن و سال می‌باشد تا با کشته شدن آن‌ها بتوان جو مسموم در کشور ایجاد نمود.

    با توجه به این خباثت فرقه تروریستی رجوی به مردم و خانواده‌ها توصیه می‌کنیم مراقب فرزندان خود باشند و حتی برای کنجکاوی و تماشا هم در منطقه‌ای که توسط افراد آشوبگر و اشرار آلوده شده حضور نداشته باشند.

    اخبار دریافتی حاکی از آن است که نیروهای امنیتی نظام موفق شدند چندین تیم مسلح تروریستی را در کشور شناسایی و دستگیر کنند اما شرط عقل پرهیز از مناطق خطر و آلوده است.

    این هشدار را به همه خانواده های ایرانی برسانید چرا که آمریکا و اسرائیل برای رسیدن به اهداف پلید خود، جان انسانها برایشان بی اهمیت ترین چیز است.

  • سالار 98/11/18 ساعت 04:15

    تا کی این خُزعبلات‌ رو میخواهید بگید؟ فیلم، عکس، شاهد، مدارک مستند و حتی هر از گاهی اعتراف مستقیم و غیرمستقیم خود دولت کافی نیست تا باور کنید (قبول کنید) که نیروهای مثلاً امنیتی خودمون این همه انسان بی‌گناه رو از داشتن تنها فرصت زندگی کردن محروم کردن؟

    اصلاً گناه‌کار هم اگر بوده باشند، این است مجازاتش؟ بدوم حکم؟ بدون عدالت؟ بدون انسانیت؟

  • اولا همکاران شما در شبکه منوتو نشاتن دادند مدرک و اسلجه دست کی بوده است!
    snn.ir/003RIm
    https://snn.ir/files/fa/news/1398/10/23/907984_159.mp4

    ثانیا مگر شعار نمی دادید بچه نگ هستید و بحنگ تا بجنگیم؟
    مگر حکومت دلخواه شما همان پهلوی نیست؟
    پس بهتر است اول مثل حکومت دلخواهتان مزه گلوله فلزی را به شما بچشانیم!

    ما این جمهوری اسلامی را با با صدها هزار شهید دادن به دست آورده حفظ کرده ایم.
    تا ده برابر آن ها از شما کشته نگیریم حکومت را به شما واگذار نخواهیم کرد!


    ثالثا: از قول من از دوستانتان در رویترز تشکر کنید. اگر دروغ 1500 نفر آنها نبود و سلطنت طلبان ترسو مثل تو می فهمیدند میزان کشته ها یک دهم این تعداد هم
    نیست قطعا باز هم 5 دی به خیابان ها می آمدند! پس رویترز مچگریم!

  • مهمان 98/10/22 ساعت 13:25

    یکی از یکی بسیارعزیز، باشماکاملا موافقم. یقین دارم که میگم؛ عمدی درکاربوده ازطرف اوناییکه چشم دیدن حاج قاسم عزیزمونو هیچ وقت نداشته ن .

  • مهمان 98/10/18 ساعت 02:58

    عجب اینان اگه شهید نباشن در رتبه کسانی که به مرگ معمولی از دنیا میروند نیستن و اجر و قرب دارن

  • مهمان 98/10/18 ساعت 14:57

    من اونجا بودم مدیریت مسیولین شهری کرمان در حد صفر بود هیچ امکاناتی برای مردم کرمان وبا اینکه میدونستند چند ملیون مهمان خواهند داشت وجود نداشت به چشم خودم دیدم که مردم وزنان و بچه ها برای یه دستشویی به گریه افتادند و تمام محلهایی که دستشویی بود در باز نمیکردند از خود چند میلیون که به کرمان رفتند شاهدند مسولین بی لیاقت شهر کرمان ابروی مردم مهمانواز کرمان را بردند وخانواده شهدای عشق سلیمانی باید از این بی تدبیری شهر کرمان دادخواهی وشکایت کنند استاندار وشهر دار و شورای تامین شهر خیلی کوتاهی داشتند

  • این ماجرا تشابه زیادی با فاجعه منا داره... اون واقعه فقط یک سوء مدیریت از طرف آل سعود نبود... یک سوء قصد از جانب اونها بود!
    رها کردن احتمالی کپسول یا شیء مشابه منتشرکننده گاز یا عامل بی رنگ و بوی موثر بر سیستم کنترل اعصاب و تعادل مغز توسط منافقین حاضر بین جمعیت محتمل است. در ازدحام این عمل فاجعه میآفریند!
    و اگر نه چطوریه که ما سه چهار روزه که شاهد ازدحام جمعیت در تشییع و پاسداری حرمت سردار دلهامون هستیم و در جای جای این مملکت حضور میلیونها ایرانی شانه به شانه هم چنین فاجعه ای رو نداشت(الحمدللّه)... اما یکباره در کرمان این رخداد واقع شد!
    خدا شر دشمن رو از این مرز و بوم کم کنه...

  • مهمان 98/10/18 ساعت 03:11

    سپاس از اطلاع رسانی شما کاملا موافقم در این شرایط حتی اگه یه حادثه اتفاقی باشه نباید اتفاقی دید

  • فلونی عزیز ، کمی صبر داشته باش یقین داشته باش پرچم امریکا پایین کشیده میشه . حادثه در همه حال هست . حادثه با بی تدبیری فرق میکنه انشاالله که سواد فهم جمله رو داشته باشی

  • درسته ماها فهم نداریم!
    لابد اون فرماندهانی که موشک کروز 6 متری رو از بویینگ 30 متری تشخیص نمیدهند ،فهم دارند!!!!!

  • فلونی 98/10/17 ساعت 21:29

    عجب انتقام سختی !!
    قرار بود از آمریکا انتقام بگیریم نه اینکه
    زنو بچه و پیر و جوون خودمون رو زیر دست و پا له کنیم
    شما که نمیتونید اینهمه جمعیت رو کنترل کنید و یه مراسم رو درست رنامه ریزی کنید
    چرا اینهمه جو سازی میکنید
    خدارو شکر جون آدمی زاد در سیاست های کلان این مملکت ارزشی نداره و لازم نیست کسی پاسخگو باشه
    اگه هم کار به پاسخگویی کشید شهید حسابشون میکنن همه چی خوب میشه

  • مهمان 98/10/17 ساعت 17:19

    خدا قبول کنه از اونایی که برای اینکه مثلا دستشون رو برسونن به یه تابوت با هل دادن باعث مرگ دیگران شدن!

  • این را به همه مردم تعمیم نده و اصلاً ممکن است توطئه و عمدی در کار بوده،.. به هر حال اینها هم به فضل پروردگار شامل رحمتند؛..
    إن شآء الله خیلی دشمنان ما از خبیثان و ظالمان صهیونیست و ترامپ و آمریکایی ها و وهابی ها و بهائی ها و امثال اینها در توالت بمیرند و روحشان در جهنّم انداخته گردد

  • خاک تو سرمون
    تو شرایط جنگی یه کاری کردیم رسانه های غربی دارن ازمون طنز درست میکنند. کی میخوایم یکم مسلمونی یاد بگیریم. کی میخوایم یکم انسانیت یاد بگیریم.
    دیروز جلوی من تو متروی تهران یه بچه ی ۵ ساله به خاطر هل دادن، به خاطر اینکه یه سری نفهم نمی خواستند ۱۰ دیقه صبر کنند تا مثل آدم سوار قطار های بعدی، بشند له شد.

  • این را به همه مردم تعمیم نده و اصلاً ممکن است توطئه و عمدی در کار بوده،.. به هر حال اینها هم به فضل پروردگار شامل رحمتند؛..
    إن شآء الله خیلی دشمنان ما از خبیثان و ظالمان صهیونیست و ترامپ و آمریکایی ها و وهابی ها و بهائی ها و امثال اینها در توالت بمیرند و روحشان در جهنّم انداخته گردد

  • مهمان 98/10/17 ساعت 13:32

    چقدر ما بی فرهنگیم! وقتی دم یه در که میرسیم ۲۰ بار بیخودی به هم تعارف می کنیم ولی پاش که برسه تو تشییع جنازه و حرم هیچ رحمی به هم نداریم.

  • مهمان 98/10/18 ساعت 15:09

    اونجا چون مسول سعودی بودند مقصرند اینجا چون بی لیاقتی مسولین دولتی وشهری بوده اسمش میشه ازدحام

  • امثال خودت را به همه مردم تعمیم نده،.. اینها هم به فضل پروردگار شامل رحمتند؛..
    إن شآء الله خیلی دشمنان خبیثان و ظالمان از صهیونیستها و ترامپ و آمریکایی ها و وهابی ها و بهائی ها و امثال اینها در توالت بمیرند و روحشان در جهنّم انداخته گردد

  • ادبیاتی که شما بکار میبری و واسه کل دنیا آرزوی مرگ داری اون هم فقط در "توالت" نشون میده که تفکر و بصیرت انقلابی و اسلامی نداری .
    در جواب همه هم که فقط یه متن رو کپی میکنی. این رو یادآوری کنم که شما مجبور نیستی حتما" جواب همه رو هم بدی...کسایی مثل شما واسه ایران و ایرانی دشمن تراشی و آبرو ریزی میکنن.
    همین جملات و نفرینهای کریشه ای باعث حاشیه سازی واسه یه عده از مسئولین دلسوز و رهبری میشه.این هم مطمئن باش که آمریکا هیچ حرکتی مقابل ایران نمیتونه بزنه و بعضی تعصبات الکی و نمایشی بهانه خوبی واسه ترامپ هستش که جز یه مشت حرف پوچ و حاشیه سازی چیز دیگه ای نیست ولی با این حال واسه هیچ کس آرزوی مرگ در توآلت نکرده...بیشتر بیاندیش

  • دوست من امثال این شخص خودشون یه جور منافق هستن وخائن به مملکت ومهمترازآن اینجور موارد مشگل روانی دارند، فقط خدا جوابشون روبده انشاالله تعالی

  • انشالله بزودی امثال شما داعشی های داخلی ، میرین تو توالت دفن میشید !!! یه تشییع رو نمیتونید اداره کنید،هواپیمای مسافربری رو می زنید ، ادعای بی نهایت هم دارید بیعرضه های ابله


  • إن شآء الله خیلی دشمنان ما از خبیثان و ظالمان صهیونیستها و ترامپ و آمریکایی ها و وهابی ها و بهائی ها و امثال اینها در توالت بمیرند و روحشان در جهنّم انداخته گردد