تصاویری از شعار های داعشجویان علیه رهبری و شهید قاسم سلیمانی


اینها دانشجو نیستند داعشجو هستند. ببینید چطور این داعشیان منتظر فرصت بودند تا انتقام کشته شده هایشان را در عراق و سوریه با هتک حرمت به شهید قاسم سلیمانی بگیرند.
با توجه به حضور افرادی مثل سفیر انگلیس در بین آنها مراقب نفوذی ها باشید


+ 
24

- 
20

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 98/10/28 ساعت 16:56

    خدا رحمت کنه حاج قاسم رو.اگه جلو این داعشی ها رو نگرفت بود همه این دانشجو ها رو تو بازار برده فروشها به قیمت خوب میشد فروخت.پست فطرت ها

  • کارگر 98/10/27 ساعت 17:03

    خاک برسرشون یمشت اشغال فریب خوده خوارج عصر ما اینها هستن حاج قاسم افتخار ایران جانم فدای رهبر مظلوم

  • کارگر 98/10/27 ساعت 17:02

    خاک برسرشون یمشت اشغال فریب خوده خوارج عصر ما اینها هستن حاج قاسم افتخار ایران جانم فدای رهبر مظلوم

  • کارگر 98/10/27 ساعت 17:02

    خاک برسرشون یمشت اشغال فریب خوده خوارج عصر ما اینها هستن حاج قاسم افتخار ایران جانم فدای رهبر مظلوم

  • اینا فکر میکنن آمریکا بیاد چکار میکنه برا مردم چرا بعضیها تا ای حد نفهمن فدای رهبر مظلوم درود به شرف حاج قاسم وهر ایرانی باغیرت لعنت به ادم پست وطن فروش

  • فاحشه ها با تهی مغزها در یک ردیف و یک صدا ، این روشنفکر ما هست مثلا!!!!!!!!!!!!!!

  • هما 98/10/24 ساعت 19:51

    خاک عالم بر سر سلبریتیهای وطن فروش
    اینطور افراد یه سرویس باید برن پیش داعش تا حالیشون بشه ولی فک کنم اونموقع خودشون هم داعش بشن اینا اصلا داعش هستن
    حیف که این کثافتها تو کشور پاک ما هستن
    خائنین وطن فروش منافقین زمان
    درود خدا بر روح مطهر سپهبد حاج قاسم سلیمانی



  • -- در مناقشه بین روسیه و اوکراین اونجا هم یه هواپیمای اوکراینی سقوط کرد . من نمیدونم اوکراینی ها وسط این معرکه ها چکار میکنند. شایدم اشتباه از من باشه.... وقتی حمله سپاه به پایگاه آمریکایی ها انجام شد قبلش جنگ الکترونیک وسعی رخ داد همه متوجه شدند و وقتی خبر تایید شد سرایط جنگی اعلام شد . بابا مانور زلزله تو مدرسه که نبود؟ شرایط جنگی بود.
    وقتی خبر رسانه ای هم شد نباید هواپیما پرواز میکرد . آمریکایی ها برای پاسخ ایران در حالت آماده باش بودند. آنها هم جنگ الکترونیک راه انداختند و سامانه های موشکی شان فعال بود
    باید بررسی دقیقی صورت بپذیرد.
    --اروپایی ها بنده های خدا مثل بچه آدم عدم پایبندی به برجام و افزایش تحریم ها را اعلام کردند نمیدانم چرا بعضی ها دارن به اروپایی ها التماس و خواهش و اصرار میکنند که تو رو خدا در برجام بمانید.
    -- انگلیس از اروپا جدا شده و دنباله رو آمریکا یی ها خواهد بود واقعا این جزیره چه نفعی برای ما داشته ؟ باید همانند آمریکا با انگلیس رفتار شود ؟ سفارت انگلیس باید در حد کاردار یا مانند آمریکا جمع شود.(تا نظر رهبری چه باشد) خودشان بهانه را دست ما دادند. به قول منوچهر متکی آقایان برای سرماخوردگی هم میروند انگلیس . اگر سفیر ما هم همان غیرت سفیر انگلیس را میداشت آیا در همه پرسی جدایی اسکاتلند از انگلیس توانست کاری بکند؟ یه موجی ایجاد میکرد. آیا توانست 4 نفر را در حمایت از ایران جذب کند و تظاهرات راه بیندازد؟ آیا توانست 4 تا سلبریتی را جمع کند ؟ خدا وکیلی سفرای داغونی داریم بودن و نبودنشان فرقی برای ما نمیکند(حتی اگر بعضی هاشون خانواده شهدا باشند.)
    -- متاسفانه در بعضی از سازمانها و ادارات دولتی و حکومتی افرادی مشغول کارند که هیچ ارزشی برای نظام و انقلاب قائل نیستند حتی بعضی ها متاسفانه از خانواده شهدا و حتی نظامی هستند . جای بسی تاسف است. همه مردم که آگاهی ندارند وقتی این افراد صحبت و اظهار نظر میکنند آدم عادی باور میکند و میگوید وقتی اینها داخل نظام اند اینگونه اند پس حرف شبکه های معاند هم درست است و یاسین خوندن امثال ما هم فایده ندارد . ببخشید عرض میکنم اوضاع حراست و استخدام ادارات و سازمانهای ما مناسب نیست. باشه فرزند فلانی ... با شه فرزند شهید .... مهم تعهد طرف به نظام است.
    گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل
    پسر نوح با بدان بنشست ....
    -- شورای نگهبان و اصلاعات سپاه باید مانع شود دوتابعیتی ها و افرادی که فرزندانشان در غرب هستند(به هر دلیلی) در دولت و مجلس و یا مشاور مسئولین باشند . حداقل آن اینست که موقع تصمیم گیری دچار ترس و یا تهدید شوند.
    5- در مورد جنگ که کار رسانه ای مناسبی نداشتیم در مورد داعش هم که فکر کنم فقط یه فیلم ساختیم. 10 سال آینده هم وقتی صحبت از داعش میشه کسی یادش نمی مونه . داعشی ها که خودشون این همه فیلم تو اینترنت پخش کردند چرا نمی توانیم فیلم با فیلمنامه خوب بسازیم یا حتی مستندی که غربی ها رو به چالش بکشاند و نقل محافلشون شود. شاید فیلم ساختن برای سردار حاج قاسم سخت باشه بخاطر مسائل امنیتی اما فیلم در مورد داعش و ادامه گاندوها بسیار موثر است. خدا شاهده افراد تحصیلکرده ای را میبینم که تعطیل هستند اصلا نمی دونن داعش مخفف چیه؟ بهشون میگم ما از ویتنام که داغون تر نیستیم . آنها در جنگ مستقیم با آمریکا پیروز شدند . لطفا افراد حرفه ای -- حرفه ای و متعهد-- در رسانه مامور اینکار کنید.
    -- فضای مجازی در ایران صاحب ندارد. چقدر ما در اینجا ضربه خوردیم. اگر نمی توانیم جلویش را بگیریم لا اقل مالیاتش را بگیریم.

  • سلیمانی بودکه جنگجوی سیاه پوش شمارانبردومثل دختران ایزدی به بردگی نبردومردان راگردن نزد.خاک برسرشما

  • جنگجو نه، تروریست داعشی مزدور صهیونیزم و آمریکا و آل سقوط یهودی

  • سلیمانی بودکه جنگجوی سیاه پوش شمارانبردومثل دختران ایزدی به بردگی نبردومردان راگردن نزد.خاک برسرشما

  • سلیمانی بودکه جنگجوی سیاه پوش شمارانبردومثل دختران ایزدی به بردگی نبردومردان راگردن نزد.خاک برسرشما

  • حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست
    تا خون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست

  • مهمان 98/10/23 ساعت 21:19

    خداوند بزرگ متعال را شکر که خداوند دشمنان ما را از احمق ها آفریده است


    ان شاء الله اسلام پیروز میشود و کافران و منافقان و وطن فروشان نابود و جهنمی خواهند شد

    لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است

  • مهمان 98/10/23 ساعت 16:53

    عجب سوختند از مراسم سردار سلیمانی و اصابت موشک به پایگاه آمریکایی ها .برجامیان له شدند. به خدا عمدا پرواز هواپیما را آن شب کنسل نکردند روحانی و دولتش دست دارند. خواستند از محبوبیت بیش از حد سپاه بکاهند . روحانی جاسوس است .

  • مهمان 98/10/23 ساعت 16:49

    همه چی زیر سر حسن روحانی و ظریف فلان فلان شده است . این جاسوس های انگلیس

  • مهمان 98/10/23 ساعت 16:30

    خانواده ها و جوانان مراقب باشند.
    بر اساس شنود مکالمات اعضای سازمان منافقین مشخص شد به تمامی حامیان این فرقه خطرناک دستور داده شده در تجمعاتی که برگزار می شود، مردم عادی را هدف گلوله قرار دهند تا اینگونه القاء شود نیروهای انتظامی و امنیتی به سمت مردم شلیک کرده‌اند. در این راستا توصیه شده اولویت با دختران جوان، خانم‌ها و افراد کم سن و سال می‌باشد تا با کشته شدن آن‌ها بتوان جو مسموم در کشور ایجاد نمود.

    با توجه به این خباثت فرقه تروریستی رجوی به مردم و خانواده‌ها توصیه می‌کنیم مراقب فرزندان خود باشند و حتی برای کنجکاوی و تماشا هم در منطقه‌ای که توسط افراد آشوبگر و اشرار آلوده شده حضور نداشته باشند.

    اخبار دریافتی حاکی از آن است که نیروهای امنیتی نظام موفق شدند چندین تیم مسلح تروریستی را در کشور شناسایی و دستگیر کنند اما شرط عقل پرهیز از مناطق خطر و آلوده است.

    این هشدار را به همه خانواده های ایرانی برسانید چرا که آمریکا و اسرائیل برای رسیدن به اهداف پلید خود، جان انسانها برایشان بی اهمیت ترین چیز است.

  • مهمان 98/10/23 ساعت 15:55

    گاوالله

  • بیشعور،..
    الله که خداوند حقیقی است شعورت دهد

  • ناز 98/10/23 ساعت 15:42

    این اتفاق میتواند ناشی از دستکاری سیستمهای خود هواپیمای اوکراینی توسط امریکا با همکاری کشور اوکراین باشد و از قبل به عنوان طعمه بوده است تشابه عدد ۵۲ هدف ترامپ با پرواز ۷۵۲ نمیتوان تصادفی باشد

  • ناز 98/10/23 ساعت 15:41

    خدا لعنت کنه این جماعته پست فطرتو

    خودفروخته به دشمنن
    خبرمرگشون ایشاالله

  • مهمان 98/10/23 ساعت 15:24

    .

  • مهمان 98/10/23 ساعت 15:14

    .

  • اگر امثال حاج قاسم ها برای دفاع از ناموس و وطن در مقابل صدامیان و گروهکهای تروریستی تجزیه طلب و فرقه رجوی و داعشیها نمی رفتند تا فداکاری کنند و راه را بر وحشیان تروریست ببندند که الآن کشورمان پاره پاره شده بود و دچار جنگهای داخلی و کشتار و تجاوز به ناموس و اموال مردم از طرف آن گروهکها می شدیم و از ایران و ایرانی چیزی باقی نمی ماند
    امیدواریم خداوند به همه داعشجویان فهم و بینش صحیح بخشد

  • مهمان 98/10/23 ساعت 12:01

    ملعونا

  • مهمان 98/10/23 ساعت 09:43

    مطمئن باشید آمریکا بزودی با موشک کروز ایران را خواهد زد. چون دیگر پدافند ما جرات نخواهد داشت به سیگنال کروز واکنش فوری نشان دهد و هر بار می ترسد که نکند هواپیمای غیر نظامی باشد. توضیح بیشتر این سرعت موشک کروز بسیار متغیر است و در حین تغییر مسیر سرعتش کم می شود و به راختی در رادار با هواپیمای غیر نظامی اشتباه می شود. فرصتی هم که برای رفتن زیر سقف آسمان و دیدن با چشم غیر مسلح هم نخواهد بود. پس موشک کروزی که بعدا به سوی ایران نشانه خواهند رفت حتما به هدف خواهد خورد.

  • مهمان 98/10/27 ساعت 20:11

    جوک گفتی یا خودت هم این یاوه گویی هایت را برای پوشاندن فضاحت به بار آمده توسط پدافند هوایی سپاه را باور کردی ؟!
    آخر این چه پدافندی بودی که نتوانسته هواپیمای غیرنظامی به آن بزرگی را که به راحتی بر روی سیستم پدافندی بوده است تشخیص دهد ؟
    مسئله ای که نقوی حسینی نماینده اصولگرای افراطی جز جبهه پایداری از کمیسیون امنیت ملی به آن اشاره کرد و گفت اصابت غیرعمدی موشک به این هواپیمای غیرنظامی غیرممکن و غیر قابل قبول است واحتمالا به همین دلیل اظهار نظرش بود که تنها نماینده جبهه پایداری مجلس بود که توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شد .

  • مهمان 98/10/23 ساعت 08:30

    ?

  • مهمان 98/10/23 ساعت 08:21

    .

  • هشدار :
    حتی بخاطر کنجکاوی و برای تماشا هم به این تجمعات کذا نروید!
    عده‌ای اراذل با سلاح‌های گرم و سرد در بین تجمعات، منتظر فرمان کشته‌سازی هستند

  • مهمان 98/10/23 ساعت 00:57

    اخ اخ کاش اینا دست داعش میفتادن !!!تا معنی قاتل و خوب درک کنن

  • مهمان 98/10/23 ساعت 00:53

    ی گله گوسفند..اتفاقا بی عرضه ترین گاوای روی زمین!!دانشگاه ای ایران بیشتر زایشگاه ان تا دانشگاه..وقتی مکتب اهل بیت و بزاریم کنار نمونه ش میشه اینی ک میبینید

  • مهمان 98/10/23 ساعت 00:02

    با اینها به همان زبان حکومت دلخواهشان حرف بزنید. یعنی به زبان ساواک محمد رضا پهلوی.

  • هموطن 98/10/22 ساعت 23:55

    هیتلر می گوید کثیف ترین انسانها رادرکشورهای دیدم که درتصرف کشورشان بامن همکاری می کردند.
    کشور مادر انسان است ,هرکس به کشور خود خیانت کند یعنی بادشمنان وطنش همکاری می کند
    مثل کسی است که مادرش رادر اختیار بیگانکان قرار می دهد.
    این افراد مثل حیوان خوک بی غیرتند.

  • یه عده جوان اکثراً 17،18 ساله تا 22،23 ساله ی خام و فریب خورده رسانه های دشمن ایران و اسلام و مات و مسحور سبک زندگی پر زرق و برق آمریکایی اروپایی ولی در واقع مخرّب که نسبت به اسلام هم جهل مرکّب دارند و رفتار غلط بعضی مسلمانان ناآگاه و مسلمان نماها را دیده اند و گمان کرده اند اسلام و مسلمانی یعنی همین،..
    و عدّه ای نفوذی مزدور دشمن که اینگونه جوانها را بر می انگیزند تا هنجارشکنی و آشوب کنند..
    نیروی انتظامی ما در مهار چنین اشخاصی نباید همه آنها را به چشم مزدور اغتشاشگر قاتل بنگرند
    و الحمدللّه در میان نیروی انتظامی هم افراد آگاهی وجود دارند که به این مهّم متوجّه اند

  • مهمان 98/10/23 ساعت 00:09

    مثلا نیروی انتظامی باید نیت خوانی کند؟ کسی که جزو لشکر دشمن شده است دشمن است و دیگر از نیتش نمی پرسند.

  • از سن و سالشان میتوانند متوّجه بشن

  • مهمان 98/10/23 ساعت 09:45

    سن و سال تروریستهای داعشی چند سال بود؟ یا مثلا پژاک یا مجاهدین خلق؟ همه بین 15 تا 25 سال.
    بس کنید این بازی ابلهانه را.

  • اینها که ظاهراً نه قمه در دست بودند و نه سلاح گرم داشتند پس اینها را با منافقین خلق و پژاک یکی ندانید..
    بازی ابلهانه را هم آنها شروع کردند که اینها را فریب دادند

  • مهمان 98/10/25 ساعت 14:55

    اتفاقا مسلح بودند و سلاح گرم هم داشتند. البته نه همه آنها اما اعضای منافقین مسلح حاضر بودند.

  • مهمان 98/10/23 ساعت 09:31

    از سن و سالشان میتوانند متوّجه بشن

  • مهمان 98/10/22 ساعت 23:04

    این بیشرفها باید گیر داعش میوفتادن تا قدر عافیت بدونن

  • مهمان 98/10/22 ساعت 22:32

    با اینها باید با زبان حکومت دلخواهشان حرف زد.

    یعنی با همان زبان ساواک.

  • مهمان 98/10/22 ساعت 22:29

    دانشگاه یعنی محل جمع شدن دانشجوها. دانشجو هم معمولا یعنی یک فرد ناراحت
    و افسرده که دنبال بهانه ای برای بیرون ریختن همه ناراحتی هایش از تحصیل
    و دوری از خانواده و فشار جنسی و.. است. راحت ترین راه بیرون ریختن این
    خشم هم علیه نظام و ایدئولوژی حاکم است. دانشجویان لهذا همیشه و در همه
    جای دنیا ضد حاکمیت و نفر اول کشور هستند و همه مشکلات خود را از چشم او
    می بینند. لهذا چون قاسم سلیمانی را نماینده وی و ایدئولوژی جمهوری اسلامی
    می دیدند - بر خلاف خاتمی و روحانی - از او متنفرند.
    پس به طور خلاصه سیاست راه فراری برای دانشجو است که عقده اش را خالی
    کند و به این بهانه چند دقیقه ای تحصیل و امتحان و درس را - که از آنها
    بیزار است - فراموش کند. حتی موفقترین و خرخوانترین دانشجوها هم عاشق این
    هستند که اگر بشود به بهانه سیاست خود را تخلیه کنند.

    دقیقا به همین دلیل در رژیم طاغوت هم دانشجویان عاشق اندیشه های
    مارکسیستی و یا اسلامی ضد رژیم بودند و همینطور در همه کشورهای دیگر.
    حالا هم طبعا باید ابراز وجود خود را در مبارزه با اندیشه جمهوری اسلامی
    جستجو کنند. منتهی احمقها نمی دانند که آنچه در عمل حاکم است اندیشه
    انقلاب اسلامی نیست و اتفاقا همان سیاسیونی که آنها را خط می دهند خودشان
    عامل شرایط حاضر هستند. لهذا می بینید که دانشجو حیوان خوبی برای سواری
    سیاستمداران است. امروز به هاشمی فحش می دهد و فردا درود بر همان هاشمی
    می گوید. دیروز میرحسین موسوی را عامل دیوارکشی می داند و امروز قهرمان
    آزادی! خلاصه عقل درستی درکار نیست. مهم تخلیه است. لهذا کشورهای غربی می
    دانند که کار رست گسترش سکس و پارتی در میان دانشجویان است تا به این
    وسیله خشم آنها را تخلیه کنند و دنبال بوی فرند و گرل فرند بیفتند تا
    مبادا فیلشان هوای هندوستان سیاست کند. اما در ایران عجالتا خیلی ها به
    این خشم دانشجویی احتیاج دارند. مخصوصا اینکه ایدئولوژی حاکم هم مخالف
    روابط نامشروع است و این حضرات سیاسیون با زبان بی زبانی می گویند اگر به
    ما سواری دهید ما برایتان معیارهای غربی می آوریم! پس حسابی بین
    دانشجویان طرفدار دارند.

    منتهی کمی بعد همینها که فارغ التحصیل شدند و دیدند دنیای واقعی چقدر با
    فانتزی های دانشجویی متفاوت است کلا سیاست را فراموش می کنند.

    لهذا روی دانشگاهها حساب نکنید. به قول حجاریان جنبش دانشجویی حرف مفت
    است! تنها حرف راستی که در عمرش زد.
    دانشجوهای عزیز از آنچه نوشتم بدشان نیاید. خودشان هم می دانند که عین حقیقت است.

  • افرین افرین..خداوکیلی عجب تحلیلی کردید..قشنگ گفتی دوس داشتم تحلیلتو.

  • مهمان 98/10/22 ساعت 22:27

    /

  • زمان شاه ملعون با منکه 13 سالم بودو فقط انشاء در کلاس میخوندم برخورد میکرد و تهدید به نابودی من میکرد، الان این حکومت چون داره رافت حداکثری رو میکنه این حرامزاده ها به خودشون اجازه میدن اینگونه شعار بدهند

  • ناسزا نگو، اگر تو که ادّعای اسلام و انقلاب داری ناسزا بگویی پس با دشمنان اسلام و انقلاب چه فرقی داری؟

  • مهمان 98/10/23 ساعت 00:11

    نا سزایی نگفته. یقین کنید فقط حرامزاده ها می توانند بنشینند و کشته شدن صدها نفر در قطار را تماشا کنند و وزیرشان بگوید بیمه بودند! و این حضرات دم بر نیاورند و حالا که هواپیمایی به خاطر یک اشتباه سقوط کرده آنهم تازه پس از اعتراف صادقانه مسوولان یادشان آمده باید تظاهرات کنند.
    این همه رذالت از حلال زاده بر نمی آید

  • مهمان 98/10/22 ساعت 20:28

    1

  • مهمان 98/10/22 ساعت 20:02

    مثل این که امشب دوباره این داعشیا ریختن بیرون و میگن " میمیریم ایرانو پس میگیریم " خب چرا سپاه اینا رو به آرزشون نمیرسونه و همه این تروریست ها رو به لقاء الشیطان نمیرسونه؟

  • مهمان 98/10/23 ساعت 08:39

    دروغ می گویند که میمیریم ,اینها جیر خوار دشمن هستند میدانند که مُردن داعشجویان یعنی واردشدن به جهنم است اینها فقط ازکوتاه آمدن نظام سوء استفاده می کنند وگرنه موقع خطر مثل اربابانشان شلوارخیس میکنند.

  • مهمان 98/10/22 ساعت 19:33

    .

  • سلیمانی افتخار رهبرشم اقتدار

  • مهمان 98/10/25 ساعت 18:52

    100%

  • مهمان 98/10/24 ساعت 10:21

    100%

  • مهمان 98/10/23 ساعت 09:16

    همینطور است؛ شهید حاج قاسم سلیمانی مایه فخر ایران و ایرانیان است و رهبری مایه اقتدار ایران و ایرانیان

  • سلیمانی افتخار رهبرشم اقتدار

  • مهمان 98/10/24 ساعت 15:01

    100%