عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سکوت و مدارا با دولت و مجلس کنونی حق ملت وفادار نظام نیست
    ---
    «... إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ وَإِذَا أَرَادَ اللَّهُ بِقَوْمٍ سُوءًا فَلَا مَرَدَّ لَهُ وَمَا لَهُمْ مِنْ دُونِهِ مِنْ وَالٍ » ﴿ آیه ۱۱ سوره رعد ﴾.
    سکوت و مدارا در مقابل دولتیان و مجلسیانی که در مدیریت اقتصاد ایران ثروتمند اسلامی با ایجاد تنگناهای فاجعه بار روز افزون و با نادیده گرفتن سهم و حق ملت در ثروتهای کلان خدا داده کشور که صاحب اصلی آن است اصل عدالت محوری اسلام را انکار می کنند با کدام اصل از شرع مبین اسلام و از قانون اساسی کشور تجویز شده و روا دانسته می شود؟؟؟!!!
    این دولتیان و مجلسیان پیوسته حق ملت را که می باید در تامین و تضمین همیشگی آسان و ارزان همه ی نیازهای زندگی اقشار آن بویژه برای ده ها میلیون از اقشار بی بضاعت و کارمند و کار گر و بارنشستگان در ایران اسلامی تجلی یابد انکار می کنند.
    این دولتیان و مجلسیان که همواره با وضع قوانین و مقررات عدالت ستیز دست درازی به جیب خالی این اقشار را با بهانه ی تامین کسریها تجویز می کنند ، در سوگند خود در حین به دست گرفتن قدرت بجز برای خدمت جدی و صادقانه به همه ی اقشار ملت چه سوگند دیگری یاد کرده اند که این گونه جائرانه و بی رحمانه با افزایش روز افزون تنگناهای فاجعه بار با این اقشار بر خورد می کنند؟؟؟!!!
    مدارا و سکوت در مقابل این همه عدالت ستیزی دولتیان و مجلسیان در سایه نظام عدالت محور اسلامی که صدها هزار شهید تشنه ی عدالت با خون پاک خود آن را آب یاری کرده و به پیروزی رسانده اند چه معنی و مفهومی دارد؟؟؟!!!
    متولیان وفا دار نظام اسلامی برای انجام وظیفه ی جلب رضایت خدا پسندانه ی ده ها میلیون از افراد انقلابی خانوده های این شهدا با اوضاع فاجعه باری که دولتیان و مجلسیان پیوسته با سوء مدیریت یا با بی کفایتی و... با ندانم کاری نسبت به ضرورتهای توزیع عادلانه ی ثروتهای ملی با قصد یا بی قصد علیه همه اقشار ملت ایجاد می کنند ، چه پاسخ عملی قانع کننده ای برای این خانواده های وفا دار دارند؟؟؟!!!
    آیا رسوا سازی رفتارهای عدالت ستیز پیوسته ی دولتیان و مجلسیان ، در احکام شرع و قانون ، باید وفا داری به نظام و ملت باشد یا انجام صادقانه ی این ضرورت اجتناب ناپذیر در مبارزه علیه عدالت ستیزی که ملت را مستأصل کرده و بی اندازه به ستوه در آورده باید خیانت و وحدت شکنی به شمار آید؟؟؟!!!
    چه طرفهایی بجز دشمنان قسم خورده ی بیگانه و درونی از این عدالت ستیزی خانمان سوز ، که دولتیان و مجلسیان پیشه ی خود کرده اند ، علیه شالوده های ارزشی نظام و کشور و علیه ارزشهای مردم بهره می برند؟؟؟!!!
    آیا این سکوت و مدارا در مقابل عدالت ستیزیهای روز افزون موجبات نصرت الهی در مجاهدت پیوسته علیه جباران جهانی را فراهم می سازد؟؟؟!!!
    آیا برای بیداری و هوشیاری و ریز بینی حقایق آن چه که در اطراف ما و در درون کشور می گذرد هنوز فرصت زیاد است؟؟؟!!!
    آیا تعلل و تأمل توجیه ناپذیر با وجود شرایط محیطی ناهنجار خطرناک آشکار و از این دست به آن دست کردن در ایجاد تغییرهای خدا پسندانه ی لازم بنفع پیشرفت و شکوفایی مشروع اوضاع مردم و نظام و کشور فرصتها را از دست نخواهد داد؟؟؟!!!

  • دولت و مجلس شورای کنونی در طول شش سال چه کرده اند؟؟؟!!!
    ---
    دولتی که پیوسته خود را مزورانه متدین معرفی می کند در منتشر کردن خبرهای این پشیز مبلغ صدقه سری 45 8زار تومان ماهانه که به مردم شریف ایران می دهد در ایران که ثروتمند ترین کشور منطقه است چه هدف مرموزی را پیگیری می نماید؟؟؟!!!
    پیوسته دم زدن از دادن 45 هزار تومان مبلغ ماهانه ی این صدقه سری که برای هر فرد ایرانی از پول 3 وعده غذای روزانه ی فقیر ترین فرد در ایران در ارزان ترین غذا فروشیها هم نمی شود پیوسته بجز تحقیر و توهین ملت عزیز و با شرافت ایران چه بازده دیگیری و چه هدفی را تامین می کند که به صلاح نظام و کشور و مردم باشد؟؟؟!!!
    براستی دولتیان که با قبضه کردن همه ی ثروتهای کلان کشور و توزیع این ثروتها به سرمایه داران بی رحم از خدا بی خبر، حق و سهم الهی قرآنی ملت را در این ثروتها منکر شده اند با ذکر پیوسته ی این پشیز مبلغ صدقه سری ماهانه بجز زدن تو سر مردم شریف ایران و کمک به دشمنان بیگانه چه هدفی را می توانند نام ببرند که برازنده ی این ملت صبور وفا دار باشد؟؟؟!!!
    بارها دولتیان از رئیس گرفته تا رده های پایین تر وابسته به دولت با لحنی دشنام گونه و سرکوفت مانند علت فجیع ترین وضعیت اقتصادی را که شش سال است به مردم تحمیل کرده اند نپیوستن کشور به کنوانسیونهای استعماری استقلال ستیز که خود شیفته ی آنند معرفی می کنند و پس از برجام نافرجام خویش می خواهند تمام حقوق حاکمیت و استقلال کشور و آزادگی این مردم را مفت و بی بها تسلیم استعمار گران قلدر جهانی بکنند.
    متاسفانه مجلسیان منفعت طلب ما که خدا را شکر پایان عمر نمایندگی مردم ستیز خود را می گذرانند در این وضعیت فاجعه بار با همراهی با این دولت مردم ستیز بجز افزایش درد و رنج جانکاه و معنویت زدا علیه این ملت و انتقام از صبوری و وفا داری ملت به دین و اصول الهی نظام اسلامی چه تاج گل افتخار آفرینی در طول بیش از شش سال تاکنون به سر این ملت مظلوم زده اند؟؟؟!!!
    آیا دولت کنونی و مجلسیان همراه دولت بجز انتقام گیری از ملت انقلابی وفا دار ایران ثروتمند بنفع دشمنان بیگانه و به فقر و فلاکت کشاندن این ملت بنفع دزدان و خائنان و سرمایه داران بی درد بی رحم از خدا بی خبر و فساد پروری و فحشا گستری در طول بیش از شش سال تا کنون کار دیگری در سجل مدیرت و نمایندگی خویش به ثبت رسانده اند؟؟؟!!!

  • .